Er wordt netjes gebeld dat het bezorgen een dag later is.

Beste Peter, Bedankt voor de positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Zeer snelle levering en goedkoop

Gisteren ( donderdag) om 16.50 uur gebeld met de vraag of wat ik wilde bestellen er zaterdag zou kunnen zijn. Degene aan de telefoon verzekerde me dat ze het dezelfde dag aan POSTNL zouden aanbieden. En vandaag ( vrijdag) om 12.30 uur bezorgd. Echt super , mede dankzij PostNL Het is ook heel prettig dat je , wanneer je belt, meteen iemand aan de lijn krijgt.

Beste Irene, Bedankt voor de positieve review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. We wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Kampeerperfect

Perfect geregeld en uitgevoerd

De opvolging van de order is goed geregeld. Als er een afwijkende leverdatum is, omdat een artikel niet aanwezig is dan wordt je op de hoogte gehouden. Goede service. En een aanrader om bij Kampeerperfect te bestellen. Ga zo door. Bedankt.

Beste Ton, Bedankt voor de positieve review en beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Items waren niet leverbaar, maar direct in overleg omgezet in leverbare (vervangende)producten

Top afgehandeld! Zelfde dag verzonden.

Beste Ron, Bedankt voor de positieve review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Kampeerperfect

Geweldige service, mensen met aandacht!

Op internet zocht ik een vervangingsdoek voor de Omnistore luifel (type 5002). Dat had veel om het lijf. Het model is natuurlijk wat ouder en ofschoon er van de kast en het mechaniek nog veel te koop is, het doek vervangen is er niet meer bij, Een aantal bedrijven hield onmiddellijk de boot af (niet meer leverbaar, uit voorraad etc), bij kampeerPerfect werd gezegd dat ze hun best gingen doen! In totaal kreeg ik drie mailtjes door met verschillende inhoud. Goed gedaan en heel klantvriendelijk! Chapeau!

Beste Rob, Bedankt voor de positieve review en recensie! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Het team van Kampeerperfect

keurig!

Voorwand voor onze panorama tent besteld. Werden keurig op de hoogte gehouden van het verloop. Werd rechtstreeks door Dorema bij ons afgeleverd. Perfect

Beste Vennix, Bedankt voor de positieve review en beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent onze service. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Het Team van KampeerPerfect

Zeer correct en goede informatie

Ik heb in Spanje een keukentent besteld omdat onze oude kapot ging. Ik kreeg na dat ik de bestelling had gedaan bijna gelijk telefoon dat het door mij bestelde artikel niet in huis was en dat ze zo snel mogelijk alsnog zouden sturen , en of ik daar mee akkoord ging . De bestelling kwam een week later al in Spanje aan , daar waren we heel blij mee. Er was helaas verkleuring in het dak van de tent jammer natuurlijk als je een nieuwe koopt maar terug sturen was voor ons een probleem en het weer werd erg slecht dus een mailtje gestuurd en een prima oplossing. De tent blijft gewoon en er komt een vergoeding voor het ongemak. Deze manier van meedenken is erg fijn voor ons en buiten de verkleuring om is de tent prachtig en precies wat we hebben wilden. We zijn zeer te spreken

Beste Eric, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Super. Wat eens service. Top.

Ook vervangende onderdelen zijn goed en vlot te verkrijgen. Snelle reactie op verzoek/vragen en dito aflevering.

Beste Jos, Bedankt voor de positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

zeer tevrededen

bedankt alles netjes op zijn tijd goede service ben heel tevreden groetjes danny

Beste Danny, Bedankt voor de positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Zocht een onderdeel, kon deze nergens vinden en werd in notime geregeld.

