Zeeeeer slechte service

Informatie wordt niet verstrekt.Moet via de app waarop niemand reageert..zelfs niet na aandringen.Zou hier never nooit een bank kopen wat BIJZONDER grappig is, pure wonen reageert nergens op, TOTDAT je een slechte review post en dan bellen ze binnen 10 minuten....of ik de review wil aanpassen...echt waar wat een CLOWN bedrijf is dit joh

Goededag, ik weet niet waar u het over heeft. een APP ?? U heeft een GRATIS folder online besteld, Deze is per post naar u verstuurd. Verdere vragen hebben wij niet van u ontvangen. Graag even deze onterechte melding aanpassen. Met vriendelijke groet, Jan Kraaier ##### Wel gek dat u ziet dat ik u bel om uitleg te geven. maar dat u dan niet opneemt. Voor de goede order. U heeft niets bij ons gekocht alleen een gratis folder van ons aangevraagd en ontvangen. Waar klacht u nu eigenlijk over? Snapt u niet dat u met deze ONZIN mijn bedrijf beschadigt.

Super aardige man

Heel tevreden met onze nieuwe spullen en goed geholpen.

Onze nieuwe bank is net een eiland, heerlijk!

Heel blij met onze panterprint hulk bank. Hij zit heel lekker en de armleuningen zijn goed stevig. Wij zitten deze winter lekker onder een dekentje op de bank.

Flexibel, meedenkend, oplossingsgericht en klantvriendelijk!

Naar aanleiding van het prettige eerste contact via de telefoon en whatsapp, besloot ik Jan te bezoeken in de showroom voor meer informatie en om de juiste keuze te maken voor een nieuwe hoekbank. Hij zit al geruime tijd in het vak, zijn kennis en kunde is zeker professioneel te noemen. Gezien de smalle trap een uitdaging was, heeft hij meegedacht over de juiste oplossing, maten, verpakkingen en moeite gedaan om te overleggen met het transport bedrijf om te bank te kunnen leveren. Ik ben er inmiddels erg blij mee en zou PureWonen als meubelzaak zeker aanbevelen!

Uitstekend!

Makkelijk bestelling online geplaatst en betaald. Aflevering keurig op tijd, de bezorgers netjes en erg behulpzaam. De bank was in No time uitgepakt en geplaatst. Bank is prachtig!

Fijn ontvangst met koffie in de kleine maar gezellige showroom. Fijn om even op de bank naar wens te zitten en alle opties door te kunnen nemen. Er wordt meegedacht, maar zeker ook geluisterd, tijd en aandacht aan je besteed. Keurige en duidelijke leveringsoverdracht. En wij zijn super blij met onze nieuwe bank, nog veel mooier dan verwacht!! Wij zullen Purewonen zeker aanbevelen.

Order gelijk gecanceld omdat het product niet op voorraad is

Order gelijk gecanceld omdat het product niet op voorraad is.

Topservice

Wij zijn heel blij met de hulk bank die vandaag geleverd is. De levering duurde wel wat langer dan de aangegeven tijd, maar telefonisch keurig op de hoogte gehouden. Ook bij vragen staat Jan je netjes te woord en denkt goed mee.

tevreden over bank en bezorgers, levertijd vraagt wel veel geduld

Mooie bank, vriendelijke bezorgers die bank voorzichtig plaatsen en verpakkingsmaterialen meenemen. levertijd is helaas aantal maanden.

Hoi jij bent de winnaar van het Riverdale gifting 4 pakket. Deze zullen wij eerdaags naar u opsturen. https://www.purewonen.nl/riverdale-gifting-4-pakket.html

In 1 woord: fantastisch!

Ik had dit soort zetel via Pinterest opgezocht en dacht enkel dat die beschikbaar was in Amerika. Het is onbeschrijflijk hoe blij ik was toen ik wist dat ze deze bij purewonen in Nederland verkochten!!! Ik had hier natuurlijk wel een beetje schrik voor want ik kende de winkel en website helemaal niet maar door de reviews waren mijn gedachten al snel veranderd. Wijzelf zijn nooit naar de showroom geweest maar we zijn vanop afstand heel goed geholpen door mr. Kraaier. Ik was echt al heel lang op zoek naar de Hulk zetel! En was dan natuurlijk heel ongeduldig naar wanneer onze nieuwe zetel geleverd ging worden. Zoals afgesproken was deze na 8 weken geleverd en voila hier staat hij dan! Ziet hij er niet comfy uit? Zo is hij ook! Zeer comfortabel en mooi! Ben er echt weg van en zou geen ander meer willen! Nogmaals heel erg bedankt voor de goede service PureWonen!

