Zoals altijd, ik hoef maar te bellen en het probleem wordt meteen opgelost.

Zoals altijd, ik hoef maar te bellen en het probleem wordt meteen opgelost.

top snelle dienstverlenng

binen 1 uur had ik reactie op mijn mail.

behulpzaam en vriendelijk

voor mij is het verzenden nog allemaal nieuw, maar boekuwzending is altijd vriendelijke en bieden goede en snelle ondersteuning

Persoonlijk en betrouwbaar

Zoals bij elke organisatie gaat er wel eens iets mis, ook bij ons. Dan gaat het om de oplossing en hoe deze tot stand komt. Bij Boekuwzending.nl heb ik een praktijk ervaring met het ophalen van postpakketten die de volgende dag echt bezorgd moesten worden. Hier trad, om welke reden dan ook, een ernstige vertraging op en vreesde ik voor een te late levering. Door een persoonlijke inspanning vanuit Boekuwzending.nl werd alles in het werk gezet om de postpakketten op te halen en op tijd te bezorgen. Iedereen blij! Niet verschuilen achter file's, openstaande bruggen of falende bezorgers, maar gewoon oplossen en de klant ontzorgen. Juist dit voorbeeld geeft mij een gevoel van betrouwbaarheid.

Attent in de berichtgeving, directe beantwoording, prijsvriendelijk.

Zie boven.

Gehoord worden deed me goed

Na de sores die we hebben gehad met post nl nadat ons pakje voor de zoveelste keer niet bezorgd was , krijg ik de indruk nadat ik jullie ingeschakeld heb dat de bezorgers het gewoon achtergehouden hebben en het gewoon hebben bij elkaar hebben laten komen omdat ze gewoon te weinig pakketjes hadden in onze wijk .(ik weet van een bevriende postbezorger dat ze dit ook vaak doen met gewoon brieven, zelfs rouwbrieven!) Dat ze geen tijd of zin hebben kan ik wel eens inkomen,maar zet dan niet op de app dat het bezorgt is . Dus djw dat jullie mijn klacht tav post nl wel serieus genomen hebben . Mvg Jeanne Jacobs -Kuijpers

Altijd een fijne communicatie met BUZ

De medewerkers (team Buz) doet altijd hun best om onze vragen te ebantworden en de juiste transport voor ons te vinden. Nog veel fijner is dat ze ook aangeven als iets niet lukt (transport tijd te kort of te laat ingeboekt door Crestec) met een oplossing komen om toch tot een positief uitkomst te komen.

Prima service!

Omdat ik al jaren trouw was aan een andere verzendpartner van PostNL was het voor mij best een stap om over te stappen. Het is even wennen in een ander dashboard maar bij vragen hoef je maar te bellen en direct contact. Heel erg tevreden over de service!

De chat is gelijk sochtends na het weekend beantwoordt en de juiste vragen zijn gesteld . Nu nog de oplossing /offerte

Voortreffelijke samenwerking

voortreffelijke samenwerking

waardeloos

tot 2x een bezorgmelding gekregen en chauffeur kwam niet.daarna een melding dat het pakket bezorgd was,dus niet. daarna een melding dat het op een afhaalpunt afgeleverd was. naar het afhaalpunt,bleek deze gesloten. openings tijden bekeken ,moest open zijn!! kort om helemaal kut!!!

Snel en goed geholpen

Nvt

top service

top service goed contact

Heb nog geen ervaring

Heb nog geen ervaring met Boek uw zending Maar dat kom wel goed De keuze die heb gemaakt om met Boek uw zending is puur gebaseerd op hun website. Dus ik zeg op weg naar een goede samenwerking

Goede regie bij het verzenden van stuk richting notaris Oostenrijk. Snel en flexibel, aanrader.

uitstekende hulpverlening

uitstekende hulpverlening

Boekuwzwnding prima levering

Jammer dat in ons gebied de bezorging is overgedragen naar DPD ivm weinig werk in deze regio. Die service is veel slechter. Maar ja boekuwzending zelf fijne ervaring mee

Geduld is een schone zaak.

Door wat onduidelijkheden bij Post.nl, duurde het ontvangen van het pakketje zijn tijd. Terugspraak leerde nog even tot 10 te tellen, want "hij" is onderweg. Vandaag het bestelde artikel in goede staat ontvangen. Leo O. uit Wijchen

wij zijn erg blij met de samenwerking

duidelijke communicatie scherpe prijs

Meedenken met de klant!

Goed platform

Werkt zoals je verwacht dat het moet werken! Goed platform.

Klantvriendelijk en servicegericht!

In dit geval een zoekgeraakt pakket en zodra ik Daniëlle van boek uw zending aan de lijn krijg duikt ze meteen in het probleem, superservice!

Geweldig, alles was zo geregeld

Ik had wat vragen om erachter te komen wat ze voor mij konden betekenen. Alles duidelijk en supervlot beantwoord. Top!

Fijn, betrouwbaar bedrijf dat meedenkt

Prettig bedrijf dat meedenkt met zijn klanten. Betrouwbaar en persoonlijk. Dat is wat wij zochten en hebben gevonden. En daarbij doen ze wat ze beloven. Top!