Prettig contact, super flexibel

Voor een roofvogel opvang in Andijk zocht ik een cadeaubon om tijdens een donateur dag te geven. Ik hoorde dat Animal Food Express geen cadeaubonnen had maar zij wilde wel meewerken. Resultaat is nu dat de cadeaubon nu is opgenomen in het assortiment, echt super leuk. Jannicke, dank voor het zeer prettige contact. TIP-je, zet nog even op jullie website dat jullie nu cadeaubonnen hebben.

Fast good delivery

No complaints, all good!!

Fijne behulpzame mensen, Snel-duidelijk en goed

Duidelijke website als je deze weet te vinden, misschien is het kunnen doorklikken van de Kiezenbrink website naar de Animal Food Express website een idee? Niet zakelijke bestellingen zijn kleiner en komen we afhalen. Bovenstaande is een idee en doet niet af aan de kwaliteit en contact met de personen bij beide bedrijven. Kortom helemaal top!

Vriendelijke mensen rn snelle levering.

Al jaren mijn nummer 1

Mijn schildpadden leven al jaren van vers ingevroren voer. Ik koop verschillende vissen, garnalen en kippenhartjes. Ook konijn, verschillende rat en muis soorten staan op het menu. Over de huidige diepvries-vervoerder niets anders dan lof!

Dank je wel Marco voor je enthousiaste en positieve waardering ! Groeten Martijn

Net aan voeren dus

hallo is moeilijk tezegen we zijn het net aan het voeren maar het ziet er wel goed uit

Alles goed

Mijn honden houden erg van de producten van Animal Food Express. Levering zeer snel !

Dank je wel voor deze positieve waardering ! groeten Martijn

Snelle levering, correcte vraag beantwoording

Prima bedrijf in je dier producten te bestellen.

Het perfecte adres voor voeding voor mijn dieren

Makkelijk online bestellen, laten bezorgen tegen goed tarief of zelf ophalen.

Beste Jannie, Fijn dat je ons bestelgemak en bezorging/afhalen zo waardeert, Groeten Martijn

Tijd van levering wordt steeds bijgewerkt maar zou fijn zijn dat je dag ervoor het dagdeel zou weten.

Top geregeld

Vlotte keurige levering. Makkelijke website. Ik kom hier zeker terug.

Goede service handig dat je ongeveer kan zien waar de bezorger is. Bezorger belde netjes dat hij er was

Snelle opvolging van bestellen en leveren

Overzichtelijke website, duidelijke leverdatums en inzichtelijke leveringstijd

Goede spullen en snelle levering

De Website geeft duidelijke info en foto's vd producten. Je weet wat je koopt en de kwaliteit is prima. Bestellen is heel makkelijk en de volgende werkdag kun je het al afhalen. Laten bezorgen kan ook en dat gaat ook snel. Ik ben tevreden over de kwaliteit en prijs.

Zo als afgesproken,

Goede kwaliteit!

De eendagskuikens zijn in goede orde ontvangen...

wat een fijn en professioneel bedrijf!

De bezorger kon mijn huis niet vinden, kan gebeuren. Animal Food Express heeft mijn ontevredenheid heel serieus genomen en dat waardeer ik heel erg. Er kan altijd iets misgaan, maar hoe een bedrijf het oplost zegt zoveel meer. Ik bestelde hier voor het eerst en ik was blij verrast met het grote assortiment en de mogelijkheid voor bezorging aan huis van diepvriesvoer voor mijn katten. De eend-kvv hebben ze al met smaak gegeten. Verschillende artikelen van Kiezebrink kennen ze al en zullen ze ook zeker weer lekker gaan eten de komende tijd. Ik zal hier zeker nog een keer gaan snuffelen naar lekkere dingen voor mijn katten en een volgende bestelling doen. Dikke pluim voor de professionele klachtenafhandeling en de vriendelijkheid.

Ik vond de kennisbank heel erg behulpzaam en ik ben ook fijn aan de telefoon geholpen, toen ik iets niet kon terugvinden. Ophalen ging ook erg gemakkelijk!

geweldig

voor jake bestellen we nu al enige tijd zijn Barf alaska worsten en de bestelling en levering zijn geweldig geregeld. de dag van levering krijg je melding dat de zending is aangeboden en tevens krijg je per separate mail een melding van hoe laat de chauffeur met de diepvries spullen bij jou aan gaat komen en een uur vooraf nog een melding waar je ook nog speciale instructies aan de chauffeur kunt geven. Dit klopt altijd als een bus! Daarnaast zijn we op advies van een voedseldeskundige op deze worsten voor Jake overgestapt en hij eet er elke dag heerlijk van en alles wat hij nodig heeft zit er in !

Erg tevreden

Goede kwaliteit, prima prijs. Duidelijke afspraken, en netjes geleverd! 5 min voor de voor ook sms gekregen.

Goede producten en goede levering

De producten werden zorgvuldig geleverd, de chauffeur gaf duidelijk aan wanneer en hoelaat hij ongeveer zou komen. De producten zinn van goede kwaliteit.

superservice

Altijd volgens tijdschema bezorgt

Zoals afgesproken

Fijn dat ik goed op de hoogte werd gehouden wanneer het bezorgd werd.

Het is altijd goed.

Goede service alleen wordt het zo langzamerhand wel wat prijzig allemaal.

Altijd snel en netjes geleverd

Het bestellen van ingevroren vlees voor mijn hond gaat makkelijk en snel en het tijdstip van levering wordt vrij nauwkeurig aangegeven op de ochtend van de leverdatum. Makkelijker dan zelf halen