levering is prima, prijs zeer varierend

Heb in maart een Speedo zwembroek besteld en deze werd ook snel goed en netjes geleverd voor 22 euro. Nu 4 maanden later precies dezelfde zwembroek besteld, maar deze bleek ineens 10 euro duurder te zijn, en er kwamen ineens 5 euro verzend kosten bij. 15 euro meer voor een broek van 22 euro vind ik belachelijk veel, en dus helaas direct de laatste keer. Jammer want de kwaliteit is prima, hoewel er lange tijd alleen maar kleine kinder maatje S op voorraad was. Hoop dat jullie toch nog een manier weten om een klant te behouden. mvgr. J. Janssen

Netjes op tijd geleverd

De bestelde producten zijn conform afspraak netjes geleverd. Leuke persoonlijke noot op de bestelbon

Dik in orde

Website werkt prima, bestelling snel geleverd, leuk briefje erbij met smiley.

Snelle levering, leuke persoonlijke noot op de pakbon!

Snelle levering, leuke persoonlijke noot op de pakbon!

artikel ok, snel verzonden

pos: vlot verzonden neg: zonder enige verpakking, is toch prijzig artikel (>€250), zit in flodderig plastic zakje, zonder produktbeschrijving, info over herkomst, gebruiksaanwijzing, onderhoud advies of -middel, accessoires zoals hoesje voor vervoer e.d.

Duidelijke website, snelle levering!

Snelle levering van mijn zwembril

Retour gestuurd en geen nieuwe aangepaste rekening ontvangen

Retour pakket is terug gestuurd, met de zwempakken erin die niet mij voorkeur hadden. Pakket is ontvangen door zwemmershop. Ik wacht nu nog steeds op een aangepaste rekening en heb hier al over gemaild dat ik deze graag wil ontvangen en 1 van de bestelde zwempakken dus behoud en wil betalen. Tot heden nog geen reactie en wel een rekening voor alle bestelde zwempakken....

snel bezorgd! Goed item!ik hoop op Betere retour vorwaarden!

snelle levering van het badpak van mijn dochter

Goed.

Jammer dat bestelling niet meer teruggedraaid kon worden

Heb bestelling gedaan én betaald. 10 minuten daarna gecanceld, maar bestelling toch ontvangen. Per direct teruggestuurd, met bericht van ontvangst. Terugbetaling is echter nog niet uitgevoerd, en da’s erg jammer!!!

Wat vervelend dat je de bestelling hebt willen annuleren en dat niet meer gelukt is. Wanneer een bestelling is geplaatst wordt deze direct naar het magazijn verzonden en ingepakt. Het is daarna niet meer mogelijk om dit tegen te gaan. Ik zie dat je bestelling van 5 dagen geleden is en je pakket gisteren is ontvangen en ook direct daarvan een bevestiging is verzonden. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben kan je ons uiteraard altijd even bellen of mailen. We helpen je graag.

Opgelost!

De bestelling en de levering gingen voortvarend. Met betrekking tot een retournering wel een klacht ingediend. Er werd meteen contact opgenomen en de klacht werd keurig afgehandeld.

Duidelijk en overzichtelijke site

Prima zwembril op sterkte gekocht

Mijn bestelling werd snel geleverd tegen een competitieve prijs voor een merk product. Wel jammer dat er geen bril hoesje bij zat. Dat had ik eerlijk gezegd wel verwacht.

Super snelle levering. Zelfs in deze tijd. En leuk verpakt :) Gewoon top!

Snel, efficiënt

Ik ben tevreden alles gaat snel en efficiënt.

Prima, jammer dat er geen korting op de zwembril zit

prachtig badpak van Speedo

Mooi badpak, van Speedo, speciaal gekozen wegens Endurance+ omdat chloor toch snel een badpak aantast. levering was zeer snel, met een persoonlijk kaartje erbij geschreven keuze in de webshop is enorm groot, in tegenstelling tot menige sportwinkel

Goede en snelle service

Super snel geleverd en product naar wens!

zit goed ,maar

ik dacht dat onlinekopen goedkoper was dan winkelen maar ik betaal nu 5 euro meer dan in de winkel 5prijskaartje stond 29,95 euro .ik heb betaald 39,95 inclusief 5euro verzendkosten. hoe kan dat?

Zwemmershop levert zoals afgesproken

Snelle levering, betrouwbare shop

Producten goede kwaliteit en zoals beschreven; supersnelle bezorging.

Correcte levering van goede spullen

razendsnelle perfecte service

duidelijke website en prettig geholpen aan de telefoon toen ik het zelf desondanks verkeerd had gedaan.

Over Zwemmershop

Zwemmershop is een online badmode winkel met een veelzijdige collectie, die 24 uur per dag is geopend. Geen sluitingstijden, maar gewoon een zwempak kopen wanneer jij daar zin in hebt. Ga er dus even lekker voor zitten en bekijk ons uitgebreide assortiment met goedkope zwemkleding. Bij ons vind je mooie badpakken, bikini’s en wedstrijdbadpakken voor dames en meisjes. Voor heren en jongens verkopen we o.a. zwemslips, zwemboxers en wedstrijdshorts.