Zeer goed, vlot en netjes.

Helaas regelmatig favoriete producten niet op voorraad.

Niets op aan te merken!

Geweldige service!

Duidelijk, snel, goed!

De communicatie over de bestelling was van begin af aan helder en realistisch. Dankzij de e-mails was alle informatie beschikbaar om te weten hoe en wanneer de levering aan zou komen. En precies zo verliep de levering ook. De artikelen zijn in perfecte toestand aangekomen. Kortom, dit is een koopervaring zoals we het ons altijd wensen, maar helaas niet bij elke leverancier krijgen.

Probleemloos

Bestelling en levering keurig volgens afspraak.product ook goed

super!

snelle en goede service

Helemaal top

Top service en top kwaliteit producten!!

Prima service, correct

Vlotte levering, keurig afgeleverd, en hond vindt de meeste soorten heerlijk.

geweldige verse producten

snelle service en makkelijk dat het bevroren bezorgd word.

Goede service en kwaliteit van producten

Goed product

De hond tevreden, de baas tevreden.

Pakket niet ontvangen wanneer het ontvangen zou worden.

Zoals hierboven omschreven.

Hallo, Jou wordt morgen 4 mei bij je bezorgt, groeten Martijn

goede qualität en snelle levering.

Uitstekend!

Wij hebben pas een pup dus we kende dit bedrijf niet maar het bestellen via de site was eenvoudig en de levering was snel en gekoeld helemaal perfect!

In één dag geleverd. De hond vindt de KVV heerlijk!

Goede service, vriendelijke mensen maar vlees helaas niet wat ik nodig had

Ik zocht vlees om het eliminatiedieet van mijn kat zelf te bereiden. Hiervoor heb ik hertenvlees bij de Animal Food Express gekocht. Er waren wat problemen met de levering vanwege feestdagen en PostNL. Hierover werd heel netjes gecommuniceerd door het bedrijf. Helaas was het vlees niet geschikt voor het dieet van mijn kat, hij lust het niet en er zaten weinig bruikbare stukken aan. Heel erg zonde.

Goede en snelle levering

Werd op de juiste dag bezorgd en mijn voer was nog goed gekoeld

Beste Cynthia, dank voor je positieve waardering. Wij gebruiken speciale koelboxen die ontwikkeld zijn met de universiteit van Wageningen. Wij vinden het n.m.l belangrijk dat diepvriesproducten ten alle tijden in goede toestand bij de klant bezorgd worden. De koelboxen die wij gebruiken voor gekoelde en vriesproducten is ontwikkeld samen met Transport Logistiek Nederland (TLN) en de Universiteit van Wageningen. De koelboxen werken optimaal bij een temperatuurzone van -15⁰C. Het lukt ons daarnaast ook om de bestellingen tussen de 7 uur en 11 uur in geheel Nederland te laten bezorgen. Schaalbaar, betrouwbaar en veilig voor je diervoeding! Maar vooral ook duurzaam: door de koelbox en hergebruik daarvan, gebruiken we minder verpakkingsmateriaal waaronder de welkbekende piepschuimdozen.

Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Kom hier zeker weer terug.

Bedrijf levert snel en goede service

Service is zeer goed en snelle levering van kwaliteitsvoer.

Ivm covid iets duurder als voorheen

Ivm covid zijn de producten iets duurder geworden wat begrijpelijk is na eerdere review netjes door de eigenaar gebelt met uitleg waarom de prijzen zijn gestegen De producten die geleverd worden zijn altijd van goeie kwaliteit en altijd komen ze goed bevroren binnen. TOP

Dank je wel voor deze feed back ! groeten Martijn

Snel en op tijd

Zie bovenstaande

levering super snel

Groot assortiment snelle levering

Prima kwaliteit

Altijd goed bevroren bij aankomst en goede kwaliteit dieren zijn er dol op

Kwaliteit vlees, snel en op tijd geleverd !

Makkelijk besteld, netjes geleverd met koelwagen, en mooi vlees. We zijn er blij mee, weer een tevreden klant.

Top alles diepgevroren aan de deur bezorgd!

Aanrader

Animal Food Express is een aanrader. Goede kwaliteit diervoer en goed koud vervoerd om kwaliteit te behouden.