Snel en correct

Snel en correct

persoonlijke en vriendelijke service

net een tandje extra in tegenstelling tot de meeste online winkels. persoonlijke aandacht maar niet opdringerig.

Geweldige service en mooi product!

Vandaag de bestelling binnen gekregen. Heel erg tevreden met mijn bank. Mooie stof en super makkelijk zelf te monteren. Heel fijn contact gehad met Jan. Ik Kwam na mijn geplaatste bestelling er achter dat ik de verkeerde stof had besteld. Jan heeft meegedacht en de optie gegeven om een nieuwe bestelling te plaatsen met de correcte stof. Nu is hij binnen en staat geweldig! Ook de bezorging is super verlopen. Ik werd een uurtje van te voren gebeld dat hij onderweg was. In 1 woord: geweldig!

Fijne webshop

Snelle service!

top zaak

snelle levering duurde wel iets langer als 10dg maar kwam omdat het van een ander filiaal moest komen verder goede services als je belt over je bestelling. ook geen lange wachttijd voor ze opnemen beveel zeker deze zaak aan

Uitstekende service, snelle levering

Erg vriendelijke klantenservice die zelfs ‘s avonds bereikbaar is. De bank die we zagen had bij alle andere webshops een levertijd van een aantal weken, maar Pure Wonen heeft de bank in een week bij ons geleverd. Daarbij hebben we ook nog gratis 5 jaar garantie gekregen, waar we bij een andere woonwinkel €40 per zitplaats voor zouden moeten betalen. Overal werd vermeld de bank niet te behandelen, maar Pure Wonen heeft het zelf getest met het door hen geleverde product. Bij levering de bank direct geimpregneerd en dat is prima gelukt! Aanrader!

Goede service fijn contact

Heel goede service en ondanks covid is er alles aan gedaan om mijn besteld product goed te leveren Top service

Klantgericht, prima service, en komt alle afspraken na.

Goede service snelle levering

We zijn de bank gaan bekijken en hebben het gelijk besteld. 5 weken later al een telefoontje dat de bank in Nederland was. De bank is geweldig, groot zacht en mooi!

Mooie fijne banken.

klantenservice is altijd heel vriendelijk en behulpzaam. De banken zitten heerlijk en zijn supermooi. Ze zijn makkelijk in elkaar te zetten. Ook is het een makkelijk te onderhouden bankstel. De koerier was ook heel aardig en vrolijk. Enige nadeel, maar daar kan het bedrijf zelf niets aandoen, dat ik de banken zelf omhoog moest tillen ivm corona. Dat was het enige minpunt. Maar voor de rest ben ik blij dat ik deze banken heb gekocht! Echt een aanrader!!

Prettige en goede procedure

Snel en deskundig te woord gestaan. Banken op afgesproken datum geleverd en geplaatst, ondanks corona. Hartelijk dank!

Snelle levering Goed en snel contact voor vragen. Bank goede kwaliteit

Goed, de garantieregeling is top, maar communicatie kan beter.

Hele goede garantieregeling, die echt iets voorstelt. Bij de koop adequate en prettig telefonisch contact gehad met Jan. Ik mis de alerte persoonlijke mailtjes als: "Uw meubel komt er aan! Nog twee weken." en "Gisteren is uw bank geleverd, en bevalt ie?" After-sales kortom. Een kans om klanten te binden.

Top service en top kwaliteit!

In de showroom geholpen door Jan. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Jan neemt de tijd voor je om aan al je wensen te voldoen.

Eigenaar is betrokken en betrouwbaar.

Regelmatig contact gehad met Jan van Pure wonen. Zodra de bank in het magazijn stond is er direct contact opgenomen en de volgende dag werd deze geleverd. Helemaal top, erg blij mee! Nadien nog contact gehad over een spray die we te kort kwamen, dit werd geregeld en opgestuurd.

Netjes en snel

Top zoals het hoort

Bestelde tafel netjes en op tijd geleverd

Prima ervaring met Pure Wonen, bestelde tafel netjes afgeleverd.

Prima service en prima bank

Reageren meteen als je vragen hebt

Top service!

Mooie spullen tegen betaalbare prijs. Goede service en snelle levering. Heel blij mee!

Hoge kwaliteit en goede service

Fijne website, vlot besteld en snel geleverd. We zijn erg blij met onze nieuwe bank. Keurige prijs-kwaliteitsverhouding

Zoals een webshop hoort te zijn!

Bankstel bestel in Coronalockdown, alles nog steeds perfect op tijd.

Mooie meubels. En goed geholpen

Binnen 1,5 week mijn nieuwe ribhoekbank keurig geleverd. Zowel telefonisch als levering goede service, de hoekbank werd binnen gebracht en gemonteerd, hoefde zelf niks te doen. De hoekbank zit heerlijk en de kleur erg mooi (geen standaard bank) en de garantie service van 5 jaar krijg je erbij.

Top service , goed advies en goede prijzen, denken met je mee

Ik heb een fijne ervaring gehad met pure wonen.

Vanaf het eerste contact was het goed. De vragen werden snel via de website en daarna via whatsapp beantwoord. Men dacht goed mee en kwam helemaal niet opdringerig over. Dus je hebt alle tijd en rust om een goede keuze te maken. Aan het eind verliep de communicatie iets stroever dan in het begin, maar dit is volledig te begrijpen en ik neem men zeker niet kwalijk. Waarschijnlijk kwam het door de Corona crisis waar we nu in zitten. De bank werd keurig bezorgd. De bezorger was Zeer klant vriendelijk.