Zeer snelle bezorging

Snelle thuis bezorging, mooi collectie

redelijk snelle bezorging en duidelijke communicatie. alleen was de de maat een gokje(het was uiteindelijk de goede maat). als er een maat richtlijnen of een hulp tabel zou zijn, dan zou het wat zekerder zijn van het kiezen van een goede maat.

Makkelijk bestellen, snel geleverd!

Makkelijk bestellen, snel geleverd!

Betrouwbaar zoals verwacht

Waardeloos!

Ik had een badpak besteld en die was helaas te klein dus ik hem hem teruggestuurd. Naar jullie maar nu wordt er gezegd dat ik hem naar het verkeerde adres heb gestuurd. En verder reageren ze niet hoe nu verder!

Snel besteld, snel geleverd

Ik heb een badpak voor mijn schoondochter voor kerst gekocht, dus weet nog niet hoe dat bevalt en of het bevalt.

Bestelling nooit aangekomen

Mijn bestelling is nooit aangekomen - echt een afrader!!

Ik heb het pakket niet gekregen

Aangezien ik mijn pakket nog steeds niet gekregen heb ik mijn ervaring niet goed te noemen. Ik heb van de bezorger geen brief door de bus gekregen over waar het pakket geleverd is. kortom, ik moet nu bij meerdere buren gaan aanbellen in de hoop het ergens tegen te komen. Zeker niet ideaal. Groet, Kimberly

Zeer goed geholpen en snel geleverd

zeer goed

zoals het moet zijn

Betrouwbaar, accuraat en stipte levering

Altijd accurate levering en kwaliteit

Kan iets niet beoordelen wat ik nog niet ontvangen heb

Nog niet ontvangen

Wacht al weken op terugbetaling na levering van een kapot badpak

Half september een badpak besteld, geleverd gekregen en meteen retour gestuurd omdat er een gaatje in zat. Na een paar weken gevraagd waarom het geld nog niet teruggestort was op mijn rekening. Kreeg als antwoord dat men wacht op uitsluitsel van de fabrikant Speedo. Kan zijn, maar daar heb ik als klant niks mee te maken? Daarna nog eens gemaild en niets meer gehoord. Uit coulance nog iets langer gewacht omdat het zo druk is in alle webwinkels, maar mijn geduld is nu op. Waardeloos dit. Wat gaan jullie hieraan doen, Zwemmershop?

Top! Amazing service and quality! Highly recommended

That’s probably my favorite online shop. I had 1 experience. I had to return a product because I’ve ordered the wrong one. I got back a refund in a timely manner, I got the model I’ve asked for instead. I called their customer service and the agent who answered was very supportive, professional, and had a very clear communication. I really like this website.

Super service . Erg vriendelijk

Service winkel

Na een verkeerde keuze van mijn kant voor een wedstrijd zwembroek. Heeft het deskundig personeel Mike en Floor van de zwemmershop in Alphen aan den Rijn. Het prima opgelost en mij de juiste zwembroek verkocht. Wel wil ik zwemmershop adviseren om de telefonische klantenservice van een goeie inhoudelijk training te voorzien. Zodat de klantenservice en het deskundig personeel van Zwemmershop op dezelfde lijn zitten. Zou zonden zijn als potentiële zwemmers afhaken door de telefonische klantenservice. Als ze dat in orde maken is het voor mij vijf sterren waard. Nu nog 4 sterren.

Oke

Prima koopervaring

Zwembril van Speedo was goed omschreven en visueel ondersteund!

Goede service en erg klantvriendelijk!

Goede service en erg klantvriendelijk!

Alles goed verlopen

Volgende keer daar weer bestellen

Alles naar wens. Pasvorm goed.

Het product is keurig op de aangegeven/afgesproken tijd afgeleverd!

Het door mij bestelde product is keurig op de aangegeven/afgesproken tijd afgeleverd!

Betaalbaar en modieus!

positief

Uittekende levering en kwaliteit

Zo snel geleverd! Echt een speedo badpak. Waar vind ik die nog? Bij de zwemmershop!

En echte aanrader

De zwembroek was precies als de omschrijving qua maat model en kleur, keurig verpakt, snel verzonden helemaal goed!!

Over Zwemmershop

Zwemmershop is een online badmode winkel met een veelzijdige collectie, die 24 uur per dag is geopend. Geen sluitingstijden, maar gewoon een zwempak kopen wanneer jij daar zin in hebt. Ga er dus even lekker voor zitten en bekijk ons uitgebreide assortiment met goedkope zwemkleding. Bij ons vind je mooie badpakken, bikini’s en wedstrijdbadpakken voor dames en meisjes. Voor heren en jongens verkopen we o.a. zwemslips, zwemboxers en wedstrijdshorts.