Bestelling ligt altijd klaar. Vriendelijk personeel

Prima geleverd, duidelijke updates over de levering. Vind wel verzendkosten relatief hoog, maar ik snap dat diepgevroren producten afleveren andere eisen stelt dan een ‘gewoon’ pakketje

Perfecte service

Perfecte service, snelle levering en een meer dan prima prijs-kwaliteitsverhouding

Very good

Very happy with the choice, delivery process was clear the products received are top quality and well protected in the delivery packs

Heel blij met de kwaliteit van het vlees!

Ik ben erg tevreden over de snelheid en service van levering. Wat ik wel jammer vind is dat b.v. De kippenhartjes een grote klont was en het jammer was dat ik het eerst 2 uur buiten de vriezer moest houden om een paar hartjes voor mij 2 kleine ragdolls te laten ontdooien. En ik weet als je het meteen weer invriest daarna is het goed maar toch denk je bij jezelf kan niet gezond zijn. Verder erg tevreden.

Top! Voor je vers vlees bestellingen.

Als je ergens woont waar het vlees voor je hond nergens te krijgen is, is de enige optie om het online te bestellen, dat doe ik dus ook altijd. Ik ben dik tevreden over Animal food express. Ze hebben een mooie duidelijke website waar je alles makkelijk kunt vinden en kunt bestellen. Het is altijd netjes verpakt en de vervoerder Leen Menken is ook top, de bestelling is netjes te volgen en de bezorgers zijn heel vriendelijk. Al met al de moeite waard.

Kwaliteit, Snel en op tijd

Bestelling wordt netjes en snel verwerkt. Of ik kom halen of dat het gebracht wordt het is altijd volledig.

De verzorging van de prooidier pakketen is goed. De bezorging wordt ook goed afgehandeld.

Duidelijke webshop

Ervaring

Via facebook heb ik veel ondersteuning gehad in het voeren van vers vlees. Aangezien het een doolhof kan wezen als je er geen ervaring mee hebt. Een behulpzaam bedrijf! Via een lokale winkel ben ik het kb raw eerst gaan voeren om te kijken of ze het lekker vonden en dit vonden ze. Uiteindelijk een grote bestelling via de website gedaan, De worsten zijn precies op het juiste moment geleverd, zaten netjes in een doos. Helaas is er een fout gemaakt door de bezorgservice die de taak krijgt om het te bezorgen. Animal food express kan hier uiteraard niks aan doen en staat hier los van. maar hopelijk komt hier toch een oplossing voor.

Vlees en service top, transport negatieve ervaring

Eerder al vlees besteld en ontvangen, helemaal prima gegaan. Laatste keer, was er gedoe met chauffeur, die weg was gereden terwijl we wel thuis waren. Chauffeur gaf aan 10 a 20 min bij het huis te hebben rondgelopen. Wij weten dat dit niet waar is, gezien tijdstippen van communicatie en camerabeelden. Op zich geen issue, vlees zou de volgende dag opnieuw worden aangeleverd. "we houden het vlees lekker koud" kregen we van de transporteur. Tijdens ontvangst vielen de dozen bijna uit elkaar, omdat ze nat waren geweest. Dat betekent dat er ontdooing plaats heeft gevonden. Gaan op dit moment vanuit dat het vlees ok is, maar ik vind dit niet netjes van de transporteur

Voer kan beter worden bezorgd

Vlees prima maar alles lag overhoop. Komt in een doos zonder enig extra bescherming tegen de warmte. Kan wel iets van isolering in zoals bij andere leveranciers. Voor de rest is het voer voor de rest prima was wel bevroren binnengekomen. Kortom bezorging kan beter maar dat is een derde partij.

Zeer vriendelijk personeel bij ophalen

Bestelling staat altijd klaar en klopt altijd. Vriendelijje ( grote ) man bij afhalen. Hij zet de dozen altijd netjes in mijn auto, top!!

Prima site, goede bezorgservice. Zou alleen liever per merk kunnen zoeken. Nu alles door elkaar.

Goed geregeld allemaal

Goed geregeld allemaal, levering via track & trace goed te volgen.

Goede kwaliteit, snelle verzending.

Ik bestel altijd een lading diepvriesmuizen voor mijn slang. Je betaald wel redelijk veel voor verzending, maar het is dan ook een specialiatisch gekoeld transport dus dat is logisch. Bestelling komt altijd nog goed bevroren aan, ze stoppen ook ice packs tussen de artikelen om alles goed koel te houden. Kwaliteit van de muisjes kan ik niet zoveel over zeggen(zien er gewoon schoon en heel uit) maar Toby de slang vindt ze in ieder geval heerlijk! (5 sterren van hem dus)

Doen wat ze beloven

Super service, je wordt goed op de hoogte gehouden van je levering!

Werd goed geholpen ook telefonische snelle levering

Helemaal super

Dit is m’n eerste order via online voor diepgevroren producten, ik moet zeggen: wat een geweldige communicatie vanuit/met de bezorgdienst, vrijwel elke meter vanaf afzender naar mij toe, kreeg ik een overzichtelijke update. Strak op tijd ook en de producten waren keurig verpakt met nog extra icepacks ingesloten. Dit is voor mij een blijvertje.

Duidelijke communicatie en geleverd volgens afspraak. Dikke prima.

Goed bevroren aangekomen

Ik bestel hier minimaal een jaar en de bezorging is alleen maar beter geworden. Goed op tijd en goed bevroren.

Geweldige klantenservice!

Toen mijn next day avond bezorging niet werd gehaald door de bezorgpartij werd ik proactief en persoonlijk, nog dezelfde dag, door animal food express benaderd. Mijn bezorgkosten werden gecrediteerd en alsnog de volgende dag savonds werd bezorgd. En dat allemaal zonder een vraag mijnerzijds. Super!! Ga zo door!!

Top ervaring!

Helaas werd mijn bestelling niet op tijd geleverd wat voor enige paniek zorgde. Onze bull is namelijk sinds kort over op het KVV paardenvlees van AFE en sindsdien van zijn klachten af. Contact gehad met de klantenservice rondom de vertraagde levering en de dag erna werd er een nieuw pakket geleverd. Bedankt! Onze Ace kan weer even vooruit. =)

Redelijk

Verzendkosten zijn wel veel te duur

Hoge Eng Oost 33

3882 TM Putten