Kan het na de bestelling al snel ophalen !

Goede service.

Makkelijk bestellen, snel geleverd, goede T&T, keurig verpakt.

Goeie ervaring

Ik heb pens besteld 5 zakken van 2 kilo en ze vinden het heerlijk

Altijd goed

Altijd goede Service

Goede website, uitgebreid assortiment

Goede website en snelle service

Prima ingepakt en optijd bezorgd

Goed geregeld

Alles naar verwachting

makkelijk

snel bestellen en prima afgeleverd

Goed verpakt mooi hondenvoer

Keurig verpakt Onze hond vindt het heerlijk

Ik krijg wat ik bestel en ben erg tevreden met de communicatie

Ik ben altijd tevreden. M’n bestellingen zijn er op afgesproken tijd en de mensen zijn erg vriendelijk. Alles loopt zoals het zou moeten lopen. Ben zeer tevreden.

Positief

De hond is tevreden en wij zijn dat ook. Prettige mensen die wij tegen wanneer wij onze bestelling ophalen.

bezorgingsplanning altijd goed geregeld

Bezorging goed af te stemmen op de dag dat je thuis bent. Die dag word je ook goed op de hoogte gehouden van het bezorgingstijdstip zodat je vriesvoer niet staat te smelten. Diepvriesvlees prijzig maar m'n hond eet het graag en heeft goede en zeer weinig ontlasting die niet stinkt. Al met al tevreden

Verliep prima!

Verliep allemaal prima!

Jammer van de beperkte keuze in bezorgtijden

Je krijgt netjes een melding wanneer en ongeveer hoe laat. Bezorgen altijd binnen de opgegeven tijden. Heel jammer dat je geen tijdslot meer kunt kiezen. Dus ochtend, middag of avond. Voor de prijs die betaald voor de bezorgkosten zou dit eigenlijk wel mogelijk moeten zijn. Het was er wel altijd.

Beste Bianca Ik begrijp je opmerking m.b.t. keuze van een tijdsslot echter is dat planning technisch voor de vervoerders niet meer werkbaar, vandaar de keuze voor een bezorgdag. Daar staat tegen over dat je ruim van te voren een duidelijke tijdskader krijgt m.b.t. het afleveren van je bestelling. Tevens is het klantcontactcentrum van onze vervoerder goed bereikbaar, zij kunnen je ook altijd te woord staan omtrent je bestelling. Mvg Martijn

Echt geweldig bedrijf en goede service en

Super bedrijf en geweldige service

Beste Irene, fijn dat je zowel ons bedrijf als service zo positief beoordeelt ! Groeten Martijn

Prima helemaal goed

Prima helemaal goed

Oplossings gericht

Zelf een foutje gemaakt bij de bestelling en gelijk telefonisch netjes opgelost

Ruime keus en overzichtelijke site

T is ideaal dat je voedseldieren en andere speciale voeding voor dieren online kunt bestellen . En je krijgt t diepbevroren thuis geleverd . Super handig .

prima service/levering

goede producten, prima service /levering

Heel tevreden!

Goede service en altijd vriendelijk.

goede levering en snel

Per mail besteld, direct antwoord en een paar dagen geleverd. Prima.

Snel en correct

Voor het eerst besteld en alles verliep prima

Beste Ria, Goed te horen dat je tevreden bent over ons. Sinds kort hebben wij een nieuwe transporteur met een goede landelijke dekking en daar hebben we tot op heden veel positieve reacties over gehad en dat is goed voor ons allen. Mvg Martijn

Tevreden.

Tot nu altijd netjes geleverd op de aangegeven dag, ook perfect gekoeld met herbruikbare koelzakjes (erg handig) En de slangen hebben weer lekker eten.

Dank je wel Gideon voor jou positieve feed back, groeten Martijn

Gewoon weer volgens afspraak geleverd, ben super blij