Goede kwaliteiten veel keuze.

Bijna wekelijks halen wij voer voor onze Benner Snennenhond. Hij eet dat goed en ziet er dankzij zijn voer en zijn beweging schitterend uit.

Superservice!

Hele goede producten, heel vriendelijk en goede service!

Kwalitatieve gekoelde levering

Goede producten voor dieren qua prijs/kwaliteit niveau. Levering is duidelijk qua tijdstip met gekoeld transport.

Bestellung wie vestellt

Vriendelijke chauffeur

Super goeie service

Pakket had wel wat vertraging maar de service was super goed

Goed verpakt altijd

Alleen het pakket werdt niet netjes afgeleverd maar kwam door de bezorger

Hoi Nigel! Bedankt voor je positieve review! Wel vervelend dat je pakketje niet netjes afgeleverd is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga kijken of we contact op kunnen nemen met de bezorgdienst zodat we dit de volgende keer kunnen voorkomen. Het zou kunnen dat we je nog contacteren voor wat extra informatie. Met vriendelijke groet, Gia Han van Animal Food Express

Goede service en ruime keuze

Alles komt bevroren aan op het afgesproken tijdstip. Mijn hond vind de merken die hier verkocht worden wel lekker

Super service!

Dit keer had ik een kleine bestelling en kwam ik het halen. Stond ik daar met mijn zwangere buik. De jongen die mij hielp vroeg heel netjes of het ging lukken met tillen, tot twee keer toe. Oh ja ik ben zwanger en mag ook niet meer zwaar tillen. Echter heb ik het nu toch zelf gedaan, maar weet zeker dat deze jongen dit voor mij wilde doen. Kreeg er helemaal een blij gevoel van, want vond het heel erg netjes!!!!!!

Hoi Marlou! Fijn om te horen, bij Animal Food Express staan we altijd voor je klaar, ook om de zware dozen in de auto te tillen ;). Wij krijgen ook een blij gevoel van jouw positieve review, dankjewel! Met vriendelijke groet, Gia Han van Animal Food Express

Goede producten, prima prijs

De kwaliteit van de producten is dik in orde, ook de prijs voor de producten is prima. Alleen de verzendkosten zijn aan de hoge kant, waardoor je je al gauw gedwongen voelt om veel meer te bestellen dan je aanvankelijk nodig hebt.

Helemaal goed

Als ik een vraag heb waar de Servicelijn geen antwoord op heeft, gaan ze het uitzoeken en wordt ik later hierover teruggebeld.

De produkten zijn goed bevroren ingepakt en vervoert met icepacs.! En precies op de tijdlijn geleverd, zodat je het bevroren voer gelijk in je eigen vriezer kan doen. Dus geen kans op bederf. Ik zal hier voortaan altijd mijn bevroren insecten bestellen voor mijn tropische vogeltjes!

Top bedrijf

Makelijk bestelling plaatsen bezorgdatum wijzigen vloeiend kortom top

Top service!

Fijn advies gekregen, de bezorgservice is echt top!

Alles is soepel verlopen Van bestelling tot levering prima op de hoogte gehouden

Zeer goede ervaring, snelle levering, product als omschreven, netjes verpakt, bezorgd met gekoeld transport.

Overzichtelijke website, top producten, super service!

TOP zoals altijd :)

Netjes optijd. goed op de hoogte gehouden worden en fijn zelfs op zaterdag bezorgd, heel blij :)

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Perfect hoor

Zeer goed!

Vriendelijk geholpen bij afhalen. Bestelling staat altijd netjes klaar, aardige jongens!! Handig bij ophalen afrekenen, zeer tevreden!

Heel transparant met kopers

Heel fijn dat de website je de mogelijkheid geeft een bezorgmoment te kiezen. De koeriers waar animal express gebruik van maakt zijn ook heel transparant over de planning en je verspilt geen hele dag door te wachten. Een minpuntje is dat de bezorgdagen alleen op dinsdag of donderdag vallen.

Een prettig bedrijf met veel keus voor onze hond.

Wij gaan iedere week eten halen voor onze hond. Zijn zeker tevreden. Alleen onze favoriete keus is niet altijd beschikbaar. Dat is jammer, maar ja daar zal een reden voor zijn.

Prima, niks te klagen

Prima, de weg was wat lastig erheen ivm wegwerkzaamheden. Maar verder prima geregeld. Stond klaar dus zo weer thuis

Mooie kwaliteit vlees en goede service,ik had per ongeluk de verkeerde bezorgdatum geselecteerd en dit werd zonder enige moeite veranderd.

Prima vlees en bezorging.

Prima vlees, keurige bezorging. Minpuntje vind ik de enkele bezorgdagen en de extra kosten bovenop de al behoorlijke bezorgkosten wanneer je een tijdvak wilt aangeven of op zaterdag bezorgd wil hebben.

Beste Wendy, Dank voor je beoordeling. Bezorging op maat vraagt van onze diepvries koeriersdienst dat zij de routes vaak anders moeten indelen en moeten rijden om binnen het afgesproken tijdskader te leveren. Dit kost geld en wordt helaas ook aan ons berekend en moeten wij helaas doorberekeken. Mvg Martijn

Makkelijk bestellen, goed op de hoogte gehouden, nette levering

Alles op orde

Hoge Eng Oost 33