Snel en correct

Voor het eerst besteld en alles verliep prima

Beste Ria, Goed te horen dat je tevreden bent over ons. Sinds kort hebben wij een nieuwe transporteur met een goede landelijke dekking en daar hebben we tot op heden veel positieve reacties over gehad en dat is goed voor ons allen. Mvg Martijn

Tevreden.

Tot nu altijd netjes geleverd op de aangegeven dag, ook perfect gekoeld met herbruikbare koelzakjes (erg handig) En de slangen hebben weer lekker eten.

Dank je wel Gideon voor jou positieve feed back, groeten Martijn

Gewoon weer volgens afspraak geleverd, ben super blij

Gewoon super

Blijf zo door gaan

Afspraken op tijd nakomen

Naar verwachting

Prima product, hond vindt het lekker. Alleen de bezorging werd niet goed aangekondigd, dit heb ik gemeld bij de bezorgservice

Netjes en goed

Leverproblemen top opgelost

Kwalitatieve voedzame producten!

Onze honden eten de vleesrollen heel graag en doen het er heel goed op. Ook de snacks zijn heel goed, prijs-kwaliteit in goede verhouding. Wij halen altijd zelf af, gaat heel soepel én het klopt altijd!

Wederom top

Weer netjes, op de afgesproken tijd, alles geleverd dat ik heb besteld. Ondanks dat ik laatste aflever adres was, alles nog steeds goed bevroren. Diverse artikelen besteld, maar favoriet is toch wel de rauwe lappen pens. Bestel dit ook voor kennissen (meer kilo's is minder bezorgkosten per kilo). Ook zij en hun honden vinden dit een top product. Dit keer ook konijn/insect besteld (afwisselen van eiwitbronnen). Laat volgende keer weten hoe dit is bevallen.

Goede producten, betrouwbaar geleverd

Animal Food Express is ons adres voor alles wat onze geliefde kater wenst op het gebied van natuurlijke voeding. Hij krijgt geen blikvoer, alleen hoge-kwaliteit brokjes en hele dieren, zoals Animal Food Express het levert. We bestellen wat we menen dat katertje de komende tijd lekker zal vinden (lastig, want katten zijn en blijven kieskeurig!) en wachten op de afgesproeken dag af, wanneer het pakket in bevroren toestand wordt afgeleverd. Een track&trace site levert continu een bijgewerkte status. Geen verrassingen dus. Zodra het pakket is aangekomen, kunnen we de verpakkingen meteen in de diepvries deponeren, of alvast in hapklare porties verdelen, al naar gelang kater's wensenlijst. Zo is hij voor het komende jaar goed voorzien in zijn natuurlijke voedselbehoefte. Dankzij Animal Food Express.

Prima bedrijf

Altijd goed

Meerdere keren een bestelling geplaatst bij AFE en tot nog toe altijd goed. Grote keus aan vriesvoer duidelijke website, Grote voorraad en keuze van bezorg dag . Producten zijn altijd goed bevroren bij bezorging en duidelijk tijdvak waartussen de bezorging plaats vind. Ik ben zeer tevreden.

Helemaal super

Fijne verkoper, veel keuze en ook super met bezorgen. Wij hebben 3 katten en de voordeelpakketen doen het erg goed. Een smaakje was niet zo'n succes maar die kon gewoon gewisseld worden met een ander zonder moeite.

Ik had een vraag, dit gemaild, hebben zij mij keurig gebeld en uitleg gegeven. Ze hebben ruime voorraad en makkelijk dat je zelf kan aangeven wanneer je wenst dat het bezorgd wordt. Is bezorg in een aparte koelwagen, producten zijn goed bevroren aangekomen. Wij zijn tevreden.

Ik ben heel tevreden. Alleen de bezorging vind ik erg duur, maar dat begrijp ik aan de ene kant ook weer wel.

je kan er niet op rekenen

product zou na 17:00 gebracht worden maar werd om 10:00 al gebracht .....was toevallig thuis...niet oke qua tijd

Beste Hans, Goed dat we elkaar nog even telefonisch gesproken hebben over deze levering. Navraag leert dat de route op het laatst onverwacht aangepast is zodat tijdstip van levering niet correct was, waarvoor onze excuses. Mvg Martijn

zeer slecht in gepakt

de bestelling wel op het juiste moment geleverd, maar de inhoud, diepvries zeer slecht verpakt, de zakjes met diepvriesvis zo in een kartonnen doosje gedaan en deze was nog voorzien van lucht gaten, helemaal geen bescherming van piepschuim of noppenfolie om het ontdooien tegen te gaan, het geen inhield dat er een deel van de producten waren ontdooit, jammer. de gevraagde beoordeling kwam als mail binnen voordat men de producten had ontvangen, normaal doe je dit achteraf. en zo het bedrijf aan te bevelen, voor deze manier van bezorgen niet.

Beste Willem, Zoals telefonisch gesproken vinden wij het erg vervelend dat je een slechte ervaring hebt met ons. We gaan er vanuit dat jou ervaring mbt de bezorging een incident is geweest. Wij leveren nogmaals met onze hergebruikte dozen met gaten die ook gaten hebben en geen probleem zijn voor opslag in de totale diepvriesketen ( van laden tot bezorging aan huis). wij hebben een bewuste keuze gemaakt om geen tempex dozen of ander isolerende verpakkingen te gebruiken omdat de producten diepgevroren vervoerd worden. Bovendien scheelt dat een hoop onnodige afval. Wij hopen je voldoende geïnformeerd mee te hebben en mocht je nog vragen hebben mag je ons altijd even bellen of mailen. Groet, Martijn Team Animal Food Express

top bedrijf voor leveren diervoeding

Makkelijk bestellen, snelle levering, op de dag van levering wordt een verwachte tijdstip doorgegeven. vriendelijke chauffeur Kortom goed bedrijf

Goede service!

Op tijd geleverd en goed ingevroren.

Snelle levering en goede producten

Erg fijn dat de bestelling eerder arriveerde dan verwacht waardoor we sneller met het eliminatiedieet konden beginnen.

Goede service!

Bedankt voor de goede service!

Top bedrijf!

Goede producten en service. Assortiment mocht wellicht iets uitgebreider zijn nog maar het is reeds voldoende. Zeer tevreden!

Altijd op tijd

Altijd nette en correcte levering, woon op 1e verdieping, nooit een probleem. En te volgen via track en tracé.

Keurig verpakt

Netjes op tijd en alles zag er prima uit

Hele fijne ervaring

Makkelijke site om te bestellen, vriendelijke klantenservice geweldige vervoerder Super makkelijk om je bestelling te volgen

Hoge Eng Oost 33 3882 TM Putten