Cgf

Asf

Prima mensen die snel reageren.

Ze lossen veel gedoe op door het algemeen bekende falen van pakketdiensten. Dat is niet de schuld van Boekuwzending maar ze proberen het wel op te lossen. Aanrader! Mvg Kranig Kraanwerk

Waardeloos

Al enkele malen via jullie en steeds problemen

Ok

Met boekuwzending alles ok Alleen courier dpd waardeloos

Top ga zo door

goede ervaring ,word netjes bezorgt altijd .

Top Service!

Dat dit nog bestaat anno 2024... een bedrijf dat met je meedenkt, snel kan schakelen, waar de telefoon nog gewoon wordt opgenomen en je zending uiteindelijk toch wordt opgehaald én verstuurd. Dank mannen van Boek uw Zending, top service, tot de volgende keer!

Allemaal prima geregeld

Prima duidelijke service

goed contact en prettige afwikkeling

alleen maar goed!

Snelle service!

Binnen enkele minuten nadat ik telefonisch contact heb gehad meteen een offerte gekregen. Snel gehandeld en vervolgens ingepland. Binnen 15 minuten was alles geregeld met dank aan Brian! Dankjewel

meedenkend en snel

gewoon een fijn bedrijf

Topbedrijf!!

Wij vervoeren speciale transporten met gedetineerden van en naar penitentiaire inrichtingen, maar wij zouden het ook aandurven om Boek uw zending dit te laten doen!

Zeer betrouwbaar

Altijd snel en kosten effectief

Pro actief en oplossingsgericht

Boekuwzending is een en fijn bedrijf om mee samen te werken. Ondanks de drukte vanuit onze kant hebben ze altijd geduld en tonen ze initiatief om het voor ons makkelijker te maken.

Goede afhandeling van orders en geen extra verzendkosten achteraf..

Verzendopdrachten worden snel afgehandeld en zendingen met DPD door Europa zeer competatief geprijst. Wij worden op de hoogte gehouden wanneer de zending geleverd wordt en krijgen automatisch zelfde aflevertijdstip als de klant krijgt. Zendingen worden stipt opgehaald. Ben heel blij met hun vriendelijke service en snelle telefonische afhandeling van vragen. Geen wachttijden.

Op een heel verkeerd adres

Is op een totaal verkeerd adres bezorgd gelukkig door de bewoner naar het goede adres gebracht

Snel contact en zeer vriendelijk geholpen.

Zeer vriendelijk contact en ik ben snel geholpen.

Accuraat, snel en klantgericht

Tot nu toe alle zendingen afgeleverd zoals toegezegd. Door de accurate informatie weet je precies wat je wanneer kunt verwachten. Ook bij contact over zendingen wordt direct gereageerd met goede oplossingen. Prima!

Vriendelijk, snel en duidelijk!

Zonder no how ben ik bij Rik binnengestapt en heeft hij me op zeer duidelijke en eenvoudige manier uitgelegd welke mogelijkheden er zijn. en hoe de kostenstructuur in elkaar zit. Als iemand in staat op een simpele manier iets over te brengen geeft dat ook veel vertrouwen en zegt iets over kennis en ervaring. Mijn keuze is gemaakt ;-)

Heel goed geholpen door jullie

Datum van levering moest verplaats worden , alles perfect geregeld !

heel pretig om samen te werken, er wordt snel en adequaat gereageerd

geen lang slepende kwesties, altijd snel en duidelijke antwoorden.

Zeer goed bedrijf, klantvriendelijk en goede prijs / kwaliteit

Zeer goed bedrijf, klantvriendelijk en goede prijs / kwaliteit

Snelle reactie top

Snelle service maar ook problemen

Een maal een zending zoek geraakt. Een maal een zending met schade afgeleverd.

Goedemiddag Peter, Wat vervelend te horen! Mijn collega heeft inmiddels contact met je opgenomen.

goed punctueel

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Vriendelijke personeel, goed service, behulpzijn.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Bennebroekerweg 267

1435 CJ Rijsenhout