Topservice!

Ruime keuze qua producten, zijn erg fijn ontvangen. Heel fijn dat onze bank nog in de loods kon staan tot wij verhuisd waren.

Snelle en correcte afhandeling

Service en kwaliteit super goed

Ben heel blij met mijn eettafel en verliefd op mijn bankstel Klantenservice en bezorging ook top

Top.

Prettig geholpen.

Bestelling goed ontvangt, maar te laat en met problemen in communicatie

De stoelen die ik besteld had, waren in goede staat ontvangen. Maar ik moest hun e-mailen na het leveringstermijn en daarna gaven ze me aan dat ik moest courier zelf bellen om afspraak te maken. Wat nonsens! Daar heeft nooit gebeurt met andere online winkelen. De klant betaalt en verwacht dat het bestelling bezorgd zal worden. Dat moet zo eenvoudig zijn

Super goed geholpen

Zonder afspraak werden we toch geholpen, vriendelijk en deskundig advies.

Geweldige servers!

De hulk teddy bank is super relax, mooi afgewerkt,echt een aanwinst top!!

amateuristisch optreden

Levering duurde veel te lang. Winkel was niet bereikbaar. Levering dóór ingehuurd bedrijf onprofessioneel. Beloften worden niet nagekomen. Enige wat wel snel ging waren betalingseisen via Afterpay. Zelfs link voor deze beoordeling werkte niet en moet worden gekopieerd en geplakt.

Mooi product zoals beschreven en snelle levering :-)

Mooi product zoals beschreven en snelle levering :-)

Kan nog niets beoordelen

Super blij met de bank

Mooi bankstel, vriendelijke mensen

Mooi bankstel,vriendelijke mensen. 1 - puntje : En dat is dat zo'n grote bank, wordt gebracht door 1 persoon, maar goed dat ikzelf thuis was anders had de bezorger het bankstel nooit alleen naar binnen gekregen. Wel een vriendelijke bezorger en samen is het gelukt.

Top quality, no hidden charges, excellent service!

If you hesitate about anything just visit the store to see the sofa for your self. Jan is a great person too.

Wederom top. Enig minpuntje, andere bedrijven plaatsen de bank en nemen het restmateriaal mee. Hier heb je een transportbedrijf die alleen aflevert Iets om rekening mee te houden als je alleen woont....

In een woord geweldig !!

Wat een fantastisch heerlijk bankstel. Gezin van 4 met hond , voor iedereen ruimte om heerlijk te relaxen. Wakker blijven op deze heerlijke bank zit er niet in. Voor Jan en zijn team alleen maar lof! Via beeld bellen kennis gemaakt met de verschillende kleurstalen. We zijn leuk en goed geïnformeerd alsof je in de winkel stond. De bank zit heerlijk, de stof is prachtig we zijn er echt weg van. Doordat de verbouwing iets uitliep contact opgenomen met Jan , geen probleem de bank kon nog wat langer blijven staan. Echter keurig op tijd een berichtje gehad dat de bank binnen was en zelf hebben gevraagd of de levering uitgesteld kon worden. Bereikbaarheid is goed, we hebben echt een top ervaring met dit bedrijf en de kwaliteit van het geleverde bankstel, The hulk. Ik zou iedereen aanbevelen bij Pure Wonen te bestellen. In tegenstelling tot eerdere ervaringen bij andere bedrijven wordt ik hier heel blij van. Bedankt !

Kwaleit en service!

Wat een SUPERbank is de Hulk! Ik ben eerst bij Jan in de showroom geweest en we zijn daar uitermate vriendelijk en zelfs gezellig ontvangen. Samen de juiste kleur bepaald (ik had een vloerplank meegenomen) en de bank besteld. Het heeft exact 8 weken geduurd en tussentijds heb ik nog contact met Jan gehouden. Een absolute aanrader om je meubels bij PureWonen / Jan te kopen!

Redelijk

Moest bellen waar de bestelling bleef uiteindelijk wel verstuurd maar het is jammer dat je er zelf achteraan moet zitten anders had het nog langer geduurd zelf zou ik de klant op de hoogte stellen als het langer duurt dan normaal.

Mooie bank

Vriendelijke verkoper, goede communicatie, super mooie bank en in mijn geval snel geleverd.

Mooie bank, snelle levering, 5 jaar garantie

Rodeo bank zwart 3-zits en rodeo fauteuil cognac gekocht. Binnen 2 weken geleverd, ze zitten heerlijk en zijn echt mooi. Ook de 5 jaar garantie geeft een gerust gevoel.

Heel goed!

PureWonen heeft mij ondanks de Covid beperkingen fantastisch geholpen om mooie eetkamerstoelen te vinden en aan te schaffen. Goed serivice, prettig contact en snelle levering.

Goed advies

Veel keus in stoffen

goede service, vriendelijke mensen

Voor de tweede keer een bank gekocht bij pure winen. zeer tevreden over de afhandeling en all in service!

zeer goed

erg mooie bank,super blij mee,goed geholpen,en zeer vriendelijk,de schoonmaak spray zat er niet bij,even een telefoont gepleegd,de volgende dag de spray alweer binnen..echt top

Lang gewacht op bestelling

Zeker niet hun schuld maar klant moet zelf steeds wachten op status van bestelling. Daarin actiever zijn is een pre.