Top service !

Hele fijne bank

Mogelijkheid bezoek showroom is erg prettig, communicatie gaat goed, belofte levering is nagekomen, bank zit heerlijk en is ontzettend comfortabel. 1 tip: iets meer de bijbehorende onderhoudsmiddelen benoemen, tijdens bevestigingsmail of bij levering. Wij hebben de middelen niet gezien of het zat er niet bij, maar omdat de bank nog niet behandeld was en ik hier totaal niet aan gedacht heb, kreeg ik bepaalde vlekken er niet uit. Dit is overigens wel goed opgelost door de leverancier en nu zijn de vlekken er wel uit.

Perfecte banken en geweldig geholpen

Wij zijn naar het atelier gegaan om te kijken wat we precies wilden (stof afmetingen etc.). De eigenaar weet echt alles, adviseert goed en is eerlijk over de levertijden. De bank kwam op de afgesproken tijd en deze bank is de beste bank die we ooit hebben gehad. Daarnaast hebben we ook vlekgarantie etc. Qua prijs viel het enorm mee zeker voor de kwaliteit die er tegen over staat.

Goede service en levering

Alles was goed geregeld. Netjes bericht wanneer er geleverd word. Bij vraag aan klantenservice werden we goed geholpen. Wat iets verwarrend is is levertijd vanaf. Duurt na deze datum nog ongeveer een week voordat de levering plaatsvind.

Zeer hulpvaardig en attent

2 hele mooie banken gekocht. Toen de banken stonden vonden we één bank toch wat te groot. Dit bij Jan (verkoper) aangegeven. Geen probleem om deze voor een kleinere maat om te ruilen. De volgende dag direct geregeld. Super!

Superservice tot aan de deur aan toe!

Nooit gedacht dat het nog bestond. Een bank met een korte levertijd! Ook zeer vriendelijk te woord gestaan tijdens een telefoongesprek. Nu benen hoog en hangen maar!

Fantastische Hulk bank perfecte service

Een dikke 10 Wij zijn heel tevreden met Pure wonen. Wat fijn is snelle levertijd want niemand wil lang wachten op zijn nieuwe aankoop. De Hulk bank zit / ligt zo lekker. Nadeel van deze bank je wilt er niet meer af.

De eerste keer dat wij een bank direct van internet hebben gekocht. De ideale (lig)bank (Hulk) gevonden bij deze woonwinkel. Vriendelijk contact, en binnen 2 weken geleverd. Ook aflevering ging perfect.

Super happy!

Echt een prachtige bank ontvangen, heel blij mee!

Pure kwaliteit

Vanaf eerste ‘warme’ persoonlijke contact tot aan het leveren van het product kwaliteit ten top!

Super service en de bank van onze dromen!

Super service en de bank van onze dromen.

Kleurstalen besteld, snelle levering en mooie kleuren.

Mijn bank werd op tijd geleverd. Het contact verliep makkelijk. En we zijn echt heel blij met onze mooie nieuwe HULK bank!

Jammer niets ontvangen

Ik heb een gratis folder bij jullie besteld , van richmond interiors Maar helaas niets ontvangen

Prima service en levering

Bank vandaag ontvangen. Sneller dan verwacht! Contact was prima. Levering keurig, bank was goed verpakt!

Geweldig geholpen

Foute informatie gekregen en dus niet gekregen wat ik eigenlijk verwachten .Dit is zeer tot tevredenheid opgelost

Geweldige service

Jan is echt een topgozer en heeft ons geweldig advies gegeven.

Zeer goed bereikbaar, prima service, en dat voor een mooie prijs.

Enorme loungebank

Na zelf deze bank in elkaar gezet te hebben (dit ging overigens heel makkelijk) schrok ik even van het formaat van de HULK. Dit is ECHT een enorme loungebank, het loungegedeelte is te vergelijken met het formaat van een klein tweepersoonsbed. We loungen nu een paar avonden per week op deze bank en het valt ons op dat het achterste deel van de loungebank een beetje inzakt. Dat valt ons tegen, we hadden gehoopt dat de bank meer in zijn oorspronkelijke vorm zou blijven.

Goede communicatie en eenvoudige bestel procedure.

Goede communicatie en eenvoudige bestel procedure. Wel nogal veel mailtjes verstuurd: kan dat wat minder?

Perfecte levering

Goed en persoonlijk contact

Ik was opzoek naar een nieuwe eethoek met bijpassende stoelen. Ik ben zeer goed geholpen en een top advies gekregen. PureWonen denkt echt met je mee. Ga zeker nog eens wat bestellen.

Snel en correct

Snel en correct

persoonlijke en vriendelijke service

net een tandje extra in tegenstelling tot de meeste online winkels. persoonlijke aandacht maar niet opdringerig.

Geweldige service en mooi product!

Vandaag de bestelling binnen gekregen. Heel erg tevreden met mijn bank. Mooie stof en super makkelijk zelf te monteren. Heel fijn contact gehad met Jan. Ik Kwam na mijn geplaatste bestelling er achter dat ik de verkeerde stof had besteld. Jan heeft meegedacht en de optie gegeven om een nieuwe bestelling te plaatsen met de correcte stof. Nu is hij binnen en staat geweldig! Ook de bezorging is super verlopen. Ik werd een uurtje van te voren gebeld dat hij onderweg was. In 1 woord: geweldig!