Goed maar niet perfect

Eigenlijk weinig aanmerkingen. Verbeterpunten; vooraad en stabiele prijzen (prooidieren). Beter koelen met bezorgen, heb regelmatig konijnen die al ontdooide poten hebben, eenvoudig te voorkomen met meer ijs en een betere verpakking. Op deze 2 dingen na heb ik alleen maar positieve ervaringen.

Service goed, houdbaarheid minder.

Erg tevreden over de service en hoe ik geholpen ben. Alleen jammer van de houdbaarheid en geen korting hierop.

Goede service!!

Ik haal zelf op, en hoewel ( denk ik) niet altijd gelegen word ik altijd netjes geholpen en is er altijd tijd voor een advies of goede raad

Producten zijn kwalitatief erg goed en zijn goed verpakt bij verzending. Bestelling wordt snel verwerkt en verzonden. Voor ons (een bedrijf) is het wel jammer dat we geen tijd kunnen afspreken mbt bezorging, bedrijf sluit om 17u. Misschien in voor de toekomst!!

Goede website

levering prima

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen, snelle levering, en zeer handig en makkelijk te volgen wanneer/waar de bezorger is.

Op tijd, vlot en in goede staat geleverd.

ik zal hier zeker vaker bestellen.

Supersnelle levering, fijne shop

echt heel fijn hoe het diepvries voer geleverd wordt. Fijn dat de boxen mee terug gaan. Ik bestel zeker weer.

Altijd goede service en snelle levering.

Ruim assortiment van keuze en snel en netjes geleverd. Nog nooit problemen gehad met Animal Food Express. Ga zo door!

Alles is goed gegaan, via mail goed op de hoogte gehouden en bestelling binnen op de aangegeven datum.

Verzorgde levering en goed assortiment

Ook fijn dat er kleinere hoeveelheden geleverd kunnen worden. Verzendkosten maakt het relatief duur.

Goede kwaliteit

Nu al een paar keer besteld bij animal food express, bestellingen zijn vooral muizen. Enkele keer best grote variatie gehad in grootte van het bestelde product wat erg afweek..na mailcontact netjes afgehandeld!

Via site besteld en aangegeven wanneer ik het op kwam halen. Was aanbieding maar ik kwam pas drie weken later in de buurt. Was geen probleem. Dames hebben het voor mij in de auto gezet.

Goede afhandeling

Voor afhalen kan er beter een groot bord geplaatst worden het is nu onduidelijk waar goederen afgehaald moeten worden

Snell levering, juiste produkten.

prima service

Werkt prima, mijn diepvries muizen komen altijd volledig bevroren aan, top!!

Snel en goede kwaliteit

Al mijn bestellingen komen op de gewenste leverdatum binnen en zijn netjes verpakt. Erg fijn ook goede kwaliteit muizen.

vooraf doorgegeven tijdstip perfect

Men kwam precies op tijd zoals afgesproken. Aardige post NL bezorger. Prima op tijd geleverd. Vooraf instructies van post.nl. via animal foodexpress ook prima gehandeld.

Altijd snelle levering

Een kwetsbaar product als diepvries wordt professioneel bij de klant bezorgd. Avondbezorging is perfect omdat dat altijd te regelen is om thuis te zijn. Overigens biedt Animal Food Express de gelegenheid om zelf de keuze te maken op welke dag bezorging plaatsvindt.

Snelle, uitstekende service

Snelle en uitstekende service

Zeer goede klant vriendelijkheid. Uitstekende service.

Top en snel!

Super netjes snel geleverd en advies op maat top!

Vragen worden keurig beantwoord, snelle levering

Omdat ik mijn katten aan rauw voer wil laten wennen ivm hun gezondheid, heb ik voor het eerst rauw voer besteld. Ik wist alleen niet goed waarmee te beginnen dus heb ik een mailtje gestuurd. Al binnen enkele uren kreeg ik een uitgebreid antwoord terug met zelfs aanvullende informatie hoe ik mijn kieskeurige en eigenzinnige katten langzaam aan kan laten wennen aan rauw voer. Gisteravond is het keurig in een koelbox aan mijn deur geleverd. Vanochtend heb ik het voor het eerst door blikvoer gedaan om ze langzaam te laten wennen. Ik heb alleen echter wel door dat dit nog wel een klusje gaat worden en dat dit voor mij misschien wel een maand gaat duren eer ik ze aan rauw voer heb! Mijn hond daarentegen schrokt het overheerlijk naar binnen. Zijn favoriet is nu al de kleine hamburgertjes.