Prima, betrouwbare shop

Pakketje was netjes ingepakt, snel verstuurd (en ontvangen). Communicatie is via de chat op de site gegaan en dat is altijd prima en snel gegaan, op vragen kreeg ik duidelijk en gericht antwoord waardoor ik de juiste product keuze heb kunnen maken.

slechte service

Heb mijn spullen gekregen, echter de factuur was niet te downloaden. diverse malen gebeld, reactie gevraagd via de site, ge-appt, maar het blijft stil aan de andere kant. Heb de factuur nodig, maar helaas niemand die ook maar enig teken van leven geeft aan de andere kant. Ben nu inmiddels ruim 3 weken verder, en volgens het automatische antwoord dat wordt verstuurd op je ticket zou er doorgaans binnen 24 uur contact worden opgenomen. Na plaatsen van mijn recensie is er contact geweest met de zwemmershop, mijn verzoek is daarbij volledig afgehandeld. Voor de geleverde items geef ik dan ook de 8, als zwemmershop nu ook zorgt dat het contact maken soepeler zal verlopen zullen er ook minder mensen een negatief oordeel geven op deze sites.

Nodeloos ingewikkeld

Zowel bij de Zwemmershop als bij Zwemmershop via Bol een zelfde artikel besteld (alleen andere maat). Beide artikelen retour gezonden, alleen (mijn fout!) artikelen verwisseld. Echter, uiteindelijk komen beide artikelen bij Zwemmershop terecht! Ik zie niet wat er zo ingewikkeld is.. Inmiddels drie mails gestuurd en zojuist geprobeerd te bellen. Er wordt niet opgenomen. Geen inhoudelijke reactie, ik word verwezen naar Bol. Samenwerking met Bol.com en de zwemmershop is inmiddels door Bol ontbonden, zo werd mij aangegeven. Ik pas deze beoordeling heel graag aan als dit naar alle redelijkheid afgehandeld wordt. Want op zich was het pakje prima verpakt en snel geleverd.

Slechte communicatie mbt retourneren

Een bestelling geplaatst met Klarna (achteraf betalen). Deel van de bestelling geretourneerd maar administratie wordt niet verwerkt, waardoor ik alsnog het totale bedrag (voor retour) moet betalen. Zeer slechte afhandeling en geen reactie op help tickets/e-mail/watsapp.

Hoi Maud, Bedankt voor je beoordeling! Deze lijkt me echter niet helemaal juist. Vanmiddag is er uitgebreid Whatsapp contact met je geweest en is je vraag direct opgelost. Ik wil je vragen de beoordeling aan te passen, daar deze onjuist is. Alvast bedankt! ^Floor

đź‘Ť

Geode serviceđź‘Ť

Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen! ^Floor

Prima webshop

Prima kwaliteit prijs verhouding

Hoi R. Roosendaal, Bedankt voor het nemen van de moeite om een review achter te laten! Fijn te lezen dat je de prijs kwaliteit verhouding prima vindt! Echter, ik zie dat je cijfer een 6 (3 sterren) is. Hoe kunnen wij onze service verbeteren om er een 5 sterren review van te maken? Groet! Zwemmershop ^Floor

Erg goed

Product is zelfs beter dan dat ik had verwacht, veel vakjes en erg ruimtelijk. Ook valt zand er af na een paar uurtjes en droogt de tas snel op.

stalkers met beoordeling product ok

product ok

Hele goede serves

Altijd op tijd

Prima producten en levering

Ik ben zeer tevreden

Makkelijk bestellen en duidelijk

Tas bestelt die kwam heel snel aan, alles duidelijk en geod geregeld

snel en goed

Zwempak binnen een paar dagen geleverd. Werd keurig door Zwemmershop gebeld, was mijn huisnummer vergeten in te vullen. Zwempak ziet er netjes uit en past perfect.

Goede en duidelijk

Duidelijke site, snelle info over levering ed.. gewoon goed.

Ben al 3x gevraagd om zwemmershop te beooordelen terwijl mijn product na 8 dagen nog niet binnen heb

Jammer dat er niet gereageerd wordt op contact verzoeken / mails. Afgelopen donderdag ochtend gemaild, het is nu dinsdag bijna middag. Weet niet hoe het met Zwemmershop zit, maar zeker jammer dat DHL jullie leverancier is.

Op tijd binnen en goed product

Kwalitatief goede spullen en snelle levering

Geen opmerkingen, tevreden

Keurige levering

Enig lastige was registratie met wachtwoord

Rapido

Heel fijn

perfecte levering binnen een dag

perfect

Levering duurde 2 dagen, zogenaamde snelle levering

Ik wil graag de optie langzame levering, zodat mensen niet 's nachts voor mij hoeven werken !!!!!

Goede service en prima levering

Perfecte winkel, maandag besteld, dinsdag rond 11:00 geleverd.

Top, Twee bestellingen gedaan, 2x een kwaliteitsproduct geleverd gekregen en ruim op tijd.

2 artikelen besteld en betaald; 1 gekregen

Ik onthoud mijn mening totdat eea is opgelost

Over Zwemmershop

Zwemmershop is een online badmode winkel met een veelzijdige collectie, die 24 uur per dag is geopend. Geen sluitingstijden, maar gewoon een zwempak kopen wanneer jij daar zin in hebt. Ga er dus even lekker voor zitten en bekijk ons uitgebreide assortiment met goedkope zwemkleding. Bij ons vind je mooie badpakken, bikini’s en wedstrijdbadpakken voor dames en meisjes. Voor heren en jongens verkopen we o.a. zwemslips, zwemboxers en wedstrijdshorts.