Prima, niks te klagen

Prima, de weg was wat lastig erheen ivm wegwerkzaamheden. Maar verder prima geregeld. Stond klaar dus zo weer thuis

Mooie kwaliteit vlees en goede service,ik had per ongeluk de verkeerde bezorgdatum geselecteerd en dit werd zonder enige moeite veranderd.

Prima vlees en bezorging.

Prima vlees, keurige bezorging. Minpuntje vind ik de enkele bezorgdagen en de extra kosten bovenop de al behoorlijke bezorgkosten wanneer je een tijdvak wilt aangeven of op zaterdag bezorgd wil hebben.

Makkelijk bestellen, goed op de hoogte gehouden, nette levering

Alles op orde

Echt goede service en top website.

Je word echt goed geholpen met vragen. Ze reageren snel en meedenkend. De website vind ik ook heel prettig. Kleine aantekening. Beetje aan de dure kant en het assortiment voldoet niet helemaal aan mijn wensen.

Goede snelle levering

Fijne producten en snel in huis

BARF vlees besteld voor mijn honden. Groot assortiment, het fijne is dat er bij botvlees bij staat hoe hard het is. Daarnaast zijn er veel bezorg opties en kun je de bezorging goed volgen, op de dag van bezorging waren er veel updates over de bezorgtijd.

Uitstekende leverancier

Bestellen al jaren. Leveren altijd keurig op tijd, goede kwaliteit en helpen mee problemen op te lossen. Een keer was het eten niet goed en binnen paar dagen nieuwe levering ontvangen. Andere keer werkte de ideal betaling niet toen werd het opgelost met een betaallink en kon alles doorgaan.

Goeie prijzen en aardig personeel

Dank je wel Mario voor je positieve waardering ! Mvg Martijn

Prettig contact, super flexibel

Voor een roofvogel opvang in Andijk zocht ik een cadeaubon om tijdens een donateur dag te geven. Ik hoorde dat Animal Food Express geen cadeaubonnen had maar zij wilde wel meewerken. Resultaat is nu dat de cadeaubon nu is opgenomen in het assortiment, echt super leuk. Jannicke, dank voor het zeer prettige contact. TIP-je, zet nog even op jullie website dat jullie nu cadeaubonnen hebben.

Fast good delivery

No complaints, all good!!

Fijne behulpzame mensen, Snel-duidelijk en goed

Duidelijke website als je deze weet te vinden, misschien is het kunnen doorklikken van de Kiezenbrink website naar de Animal Food Express website een idee? Niet zakelijke bestellingen zijn kleiner en komen we afhalen. Bovenstaande is een idee en doet niet af aan de kwaliteit en contact met de personen bij beide bedrijven. Kortom helemaal top!

Vriendelijke mensen rn snelle levering.

Al jaren mijn nummer 1

Mijn schildpadden leven al jaren van vers ingevroren voer. Ik koop verschillende vissen, garnalen en kippenhartjes. Ook konijn, verschillende rat en muis soorten staan op het menu. Over de huidige diepvries-vervoerder niets anders dan lof!

Dank je wel Marco voor je enthousiaste en positieve waardering ! Groeten Martijn

Net aan voeren dus

hallo is moeilijk tezegen we zijn het net aan het voeren maar het ziet er wel goed uit

Alles goed

Mijn honden houden erg van de producten van Animal Food Express. Levering zeer snel !

Dank je wel voor deze positieve waardering ! groeten Martijn

Snelle levering, correcte vraag beantwoording

Prima bedrijf in je dier producten te bestellen.

Het perfecte adres voor voeding voor mijn dieren

Makkelijk online bestellen, laten bezorgen tegen goed tarief of zelf ophalen.

Beste Jannie, Fijn dat je ons bestelgemak en bezorging/afhalen zo waardeert, Groeten Martijn

Tijd van levering wordt steeds bijgewerkt maar zou fijn zijn dat je dag ervoor het dagdeel zou weten.

Top geregeld

Vlotte keurige levering. Makkelijke website. Ik kom hier zeker terug.

Goede service handig dat je ongeveer kan zien waar de bezorger is. Bezorger belde netjes dat hij er was

Snelle opvolging van bestellen en leveren

Overzichtelijke website, duidelijke leverdatums en inzichtelijke leveringstijd

Goede spullen en snelle levering

De Website geeft duidelijke info en foto's vd producten. Je weet wat je koopt en de kwaliteit is prima. Bestellen is heel makkelijk en de volgende werkdag kun je het al afhalen. Laten bezorgen kan ook en dat gaat ook snel. Ik ben tevreden over de kwaliteit en prijs.

Zo als afgesproken,

Goede kwaliteit!

De eendagskuikens zijn in goede orde ontvangen...

Bedrijfsgegevens

Hoge Eng Oost 33

3882 TM Putten

0341-355739

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.