Mooie bank besteld van Richmond via PureWonen. Even geaarzeld, vanwege prijsverandering maar zonder aarzeling gekregen voor de prijs waarvoor hij eerder te koop stond. Prettige mailwisseling betreffende betaling en levering. Bank werd eerder geleverd dan verwacht. Bij levering bleken er geen pootjes onder te zitten, ook niet los bijgeleverd. Foutje van de fabriek. Na 1 telefoontje heeft Jan dit zeer snel opgelost, De pootjes opgehaald bij Richmond en diezelfde avond nog bij mij thuis afgeleverd en gemonteerd. Zeer prettig contact gehad zowel via de mail en telefonisch alsook persoonlijk. Prachtige bank

Goed zittende , kleine stoel ,fijne, zachte stof

Goed zittende , kleine stoel, fijne , zachte stof

Erg goede service en hele gave bank

Goed geholpen en duidelijke afspraken.

Hele leuke gezellige winkel en verkoper Jan en een goede service!!!!

Hele mooie bank

Aardige verkoper, nooit in de winkel geweest maar bank gekocht op basis van advies en foto's van de stof via whatsapp dus het was een beetje een gok. Het heeft wel een tijdje geduurd voordat de bank geleverd werd, maar dat wist ik van tevoren. De bank was het wachten waard. Ik vind de kleur prachtig en hij zit superlekker. Fijne bezorgers ook. Bank werd netjes uitgepakt en neergezet waar ik hem wilde.

Vriendelijkheid en uitstekende service. Jan Kraaier heeft ons goed geholpen in de showroom, met eerlijke informatie die vertrouwen geeft. Waar andere winkels veel geld vragen voor een garantiepakket, doet Jan het er gewoon bij omdat hij vindt dat het erbij hoort. De bezorging verliep ook voorspoedig. Wij zijn heel tevreden!

Fijne ervaring.

Vrolijke en vriendelijke eigenaar. Tijdens de afspraak alle tijd en rust om de juiste bank uit te zoeken. Nadat we een compleet andere bank zagen werd het plan zonder pardon omgeswitched en kregen we weer dezelfde rust en tijd als bij de bank waar we in eerste instantie voor kwamen. Zeker een aanrader om als je op zoekt bent naar een bank even contact op te nemen. Imo valt bij elke wens wel een bank uit te zoeken.

Professioneel, meedenkend, en top prijs- kwaliteit verhouding

Had een nieuwe bank nodig en was heel Amsterdam inclusief Arena en Cruquius doorgegaan. Toen belandde ik in Broek op Langedijk bij pure wonen. Hier heb ik alles gevonden wat ik zocht, Jan denkt met je mee en heeft verstand van zaken, de winkel is niet groot maar de keuze is enorm. Ik kwam dezelfde banken tegen als in Amsterdam maar dan voor een veel betere prijs. Ik raad iedereen aan om even naar puurwonen te rijden als je meubels nodig hebt! De foto is van het model dat ik kocht, een lounche hoekbank

Super goede ervaring!

Prachtige bank met poef besteld bij Pure Wonen. Goede service van Jan tijdens de aanschaf en ook keurig optijd geleverd!

Heel goed geholpen, fijne service, als je belt wordt er direct opgenomen en kreeg ik antwoord op mijn vraag. Werd netjes op de hoogte gehouden per e-mail zodra alles klaar was voor verzending.

Top!!!

Wordt naar je wensen geluisterd.

Helemaal geweldig

Ik was op zoek naar een showmodel bank omdat ik deze snel nodig had, maar kon er een helemaal naar mijn smaak laten maken omdat er een leenbank geregeld kon worden. Omdat de meubels en verschillende stijlen zo mooi zijn bij Pure wonen, heb ik ook eettafel + stoelen, 2 kasten en een salontafel + kleedje gekocht. Alles heel erg mooi en werd ook nog exact op de gewenste dag (van verhuizing) bezorgd. Een enorme aanrader om bij Jan te shoppen!

Top product

Mooie bank op maat gemaakt zit lekker en fijne service.

Goed produkt voor prima prijs!

mooie spullen goede service

denken goed mee in mogelijkheden voor bezorgen en hebben aandacht voor de nazorg.