Betaalbaar en modieus!

positief

Uittekende levering en kwaliteit

Zo snel geleverd! Echt een speedo badpak. Waar vind ik die nog? Bij de zwemmershop!

En echte aanrader

De zwembroek was precies als de omschrijving qua maat model en kleur, keurig verpakt, snel verzonden helemaal goed!!

Ik heb niets ontvangen

Ik heb nog geen pakje ontvangen

Hoi Ingrid Wat vervelend dat je problemen hebt met je bestelling. Helaas hebben we bij de klantenservice hier geen bericht over gehad. Je pakket is reeds bezorgd en er is voor ontvangst getekend. https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/volg-je-pakket?tc=JVGL06138994342877888555 Mocht je verder vragen hebben dan helpen we je graag. Groet, Anne

Top geregeld

Prima zending, snelheid en product

Snel en keurig

Super fijne site, snelle levering en keurig allemaal. 1 minpuntje anders 5 sterren. Meteen in de doos een verzendsticker en die retourkosten voor jullie. Je weet soms gewoon niet hoe iets valt dus dan wil je 2 maten bestellen. Als je vervolgens retourkosten moet betalen dan wordt wel kostbaar. Verder niets dan lof.

Makkelijk bestellen en blij met levering!

Bestellen ging makkelijk en levering vond ik ook best snel en goed! Blij mee!

tevreden

De sporttas we besteld hadden, is heel snel aangekomen.

Pakketje goed aangekomen

zeer tevreden over het product

Arena is een top merk.

Volgens afspraak alles netjes afgeleverd en op de bon een persoonlijke boodschap, handgeschreven waarmee plezier met de aankoop werd gewenst. ..erg leuk gedaan!

goede service

Geen issues

Makkelijk te bestellen; snel geleverd (in brievenbus); geen overbodig verpakkingsmateriaal

zeker een aanradar!

Top quality en snelle levering Zijn wij echt tevreden mee:-)

Fijne en snelle service

Snelle levering met een persoonlijk noot.

Prima service.

Ik koop hier al enkele jaren zwemartikelen voor 2 kinderen actief in de zwemsport. Service is altijd goed. Toen de duikbril van mijn zoon vrij snel na aanschaf kapot ging werd dit snel en netjes opgelost met een nieuwe.

Ik kreeg een telefoontje dat de kleur die ik had gekozen niet voorradig was, kan gebeuren natuurlijk. Vervolgens hadden de hem toch gevonden en kreeg ik de goede kleur + een extraatje. Goeie service!

Snelle levering, voorlichting op website was uitstekend

Het bestelde artikel werd keurig geleverd.

Het bestelde artikel werd keurig geleverd.

zeer goed

snelle levering van goede producten

levering is prima, prijs zeer varierend

Heb in maart een Speedo zwembroek besteld en deze werd ook snel goed en netjes geleverd voor 22 euro. Nu 4 maanden later precies dezelfde zwembroek besteld, maar deze bleek ineens 10 euro duurder te zijn, en er kwamen ineens 5 euro verzend kosten bij. 15 euro meer voor een broek van 22 euro vind ik belachelijk veel, en dus helaas direct de laatste keer. Jammer want de kwaliteit is prima, hoewel er lange tijd alleen maar kleine kinder maatje S op voorraad was. Hoop dat jullie toch nog een manier weten om een klant te behouden. mvgr. J. Janssen

Netjes op tijd geleverd

De bestelde producten zijn conform afspraak netjes geleverd. Leuke persoonlijke noot op de bestelbon

Dik in orde

Website werkt prima, bestelling snel geleverd, leuk briefje erbij met smiley.

Snelle levering, leuke persoonlijke noot op de pakbon!

Snelle levering, leuke persoonlijke noot op de pakbon!

Over Zwemmershop

Zwemmershop is een online badmode winkel met een veelzijdige collectie, die 24 uur per dag is geopend. Geen sluitingstijden, maar gewoon een zwempak kopen wanneer jij daar zin in hebt. Ga er dus even lekker voor zitten en bekijk ons uitgebreide assortiment met goedkope zwemkleding. Bij ons vind je mooie badpakken, bikini’s en wedstrijdbadpakken voor dames en meisjes. Voor heren en jongens verkopen we o.a. zwemslips, zwemboxers en wedstrijdshorts.