Hele goede serves

Altijd op tijd

Prima producten en levering

Ik ben zeer tevreden

Makkelijk bestellen en duidelijk

Tas bestelt die kwam heel snel aan, alles duidelijk en geod geregeld

snel en goed

Zwempak binnen een paar dagen geleverd. Werd keurig door Zwemmershop gebeld, was mijn huisnummer vergeten in te vullen. Zwempak ziet er netjes uit en past perfect.

Goede en duidelijk

Duidelijke site, snelle info over levering ed.. gewoon goed.

Ben al 3x gevraagd om zwemmershop te beooordelen terwijl mijn product na 8 dagen nog niet binnen heb

Jammer dat er niet gereageerd wordt op contact verzoeken / mails. Afgelopen donderdag ochtend gemaild, het is nu dinsdag bijna middag. Weet niet hoe het met Zwemmershop zit, maar zeker jammer dat DHL jullie leverancier is.

Op tijd binnen en goed product

Kwalitatief goede spullen en snelle levering

Geen opmerkingen, tevreden

Keurige levering

Enig lastige was registratie met wachtwoord

Rapido

Heel fijn

perfecte levering binnen een dag

perfect

Levering duurde 2 dagen, zogenaamde snelle levering

Ik wil graag de optie langzame levering, zodat mensen niet 's nachts voor mij hoeven werken !!!!!

Goede service en prima levering

Perfecte winkel, maandag besteld, dinsdag rond 11:00 geleverd.

Top, Twee bestellingen gedaan, 2x een kwaliteitsproduct geleverd gekregen en ruim op tijd.

2 artikelen besteld en betaald; 1 gekregen

Ik onthoud mijn mening totdat eea is opgelost

Snel gemakkelijk en betrouwbaar!

Prima service!

Goed spul

Gave zwembril werkt fantastisch top kalwaliteti

Snelle levering en product is super

Goed product, levering dag erna

Slecht

Al een week een badpak in huis in de verkeerde maat geleverd. Dus anders dan besteld. Ticket word slecht beantwoord. Heel erg jammer

Redelijk tot goed

Ik ben fijn geholpen maar ik zou terug gebeld worden naar aanleiding van mijn vraag ik ben dus niet teruggebeld dus zelf maar 3 x gebeld verder goeie survers van jullie

Trage bezorging, prima product

Badmuts in prima staat geleverd, echter staat er geen indicatie hoe lang het duurt voordat product bezorgd wordt. Ondanks 'snelle levering', ben je een week verder. Had hem eigenlijk eerder nodig, dus dat viel tegen.

Betrouwbaar en kwaliteit

Uitstekende ervaring je krijgt wat je hebt besteld snelle levering etc Rob

Snelle levering, prima kwaliteit en prijs goed.

Zie boven

Enorm goede service

Ik had een zwembril besteld en deze had een productiefout, maar zwemmershop deed daar niet moeilijk over en ik kreeg binnen een dag een vervanging toegestuurd! Dit alles hebben ze geregeld na 17:00uur! Via Whatsapp! Kortom, super service en snelle verzending!

Top!!

Super snelle levering en super betaal gemak !!

Over Zwemmershop

Zwemmershop is een online badmode winkel met een veelzijdige collectie, die 24 uur per dag is geopend. Geen sluitingstijden, maar gewoon een zwempak kopen wanneer jij daar zin in hebt. Ga er dus even lekker voor zitten en bekijk ons uitgebreide assortiment met goedkope zwemkleding. Bij ons vind je mooie badpakken, bikini’s en wedstrijdbadpakken voor dames en meisjes. Voor heren en jongens verkopen we o.a. zwemslips, zwemboxers en wedstrijdshorts.