Snel en gewoon goed

Snel en gewoon goed

Snelle reactie

Super snel gereageerd op mail. Even telefonisch contact gehad om de situatie uit te leggen omdat het een aparte vraag betrof. Gaan er gelijk mee aan de slag. Dit bedrijf zou ik iedereen aanbevelen.

Fantastische service bij Boek Uw Zending!

Duidelijke communicatie, snelle reacties op prijsaanvraag of andere logistieke vragen.

Alles goed gegaan

Alles is goed verlopen. Snelle levering.

Heel makkelijk vanaf de bank het versturen van een pakket regelen

Het versturen van een pakket is heel makkelijk via Boekuwzending. Je gaat naar de website, voert alle gegevens in, rekent af en print het label uit dat je via de mail ontvangt. Vervolgens hoef je het pakket alleen nog maar af te geven bij een Post NL loket en het wordt verstuurd. Er kan echter ook voor gekozen worden om het pakket op te laten halen. De prijs voor het versturen van een pakket is ook heel voordelig.

Perfect geregeld!

Boek uw Zending regelt alles super snel en gaan tot het uiterste om je te helpen. De site werkt zeer prettig. Prettig contact met de medewerkers, dus eigenlijk alleen maar + punten!

Heel klantvriendelijk

Ik word altijd correct en snel geholpen door Pascal

Altijd goed geregeld met BUZ!

Neemt altijd de tijd voor mij

Het maakt niet uit wanneer ik bel, je staat me altijd vriendelijk te woord en probeert alles zo snel mogelijk voor mij te regelen. Wij zijn ontzettend blij!

Diensten, prijzen en response heel goed, maar systeem = niet ok

Als eerder aangegeven, na het plaatsen van een order wil ik weten “wat kan ik nu verwachten”. Als je dan per email een link stuurt die uitkomt op: “ :-( fout 404 pagina niet gevonden” ... ?!? ... Ook in mijn dashboard is dan niets te zien dat naar de zojuist geplaatste order/verzending verwijst ... ?!? ... Ff je werk doen daar bij IT en zelf testen ipv je klant als tester gebruiken. De dienstverlening, communicatie, prijs en snelheid zijn namelijk hartstikke goed!

vlotte helpdesk

koppeling met BUZ systeem voor bol.com nam in eerste instantie wat hobbels, maar werd door BUZ in no time glad gestreken...

Het was lachen!

Gemakkelijk online geregeld!

Supersnelle offerte, er wordt ècht meegedacht!

Super goed!

Duidelijk, Intuitief en service gericht

BUZ heeft een erg duidelijke website waarbij het heel eenvoudig is om een offerte voor een bepaalde zending naar binnen- of buitenland aan te vragen. Het personeel dat je te woord staat is vriendelijk en kennen de logistieke wereld en processen zeer goed!

Goede service~!!!

Snelle reactie bij het aanmelden en afhandelen; goede prijs! Volgende keer weer! :)

behulpzaam en vriendelijk

behulpzaam en vriendelijk

niet te vertrouw !

Talrijke problemen gehad, kwestie ophaling en af leveren van paketten

NIet tevreden

Indicatie van de prijs was veel lager dan de definitieve prijs. Bij navraag andere vervoerder bleek het veel goedkoper te kunnen en bleek het gewicht geen invloed te hebben op de prijs (vrachtvervoer in dit geval). Dit laatste werd wel door jullie beweerd.

Wat een service!!

Op dit moment is het lastig een pakket naar Engeland te versturen verschillende koeriers geprobeerd maar zonder resultaat. Boek uw Zending gebeld en wat een fijne ervaring!! Er wordt met je meegedacht en alles wordt super goed geregeld

Prima geholpen

snel aanbieding gekregen en nog sneller antwoord op mijn vragen.

Fijn bedrijf met erg vriendelijk personeel.

Simpele manier van werken. Site is duidelijk en overzichtelijk. Zendingen worden altijd goed verwerkt en zijn duidelijk te volgen.

Top bedrijf!

Goede service en klantvriendelijk

Top service zoals het moet zijn in logistiek

So far I can not complain.

It has been recommended by another company through my online research. Staff is efficient, polite. I would be more than happy to provide you with more feedback when the shipment reaches its destination. I am holding the last start until the luggage arrives to the final address in Davie, Florida. Thanks again for your great assistance.

Snelle duidelijke reactie