Een uitstekende service,de manier van leveren is echt top Alles is georganiseerd verpakt Ik ga zeker meer bij jullie bestellen

Afgeleverd, volgens afspraak

Snelle levering, volgens afspraak. Je wordt op de hoogte gehouden van wanneer chauffeur langskomt. Vriendelijke chauffeur

hele goede serves

artikel was geplaats in een doos waar iets anders opstond. ik ging er van uit dat deze bestelling niet goed was. jullie reageerde gelijk super vooral in deze tijd

Zeer goede ervaring

Ik koop al een aantal jaren bij Animal food express. Tot nu tot toe tot grote tevredenheid. Het eten ziet er goed uit en onze hond is er dol op.

Voor herhaling vatbaar

Makkelijk te bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden over de bezorgtijd, die steeds geupdate wordt.

Dieren werden bijna allemaal netjes in een ziplock bezorgt alleen het konijn niet dat vond ik jammer.

Prima prijs-kwaliteit en levering

Prima prijs-kwaliteit en levering. Ik had een grote bestelling met kippen en turkey nekken voor een mooie prijs. Heel tevreden, geen op of aanmerkingen.

Goede kwaliteiten veel keuze.

Bijna wekelijks halen wij voer voor onze Benner Snennenhond. Hij eet dat goed en ziet er dankzij zijn voer en zijn beweging schitterend uit.

Superservice!

Hele goede producten, heel vriendelijk en goede service!

Kwalitatieve gekoelde levering

Goede producten voor dieren qua prijs/kwaliteit niveau. Levering is duidelijk qua tijdstip met gekoeld transport.

Bestellung wie vestellt

Vriendelijke chauffeur

Super goeie service

Pakket had wel wat vertraging maar de service was super goed

Goed verpakt altijd

Alleen het pakket werdt niet netjes afgeleverd maar kwam door de bezorger

Goede service en ruime keuze

Alles komt bevroren aan op het afgesproken tijdstip. Mijn hond vind de merken die hier verkocht worden wel lekker

Super service!

Dit keer had ik een kleine bestelling en kwam ik het halen. Stond ik daar met mijn zwangere buik. De jongen die mij hielp vroeg heel netjes of het ging lukken met tillen, tot twee keer toe. Oh ja ik ben zwanger en mag ook niet meer zwaar tillen. Echter heb ik het nu toch zelf gedaan, maar weet zeker dat deze jongen dit voor mij wilde doen. Kreeg er helemaal een blij gevoel van, want vond het heel erg netjes!!!!!!

Goede producten, prima prijs

De kwaliteit van de producten is dik in orde, ook de prijs voor de producten is prima. Alleen de verzendkosten zijn aan de hoge kant, waardoor je je al gauw gedwongen voelt om veel meer te bestellen dan je aanvankelijk nodig hebt.

Helemaal goed

Als ik een vraag heb waar de Servicelijn geen antwoord op heeft, gaan ze het uitzoeken en wordt ik later hierover teruggebeld.

De produkten zijn goed bevroren ingepakt en vervoert met icepacs.! En precies op de tijdlijn geleverd, zodat je het bevroren voer gelijk in je eigen vriezer kan doen. Dus geen kans op bederf. Ik zal hier voortaan altijd mijn bevroren insecten bestellen voor mijn tropische vogeltjes!

Top bedrijf

Makelijk bestelling plaatsen bezorgdatum wijzigen vloeiend kortom top

Top service!

Fijn advies gekregen, de bezorgservice is echt top!

Alles is soepel verlopen Van bestelling tot levering prima op de hoogte gehouden

Zeer goede ervaring, snelle levering, product als omschreven, netjes verpakt, bezorgd met gekoeld transport.

Overzichtelijke website, top producten, super service!

TOP zoals altijd :)

Netjes optijd. goed op de hoogte gehouden worden en fijn zelfs op zaterdag bezorgd, heel blij :)

Hoge Eng Oost 33

3882 TM Putten