Snelle levering en goede producten

Erg fijn dat de bestelling eerder arriveerde dan verwacht waardoor we sneller met het eliminatiedieet konden beginnen.

Goede service!

Bedankt voor de goede service!

Top bedrijf!

Goede producten en service. Assortiment mocht wellicht iets uitgebreider zijn nog maar het is reeds voldoende. Zeer tevreden!

Altijd op tijd

Altijd nette en correcte levering, woon op 1e verdieping, nooit een probleem. En te volgen via track en tracé.

Keurig verpakt

Netjes op tijd en alles zag er prima uit

Hele fijne ervaring

Makkelijke site om te bestellen, vriendelijke klantenservice geweldige vervoerder Super makkelijk om je bestelling te volgen

Goed en op tijd geleverd

Goed en op tijd

Goed en vriendelijk advies

Ik heb voor de eerste keer BARF besteld. En werd vriendelijk geholpen met het samenstellen van een weekmenu. Ook de bezorging was prettig. Eten was goed bevroren en verpakt en het tijdspad klopte met de levering aan huis.

Kan niet anders zegfen, perfect geregeld.

Kwaliteit op nummer 1

Top bedrijf

Redelijk, kan beter.

Chauffeur kwam aanrijden in de laatste minuten van het bezorgvenster. Vervolgens gaat ie bij de buren staan aanbellen. Het is dat ik m zag staan en m aansprak of ie niet bij mij moest zijn. "Oh, haha. Ik lette niet op". Spullen verder goed verpakt. Bezorging kan beter.

Zeer snel

Je kun snel halen en zijn heel vriendelijk

Prima optijd bezorgd en hond lust het graag 2 kleine puntjes, op de worsten staat geen schaalverdeling dus het aantal grammen is gewoon gokken. De kg kippennekken verpakking moet ik eerst laten ontdooien en dan per stuk verpakken om ze dan weer in te vriezen.

Helemaal tevreden

Tot nu toe 3X besteld en alles naar tevredenheid ontvangen. Wordt goed op de hoogte gehouden van tijdstip van leveren. 1 uur van te voren nog een mailtje dat ze over 60 min komen leveren. Producten worden goed bevroren geleverd. Tot nu toe precies ontvangen dat ik heb besteld. Persoonlijk (en de hond) zeer tevreden over de (groene/rauwe) pens. Mijn hond weegt 35 kilo en ik geef dit om de dag, 200gr. sinds zij rauwe pens (ongeveer 6 maanden) krijgt zijn de problemen zeker met 90% opgelost. Maag-/darmproblemen, huidproblemen (jeuk en gist). Ik ben geen deskundige, maar sinds zij rauwe pens krijgt, eet ze nog zelden gras en braken alleen als dit nodig is. Alleen nog als ze bijv. een konijnenkadaver heeft gegeten dat al lang ligt. Ook de extreme jeuk is zeker 90% vermindert. De jeuk heeft nu normalen proporties. De gist is weg, wel moet ik haar huid in de gaten houden en soms behandelen (preventief). Nogmaals, ik ben geen deskundige maar het is wel opvallend.

Prima product, uitstekende service

Bestelde producten werden zoals aangegeven geleverd, zonder vertraging en in uitstekende staat.

Zaterdag een bestelling gedaan en op de opgegeven dag keurig bevroren bezorgd. De chauffeur van vers en fijn was ook zeer vriendelijk en de track and trace was top. Bedankt allemaal met een dikke duim omhoog

Top bedrijf.

Zeer tevredenheid Al jaren bestel ik vers vlees voor onze hond. Snelle bezorging en altijd op tijd.

Super geregeld

Ik krijg een berichtje, wanneer de bezorger er bijna is,.en ze zijn super.vriendelijk, en het.vlees is.ook top.

Prima product en goede service

Top geregeld en een goed product

Prima snelle levering!

Onze 4 honden smullen ervan! Snelle levering ook

Ruime keuze, niet duur en snelle levering.

Zie boven.

Wat ik besteld had werd netjes en snel geleverd dus mn volgende bestelling zal ook bij jullie zijn

Fijn bedrijf

Elke keer weer een snelle bezorging, en alles komt bevroren aan.

Makkelijk bestellen, en levering uitstekend.

Snelle aflevering en mooi bevroren

Snelle aflevering en goed bevroren

Hoge Eng Oost 33

3882 TM Putten