geweldige service

betrouwbaar, een voorbeeld als geen ander, het 'zakenleven' zou hiervan kunnen leren; klaar staan voor de klant!

Super vriendelijk

Wat fijn om goed geholpen te worden! Zeer attent

Uitstekende service!!

Mijn ervaring met de uiteindelijke leverende partij, in dit geval DPD, was erg slecht. Geen goede informatie en DPD had mijn pakket al enkele dagen in huis zonder te laten weten wanneer men ging leveren, maar dankzij tussenkomst van Boekuwzending.com is alles goed gekomen. En op een enorme klantvriendelijke manier. Misschien een klein team, maar grote daden!!!!

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Niet doen wat er gevraagt wordt

Ik heb in de app aangegeven van postnl rond om huis pakket in de special gekochte koelkast tedoen chauffeur heeft boven op de koelkast naast de voir deur brief aan het raam maar genigeerd ,van daar besloten heb om niet meer af tenemen eet pakket ,ik woon alleen ,ik kom savonds laat thuis is het etem bedorven als 16 graden ,van daar mijn beslissing mvg henk van der horst

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging niet goed is gegaan, we hebben een melding gedaan bij PostNL. Hopelijk zullen zij de chauffeur hierop aanspreken!

super netjes geholpen

De telefoniste was erg behulpzaam. Luisterde goed en kwam met een prima oplossing. Nadat ze ervoor heeft gezorgd dat mijn levering naar het juiste adres wordt gestuurd, heeft ze dit bevestigd in de mail. Beter hoeft niet.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Geen accurate track and trace

Geen accurate track and trace. Geen melding van moment van bezorging, dit zou wel waardevol zijn geweest in mijn geval. Pakket twv ruim 400 euro door bezorger bij de voordeur gezet omdat ik niet thuis was! Ik ben hiervan geschrokken. Bezorger heeft zeer waarschijnlijk zelf met KAPI getekend voor ontvangst.

Dat is zeker niet de bedoeling, we hebben de betreffende leverancier gevraagd om dit bij de chauffeur na te vragen.

slecht

Pakje zou vandaag om 10:16 geleverd worden. Nog niets gezien. Op website alleen vage aanduidingen en geen precieze tijden van levering. Waar blijft het pakje als gemeld wordt dat het om 10:16 geleverd wordt? Overigens ben ik niet akkoord met gebruikersvoorwaarden en privacybeleid. Met vriendelijke groet, P. Zijlstra

Wat jammer dat we meteen een 1 krijgen, voor een volgende keer kan er altijd contact worden opgenomen met onze klantenservice op 0252-245480 en zorgen wij ervoor dat er meteen duidelijkheid is waar het pakket is.

Erg goede service!

Boekuwzending is simpelweg geweldig! Hun samenwerking met diverse vervoerders zorgt voor efficiënte verzendingen, terwijl hun naadloze plugin het hele proces moeiteloos maakt. Betrouwbaarheid en gemak staan centraal bij Boekuwzending. Als je op zoek bent naar een verzendpartner die echt om jouw zendingen geeft, zoek dan niet verder. Ik kan ze niet genoeg aanbevelen!

mousa

Hallo... Ik wil weten of er verzending is naar Syrië... Is er verzending naar Libanon... Is er verzending naar Jordanië? Tot 30 kilogram, oftewel ongeveer 75 x 20 x 45 centimeter. Ik wil de afmetingen weten prijzen per kilogram, ze zijn allemaal voor persoonlijk gebruik en niet voor de handel.

Beste Moussa, Zou je het cijfer willen aanpassen ajb? Je stelt een vraag over een zending naar Libanon en dus geen review :)

probleemloos en ontzorgen

als wij er niet uit komen , even mailen of bellen. wordt gewoon opgelost

Snelle reactie! Top bedrijf! Altijd paraat en kundig en vriendelijk

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Ongelooflijk slecht en volkomen onnodige tussenschakel!

heb de volgende klachten over Boekuwzending.nl: 1. Ik kreeg een email dat de bezorger vandaag tussen 09:24 en 10:24 het pakket langs zou brengen. Chauffeur kwam niet in dat tijdvenster. Gebeld en klacht ingediend bij koerier (DPD). Pakket moest ik ineens afhalen (2x5Km rijden dus...). 2. Kreeg zojuist een email van Boekuwzending.nl dat het pakket bij mij bezorgd zou zijn.... gewoon gelogen dus!

Wat jammer dat je een vervelende ervaring hebt gehad met een DPD chauffeur, het voordeel van Boekuwzending.com is juist dat we een fantastische klantenservice hebben en altijd ons uiterste best doen om de ontvanger zo goed mogelijk te informeren. Helaas komt het wel eens voor dat wij niet over de meest accurate informatie beschikken.

Superservice

Mijn aanvraag voor een zending naar de USA binnen een half uur volledig afgehandeld !! Echt top.

Niet volgens afspraak

Niet op de afgesproken tijd bezorgd maar toch als bezorgd vermeld in track en trace

Het kan inderdaad voorkomen dat bezorgtijden afwijken van de Track&Trace informatie, chauffeurs hebben elke dag te maken met omstandigheden zoals files en andere verkeersomstandigheden.

Goede samenwerking

Door een goede samenwerking tussen medewerker Boek uw Zending en ons bedrijf hebben we een goed beeld waar de bestelling zich bevindt. Bij onvolkomenheden/vermissingen van zendingen en melding hiervan wordt snel gereageerd.

goed bedrijf

Dit is een prettig bedrijf om mee samen te werken. de zendingen komen snel en netjes aan

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Klasse team en precies wat we zoeken

Snelle reactie op aanvraag offerte

Snelle reactie op aanvraag offerte

Ze zijn er nog.

Ze zijn er nog, vriendelijke behulpzame mensen. Fijn bedrijf om mee samen te werken. Met persoonlijk en vriendelijk contact wordt je netjes op weg geholpen.

Goeie service !

Tevreden :)

Goed geholpen

top service!

fijn bedrijf

goede service. duidelijke website

Geen ervaring

Goedemorgen, ik wil graag een pakket verzenden naar Spanje met garantie van aflevering! Afmetingen 2.45 meter lang 23 cm breed en 16 cm breed. Afleveradres: Jonathan Camilleri The Cape 13 Avenida de los Acebos Artola Alta Marbella 29604 Spain

Servicegericht en persoonlijk

Goede service en bereikbaar wat een zeldzaam goed is.