Vriendelijk en verstand van zaken.

Ik heb snel en duidelijk antwoord op mijn vraag gekregen.

super!

heel snel reactie bedankt

Ik zag tot mijn schrik dat ik het verkeerde huisnummer had door gegeven. Gelukkig kon ik dat op tijd corrigeren en kreeg ik daar ook snel bericht van dat dit door gegeven was aan de chauffeur. Bedankt hiervoor.

Spoed is ook echt spoed

Een zending opgegeven naar China, en kon al binnen een uur worden opgehaald voor een zeer schappelijke prijs. Toppers!

Keurig netjes en op tijd geleverd!

Mijn verzending is volgens afspraak afgeleverd, de e-mail vooraf met de aflevergegevens en Track & Trace link is erg prettig.

GEWOON TOP! Klantenservice en chauffeurs!!

Goed contact met de medewerkers, iets waar je een stapje extra voor wil zetten.

Prima communicatie

Betalingen op tijd ontvangen

snel, duidelijk eerlijk en betrouwbaar.

keurige chauffeurs. op klachten wordt goed gereageerd en de afhandeling is top het volgen van pakjes is heel simpel ik ben uitermate tevreden

Tof bedrijf

Super behulpzaam, snel, 'can-do-mentaliteit'

Vriendelijk, meedenkend, flexibel.

Vriendelijk personeel, snelle reactie op mails, Er word meegedacht en ze komen met oplossingen. Als ik wat meer pakketen heb, sturen ze 2-3 keer per dag een bus voor de pick-up dus erg flexibel. Met deze samenwerking kunnen wij de komende maanden/jaren vol vertrouwen groeien.

betrouwbaar

fantastische, snel, betrouwbaar.

Altijd op tijd en levert kwaliteit

Als startup werken we alweer een tijdje samen met Boekuwzending.nl en moet eerlijk toegeven, tot op heden is dit een zeer prettige samenwerking! De mannen achter dit bedrijf staan altijd voor je klaar en helpen direct wanneer je hulp nodig hebt. Heb je op maandag meer pakketjes te verzenden? Dan komt er een grotere bus. Is een busje van boekuwzending in de buurt? Dan kan er alvast een gedeelte worden opgehaald. Kortom, een aanrader als je als online webshop op zoekt bent naar betrouwbaar transport! :)

Goed, betrouwbaar en transparant

Altijd super vriendelijk, snel en transparante service!

Super leuk gedaan!

Super leuk gedaan en creatief van opzet. Toppie.

altijd zoals afgesproken zeer correct en vriendelijk

Fijn bedrijf om mee te werken

Snelle reactie, goede service

Top Service, Snelle Levering

Sinds een aantal maanden doen wij zaken met BoekUwZending. Zeer eenvoudig je zendingen aanmaken, het Buzzie inplannen om jou pakketten af te laten halen. Als jou pakket wordt bezorgd, krijg je altijd netjes een mailtje dat er weer een glimlach is bezorgd bij jou klant ! Ook per mail staan ze jou snel te woord en koppelen jou de juiste feedback terug !

Top geregeld,

bedankt

Probleem met website goed en snel opgevangen door persoonlijke service.

Probleem met website goed en snel opgevangen door persoonlijke service.

Vriendelijk en snel geholpen! Snelle reacties en snelle service :)

Snelle en accurate verwerking en is er een probleempje dan wordt er direct een oplossing gezocht.

Enthousiast en meedenkend management. Top verzender om mee samen te werken.

Snelle service en scheelt mijn veel tijd!

Een fantastisch bedrijf als je meerdere pakketjes wilt bezorgen. "Wijnjes met Esther" had mij jullie aanbevolen. Normaal sjouw ik met alle pakketjes naar een post nl punt (waar ze niet op die hoeveelheden zitten te wachten).. en nu wordt het thuis opgehaald. Klantenservice is altijd bereikbaar en reageren zeer snel. Fijne en persoonlijke benadering. Voor herhaling vatbaar! Madeleine

Heel goede service

Er was bij bestelling een fout geslopen in het leveringsadres. Na bevestingsmail correct adres telefonisch door gegeven aan de leverancier. Verzendingsmail gekregen van boekuwzending.com met nog steeds het verkeerde leveringsadres. Onmiddellijk ( om 18u15) mail gestuurd met juiste adres. Om 21u17 (!!!!) antwoord gekregen.... Top service !!! Ondertussen leveringsmail DPD gekregen met correcte adres!!! Top!!!

PROFESSIONALS

Een uiterst vriendelijk en net bedrijf waarbij je keurig geholpen word en ze hun uiterste best voor de klant doen. Daarnaast altijd een snelle reactie bij vragen en ook een snelle feed back.

Super behulpzaam en klantvriendelijk

Boekuwzending denkt mee en helpen je vlot door alle stappen van het systeem heen om alles zo goed mogelijk te laten werken.