corerect en plezierig

men probeert mij altijd correct en met een glimlach tehelpen

Dat het zo makkelijk was!

Een item retourneren en het is groter dan 100 cm. HELP!!! Zoeken en Boekuwzending gevonden. OEF!! Even alle gegevens invullen en het pakket wordt keurig bij je thuis opgehaald. Twee dagen later keurig bericht dat het pakket afgeleverd is. TOP!!!

snelle en duidelijke service

Snelle offerte waarbij werd meegedacht over goedkopere opties. De chauffeur deed extra moeite om de pallet bij ons in te laden. We werden netjes op de hoogte gehouden dat de zending was afgeleverd

Uitvoering fantastisch. Website via iPhone en Android niet goed genoeg

Loopt vast via web op telefoons. Op computer is prima

Topservice!

Wij (de buurman..) doen al ruim een jaar alle verzendingen met Boekuwzending, van doosje tot pallets, De Website is helder en zeer gebruiskvriendelijk. Heel content met deze buurman.

Prima service met uitermate vriendelijke mensen

Ikzelf maakte een fout bij het verzenden. Door medewerkers van Boekuwzending later perfect geregeld.

Ontzorgen van klanten

Prima, reeds jaren klant bij Boek Uw Zending / Balder. Zeer tot tevredenheid.

Snelle respond tijd en super goede service.

Hele goede service en de contactpersonen zijn altijd super aardig en erg behulpzaam.

Waar andere vervoerders niet konden leveren kan Boekuwzending dat wel.

Ik ben uitermate tevreden omdat ze meedenken met je, de boeking eenvoudig is om te doen en concurrerend is met de prijs.

fijn bedrijf om mee te werken

Het was een lastige zending, maar ze bleven de vinger aan de pols houden...erg prettig..

prima service, snelle reacties, houden zich aan afspraak

al langere tijd een goed bedrijf, hebben zich sterk verbeterd het laatste jaar.

Zeer goede en snelle service

Snelle reactie op vragen

Snel, simpel en goedkoop en zeker met het nieuwe portaal

Bij boekuwzending.com snappen ze het gewoon!

Goeie service

direct een antwoord op je vraag

top ga zo door

Zeer goede service

Zeer prettige samenwerking, altijd heel goed bereikbaar, ook op latere tijdstippen, snelle responstijd. A pleasure as always.

Pluspunten

Goede bereikbaarheid ( ook in het Weekend ) met een klantvriendelijkheid of je al jaren klant bent. Afspraken en backup worden ook daadwerkelijk nagekomen. TOP

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling!

Mijn zending is op 6 mei opgehaald en op 7 mei bij de klant geleverd (neem ik aan)..... krijg ik vandaag op 17 mei een mail "glimlach is bezorgd". Dit heeft geen toegevoegde waarde als er zo'n tijd tussen zit.

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling!

Pluspunten

super eenvoudige aanmelding van uw zendingen pakketten worden snel afgehaald en geleverd u wordt verwittigd van de aflevering van de pakketten super prijzen zeer snelle hulpverlening bij vragen

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling!

Pluspunten

Stomverbaasd over de service en de correctheid. Een lang te versturen pakket werd bij de voor mij gebruikelijke vervoerders geweigerd. Voor Boekuwzending was het geen probleem. Keurig opgehaald en toen het pakket niet bezorgd kon worden bij de eerste aanbieding zelfs berichtjes en telefonisch overleg over hoe ze het moesten afhandelen. Zo kon ik het met de ontvanger afstemmen en werd de verzending toch afgeleverd. Prima hoor....

Ik zou het niet weten

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling!

Pluspunten

Zendingen verstuurd per pallet en pakket altijd keurig op tijd bij onze klanten bezorgd.

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling!

Pluspunten

TOP bedrijf, niet voor niets winnaar grote ondernemersprijs Haarlemmermeer

Dank je wel voor deze fantastische beoordeling!

Pluspunten

Zelden inderdaad zo'n bedrijf meegemaakt waarin men zo met je meedenkt en tot het uiterste gaat voor een oplossing. Een dikke tien!