Prima bank die geleverd werd binnen afgesproken termijn

Na ons bezoek in Broek op Langedijk waar we de ruime keuze aan stoffen konden bekijken, duurde het een maand of twee voordat de bank bij ons thuis stond. Ondertussen is deze niet meer weg te denken en dat naar grote tevredenheid.

Superblij met mijn nieuwe bank, maar de communicatie kan beter.

De stalen die ik besteld had kwamen super snel binnen. En een afspraak maken om te gaan kijken in de showroom was ook makkelijk. Kleine maar gezellige showroom. We zijn toen super geholpen. Daarna is de bestelling via de site gegaan, maar ik werd wel nog gebeld met een bevestiging. Hierna ging is het helaas voor mij minder. De gemiddelde levertijd die op de site stond werd voor mij bijna 2 keer zo lang en er is geen enkele communicatie vanuit purewonen hierover geweest. Ik heb zelf moeten bellen en mailen. De communicatie na de bestelling was dus echt slecht. Toen ik belde en de bank er ineens wel was ging het wel snel. Ik kon makkelijk een afspraak maken en de dag voor de afspraak werd ik gebeld met een tijdsvlak van 2 uur. De bezorger kwam ook binnen deze tijd. Uiteindelijk ben ik superblij met mijn nieuwe loungebank, maar de communicatie had wel beter gemogen.

Excellent

We hadden de bank op internet bekeken en wilde graag even voelen en proefzitten. Nogal lastig in een lockdown, maar het was geen probleem, ze komen gewoon langs met de bank. Fantastisch toch zo'n ondernemer! Het was wat fris die dag, maar aan alles was gedacht. Heater, lampje, postertje en een vriendelijke verkoper. Bak koffie erbij, praatje en de bank was besteld. 6 weken later is hij binnen gekomen. Netjes bezorgd! Purewonen bedankt, de bank bevalt goed! Fijn pasen.

Vriendelijk en goeie uitleg als je wat vraag

Ondanks de corona tijd toch de moeite genomen om ons de bank met videobellen te laten zien Top

Heel tevreden

Heerlijke bank. Even wat problemen rond de levering, maar door adequaat handelen snel opgelost! Natuurlijk ook in een rare periode besteld met de sluiting van de winkels! Bestel liever bij deze winkel dan bij de "grotere bekende" woonwinkels. Service is top!

Top!!!

Fantastische ervaring, topkwaliteit van de bank en snelle levering tegen een schappelijke prijs!

Incredible service, from sale to delivery!

Buying a sofa online is not easy, but PureWonen did everything possible for us to get our choice right, from bringing the sofa in a truck, so that we could see it, to changing the measurements of the arms so that it fit in our living room. The sofa is beautiful, we are delighted and satisfied! They just forgot to deliver our gift, the sofa support.

Heel blij mee, komt afspraken na.

In mijn zoektocht naar een bank, snel en duidelijk telefonisch hulp gekregen. Dag later had ik de staaltjes al binnen. Nu nog een keuze maken :-)

Netjes bezorgd, lange wachttijd

Goede kwaliteit, makkelijk in elkaar zetten van de twee bijzettafeltjes

Prachtige bank geleverd gekregen.

Tot nu toe erg tevreden, bank ziet er nog beter uit dan op de site te zien was. Zit ook goed, over de kwaliteit kan ik nog niks zeggen, maar tot nu toe erg tevreden.

Er werd meegedacht met de mogelijkheden die we hadden qua budget, er werd gekeken wat er nog stond zodat wij snel een bank hadden! Top ervaring

Wat een ervaring!

Wat zijn wij vriendelijk ontvangen door Jan bij PureWonen. Op afspraak konden we de mooie Hulk bank komen bekijken en proefzitten. De keuze en bestelling was snel gemaakt, al zijn we zeker even blijven hangen in de mooi gestylde loods. Topproducten, maar met een betere prijs dan de concurrent. Nog wat mooie accessoires direct mee kunnen nemen. Hoe de bank zit kan ik echter nog niet vertellen. Mijn vriend was overtuigd van het feit dat de bank door het raam zou passen maar niets bleek minder waar. Iets waar de vriendelijke Jan ons nog goed voor waarschuwde overigens. Enfin, hij is prachtig en ik hoef hem zeker niet de ruilen. De bank dan. Mijn vriend is een ander verhaal.

Top!!!

Een half uur gefacetimed om te helpen met een bank en de kleuren! Nog harstikke gezellig! ook!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie bank, super groot. Levering netjes op tijd zelfs in deze tijden.

Goede afhandeling van een klacht wat zich voor deed

Geweldige service

Uiterst goede service, zeer klantgericht! Na ruim 4 jaar intensief gebruik, vertoonde het pootje van onze Rodeo bank een mankement. Contact opgenomen met Purewonen. Zeer snelle reactie (dezelfde dag) en geweldige service; het probleem wordt kosteloos opgelost. Absoluut aan te bevelen om op deze webshop een bank te bestellen dus!

Mooie bank!

Prachtige banken. Fijn telefonisch contact gehad. Levering op tijd.

Late levering wel met goede oplossing

Bank besteld. Helaas niet goed doorgekomen op de 1 of andere manier. Een gelijksoortige leenbank ontvangen en 6 week te laat uiteindelijk omze bank. We hebben een korting ontvangen en de juiste bank is geleverd. Tevreden over de afhandeling.

Snelle levering goede service

Ben heel tevreden vriendelijke mensen en behulpzaam

Hele fijne man, heeft ons goed geholpen en de bank is prachtig. We hadden lendenkussens met croco print besteld maar kregen effen bij levering. Wordt direct werk van gemaakt door de eigenaar en hersteld. Super service Jan! Wij bevelen dit bedrijf zeker aan!

Super ervaring!

Een hele mooie spiegel van woood besteld. Snelle bestelmethode, al fijn dat je verschillende betaalmethoden kan kiezen. Binnen 2 werkdagen in huis!

Super service en super bank

Langs geweest in de showroom om de bank te bekijken. Meteen besteld en kwam geleverd op de geplande datum! Heel blij mee☺️

GEWELDIG

11/10 uitstekend goede service. Geleverd op de dag tot op de minuut van de afspraak

Bank werd laat geleverd maar eenmaal geleverd goed geholpen door de bezorger.

Mandepad 10 C

1721 CE Broek op Langedijk