De ervaring is dat een chauffeur schijt heeft aan een klant van 80

Hij heeft geen steekwagen bij zich en laad een pakket van 20 kg lekker over aan een 80 jarige en vertrekt Maar boek een zending gaat er wel achter aan en dat siert jullie

Pakket werd 10km verder afgeleverd

De reactie hierop: Helaas heeft de chauffeur niet goed gelezen en het bij het verkeerde adres afgeleverd. De snelste oplossing om aan je pakket te komen is door het zelf op te halen. Maar als je dit niet wilt begrijpen we dat en zullen we een onderzoek aanvragen. Hou er alsjeblieft rekening mee dat het onderzoek wel enige tijd in beslag neemt. -> Leuke reactie als je weet dat het pakket droog moeten blijven staan en binnen de dag moet behandeld worden (planten en bloembollen)

Eerlijk, direct en bereikbaar

Top team, geeft eerlijk antwoord en draait er niet omheen. Niets is teveel moeite. Geen computers maar echte mensen die voor je klaar staan. Ik doe zelf alle soorten zendingen via Boekuwzending. Het gedeelte dat zij regelen gaat eigenlijk altijd goed.

Prima bedrijf! Snel en efficiënt

Uitstekende communicatie en snelle afhandeling!

Verkeerd bezorgd, maar goede klachtafhandeling

Het pakket was door DPD op een ander adres afgeleverd helaas. Dit vond ik heel vervelend, maar gelukkig had ik het direct opgemerkt en kon ik het probleem meteen oplossen door de DPD klantservice te bellen. Deze medewerker kon mij vertellen waar het pakket was bezorgd, dit was hier verder op in de straat zodat ik daar direct heen kon lopen en het pakket mee naar huis nemen. Onprettig wel omdat het om een zwaar pakket van 13 kilo ging. Bij boekuwzending heb ik een klacht ingediend en zij hebben vlot gereageerd door de klacht door te sturen naar DPD.

goede ervaring snelle reaktie en alles correct

snelle reaktie en alles correct! zeer tevreden!

Waardeloos

Pakket verzonden via DPD, klant heeft na 1 week nog steeds niets ontvangen en is zeer teleurgesteld. Was een belangrijk onderdeel, Klant geeft aan dat DPD in Rotterdam een groot probleem is, ondanks juiste adres etc.etc. Op verzendbijjet staan alle gegevens naam, telefoonnr. en e-mail. Dan nog kan DPD het niet bezorgen. Ik vind het ten nadele van boekuwzending dat DPD het niet goed regelt.

Gewoon goed.

top service

ik kreeg gisteren eerst van dhl een bericht, zag pas vandaag dat het huisnummer niet klopte, maar bij DHL kreeg ik een tel nummer dat niet werkte en kon de correctie alleen online in een tekstveld voor ‘aflevering bij de buren’ kwijt. dat gaf mij niet het gevoel dat dat aan zou komen A. Frylink & Zn stuurde ook emails van verwachte levering waarop ik gewoon kon reply-en (geen no-reply mail, als velen) en probeerde zo met hun ordernummer de correctie door te voeren. Nog binnen het uur kreeg ik bevestiging dat het gecorrigeerd was, zelfs ook bij dhl! bedankt Konneman!

Wegens beschadiging van mijn pakketje heb ik een mailtje gestuurd. Dezelfde dag kreeg ik antwoord dat er een nieuw magazine was opgestuurd. Deze service vind ik Top. Mijn dank hiervoor.

Niet geheel correct, maar afgehandeld

Via de Chat werd gevraagd per mail te reageren voor een offerte. Middels adressen en gegevens een aanvraag gedaan waar 105€ werd aangeboden voor een pickup/breng service. Helaas veranderde dit snel door een zogenaamde ‘particuliere toelage’ (mij onbekend, en ook niet in offerte vermeld) waardoor de kosten geen 105, maar 121€ werden. Met enig geluk van een bekende het KVK nummer kunnen gebruiken voor de zending, zodat het ineens toch voor 105€ kon. Pickup volgt, afleveren daarna ook.

Snelle reactie bij een vraag over de levering van een pakket

uitstekend

snel terugkoppeling bij calamiteiten vriendelijk en een persoon aan de telefoon een geen chatbot

Fijne service

Snel geholpen, meedenkend in mogelijkheden.

Goede service en snel behandeling

Prettig en vriendelijk.

Topper!

Wij werk al jaren samen met BUZ, nog steeds zeer tevreden!

Altijd geholpen met een glimlach

Service waar je blij van wordt!

Perfectie communicatie, goede afspraken mee te maken

Helemaal top!

Altijd op tijd én veilig van A naar B. Zéker wéten dat het goed komt!

Verwerking vracht altijd goed - door een wijziging in de facturatie extra handelingen te verrichten

Gewijzigde facturatie methode door de softwareleverancier waardoor er geen factuur komt met de juiste referenties en deze dus niet meer direct te verwerken is in ons systeem. Dit is onderkend en zijn druk bezig om dit te herstellen. Wij hopen dat dit snel geregeld is zodat we niet apart hoeven in te loggen om de factuur te kunnen verwerken. Het aanmelden, afhalen en bezorgen van de post gaat prima

snel

zeer snelle en nette levering, heel tevreden

meestal slecht

steeds fakturen achteraf opgestuurd zogezegd te zwaar !!! reeds vele malen zo ervaren en betalen moet je !!! ofwel komen ze de paketten 2 à 3 dagen later ophalen en komt het te laat bij de klant

Niet geleverd

Pakket melding als geleverd op mijn adres, echter niets ontvangen???

Betrouwbaar en snel

Foutje mijnerzijds ,vlot en adequaat opgelost!

Fijne ervaring, goede communicatie

Wij werken graag samen, uitstekende communicatie. Steeds vriendelijk !!

Bennebroekerweg 267

1435 CJ Rijsenhout