Hele fijne service!

Boekuwzending is een fijn platform, vooral voor mensen die nieuw zijn met grote zendingen. Dit was mijn eerste palletzending, dus ik was een beetje nerveus om de zending te boeken. De medewerkers bij Boekuwzending hebben me stap voor stap begeleid in het proces, en gaven me verpakkingstips, en lieten me duidelijk weten welke documenten nodig waren. Bovendien zijn de prijzen erg scherp. Ze hebben absoluut mijn zorgen weggenomen!

Goed geregeld

Ging eerst even wat stroef, maar goed opgelost.

Heel goed geholpen om onze eerste zending naar Engeland voor elkaar te krijgen.

Ook al was het een fout van mij, hebben ze me uitstekend geholpen!

Top super geregeld!

Snelle service!

snel en goed

Aardige chauffeur pakketje zwaar maar voor hem geen probleem.

Topbedrijf met veel mogelijkheden en zeer flexibel. Wat ze beloven gebeurd ook echt.

Mooi platform voor de boekingen met overzichtelijke prijzen. Voor zowel pakketten als pallets en specials. Een aanrader.

teleurgesteld

ik ben 84 en zwager wordt 90 door corana niet mogelijk voor bezoek dus een flesje wijn sturen zodat je er toch een beetje bij bent. Helaas dit alles verpest door het niet te sturen.

Goed Bereikbaar.

Geeft goede service en een helpende hand als er Pakketje niet goed gaat.

Neighbour delivery to a address that does not exist

Got a notification that my package was delivered 100 numbers before my address, went there, no one lives there (confirmed by the local neighbors). Contacted head office, I could barely find out from who is the package, but they had no interest otherwise in solving the issue. As it stands right now, the package is somewhere else, but not delivered. You had only one job!

• Would you recommend us? No

Waardeloos

Adressering tot 3 keer toe niet goed overgenomen door Boekuwzending. Gebouw nummer niet meegenomen en daardoor is het pakket niet op tijd geleverd.

Ze regelen alles van A tot Z super

Pascale regelt alles top voor ons Reageert snel op alles wat je aan hem vraagt Koppelt snel met een antwoord op wat we gevraagd hebben terug Blij met Pascal

Erg nauwkeurig te volgen!!

Goed verpakt,en erg goed te volgen,met uitgebreide info!!

Onprofessionele manier van bezorgen.

Kerstpakketten worden bij willekeurige buren aangeboden met een leugentje. ( hij komt het vandaag bij u ophalen ,we mogen paketten niet meer meenemen. ) Vorige week hadden ze een voor mij bestemd kerstpakket gewoon in de openbare gang van de flat gedumpt.

Goede service en klantvriendelijk . Was alleen lastig zoeken op google voor verzenden particuliere. Meeste bedrijven willen geen particuliere .

Perfecte en snelle service

Dit is nou zo'n bedrijf waar je gewoon graag mee werkt. Ze zijn snel, punctueel en vriendelijk geprijsd en als je ze belt krijg je direct iemand aan de lijn die weet waar hij (of zij) over praat. Zeldzaam in deze tijd.

Service van de bovenste plank

Door onvoorziene omstandigheden werden verzendzegels niet gegenereerd. Een medewerker van Boekuwzending.nl heeft deze voor ons allemaal handmatig aangemaakt, dit ondanks de drukte in "pakketjeswereld" rond de feestdagen. Hierdoor konden onze pakketten toch nog op tijd bij onze klanten zijn. Dit is pas service van de bovenste plank.

MEER DAN TOP!!!

Met spoed een pakje laten bezorgen in Duitsland en dat vlak voor kerst.....Gebeld , geregeld , volgende dag al bezorgd!! Meer dan Top!!! Richard , super bedankt voor deze geweldige snelle professionele service!!!!

Waardeloos!

10 dagen onderweg …

Goede en snelle beantwoording over vraag van mijn levering

Goede en snelle beantwoording van vraag over aankomende levering

Het ophalen en terugbezorgen is 100% in orde.

Zowel het boeken als de daadwerkelijke transporten zijn prima verlopen. Eén opmerking: € 8,50 vragen voor een telefoontje van de chauffeur is echt belachelijk. Ik wordt wekelijks gebeld door chauffeurs die zich melden. Nog nooit op de rekening teruggezien. Chauffeur heeft ook niet gebeld, hij wist van niks!

fijne communicatie, snelle reacties !!!

Door jullie snelle reacties op (aan-)vragen vinden wij het zeer prettig met jullie te werken.

Snel, meedenkend en correct

Vanuit Boekuwzending.nl werd (zoals we inmiddels gewend zijn) actief meegedacht. Onze opdracht werd snel opgepakt en op volledig correcte wijze afgehandeld. Zeer tevreden!

Top service en altijd bereikbaar!

Vertrouwd bedrijf en altijd bereikbaar !

snelle, duidelijke communicatie

contact met boekuwzending is altijd snel, duidelijk en helder. Erg prettig om mee te werken!