Snelle en goede levering

Ratten kwamen goed bevroren aan.

Groot aanbod

Groot aanbod van voer en altijd diepgevroren geleverd met post NL

Goede service en goede kwaliteit

Betrouwbare zaak.

Bestellen gaat soepel. Als het digitaal niet lukt wordt er een oplossing gezocht. Bestellingen liggen altijd klaar. Dus prettige en betrouwbare service.

diep bevroren aangekomen

geen probleem met het opeten, ruikt fris op en natuurlijk wijzer laten ontdooien

Mist artikelen in het assortiment

Ik was genoodzaakt grotere verpakkingen aan te schaffen omdat de artikelen niet meer in kleinere verpakkingen waren. Ik miste ook de verschillende keus in soorten Kb barf. Ik heb nu de grotere verpakking eerst moeten laten ontdooien on deze in kleinere zakken in te vriezen. Wat niet ten goede is van de kwaliteit.

Snel verzonden en goed verpakt

Snel en goed gekoeld bezorgd

Top service. Enige puntje van verbetering: wellicht is verschepen met droogijs beter, aangezien je daar niets van overhoudt. Nu zit ik telkens met een hele lading aan koelpacks waar ik niet van weet wat ik er mee moet. Er zit een gel achtinge substantie in. In de prullenbak?

Simpel, snel, goed

Simpel te bestellen voor veel soorten dieren. Op tijd in huis. Altijd nog goed gelukt. Bevroren en goed.

Uitstekende producten, goede service

Ik bestel nu 3 jaar bij dit bedrijf, voornamelijk diepvries vers voor de hond, altijd goed en altijd op voorraad

Prettige site, goede service

Makkelijk te bestellen, snel en goed geleverd

Altijd super goed

Vanwege allergieën bij mijn hond ben ik volledig overgestapt op het voeren met diepvries vlees. Helaas kan ik dat lokaal slecht krijgen en zo ben ik een tijd terug bij Animal Food Express uitgekomen. De leveringen zijn top. Altijd keurig zoals afgesproken. Eén keer heeft Post NL een pakket kwijt gemaakt en toen heeft AFE zonder op het retour ontvangen te wachten direct een tweede zending de deur uitgedaan zodat ik de volgende dag alsnog mijn voer had. Ik raad AFE dan ook aan iedereen aan.

Mijn vorige recensie was geschreven omdat ik verbaasd was over het gebrekkige sociale vermogen van degene die mij destijds de bestelling op locatie overhandigde. Dit bleek gelukkig een mistreffer te zijn geweest. De vrouw die mij afgelopen maandag mijn bestelling overhandigde was erg vriendelijk. Dit maakte de voorlaatste keer helemaal goed. Ik blijf zeker terugkomen. :) Voederdieren zijn trouwens altijd prima en goed verpakt

Netjes, duidelijk, vriendelijk, en goede prijs verhouding,,echt een aanrader,

Goede sortering, uitstekende kwaliteit en goede leveringsomstandigheden. Ik zal zeker blijven bestellen.

Snel, goede qualiteit en betrouwbaar

Ik heb vrijwel letterlijk niks te klagen. Eten is goede qualiteit, mijn hond geniet met volle teugen van iedere maaltijd en groeit er door als kool.

gebruiksvriendelijk op een enkel puntje na

Ik vind de kleuren van de website niet zo aansprekend. Ook de verrekening van 'de punten' die je verdiend hebt, is voor mij nog altijd in nevelen gehuld.

KVV besteld en op de afgesproken dag prima afgeleverd.

Zondag KVV voor hond besteld, dinsdag avond bezorgd door PostNL in koelbox. Even overpakken en in de diepvries.Geen piepschuim of dozen om weg te gooien. Prima geregeld.

Vriendelijke service Mooie schone prooi dieren

Product zoals gewoonlijk weer prima, levering op tijd.

Bij ons in de buurt is geen levend of ingevroren voer voor onze slang te krijgen anders dan op de beurs in de buurt. Sinds Corona ons slangenvoer via Animal Food Express gekocht. Blijkt een prima alternatief voor het ophalen bij een beurs. Komt nog goed bevroren aan door de icepacks.

prima product, goed team dat je helpt

Doen wat ze beloven.

Van begin tot eind is het bestel en leveringstraject gewoon goed.

Producten zijn goed verpakt En op tijd geleverd

Dank je wel Astrid, we horen graag deze positieve feed back. groeten Martijn

Altijd goed

Fijne snelle levering, mooi verpakt. Boaz vind Alaska heerlijk

Super snelle levering, alles volgens afspraak. Website is heerlijk overzichtelijk. Fijne merken en voor Boaz kan ik zo fijn variëren in verschillende merken en diersoorten. De manier van verzenden in de Koelboxen is echt super. Het komt allemaal diepgevroren aan. Een aanrader wat ons betreft.