Snel en duidelijk

Boekuwzending heeft ons snel geholpen, was duidelijk in de communicatie en dacht met ons mee voor een passende oplossing.

werkt in het algemeen goed

ik zou het beter vinden waneer een pakket is aangemaakt je vanzelf naar afdrukken label gaat. Ik kan niet faktnr kwijt in bol.com label. bij het invullen van geadresseerde zie je niet goed welk vakje je zit wanneer je met de tabknop werkt

Goede en snelle service

Goede ervaringen met Boek uw zending. Goede, snelle en vriendelijke contact service. Ze passen zich voor zover mogelijk aan aan de de wensen van de klant.

super! veel beter dan dhl of post.nl zij zijn tenminste bereikbaar!

Ik had nog wat vragen over de afmetingen en gewicht van mijn pakket en bij alle andere vervoerders kon ik daar niemand voor bereiken maar hier wel en dat gaf gelukkig duidelijkheid bedankt!

Vriendelijk, duidelijk, snel en liefde voor hun beroep. Je kan geen betere hebben.

erg goede service bij boekuwzending

erg goede service bij boekuwzending

supersnel !!

supersnel geregeld

Heel goed en vriendelijk

Zeer positieve ervaring. Netjes optijd goed bereikbaar en behulpzaam.

Prima bedrijf en goede communicatie!

Fijn om met dit bedrijf samen te werken!

Top service!

Ik zit een jaar bij boekuwzending en ben altijd goed geholpen met mijn vragen! Ik krijg snel antwoord op mijn emails en belletjes en als er iets mis gaat wordt het ook snel opgelost. Top service!

Fijne service!

Fijne service, overzichtelijke & klantvriendelijke website en goede prijzen!

Je vraag wordt snel beantwoord, goeie service!

Er wordt geduldig op al je vragen een antwoord gegeven. Dat maak je niet veel meer mee!

Top goede service en super communicatie!

Ben erg tevreden met de samenwerking, top communicatie en erg duidelijk.

fijne verzendpartner

Fijne en persoonlijk aanpak. Denken mee en helpen je als er een pakketje vermist of vertraagd is. Aanrader.

Opvallend plezierig en correct hoe alle contact met BoekUwZending altijd weer loopT Dank!

Opvallend plezierig en correct hoe alle contact met BoekUwZending altijd weer loopt. Dank!

mevr kalse

Beste bedrijf om zaken mee te verzenden In een woord geweldig kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen

Snelle en goede device. Ik gebruik vaak diensten van boekuwzending. Nog nooit teleurgesteld. Prima bedrijf. Aanrader .

Flexible and on time

Great services and variation of products. Always willing to help.

Excellent service

Through all the years that we have been working together Boekuwzending team have shown they professionalism and commitment. We are really glad to use Boekuwzending as our transportation company. 100% Recommended

direct en snel contact, vriendelijkheid

zowel 3 jaar geleden als deze keer van diensten boekuwzending gebruik gemaakt; weer super tevreden. fijne communicatie en snelle service.

Goede ervaringen, dienstverlening met een glimlach. :-)

Marquizinderengelen@hotmail.nl

Een zeer goed verzendbedrijf Alles komt perfect aan nooit beschadigd . Altijd op de afgesproken datum opgehaald en bezorgd . Fijne mensen om mee te praten Gewoon ronduit een zeer goed bedrijf En dat kan je niet zo snel over een bedrijf zeggen mevr Kalse

Alles is perfect verlopen . En echt goedkoop.

Fijne ervaring

Bedrijf met een goede service en voorlopig tijdige leveringen