Snel antwoord en kennis van zaken!

Rik staat je bij met worden en daad!

slecht

het pakket zou om 13.30 uur geleverd zijn bij ons, maar dat was niet het geval. Bij navraag bleek het bij een parcel shop te liggen, dit zonder enig bericht.

Mooie en creatieve club

De manier waarop BUZ zich profileert en het beste voor de klant te zoeken is mooi om te zien

Altijd bereikbaar

Altijd proberen te helpen en top klantenservice.

Boekuwzending is een bedrijf dat heel goed begrijpt dat het niet om hen draait en zelfs niet om ons als klant van hen. Maar uiteindelijk of wij de verwachtingen van onze klanten waarmaken. Daarin stellen ze nooit teleur en denken ze graag mee. Dat is nou service naar mijn hart!

Bij vragen binnen een uur reactie super! Kunnen veel bedrijven wat van leren

Onbezorgd op tijd bezorgd!

ontzorgd bezorgd; met een big smile aan beide kanten van de deur. TOP!

Snel, compleet en professioneel

Behalve het boeken van zendingen beoordeel ik ook de hulp van de medewerksters (en medewerkers) heel erg positief, gewoon omdat ze goed zijn, snelle antwoorden, behulpzaam, Voorbeeld? Daniëlle Kroszynski Ik ben relatief nieuw, maar ik vind het écht een fijne service die ik krijg en ik word niet betaald om dit te schrijven by the way het is gewoon zo

Top opgelost!

Zending was niet geleverd bij de klant. Is afgeleverd bij een parcelshop. Dit medewerker voor mij uitgezocht omdat het voor mij niet duidelijk was bij welke parcelshop. Uitleg ontvangen.

top bedrijf, goeie customer service

Ik werk voor een bedrijf dat met boekuwzending samenwerkt en het werkt erg prettig. Het is niet zoals met grote partijen dat je tegen een muur staat te praten als er iets opgelost moet worden. Erg blij mee!

Snel en super service!

Fijn contact en uitgebreide service! Alles is mogelijk. Echt super!

Super bereidwillig, vriendelijk en flexibel

Als kleine ondernemer leer ik iedere dag.... Ik heb naar mijn gevoel best veel vragen aan BUZ, maar iedere keer zijn ze net zo vriendelijk en behulpzaam. Ze komen met oplossingen en denken geweldig mee. Ik zou iedereen aanraden om met BUZ samen te werken.

Snelle reactie

Snelle reactie via de mail. Altijd duidelijk contact.

goede service

Melde een klacht via de mail en er werd direct gereageerd en ook gehandeld Goede service

enthousiast

Wij zijn net nieuw bij Boekuwzending, wij hebben er alle vertrouwen in dat de pakketten goed verzonden gaan worden. Het team is accuraat en professioneel. De sfeer is warm en toegankelijk.....Yvonne Paulies Ginger

prima.

prima. ik zoek verder. bedankt voor uw reactie. eigenlijk was ik op zoek naar het telefoonnummer van de douane in den haag. Zag zoveel sites en ik dacht, ik probeer wat. Ach, ik ben 82 en snap dit soort zaken niet zo. toch bedankt.

Absoluut klasse

Ik ben een nieuwe gebruiker van BoekUwZending maar ik vind het boekingsproces en nu ook de email waarmee ik op de hoogte word gesteld van de levering grote klasse. Speed is the key in de handel. Logistieke processen neem ik zeer serieus, net als logistieke partners. Maar we hebben weinig tijd. Dus het is regelen die zooi, en dan is het heerlijk om vlot te kunnen boeken (met adresboek dat makkelijk werkt!) en om vlot labels te kunnen printen. De DPD-depot lokatie is uiterst relevant omdat we dan tot in de avond zendingen kunnen brengen voor onze buitenlandse klanten. Ik ben zeer tevreden met de overstap, het feit dat we zo laat overstappen is geen ramp, want dat zie ik als bewijs dat we een loyale klant zijn

Toch anders

Niet gewend eerder wat aan de trage kant inzake communicatie en vooral ook het achteraf betalen Met al die oplichterij was ik er eerst niet gerust op Maar is meegevallen

Hallo Stephaan, Wij zijn enkel de logistiek dienstverlener en niet het bedrijf waar je de goederen hebt besteld. Al zijn wij natuurlijk blij met een voldoende ;-) denken wij toch dat deze review niet voor ons bestemd is. Aan ons heb je niks betaald in elk geval! Mocht je nog vragen hebben, stel gerust. [email protected] +31 252245480

Door mijn eigen fout boek niet ontvangen maar naar ontdekken van de fout wordt het boek nogmaals verzonden, excuses voor het ongemak. Mvg p.rozeboom.

Een zeer snelle reactie

Dit is mijn 1e kennismaking en die is zeer goed uitgepakt. Wat een fijne en snelle reactie o mijn mails. Echt Super!!!!

Topservice!

Boek vóór speciale gelegenheid, prima geregeld!

voor mijn eerste keer ben ik verrast en blij met de persoonlijke aandacht

BesteBart Vermeer graag wil ik het email adres van mijn zoon doorsturen dat ik had belooft aan u. [email protected] hoping dat alles goed mag aankomenen nu kan ik beginnen met het invullen van de papieren voor het pakket naan Australie. Met dank en beste groeten Gerard

verwijten van medewerker

Wij zijn zeer teleurgesteld in de behandeling van de laatste 2 opdrachten. Wij konden de offertes niet downloaden om te bevestigen en na veel heen en weer gebel bleek ook vandaag bij het ophalen door TNT de sticker en documenten nog niet naar ons verzonden., waardoor de chauffeur weer moest wachten en toen ik er over belde was zijn antwoord dat hij onze ervaring met verzenden verkeerd had ingeschat Wij werken met jullie omdat we dan niet alles zelf hoeven te doen!!! . Uw medewerker had mij vrijdag gezegd dat nu alles in orde was en dat wij verder niets meer hoefden te doen. Heelaas eeen slechte ervaring deze keer.

Hallo Gonny, Fijn je zojuist even kort gesproken te hebben. We beloven dat we het bij de volgende zendingen weer net zo makkelijk maken, precies zoals jullie ook van ons gewend zijn! Excuses voor het ongemak en heel graag tot de volgende zending!

Er wordt met de klant meegedacht!

Snelle reacties op een vraag en naar aanleiding daarvan de golftrolley bezorgd op een tijdstip dat ons het beste uitkwam.

goede en snelle service

bedankt voor de snelle aflevering :)