In één woord een fantastische en professioneel support!

Ik was voor een speciaal gekoeld pakketje naar Spanje opzoek naar een pakketdienst en heb daar wel enige tijd mee verspeeld. Lange tijd aan diverse computerstemmen gehangen, van het kastje naar de muur gestuurd enz. Bij toeval heb ik op deze site geklikt en ben vanaf de eerste minuut fantastisch geholpen. Op app en mailcontact kwam vrijwel direct antwoord en zij hebben mij ook van goede adviezen voorzien. Het pakketje is onderweg. Werkelijk top.

Werd serieus genomen als klant.

Ik had 2 paar schoenen besteld, maar één paar ontvangen. Het kledingbedrijf was niet behulpzaam, maar Claudia van Boekuwzending, hielp mij en voelde me bij haar tenminste klant (is koning).

neemt geen verantwoordelijkheid

Pakje niet bezorgd, wel een melding dat pakje bezorgd is door hen. Bij reclame sturen je vervolgens van kastje naar de muur slechte dienstverlening.

flexibel, meedenkend en bereikbaar

geweldige service

Super bedrijf ! Altijd correct en als er iets is word het perfect opgelost

Reageren super snel!

Ik heb een e-mail gestuurd en daar heb ik echt heel snel reactie op gekregen. Compliment!

Snelle response

Ik ben sinds kort met ze in gesprek. Het valt me op dat er snel gereageerd wordt op de vragen die ik stel. Dat is voor mij een indicatie om het eea verder met ze te verkennen.

Fijne partij om mee samen te werken. Snel & accuraat.

Boekuwzending is een prettige partij om mee samen te werken. Ze zijn snel en zorgvuldig.

Super fijne samenwerking

Snelle reactie doen hun best om alles goed op te lossen.

Betrouwbaar

Gemakkelijk om een contactpersoon te hebben die verschillende transport partijen coordineert en regelt. Prijzen zijn acceptabel en hun webportal is gebruikers vriendelijk.

Altijd tevreden

Waardelios

Geef je de datum aan waarop het bezorgd kan worden, komen ze niet. Komen ze een dag later. Daar kom je alleen achter als je zelf navraag doet.. Van DPD helemaal niks gehoord.

efficient

Wij werken sinds kort met Boekuwzending en ik kan niet anders dan lovend praten over dit transport platform, zowel de werknemers als de tarieven en het gemak is fenomenaal!

service

de service bij boekuwzending is goed als er problemen zijn lossen zei deze gelijk op

Altijd vlot en correct

Dan kun je snel schakelen en het werkt erg prettig. Altijd enthousiaste mensen, hou dat vol.

Goede service en gemakkelijk bereikbaar

Zij zijn telefonisch goed bereikbaar en geven door wanneer de pakketten zijn afgeleverd. Wij kennen dit bedrijf al lang en hebben altijd een goede service en ondersteuning gehad. Een heel betrouwbaar bedrijf.

Betrokken - ervaren - no nonsens vervoerder !!

Ken dit bedrijf al sinds de oprichting. Door adequate bedrijfsvoering uitgegroeid tot een betrouwbare partner in zendingen etc. etc. Groet van Philip/Flip van Soest uit Vijfhuizen

zeer goede ervaring. was de eerste keer dat ik op deze site besteld heb.

Boek is snel geleverd en bij vragen, zeer snelle en correcte reactie

Heel prettig

De service die jullie geven heb ik als heel prettig ervaren

Mijn ervaringen zijn zeer goed

Flexibel, punctueel goede service , handige site , tarieven zijn marktconform

geweldig!

Ik heb altijd geweldig contact met Rik en ik word altijd blij als ik BUZ met eigen ogen aanschouw! Mooie club!

Zoals altijd, ik hoef maar te bellen en het probleem wordt meteen opgelost.

Zoals altijd, ik hoef maar te bellen en het probleem wordt meteen opgelost.