Heel blij met onze nieuwe bank. Super service. Echt aanrader deze winkel. Super vriendelijk en behulpzaam. Groetjes Miranda

Mooie meubels, goede prijs en fijne service!

Wij kwamen toevallig bij Pure wonen omdat we eetkamerstoelen wilden hebben die ze daar verkochten, aldaar zagen we een bank die we mooi vonden en hebben deze ook besteld. Prijs viel ons heel erg mee ! Regelmatig contact gehad met de eigenaar en hele fijne communicatie. Laagdrempelig en zeer vriendelijk. Hij denkt mee over mogelijke oplossingen en wil je overal mee helpen. Wij gaan voor onze volgende meubels ook naar Pure wonen!

Prima service!

Ik werd 2 keer persoonlijk gebeld over de bestelling. Dit heb ik nog nooit eerder mee gemaakt bij een online bestelling. De service is daardoor erg persoonlijk. Ook het bezorgen is zonder problemen gegaan.

Heerlijke bank en super geholpen!

Direct toen we binnenkwamen en op de hulkloungebank neerploffen, waren we verkocht. Wat een heerlijke bank! Jan heeft ons super geholpen, ook hoe de bank qua indeling het mooist in het nieuwe huis zou passen. We zijn erg tevreden en heel blij met de aankoop!

Super blij!!

Super goed geholpen. Mijn bank vorig jaar elders gekocht maar helaas is dat bedrijf inmiddels failliet. Een paar maanden geleden is een hoes beschadigd. Super super blij dat pure wonen mij kon helpen!! Inmiddels de nieuwe hoes binnen gekregen.

Fijne service!

Snel geleverd, goed verpakt. Vriendelijk aan de telefoon.

Fijn

Fijn contact gehad over onze aankoop. De levering kan ik nog niet beoordelen want ze komen nog.

Fijne en open gesprekken met advies

Heb een dubbele loungebank besteld puur op gevoel. Men is daar vriendelijk en open en geeft in gesprek voorbeelden waar je zelf je mening en advies uit kan halen. Bestellen en betalingen gaan helemaal soepel.

Super geregeld en groot aanbod

Heel blij mee !!

Prachtige meubels. Altijd top service en levering!

Ik heb hier nu voor de tweede keer een bank besteld en de service is onwijs goed en vriendelijk, de banken zijn echt geweldig en de levering gaat ook vlug en professioneel. Het is een heel fijn en betrouwbaar bedrijf die er nog goed voor hun klanten zijn in elk opzicht. Wij gaan hier ons leven lang kopen!

Mooie loungebank van designwerk op tijd geleverd tegen een scherpe prijs!

Goed geholpen door Jan van PureWonen. Aanrader!

Prachtige stoelen en eettafel gekocht, prima kwaliteit. Heel blij mee

Fijn geholpen en heerlijke bank

Wij zochten een extra breed lounge gedeelte en dit bij Pure wonen gevonden. We zitten en liggen nu heerlijk!

Uitstekende service en meedenkend

Ik was op zoek naar een bank. Niet al te duur ivm mijn 2 hondjes. Op de site zag ik er een staan en heb deze besteld. Kwam er naderhand achter dat het zelf ophalen was vanwege de korting/outlet etc. Contact gehad met medewerker en deze bood aan voor meerprijs alsnog te bezorgen! Twijfelde tussen andere bank, maar medewerker gaf advies aan dit niet te doen ivm mijn hondjes. Binnen 2 dagen bezorgd! Top bank!

Goed advies

Goed advies gegeven betreft de stof voor de bank

Goede begeleiding bij aankoop, mooie bank

Op afstand via live chat een bank gekocht. Hij is binnen en hij is te leuk! Zit zalig en ligt heerlijk.We gaan er van genieten!

Enorm goed geregeld!

In de show room zeer hartelijk ontvangen en de Hulk lounge bank gezien op gezeten op gelegen en meteen verkocht en gekocht. Kleur is fantastisch!

Eerlijk deskundig advies

Jan neemt de tijd en vanuit zijn ervaringen en kennis gaf ons een ..eerlijk.. gevoel.

Mooie bank!

Duurde wel lang totdat de bank bezorgd werd (3+ maanden), maar het resultaat is fantastisch! Ik ben er erg blij mee. Bank zit heerlijk en de kleur is veel mooier geel dan op het plaatje. Levering ging ook perfect!

5 sterren service.

Zeer scherpe prijs voor een luxe bankstel, ophalen verliep soepeltjes, de eigenaar heeft zelfs nog meegeholpen met inladen. Toppie, volgende keer ga ik hier zeker terug.

Goed verlopen

Bestellingen goed afgehandeld en ontvangen

Perfecte service

Waar andere grote meubelzaken mij niet verder konden helpen deden ze dit bij pure wonen wel! Prettig contact en zeer goede service.

fijne winkel

snelle en eerlijke winkel

Slecht

Had een schilpad besteld van Richmond, vervolgens de 25e April 2023 binnen gekregen. Is er een stuk af van de schild deksel lag dus eronder verstopt. Ga hier niet meer bestellen

Pracht bankstel

Goede service voor de tweede keer dezelfde bank gekocht maar dan in een andere kleur Echt Top!