Snelle en goede service en de meubels zijn top!

Redelijk

Mailcontact niet heel vriendelijk, iets wat gerirriteerd antwoord na navraag levertijd. Het zou een week duren maren het werden er 2. Werd hier niet van op de hoogte gehouden. Ik kon kiezen uit ochtend of middag bezorging ik koos voor de middag, desondanks werd het geleverd om 8.15 in de ochtend. Bezorger was wel vriendelijk. Tafel is mooi, maar kwam helaas elders te laat goedkoper tegen.

dramatisch

Salontafel besteld, levertijd zou 8 weken zijn. Na 8 weken gereclameerd na een week gereageerd door Jan Kraaier met dat nog 8 weken zal duren. Bleek dat de salontafel helemaal niet is besteld! Uiteindelijk geannuleerd en ergens anders besteld en heb de tafel na een week al binnen.

Netjes!

Vroege levering in de ochtend, mooi op tijd! Geholpen met de bank binnen krijgen. Fijne ervaring en mooie bank!

Nog geen mening

10januari een bestelling gedaan, nu 18 januari maar nog geen datum gekregen wanneer de kast kan geleverd worden. Verder wel heel snelle reactie op de mail. Hopend op een snelle afhandeling dan zijn we super tevreden

Prima geholpen

Heb online een bestelling gedaan maar lukte niet helemaal, deed dus iets fout heb gebeld met pure wonen kreeg een meneer aan de lijn die mij heel fijn geholpen heeft, inmiddels staat mijn tafel heel mooi in mijn kamer, open en eerlijk geholpen. Prima winkel

Erg goed

Vriendelijke klantenservice

Mooi product

mooie producten en ook fijne hulp bij de levering vanuit purewonen.

Heel fijn ervaren.

We hebben de bank op tijd ontvangen en kregen er ook een bescherm setje bij. top

Waardeloos en niet te vertrouwen op zijn woord.

Een aantal weken geleden heb ik samen met mijn vriend bij PureWonen een BePureHome hoekbank besteld. Vanwege de naderende Black Friday kreeg mijn vriend 15% korting die niet aangegeven was op de website, heel coulant! De levertijd van de bank was een week. We vonden dit vrij kort maar het stond aangegeven op de bank en ook in een chat met Jan bevestigde hij dit. Hij zei dat we de dag erna een bevestiging met een leveringsvoorstel zouden krijgen. Er gingen een paar dagen voorbij en we hoorden niks. Op mijn aandringen heeft mijn vriend elke dag contact opgenomen met Jan maar er gebeurde niks. Op vrijdag, al 11 dagen na plaatsen van de bestelling, kwam Jan met het nieuws dat hij contact had opgenomen met de leverancier (NU PAS! Terwijl we hem elke dag hadden gecontacteerd) en dat het leveren van de bank toch 2,5 maand ging duren. Wij zijn enorm teleurgesteld dat de communicatie zo lang heeft moeten duren en ineffectief was. Hij had veel eerder contact met de leverancier moeten opnemen, dan was ons deze teleurstelling bespaard gebleven en hadden wij nog een bank gehad, want de oude hadden we in de tussentijd natuurlijk verkocht! Voor ons wordt deze webshop 'm niet meer.

Goede service bij aflevering!

Persoonlijke en goede service

We zijn heel erg goed geholpen, denkt aan de klant. Wij raden deze winkel aan.

Geweldige service

Super blij met onze nieuwe bank ! En echt binnen een week geleverd echt Top

Van een bank heb ik kleur stalen besteld en die zijn erg snel geleverd tegen een scherpe prijs. Ok zaten er extra kleuren bij... Eerder in het jaar telefonisch contact gehad en die was ook erg prettig. Tot nu toe een erg fijne ervaring

Goed!

Prima geholpen. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Meubels worden snel geleverd. En ook blij met de extra garantie

Je bent ECHT een klant en geen nummer

Jan geeft je een gevoel dat je welkom bent en neemt de tijd voor je. Als je belt om te kijken in de showroom is in principe veel mogelijk. Geen opdringerige verkoop, gewoon goed contact met de klant. Ook tijdens het bestelproces (bank besteld) hielden we contact en verrassend genoeg kwam de bank ruim een maand eerder dan verwacht. Aanrader!!

Vriendelijk en goede service!

Vriendelijk en goede service!

Top, top, top!

Jan, ik ben niet zo van de reviews maar jou service gaat verder waar andere stoppen dus ik doe dat graag ook! Bedankt voor de snelle contacten, zelfs tot laat in de avond. Ook bedankt voor de super levering tot in de woonkamer, begane grond. Bank is super(Hulk), aanrader voor wie de ruimte ervoor heeft, hij is iets groter dan ik had verwacht maar erg blij mee. Bedankt!

Snelle levering, goede kwaliteit

Een levertijd van 1 week voor een prachtige bank. Snelle reacties, mooie kwaliteit. Prettige en leuke spullen! Aanrader.

Systemen niet op orde, wil problemen wel oplossen

Leverde ipv besteld product een verkeerd product. Kon besteld uiteindelijk niet leveren. Kreeg geld terug maar moest verkeerd toegestuurd product wel gaan terugsturen (wat omslachtig was). Klantenservice reageert wel snel en wil problemen oplossen.

Geweldige service. Hier onderscheidt Purewonen zich echt in

Jan loopt echt de extra mile voor zijn klanten

Echte aanrader

Super vriendelijk en bij twijfel over de kleur was er alle tijd om ons te helpen. Goede service !

Goede service en erg klantvriendelijk

Goede service vanaf begin van de bestelling tot aan het einde van de bestelling tot dat thuis bezorgd was.

Super goed geholpen

Heb een bank op maat laten maken Super goed geholpen en geleverd in de tijd wat was afgesproken

Pluspunten

Top bedrijf, goede service, klantvriendelijk.

Geen er zijn maar weinig bedrijven zoals deze