Top service, goede uitleg van Jan gekregen waardoor ik hier de bank heb besteld.

Betrouwbaar bedrijf die afspraken nakomt.

Koning te rijk!

Nou we zitten hoor!! Super blij mee, hele mooie eetkamer set. Heel erg bedankt Jan voor je advies en snelle levering.

Ik kreeg een gebruikte (tweedehands) tas.

Tja, echt heel erg jammer. Ik had een gunbag besteld. Toen ik die ontving en het open maakte, bleek de tas een tweedehands te zijn. Met zeer duidelijke gebruikssporen én de schouderriem ontbrak. En er zat een vieze gebruikte tandenstoker in de tas. Heb toen gemaild naar het bedrijf en gevraagd of ik ‘m terug kon sturen omdat het een tweedehands was. Kreeg mail terug dat het absoluut geen tweedehands tas was. Maar kon ‘m gelukkig wel terug sturen en heb ook keurig m’n geld terug gekregen. Erg blij om. Maar wel erg jammer van de tas en alle moeite.

Topservice en goede kwaliteit meubels

We kwamen voor een winkelafspraak langs, dit was een zeer prettige ervaring! Er werd ruim de tijd genomen en alle mogelijke opties werden op een fijne oprechte manier besproken. Jan bedankt voor de topservice, we kunnen niet wachten op de bank!

Toppers

Snelle levering, vriendelijk bezorgers, en zweer mooie kwaliteit. Makkelijk en eenvoudig in elkaar gezet. Top!

Ik heb mijn droom bank gevonden bij pure wonen Zitten en er niet meer uit willen komen dat is voor mij belangrijk een bank moet je omarmen en zeker als je Netflix dan bent of gewoon eens lekker in slaap wilt vallen Er zijn diverse opstellingen ik ging voor een knuffel lounge hoekbank maar ben gevallen voor een Italiaanse design bank met hoge rug leuning en een heerlijk stoffen design wat warm aanvoelt en ik heb er geen moment spijt van de bank zit als gegoten En de prettige ontvangst van de eigenaar de heerlijke koffie en het niet aansmeren van banken maakte mijn bezoek compleet

Product niet gekregen tot nu toe

Ik heb de stofjes besteld voor de loungebank. Op 6 december. Na lang wachten kreeg ik een track and trace en zou het 20 december binnen komen. Tot nu toe nog niets gehad.

Mooie stoel geleverd en snel. Hier was een kleinigheidje met de stof. Maar het werd na mijn melding nog dezelfde dag opgelost. Zeer tevreden.

Er was een tafeltje teveel besteld maar na 1 telefoontje was het ook opgelost en werd het tafeltje terug genomen en het geld terug gestort. Super!

Klantvriendelijk

Ik hwb geen meubel dus kan ook geen foto meesturen daarvan. Maar ben wel correct geholpen

Geweldige service

Door een debacle met een andere leverancier had ik een ander bankstel nodig. Ik heb purewonen gebeld en ze konden de bank die ik wilde hebben de volgende dag leveren, nog voor de kerst! De loungebank is heerlijk en ik ga er enorm van genieten!

Levering was geheel volgens afspraak. Zeer snel en vriendelijk geholpen. Een voorbeeld voor anderen!

Heerlijke bank, 15 jaar eerder moeten doen.

Wij zijn uiterst tevreden over de service van Purewonen. Goede advisering heeft ons een perfekt zittende bank doen aankopen. We staan makkelijk op en eens wegzakken is ons ook niet vreemd. Goede aankoop met een aantrekkelijke prijs. Dank daarvoor.

Niet helemaal in orde.

Helaas een drietal punten. De kast was enorm smerig van binnen. Een soort zwarte roet. Schroefjes van een van de magneten lagen in de kast. Magneet was helemaal los. Als je niet erg technisch bent is dit heel vervelend. Als laatste zit er een beschadiging op de bovenste plank.

Niet echt tevreden

Bank is mooi maar bij levering. Werd bank niet naar appartement gebracht op 2e verdieping. Er was 1 persoon die bank kwam brengen. Vriendelijk gevraagd of hij mee kon helpen bank naar boven te brengen. Maar dat deed medewerker niet. Ook tegen vergoeding niet. Toen maar gevraagd om bank buiten neer te zetten. Gevraagd of hij verpakkingsmateriaal mee kon nemen van de bank. Dat deed medewerker ook niet. Want wat moest hij ermee. Vind ondanks dat de bank erg mooi is. De service waardeloos. Misschien kunnen jullie dit meenemen bij toekomstige klanten. Om bezorging anders te regelen.

Chill level 9000

Jan heeft ons top geholpen. Keuze was snel gemaakt. Exact na 6 weken geleverd. Nu grijp ik elke kans om te zitten, liggen, chillen, hangen op deze bank. Heel blij mee!

Super goed geholpen door Jan!

Jan denkt geweldig goed met je mee en heeft ons super goed geholpen. Zeker een aanrader!

Top service !

Zeer klantvriendelijk en goede service! Snelle levering en blij met mij prachtige hoekbank (met 8 pootjes ;)

Super service, fijn bedrijf!

Voor het eerst een zitbank online gekocht. De prijs was erg goed, het contact met PureWonen heel klantvriendelijk. We waren vooral positief verrast door het gemak rondom de leveringsdatum: PureWonen was heel flexibel en de bezorgingstijd werd geschat binnen twee uren, dus je hoeft er ook niet een dag voor thuis te blijven. En dat voor een levering die het halve land door moet: superfijn! We hebben nog nooit zo simpel een bank aangeschaft en zijn er erg blij mee!

Prima en zeer klantgericht

Alles is snel en prima geregeld

Uitstekende service en product

Wij hebben een tafel gekocht bij Purewonen. Het product is boven verwachting mooi. Daarnaast was de service uitstekend. Er was, buiten de schuld van Purewonen om, een issue met het transport maar dit is voortreffelijk opgelost.

Net bedrijf en goede service

Zeer prettig communicatie telefonisch goed bereikbaar, reageren snel op mails. Komen de afspraken na. Mooi product en keurige verzending. Zeer goed verpakt en verzorgd. Ik raad dit bedrijf absoluut aan.

Top ervaring

lounge bank uitgezocht met hulp en advies, wat een TOP bank! Vlot en prettig geholpen.

Goed service

Goede communicatie met het bedrijf. De levering was ook netjes en goed.

deskundig advies, goede kwaliteit en enthousiaste leuke mensen

Wij waren al enige tijd op zoek naar een nieuwe bank voor in de living en een bank voor in de tuinkamer, na een gesprek met Jan heeft hij voor ons een mooie collectie samengesteld, zowel in model als materiaal keuze. Bovendien op tijd geleverd conform de afspraak.