Binnen 1,5 week mijn nieuwe ribhoekbank keurig geleverd. Zowel telefonisch als levering goede service, de hoekbank werd binnen gebracht en gemonteerd, hoefde zelf niks te doen. De hoekbank zit heerlijk en de kleur erg mooi (geen standaard bank) en de garantie service van 5 jaar krijg je erbij.

Top service , goed advies en goede prijzen, denken met je mee

Ik heb een fijne ervaring gehad met pure wonen.

Vanaf het eerste contact was het goed. De vragen werden snel via de website en daarna via whatsapp beantwoord. Men dacht goed mee en kwam helemaal niet opdringerig over. Dus je hebt alle tijd en rust om een goede keuze te maken. Aan het eind verliep de communicatie iets stroever dan in het begin, maar dit is volledig te begrijpen en ik neem men zeker niet kwalijk. Waarschijnlijk kwam het door de Corona crisis waar we nu in zitten. De bank werd keurig bezorgd. De bezorger was Zeer klant vriendelijk.

Topproduct

Hogan XXL is ideale familiezetel

Prima service, geweldig product!

Prima service, geweldig product!

Erg goede service en snelle reactie op vragen

Bank via website besteld. Ontzettend goede ervaring met dit bedrijf. Bij vragen via mail letterlijk binnen enkele minuten prettige en peroonlijke reactie. Product en garantie komen precies overeen zoals op de website vermeld. Goede service bij de levering, ook tijdens Coronaperiode. Absoluut een aanrader om hier wat te bestellen.

Netjes geleverd, hele vriendelijke chauffeur en heel behulpzaam. Bank was ook prima en eenvoudig te monteren. Zeer tevreden.

Snel, helder en klantvriendelijk

Onlangs een prachtige bank aangeschaft bij purewonen. De levertijd was bijzonder snel: 1 week ipv de 12-14 weken die een andere leverancier rekende. Bovendien kregen wij de garantie/ service dat onze bank 5 jaar vlekvrij blijft. Die andere leverancier rekende voor diezelfde service €280,-. Van de online bestelling tot de levering tot het persoonlijke contact aan de telefoon: zeer professioneel en klantvriendelijk!

Na lang overwegen hebben we de beslissing genomen om eind november de Hogan bank te bestellen. De levertijd was rond de 12 weken, wat netjes is voor een op maat gemaakte bank. Het mail contact met Jan was uitstekend eveneens als het telefonisch contact. De levering van de bank is zeer snel gegaan. We werden vrijdag gebeld door Jan en er werd toen een afspraak gemaakt voor de komende maandag ochtend, de chauffer was mooi op tijd en behulpzaam. Al met al een fijne ervaring en super mooie bank!

Kei goed

En al helemaal dat je de meubels toch met een afbetaling kunt doen super Ik ben er blij mee

Top. Alle afspraken punctueel nagekomen

Vragen per mail keurig beantwoord. Goed advies. Zeer nette en hulpvaardige chauffeur van het koeriersbedrijf.

Snelle en goede service en de meubels zijn top!

Redelijk

Mailcontact niet heel vriendelijk, iets wat gerirriteerd antwoord na navraag levertijd. Het zou een week duren maren het werden er 2. Werd hier niet van op de hoogte gehouden. Ik kon kiezen uit ochtend of middag bezorging ik koos voor de middag, desondanks werd het geleverd om 8.15 in de ochtend. Bezorger was wel vriendelijk. Tafel is mooi, maar kwam helaas elders te laat goedkoper tegen.

dramatisch

Salontafel besteld, levertijd zou 8 weken zijn. Na 8 weken gereclameerd na een week gereageerd door Jan Kraaier met dat nog 8 weken zal duren. Bleek dat de salontafel helemaal niet is besteld! Uiteindelijk geannuleerd en ergens anders besteld en heb de tafel na een week al binnen.

Netjes!

Vroege levering in de ochtend, mooi op tijd! Geholpen met de bank binnen krijgen. Fijne ervaring en mooie bank!

Nog geen mening

10januari een bestelling gedaan, nu 18 januari maar nog geen datum gekregen wanneer de kast kan geleverd worden. Verder wel heel snelle reactie op de mail. Hopend op een snelle afhandeling dan zijn we super tevreden

Prima geholpen

Heb online een bestelling gedaan maar lukte niet helemaal, deed dus iets fout heb gebeld met pure wonen kreeg een meneer aan de lijn die mij heel fijn geholpen heeft, inmiddels staat mijn tafel heel mooi in mijn kamer, open en eerlijk geholpen. Prima winkel

Erg goed

Vriendelijke klantenservice

Mooi product

mooie producten en ook fijne hulp bij de levering vanuit purewonen.

Heel fijn ervaren.

We hebben de bank op tijd ontvangen en kregen er ook een bescherm setje bij. top

Waardeloos en niet te vertrouwen op zijn woord.

Een aantal weken geleden heb ik samen met mijn vriend bij PureWonen een BePureHome hoekbank besteld. Vanwege de naderende Black Friday kreeg mijn vriend 15% korting die niet aangegeven was op de website, heel coulant! De levertijd van de bank was een week. We vonden dit vrij kort maar het stond aangegeven op de bank en ook in een chat met Jan bevestigde hij dit. Hij zei dat we de dag erna een bevestiging met een leveringsvoorstel zouden krijgen. Er gingen een paar dagen voorbij en we hoorden niks. Op mijn aandringen heeft mijn vriend elke dag contact opgenomen met Jan maar er gebeurde niks. Op vrijdag, al 11 dagen na plaatsen van de bestelling, kwam Jan met het nieuws dat hij contact had opgenomen met de leverancier (NU PAS! Terwijl we hem elke dag hadden gecontacteerd) en dat het leveren van de bank toch 2,5 maand ging duren. Wij zijn enorm teleurgesteld dat de communicatie zo lang heeft moeten duren en ineffectief was. Hij had veel eerder contact met de leverancier moeten opnemen, dan was ons deze teleurstelling bespaard gebleven en hadden wij nog een bank gehad, want de oude hadden we in de tussentijd natuurlijk verkocht! Voor ons wordt deze webshop 'm niet meer.

Goede service bij aflevering!

Persoonlijke en goede service

We zijn heel erg goed geholpen, denkt aan de klant. Wij raden deze winkel aan.

Geweldige service

Super blij met onze nieuwe bank ! En echt binnen een week geleverd echt Top

Van een bank heb ik kleur stalen besteld en die zijn erg snel geleverd tegen een scherpe prijs. Ok zaten er extra kleuren bij... Eerder in het jaar telefonisch contact gehad en die was ook erg prettig. Tot nu toe een erg fijne ervaring