Beste John, Bedankt voor de positieve beoordeling en recensie! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Mijn nieuwe favoriete kampeershop :)

In mijn zoektocht naar een kampeer(web)shop met een uitgebreid assortiment (op stock!), interessante prijzen en een vlotte service is er bij mijn weten echt géén winkel die Kampeerperfect kan evenaren ! -Mijn vragen over bepaalde artikelen zijn vlot beantwoord, en de bestelde artikelen zijn zéér snel verzonden èn geleverd. -De prijzen zijn ook gewoon héél interessant, ik hoef niet eens meer te vergelijken ... -Ook de vervolgzendingen bleken met evenveel toewijding te worden behandeld en de service bleef steeds op zéér hoog niveau ! -Eventuele afterservice bleek geen enkel probleem, integendeel ik werd nog beter geholpen dan ik had verwacht ! Dus ... Als het niet goed gaat hoor je het meestal direct, maar als 'alles' goed gaat mag het ook gezegd worden en deze winkel levert ècht TOP-service !!! Dikke dikke dikke pluim !!! Mijn nieuwe favoriete kampeer(web)shop ;) Veel KampeerPerfectShop-plezier, een zéér tevreden klant, David Nagtzaam

Snelle verzending

Manuele pomp voor Thetford C200 toilet. Goed aangekomen en snelle verzending

Beste Bob, Bedankt voor de positieve beoordeling en recensie. Met vriendelijke groet, KampeerPerfect

Fantastische en snelle service !!!

Op 29-01-2020 stopt de circulatiepomp van mijn camper met werken. Na wat zoekwerk vond ik er een bij KampeerPerfect, waar ik vroeger ook al es tot mijn tevredenheid besteld had. De prijs was ook aangenamer dan bij sommige anderen. En de verzending was gratis niettegenstaande ik in België woon. Efkes met hen gebeld om zeker te zijn dat er een pomp in stock was, wat positief werd beantwoord. Dus direct mijn bestelling doorgegeven voor 17h , met de vermelding voor de chauffeur me te bellen bij aankomst om tijdverlies en onnodig zoeken te vermijden. Alles verliep naar wens!!! 30’ na ontvangst had ik weer verwarming en warm water in mijn camper, met dit weer toch wel comfortabel. Bedankt KampeerPerfect, heel tevreden !!

Beste Jean-Luc, Bedankt voor de positieve beoordeling en recensie. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, KampeerPerfect

prima klantenservice

Op dag van ontvangst brak lipje af van Mepal Senseopads bewaardoos. Dit met begeleidende foto gemeld en direct volgende dag mail ontvangen met bericht dat KampeerPerfect mij een nieuwe bewaardoos zal toesturen. Geen discussie over de oorzaak maar klantenservice van hoogstaand niveau. Hartelijk dank hiervoor Nikolai!

Beste Hans, Bedankt voor de positieve beoordeling en recensie! Met vriendelijke groet, KampeerPerfect

Terecht perfect

Ik ben geweldig geholpen door KampeerPerfect bij mijn zoektocht naar een bepaald product. Een snelle reactie op mijn vraag aan de klantenservice. Een voorbeeld van 'klantgerichtheid'.

Beste Gert, Wat fijn dat u tevreden bent met onze service! Bedankt voor uw positieve beoordeling en recensie. Met vriendelijke groet, KampeerPerfect

Fijne webshop

Scherpe prijzen en ruim assortiment. Maar wat is vooral belangrijk vind, is dat de communicatie goed verloopt en dat is bij Kampeerperfect het geval! een aantal onderdelen die ik besteld heb, waren niet direct leverbaar en dat wordt direct vermeld incl verwachte leverdatum.

Beste Jeroen, Hartelijk dank voor uw beoordeling en recensie. Met vriendelijke groet, KampeerPerfect

Besteld met de feesdagen en na die dagen al in huis. Top site

Beste Jolanda, hartelijk dank voor uw beoordeling en recensie. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, KampeerPerfect

Had problemen met 4 kampeer stoelen, maar deze zijn allemaal op gelost. Super bedankt, dit geld ook voor de service van Umefa.

Snel en correct

Prijs en snelle levering

goede service

Ik had wat besteld en helaas kon ik het niet gebruiken. Binnen 3 dagen heb ik mijn geld retour gekregen, Toppie.

toppers

Dankjewel voor de verzending van het onderdeel dat stuk was van onze campingstoel. Erg tevreden

Electromoter besteld en ook de juiste zoals omschreven mogen ontvangen. Ondanks dat het artikel niet op voorraad was toch snel geleverd gekregen TOP

Gewoon goed

Pakket volgens afspraak ontvangen binnen 2 werkdagen. En het produkt isvan goede kwaliteit.

Goede afhandeling

Helaas is het artikel niet beschikbaar in de winkel. Dus op internet besteld, waardoor de bestelling vanwege verzenkosten erg duur wordt