Top Service!

Wat een goede en snelle service. Vriendelijke mensen en niets is hun te veel. Fijn om mee samen te werken!

Fijne club om mee samen te werken. Hier wordt de telefoon nog wel gewoon opgenomen zonder keuze menu's en gedoe. Ga zo door!

In coronatijd toch gelukt

Kreeg wel tegenstrijdige informatie en moest een keer extra bellen maar dat is in deze coronatijd in mijn ogen logisch (en ik had niet echt haast) Bedankt!

Alles naar wens

Retourzending aan webshop verzonden via Boekuwzending.com. Alles naar wens en goed op de hoogte gehouden gedurende het verzendproces.

Duidelijke site, heldere prijzen.

Het is mooi dat dit zo geregeld kan worden. Alleen jammer dat het tijdvenster bij ophalen niet nauwkeuriger kan worden aangegeven. Tussen 9:00 en 17:00 is toch een hele dag wat je zit te wachten en niet van huis kan.

prima service, snelle afwikkeling

Komen boeking afspraken niet na..

Gevraagd om het de 21e af te leveren omdat de klanten dan thuis is... dat is dus niet de 18e

Vriendelijk samenwerking

Fijne en vriendelijke mensen, goede samenwerking!

Zeer goede service mijn dank

Vriendelijke chauffeur en goed afgeleverd

Top service! prettig om mee samen te werken!

Wij sturen vaak pakketen via jullie, en zelfs erg breekbare spullen en alles komt altijd goed aan! Zeer tevreden met jullie! Communicatie is erg duidelijk, en als je ergens niet uitkomt is er persoonlijk contact per telefoon of email. En altijd word er netjes gemeld als het is aangekomen! En de prijs die jullie voor het verzenden rekenen is erg betaalbaar ook Fijn bedrijf!! Blij met jullie en de service Lieve groet Danielle Het Winkeltje in Amsterdam

Tot op heden 100% tevreden.

Met honderden pakketjes per jaar is het goed gegaan. Een enkele keer niet, maar toch altijd achteraf goed opgelost. En dat maakt het verschil.

great service

perfecte deal

Perfecte uitvoerig, uitzonderlijke (en vriendelijke, persoonlijke) service!

Perfecte uitvoerig, uitzonderlijke (en vriendelijke, persoonlijke) service!

Eeen ontzorgende verzending.

Ontzorgen is heerlijk. Informatie in het traject krijgen is nog te verbeteren voor een beoordeling met een tien. Ik heb geen idee of er nu toch sprake is van douanelasten. We zullen zien.

een hele grote glimlach!

Glimlach over de eenvoudige website; glimlach over vragen die resten; glimlach over afhandeling!

Zeer goed geholpen met een verzending naar de US

Had een paar vragen waarbij snel een reactie op werd gegeven.

Van Italië naar NL zonder zorgen

Contact met leverancier IT was eerst niet mogelijk. Gegevens doorgezonden aan BoekuwZending. Zorgen werden overgenomen en week later kon er toch opgehaald worden. Bezorging ging (weer) prima.

Op alle manieren perfect bereikbaar of het nu via chat of telefoon is. Vriendelijk en lost probleem (mijn eigen fout) zelfs buiten kantoortijden op. Dus zoek niet verder zou ik zeggen.

Heldere en vriendelijke communicatie

Heldere berichten, goede terugkoppeling en meedenkend vermogen. TOP

Heel goede en vriendelijke service

Ontving een pakket met een verkeerd item. Gebeld en er werd gelijk een nieuw pakket verzonden of ik het andere pakket wilde terugsturen. Even contact met Boekuwverzending opgenomen en via de chat kreeg ik gelijk te horen dat ze het retourlabel wel regelen met de afzender. 10 minuten later in de mailbox het retourlabel. Ik kan het pakket inleveren op het afhaalpunt waar het nieuwe (juiste) pakket naar toe wordt verzonden. Super goed geregeld en zeer goede communicatie.

corerect en plezierig

men probeert mij altijd correct en met een glimlach tehelpen

Dat het zo makkelijk was!

Een item retourneren en het is groter dan 100 cm. HELP!!! Zoeken en Boekuwzending gevonden. OEF!! Even alle gegevens invullen en het pakket wordt keurig bij je thuis opgehaald. Twee dagen later keurig bericht dat het pakket afgeleverd is. TOP!!!

snelle en duidelijke service

Snelle offerte waarbij werd meegedacht over goedkopere opties. De chauffeur deed extra moeite om de pallet bij ons in te laden. We werden netjes op de hoogte gehouden dat de zending was afgeleverd

Uitvoering fantastisch. Website via iPhone en Android niet goed genoeg

Loopt vast via web op telefoons. Op computer is prima

Topservice!

Wij (de buurman..) doen al ruim een jaar alle verzendingen met Boekuwzending, van doosje tot pallets, De Website is helder en zeer gebruiskvriendelijk. Heel content met deze buurman.