Was snel binnen en ik ben heel blij met de spullen. Goede service en goede kwaliteit. Ik ben super blij

Fijne webshop

Goede kwaliteit, prijs en vlotte levering

Mooie zwembroek voor mijn echtgenoot.

Uitstekend levering

Snellw levertijd

Beetje jammer dat 2 weken te laat geretourneerde artikelen niet gerefund worden

Verder goeie webshop, goeie producten, maar beetje jammer dat de enkele producten (die we inderdaad te laat) retour stuurden niet gerefund werden. beetje ouderwetse gedachten, maar tis niet anders.

Hoi Richard, dat klinkt niet heel positief inderdaad. We hebben het retourneren op basis van feedback van klanten aangepast naar 30 dagen. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Stuur ons gerust even een berichtje van te voren dan kijken we even of een leuke aanbieding voor je kunnen maken.

Slecht

Zwembroek is al stuk

Hoi Herman, wat vervelend om te horen. Op alle producten die je bij ons koopt zit garantie. Wanneer je een foto en een omschrijving van het probleem naar ons mailt pakken wij dit voor je op!

Heb het nog niet ontvangen

Anders altijd hele fijne webshop

Hoi Wilma, wat vervelend dat je je pakket niet lijkt te hebben ontvangen. Al geeft de track en trace wel aan dat deze is afgeleverd: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/volg-je-pakket?tc=JVGL06138994890896917841 Wanneer je even contact met ons opneemt kunnen we een onderzoek laten instellen door DHL om te kijken wat er aan de hand is.

Koop bij u niet meer.

Heb u al eerder een mail gestuurd maar helaas tot op heden geen antwoord op gekregen. Ben niet te vreden hoe het is gegaan maar dat heb ik al uitgelegd.

Hoi Mathilde, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. De laatste mail die ik kan vinden is alweer van even geleden (24 maart) waarin je ons bedankt. We weten dan ook even niet wat we fout hebben gedaan. Kan je ons nog even een berichtje per mail sturen wanneer we wat voor je kunnen betekenen. We helpen je uiteraard graag.

De maattool werkt niet naar behoren

Doordat de tool niet correct is zit ik nu met een te kleine zwembroek die ik niet kan ruilen.

Hoi Gijs, wat vervelend dat je de maattool niet fijn hebt ervaren. Het is uiteraard altijd een persoonlijke keuze om een zwembroek groter of kleiner te dragen dan wordt aangeraden. Je kunt je product altijd binnen 30 dagen retourneren. Alle informatie hierover kan je op onze pagina vinden: https://www.zwemmershop.nl/service/shipping-returns/

Prima webshop!

Prima webshop!

Goede ervaring

Geen teleurstelling! 😊

Prima service.

Bij vraagstelling over maatvoering zwembroek prima uitleg.

Snelle levering, mooie prijs.

Snelle levering, mooie prijs. Nu wachten tot de zwembaden weer open zijn.

mooie zwemspullen, snelle levering

Speciaalzaak op internet voor zowel recreatieve als wedstrijdzwemmers. Naast badkleding Ook trainingsartikelen, tassen, brillen en overige accessoires.

Fijne webshop mooie Arena producten

Ik heb nu een Arena crazy lowwaist gekocht mooie kwaliteit zit goed. En eerder een bikini van Arena voor mijn dochter

Snel bezorgd en een goed product.

Ik bestelde een kinderduikbril waar mijn jarige kleindochter heel erg blij mee is. Hij past ook geweldig en wij vonden de prijs ook prima.

Uitstekende webshop.

Voor al je zwemgerief: the place 2 be!! :-)

snel en netjes geleverd!

prettige webshop/site en prettige prijzen...

Goed.

Goed zoals het hoort.

snel en efficient

wel storende druk op de neus van het tussenstuk. bestaan er geen alternatieven ? Moest deze iets naar boven krullen zou deze veel aangenamer om dragen zijn;

Top geholpen door de klantenservice!

Goede spullen en snelle levering

Mooie zwemspullen en snelle levering. Altijd een positieve ervaring gehad

was heel goed

Over Zwemmershop

Zwemmershop is een online badmode winkel met een veelzijdige collectie, die 24 uur per dag is geopend. Geen sluitingstijden, maar gewoon een zwempak kopen wanneer jij daar zin in hebt. Ga er dus even lekker voor zitten en bekijk ons uitgebreide assortiment met goedkope zwemkleding. Bij ons vind je mooie badpakken, bikini’s en wedstrijdbadpakken voor dames en meisjes. Voor heren en jongens verkopen we o.a. zwemslips, zwemboxers en wedstrijdshorts.