Goed, de garantieregeling is top, maar communicatie kan beter.

Hele goede garantieregeling, die echt iets voorstelt. Bij de koop adequate en prettig telefonisch contact gehad met Jan. Ik mis de alerte persoonlijke mailtjes als: "Uw meubel komt er aan! Nog twee weken." en "Gisteren is uw bank geleverd, en bevalt ie?" After-sales kortom. Een kans om klanten te binden.

Top service en top kwaliteit!

In de showroom geholpen door Jan. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Jan neemt de tijd voor je om aan al je wensen te voldoen.

Eigenaar is betrokken en betrouwbaar.

Regelmatig contact gehad met Jan van Pure wonen. Zodra de bank in het magazijn stond is er direct contact opgenomen en de volgende dag werd deze geleverd. Helemaal top, erg blij mee! Nadien nog contact gehad over een spray die we te kort kwamen, dit werd geregeld en opgestuurd.

Netjes en snel

Top zoals het hoort

Bestelde tafel netjes en op tijd geleverd

Prima ervaring met Pure Wonen, bestelde tafel netjes afgeleverd.

Prima service en prima bank

Reageren meteen als je vragen hebt

Top service!

Mooie spullen tegen betaalbare prijs. Goede service en snelle levering. Heel blij mee!

Hoge kwaliteit en goede service

Fijne website, vlot besteld en snel geleverd. We zijn erg blij met onze nieuwe bank. Keurige prijs-kwaliteitsverhouding

Zoals een webshop hoort te zijn!

Bankstel bestel in Coronalockdown, alles nog steeds perfect op tijd.

Mooie meubels. En goed geholpen

Binnen 1,5 week mijn nieuwe ribhoekbank keurig geleverd. Zowel telefonisch als levering goede service, de hoekbank werd binnen gebracht en gemonteerd, hoefde zelf niks te doen. De hoekbank zit heerlijk en de kleur erg mooi (geen standaard bank) en de garantie service van 5 jaar krijg je erbij.

Top service , goed advies en goede prijzen, denken met je mee

Ik heb een fijne ervaring gehad met pure wonen.

Vanaf het eerste contact was het goed. De vragen werden snel via de website en daarna via whatsapp beantwoord. Men dacht goed mee en kwam helemaal niet opdringerig over. Dus je hebt alle tijd en rust om een goede keuze te maken. Aan het eind verliep de communicatie iets stroever dan in het begin, maar dit is volledig te begrijpen en ik neem men zeker niet kwalijk. Waarschijnlijk kwam het door de Corona crisis waar we nu in zitten. De bank werd keurig bezorgd. De bezorger was Zeer klant vriendelijk.

Topproduct

Hogan XXL is ideale familiezetel

Prima service, geweldig product!

Prima service, geweldig product!

Erg goede service en snelle reactie op vragen

Bank via website besteld. Ontzettend goede ervaring met dit bedrijf. Bij vragen via mail letterlijk binnen enkele minuten prettige en peroonlijke reactie. Product en garantie komen precies overeen zoals op de website vermeld. Goede service bij de levering, ook tijdens Coronaperiode. Absoluut een aanrader om hier wat te bestellen.

Netjes geleverd, hele vriendelijke chauffeur en heel behulpzaam. Bank was ook prima en eenvoudig te monteren. Zeer tevreden.

Snel, helder en klantvriendelijk

Onlangs een prachtige bank aangeschaft bij purewonen. De levertijd was bijzonder snel: 1 week ipv de 12-14 weken die een andere leverancier rekende. Bovendien kregen wij de garantie/ service dat onze bank 5 jaar vlekvrij blijft. Die andere leverancier rekende voor diezelfde service €280,-. Van de online bestelling tot de levering tot het persoonlijke contact aan de telefoon: zeer professioneel en klantvriendelijk!

Na lang overwegen hebben we de beslissing genomen om eind november de Hogan bank te bestellen. De levertijd was rond de 12 weken, wat netjes is voor een op maat gemaakte bank. Het mail contact met Jan was uitstekend eveneens als het telefonisch contact. De levering van de bank is zeer snel gegaan. We werden vrijdag gebeld door Jan en er werd toen een afspraak gemaakt voor de komende maandag ochtend, de chauffer was mooi op tijd en behulpzaam. Al met al een fijne ervaring en super mooie bank!

Kei goed

En al helemaal dat je de meubels toch met een afbetaling kunt doen super Ik ben er blij mee

Top. Alle afspraken punctueel nagekomen

Vragen per mail keurig beantwoord. Goed advies. Zeer nette en hulpvaardige chauffeur van het koeriersbedrijf.

Snelle en goede service en de meubels zijn top!

Redelijk

Mailcontact niet heel vriendelijk, iets wat gerirriteerd antwoord na navraag levertijd. Het zou een week duren maren het werden er 2. Werd hier niet van op de hoogte gehouden. Ik kon kiezen uit ochtend of middag bezorging ik koos voor de middag, desondanks werd het geleverd om 8.15 in de ochtend. Bezorger was wel vriendelijk. Tafel is mooi, maar kwam helaas elders te laat goedkoper tegen.

dramatisch

Salontafel besteld, levertijd zou 8 weken zijn. Na 8 weken gereclameerd na een week gereageerd door Jan Kraaier met dat nog 8 weken zal duren. Bleek dat de salontafel helemaal niet is besteld! Uiteindelijk geannuleerd en ergens anders besteld en heb de tafel na een week al binnen.

Netjes!

Vroege levering in de ochtend, mooi op tijd! Geholpen met de bank binnen krijgen. Fijne ervaring en mooie bank!