Simpel bestellen, betalen en laten bezorgen

Simpel bestellen op de website, betalen en bezorgmoment kiezen en het voer voor onze hond wordt netjes op het afgesproken tijdstip bevroren bezorgd. Wellicht zou het een optie zijn om een bestelling voor een jaar per xxxx weken klaar te kunnen zetten en dat je dan een week voor de leverdatum nog wijzigingen kan doorvoeren en dan ook kan betalen.

Super tevreden

Duidelijke site, snel antwoord op een vraag die toch nog had na de bestelling en ook een snelle levering. Goed verpakt, honden vinden het vlees heerlijk.

heel goed

makkelijk bestelen en een goed product

Zoals altijd prima

Bestelling ligt altijd klaar en kwaliteit van de prooidieren is ook zoals je mag verwachten

Netjes bevroren en snel

Snelle bezorging, goed bevroren thuis...

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Ik ben erg tevreden . Het vlees zit in nette verpakkingen. Was goed bevroren en snelle levering .

bezorging

prima op de afgesproken tijg bezorgd en keurig verpakt.

Een goede levering en gevarieerde vleessoorten

De vleesworsten waren gevarieerd en de hond vind het heerlijk nu kijken hoe ie de andere soorten vind is namelijk een kieskeurige hond De levering was ook keurig en goed bevroren zoals het hoort vaker bestellen

Bestellen en het wordt netjes afgeleverd na mail communicatie. Helaas eet/lust onze kitten niet veel. Maar de bakjes vers voer die ze wel lust bestel ik gewoon. Heb wel van de meeste al een bakje van geprobeerd. Helaas blijven er maar 2 smaken over voor haar. Beetje erg kieskeurig onze kitten poes.

Zoals al eerdere keren dat ik bestelde is het weer prima verlopen en keurig geleverd.

Klantenservice is perfect.

Fijne vakantie onlinewinkel voor vers voer.

Alles goed recht gezet

Gisteren telefonisch contact gehad met Animal Food Express. Mijn verhaal uitgebreid aangehoord en ik heb ook kunnen aangeven waar mn pijnpunt zat: Dat er klakkeloos gezegd werd, dat het wel aan mijn computer zou liggen en er werd niet verder gekeken. Uiteindelijk bleek het probleem zelfs in het systeem van AFE zelf te zitten. Dit is naar mijn totale tevredenheid prima opgelost. Ik kan nu op mijn eigen account weer een bestelling plaatsten, zonder foutmeldingen en met punten, voor de volgende keer. Super goed opgelost en fijn mee gedacht!

My dog likes it and so do I

It is the first time I ordered barf meat for my dog as I want to change my dogs diet and I am not disappointed. Everything went well and the meat is high quality for a reasonable price. Delivery was on time and the meat was still frozen. Will order again. Thanks!

Goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit ratten snelle bezorging

Topservice, vriendelijke mensen

Ik koop hier al jaren het aas voor de roofvogels. Altijd vriendelijk behandeld en goede prijs/kwaliteit!

Alles zoals het hoort en mooi op tijd

Goede snelle levering

Goed advies ontvangen waarop een snelle levering. Diep gevroren op het aangegeven tijdstip geleverd

Duidelijk en snel, ruime keuze in bezorg tijden en goed verpakt met ijsblokken.

Altijd oke

Ik heb goede ervaringen, pakket altijd gekoeld tussen de afgesproken tijd

Snel bezorgd, goede kwaliteit

Onze kat vindt het heerlijk! En mooie kleine porties

Keurig verpakt en verzorgt.

Super tevreden

Fijne service

Het proces van bestellen gaat altijd heel soepel en het ligt de volgende dag al klaar voor ophalen. De producten zijn van fijne kwaliteit en het assortiment is uitgebreid en wisselend.

Prima vlotte levering

Levering snel en 's avonds, heel fijn. Het product, Bandit speciaal mix, voor mijn hond met nierfalen is aan te raden aan iedereen met een hond met nierfalen.

correcte en snelle levering

Snelle levering van dierenvoeding. Kwaliteit valt ook in de smaak bij de honden :-)