Zeer snel en adequaat gereageerd op de mail

Goede hulp bij oplossen mijn probleem. Snelle levering. Uitstekende Service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende service en levering.

Vrijdag gebeld voor bepaald product (BoCamp vouwkruk), was voorradig en meteen besteld. Werd dezelfde dag verzonden en de volgende dag in huis. Kon hem meteen proberen, prima product. Zowel service als levering verdient een pluim.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Klantenservice heeft het te druk om te reageren

Helaas kon mijn product door een productiefout niet in elkaar gezet worden. Door de vakantiedrukte liet een reactie van de klantenservice iets te lang op zich wachten. Ik heb uiteindelijk ,doordat mijn eigen vakantie er ook aan zat te komen, maar besloten om zelf het product te retourneren. Toen is overigens ook direct het bedrag teruggestort. Eind goed al goed dus. Tip: een automatische beantwoording zou wellicht verhelderd werken: bv "Door drukte kan het wat langer duren.....

Geweldige service

Vlak voor onze vakantie bleek onze 1,5 jaar oude Human Comfort selfinflateble mat niet meer goed te functioneren. Dit was binnen de garantie. Na contact te hebben opgenomen met kampeerwereld zijn ze razendsnel aan de slag gegaan om de oorzaak te bepalen. Uiteindelijk na overleg met de leverancier is mij toe gezegd dat ik een nieuwe mat zou krijgen. De leverancier heeft de mat persoonlijk bij mij thuis bezorgd zodat wij toch nog op tijd op vakantie konden gaan. Ik heb zeer fijn mail en telefonisch contact gehad met kampeerwereld en vind dat ze meer dan uitmuntende service hebben verleend!

Zeer nette klantenservice

Na een geplaatste bestelling bleek het geleverde product absoluut niet te voldoen aan de verwachtingen. Na wat korte contact momenten met de klantenservice via telefoon en email heb ik een goed gevoel over gehouden (als oud klantenservicemedewerker in een andere branche). Netjes te woord gestaan, gemelde klacht is serieus genomen, ik ben netjes teruggebeld en geïnformeerd over de oplossing van de klacht. Zelfs toen ik niet helemaal akkoord was met het geboden alternatief, en een tegen voorstel heb gedaan wat gehonoreerd is ben ik alsnog een tevreden klant. Ik zou hier absoluut weer online bestellen. Een pluim voor de goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top communicatie. Het aankomen van de goederen was niet op de geplande datum, maar ze hebben me steeds eigenhandig op de hoogte gebracht van wijzigingen. Om verdere vertraging te vermijden zijn ze het zelf komen brengen (niet met de post laten komen). Zal zeker nog meer bestellen van hun site.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijke mensen met voldoende vakkennis. Door juist advies heb ik een ander product aangeschaft dan vooraf gepland

Heb een positieve ervaring dus to zover geen tips ter verbetering

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Leuke kampeerwinkel, goedkoop en vriendelijk en kundig personeel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer vriendelijk personeel Ruim assortiment op de website

Levertijd producten zou vlotter kunnen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goedkoop en volgende dag in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik had een onderdeel nodig voor mijn gaskachel dus telefonisch contact opgenomen. Gelukkig hebben de medewerkers veel kennis van zaken, dus snel het juiste onderdeel gevonden. Volgende dag ontving ik het onderdeel in huis. Topservice!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Alleen jammer dat ik vandaag dezelfde Thetford C250/C260 Fresh Up Set bij camperberijf vd Oever in Herpen deze cassette voor 109,- tekoop zag staan is toch een verschil van 16,95 euro.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snelle levering, goede producten en vriendelijk te woord gestaan. Kom hier zeker terug!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijke geholpen en goed geadviseerd door de medewerkers in mooie showroom met alles wat je verwacht in een kampeerwinkel Zelf opblaasbaar bed besteld en werd verrast door snelle telefoontje dat deze al binnen was!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooie winkel, correct personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super vriendelijk geholpen, kennis van zaken. Al met al fijne winkel om te komen. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aankomend weekend gaan wij op vakantie met onze camper naar de Moezel. Tijdens het inpakken kwamen mijn partner en ik erachter dat ons luchtbed lek was. Via Google kwamen we bij kampeer perfect. De website zag er duidelijk uit en al snel kwamen wij bij het grote assortiment aan luchtbedden. Je kan hier je producten gemakkelijk online bestellen maar omdat we de luchtbedden liever even wilde testen besloten we de volgende dag direct langs de showroom te gaan. Allereerst kwamen we in een prachtige autoshowroom waardoor we dachten dat we verkeerd zaten. Al snel zagen we dat de showroom van kampeer perfect met de tram naar boven was. Daar werden vriendelijk begroet door een medewerker die ons uiteindelijk had voorzien van informatie over de luchtbedden. De medewerker was uiterst professioneel, had verstand van zaken en dacht goed mee met onze wensen. Het product was op voorraad waardoor we het gelijk mee konden nemen. Per toeval was er bij kampeer perfect ook een autowerkplaats van dezelfde eigenaar. 1 van de remlichten van onze camper was defect. Na we dit hadden aangegeven ging de medewerker gelijk weer in actie. De auto met camper werd de werkplaats ingereden, we kregen een lekkere kop koffie en na 20 minuten stond de auto weer gereed. Een zekering was defect. Door de uitstekende service kon eindelijk onze vakantie naar de Moezel beginnen. Hoe efficiënt, het bedrijf heeft alles in 1 om je voor te bereiden op een optimale kampeervakantie.

Zodra je de showroom binnenloopt, is aan de linkerzijde een trap naar de showroom van kampeer perfect. Dit is niet direct zichtbaar.

• Communicatie

Pluspunten

Deskundig en vriendelijk team.

Ga zo door!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Aardig en deskundig personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na 2,5 week pas een reactie op een aanvraag offerte...inmiddels bij een ander gekocht, gemiste kans ! Lees dat dit een bekend probleem is. Lees je mail op tijd en ga sneller communiceren !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

goede site en veel producten

onbetrouwbare levertijd. Op de site staat 1 - 3 dagen. Na 3 weken wacht ik nog steeds.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bestel hier geen onderdelen! Ten eerste doen ze op de webshop alsof product op voorraad is maar na betaling krijg je te horen dat het nog wel twee maanden kan duren. Daarn reageren ze niet op e-mails. Tot drie keer toe aparte email ontvangen met nieuwe leverdata, maar als je de eerste keer daar op reageert per e-mail krijg je geen reactie maar gewoon weer een andere leverdatum.. en na twee maal telefonisch contact vertelt Nicolai doodleuk dat hij geen e-mails leest. Pas na 3x bellen (e-mails werken niet) wordt de order geannuleerd. Gelukkig wordt geld na drie dagen teruggestort (bij anderen bleek dat niet zo snel te gaan).

Pluspunten

Niet reageren op mail. Bestelling gedaan en na ruim een week en 2 mailtjes geen enkele reactie. Telefonisch niet bereikbaar. Bestelling geannuleerd omdat er niet geleverd kon worden. Update: Uiteindelijk hebben ze contact gezocht en mij een tegoedbon aangeboden. Het toont in ieder geval de wil om het in de toekomst beter te doen. Het bedrijf is overgenomen en daarmee gaan ze het wellicht beter doen. Update 19-06: Ik had een kortingscode gehad maar deze bleek niet te werken. Hierover gemaild en rara 7 dagen later nog geen reactie. Ze leren het daar echt niet. Wegblijven dus!

Over KampeerPerfect

Filter op Taal