Zeer goede webshop en kwaliteit.

Makkelijk en snel bestellen en je kan een datum zelf kiezen dat is perfect voor mensen die veel werken en niet veel thuis zijn.

Betrouwbaar

Zoals altijd perfect!!

Een snelle en correcte levering

Zeer tevrede

Zeer tevrede veel keus. Honden vinden het heerlijk het vlees. Ook fijn met de goede bezorging en dat je een dag kan en mag uitkiezen.

Afspraken over levering

Ik heb 2x besteld bij Animal food express. De eerste keer kwam mijn levering een dag later ivm enorme drukte op de wegen. (Hiervooor heb ik uiteraard begrip), Echter heb ik bij mijn tweede bestelling gekozen voor bezorging op donderdag en wordt het op dinsdag al geleverd. Ik vind het vreemd dat ik een keuze optie krijg en vervolgens maken zij alsnog de keuze om het op een andere dag te bezorgen.

Klantenbinding

Helaas kon de bestelling niet aangenomen worden door miscommunicatie met de bezorger. Normaal de verantwoordelijkheid voor de klant maar ze storten uit coulance wel het orderbedrag terug. Goede service, zorgt ervoor dat ik in de toekomst opnieuw bestel.

Top webshop, snelle reactie op mail en goed advies 10+

Problemen met voeding van onze Franse Bulldog. Advies gevraagd welke voeding wij het beste konden geven. Vrijdag de KB-raw sensitive opgehaald, stond keurig klaar. Ons hondje smult er van en begint naar 3 dagen al betere, steviger ontlasting te krijgen. Hier komen wij zeker vaker.

Heel erg goed 1000 % goed komen afs na Unsal

Mijn ervaring is okay

Mijn ervaring is okay Ook het afleveren vd kuikens , De persoon was erg beleefd

Blij dat we na veel proberen en zoeken een fijne leverancier hebben gevonden.

Veel leveranciers van vlees in den lande hebben bezocht. Wij wonen in Utrecht en nu rijden we één keer in de maand naar Putten voor 50 kilo vlees en een aantal snacks. Goede service, product is goed verpakt in stevige dozen en we zijn er blij mee dat we nu eindelijk een goed adres hebben gevonden.

goede kwaliteit en snelle levering

Snel,goed en goede service

Web ervaring minder, producten goed

Bij een bestelling mijn gewenste bezorgmoment aangegeven op donderdagavond. Op dinsdagochtend kreeg ik bericht dat het die middag aan zou komen. Na bellen met de klantenservice bleek dat het pakket al onderweg was en dat ze niets konden doen. Uiteindelijk ben ik eerder weggegaan van werk om het pakket alsnog aan te kunnen nemen. De bevestigingsmail waarin mijn bestelling en bezorging had moeten staan heb ik overigens nooit ontvangen. Wel een nette factuur mail. De producten zelf zijn prima in orde!

Fijne ervaring

Fijne ervaring

Snelle levering en vooral GOEDE producten voor mijn dieren!

Het gemak van het online bestellen van bevroren voor voor mijn dieren is bij Animal Food Express een super beste ervaring. Ik ga ze zeker blijven gebruiken en aanbevelen bij vrienden!

Super handig!

Ideaal, handig en snel!

Uitstekende producten

Makkelijk bestellen via de site en netjes geleverd in goeie verpakking

Perfecte bezorging

Perfecte bezorging en in perfecte staat ontvangen... En hele goede klantenservice, had problemen om een account aan te maken, mail gestuurd en het was zo opgelost.

Perfect!

Ik ben zeer tevreden met de werkwijze van Animal Food Express. Je kan zelf de bezorgwijze en tijd aangeven en met 2 dagen staat mijn kat weer te genieten van zijn voer!

Mijn ervaring met Animal Food Express is zeer positief. De service is goed, de producten zijn goed, maar het fijnst vind ik dat ik zelf kan aangeven op welke dag er wordt bezorgd en dat ik dan die ochtend een sms krijg in welk uur die avond de bezorging zal plaatsvinden. Hierdoor hoef je niet de hele avond beschikbaar te zijn. Briljant!

Zelfs bijzondere bestelling binnen gewone tijd geregeld

Ontzettend vriendelijk en hulpvaardig! Pas na het plaatsen van mijn bestelling, heb ik gevraagd of de muizen bruin konden zijn en dat is dus nog binnen de normale tijd gelukt, hoewel ze daar wel hemel en aarde voor hebben moeten bewegen, want we hadden al een voor mij kosteloze plan B bedacht.

Snelle service, goede selectie

Duidelijke site met veel info. Bestelling perfect gegaan en alles goed ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar, zeker voor grotere bestellingen.

Snelle afhandeling

altijd volgens afspraak, snel en goed

altijd netjes op tijd en goede producten

Prima prooidieren, mijn slang is tevreden, dus ik ook

Prima levering. Mistte alleen de grootte van get prooidier oo de website