Snel en duidelijk geregeld

Communicatie erg prettig. Gewoon super!

FANTASTISCH

een super bedrijf met geweldige mensen! Boekuwzending denkt altijd met je mee, niks is teveel en altijd wordt je geholpen! Na nare ervaringen met Myparcel en Post.nl zijn we overgestapt naar boekuwzending en zeker geen spijt van gehad.

Top geregeld

Top geregeld

goed contact en snelle service

Offertes zijn duidelijk en goed contact

Lekker snel schakelen

Tegen een marktconforme prijs zeer snel geholpen om z.s.m. 7 pallets op te halen. Prima service! Dank je wel Boekuwzending!!!

NAAR WENS

Alles naar wens, zoals het hoord.

Ze hebben mij uit de brand geholpen!

Ik lanceerde voor het eerst een magazine. De bestellingen varieerden tussen 1-650 stuks eb alles daar tussen. Verpakkingen, frankeren, verzenden en bezorgen… hoe moest ik een kleine 2000 bestellingen in korte tijd bij de klanten krijgen? Ik had het zelf niet beter kunnen doen! Rik heeft aangeboden te helpen. Zo gezegd, zo gedaan. Ze regelden alles heel snel en dan bedoel ik ook echt ALLES! Wat een luxe. Ik ben dankbaar voor de hulp bij deze “bulkzending”. Bedankt Boekuwzending!

Onze claim bij PostNL werd snel en efficiënt opgelost!!

Verloren pakket was binnen enkele dagen weer terecht!

Correct

Zending ging helaas niet door. Aanloop traject verliep vlot.

Snelle bezorging. Zou ik zo weer doen

Snelle bezorging. Zou ik zo weer doen

Optimale ontzorging met heldere communicatie

BUZ doen wat ze beloven. Door de snelle en heldere communicatie weet ik de status en geven ze me het gevoel dat de verzending goed gaat. Kortom zeer service gericht en persoonlijke aandacht.

Zijn prima, flexibel bedrijf, gaat altijd goed gelukig!

Super echt super

Gewoon super als ze zeggen dat ze je terug bellen doen ze het ook echt en gewoon super vriendelijk!!!

Uitstekende service en goede communicatie

Snelle en accurate vervoersservice. Duidelijke en vriendelijke communicatie.

Ze zijn er en denken mee, logistiek is het top.

Uitdagingen worden goed opgepakt. Kan er niks anders van zeggen, prima service.

soepel geregeld

Pick up geswitched van donderdag naar vrijdag, terwijl de drop off op vrijdag bleef staan. Was geen enkel probleem.

Snel voorlopig antwoord

Snel voorlopig antwootd

geweldige service en top communicatie daar kun je op bouwen

op een vraag krijg je altijd snel een antwoord en alle medewerkers bij boek uw zending zijn vriendelijk. nog nooit een onvertogen woord gehoord . wat wat erg prettig is als er iets is met een zending wordt het gelijk na gekeken zodat je snel kunt schakelen , ook naar klanten toe erg prettig. samen sta je sterk.!!

correcte behandeling

al jarenlang uitstekend kontakt met Boekuwzending

Perfect, snel en efficient

Alle vertrouwen in een goede aankkmst van ons oakket twv 2000 euro in Spanje

Mijn pakket zou vandaag bezorgd worde. Door hun fout moet ik een dag langer wachten.

Mijn hele planning is nu in de soep

Heel erg behulpzaam

Vandaag worden er 7 pallets opgehaald en morgen voor 12:00 uur geleverd. Echt gaaf dat het zo snel kan.

Redelijk met een kanttekening

Na vertraging van een dag werd het pakket bezorgd bij onze klant zonder een handtekening te vragen aan de betreffende klant. Daar betalen wij echter voor. Het gaat in veel gevallen om privacy gevoelige informatie in het pakket. Onze klant informeerde over deze afhandeling.

Ondanks een probleem omtrent een multi-pallet levering keurig opgelost en afgeleverd bij onze klant.

Twee spoed pallet-leveringen richting onze klant werden onbedoeld opgesplitst. Een pallet zou pas na het weekend geleverd worden, dit was voor onze klant geen optie ivm met een evenement dat weekend. Pallet is keurig opgehaald door een spoedkoerier bij het depot en afgeleverd. Goede communicatie en transparantie vanuit boekuwzending.

Wij zijn een bedrijf dat webshops exploiteert. Voor onze webwinkel goedkoopverhuismateriaal.nl zijn wij sinds kort begonnen met het gebruik van deze bezorgdienst. Richard heeft ons netjes te woord gestaan en heeft alles in werking gezet zodat wij snel konden beginnen. Daarnaast altijd bereid om mee te denken. Ook door andere collega's worden wij snel geholpen. De bezorgers doen er alles aan om de zending toch te bezorgen mocht de klant niet aanwezig zijn. Deze service krijg je niet bij de grootste concurrenten. Kortom wij zijn een tevreden klant.