Gewoon goed

Pakket volgens afspraak ontvangen binnen 2 werkdagen. En het produkt isvan goede kwaliteit.

Goede afhandeling

Helaas is het artikel niet beschikbaar in de winkel. Dus op internet besteld, waardoor de bestelling vanwege verzenkosten erg duur wordt

Goede en snelle service

Wij hadden met spoed speciaal toiletpaoier nodig voor ons chemisch toilet. De volgende dag al werd dit geleverd. Supersnel dus.

Snelle en goede levering.

Wist niet dat ik de juiste artikelen zo snel en goed kon bestellen.

prima service

snel besteld en ontvangen

Makkelijk contact, afspraken worden nagekomen en snelle levering

positief

Besteld product beschadigd geleverd

Er was 8 mm koperen leiding besteld ( 8 mm uitwendig en 1 meter lengte ) . Deze was verpakt in een doos met ruime afmetingen. De koperen leiding was meermaals gebogen / Gevouwen in de doos gestopt en aldus verzonden en ontvangen. Tevens was er een deuk in de leiding. De koperen leiding kon daardoor slechts gedeeltelijk gebruikt worden. Kwetsbare producte zoals deze dienen met zorg behandeld worden en deugdelijk verpakt. Indien in dit geval de leiding naar behoren en ruim cirkelvormig ,regelmatig opgerold was geworden, was de leiding onbeschadigd verzonden en ontvangen kunnen worden. Verzend kwaliteit laat te wensen over en levert teleurstelling op bij de klanten van “ Kampeer Perfect” als deze niet zo perfect is als in de gewekte verwachtingen.

Persoonlijke Service en verstand van zaken !

In de showroom geweest. Daar werd in geholpen door een jongen man met verstand van zaken en persoonlijke aandacht. De showroom is niet mega groot maar als is er wat ik nodig had. I

snelle levering, spullen perfect ingepakt

Spullen goed ingepakt, zelfs de doppen van de flessen met toiletvloeistof waren dichtgeplakt tegen het lekken, zo hoort het

Toppie

Lowa wandelschoenen besteld en 2 dagen later keurig op gewenste tijdstip afgeleverd. Complimenten voor webshop Kampeerperfect en PostNL. Fam.Dijkstra

Super goed geholpen

Uitstekend geholpen, mijn mover afstandsbediening verloren op weg naar Spanje. na telefonisch contact de juiste informatie gekregen en de afstandsbediening besteld. Goed aangekomen op de camping en het werkt weer prefect. Dank u wel Nicolai. Guus van Huijgevoort

Netjes

Er stond een voorraad die niet bestond. Netjes mail ontvangen en gelijk de voorraad vermelding aangepast

proficiat

dikke pluim voor jullie diensten , kan moeilijk beter

Uiteindelijk geleverd

Ik dacht gezien te hebben dat het artikel op voorraad was maar dat bleek niet het geval. Betrof een onderdeel (een Thredford vacuumstop) voor het toilet. Duurde 3 weken voor levering. Wel goede reactie op email vraag.

Vriendelijk personeel dat indien nodig graag een stapje harder zet

Geweldig!!!!

Na een klacht over een Westfield vissersstoel die ik twee jaar eerder heb aangeschaft werd deze niet alleen professioneel afgehandeld maar op een geweldig prettige en vriendelijke manier. Geen vraag was teveel , helpen met uitladen uit de auto en gelijk op zoek naar een vervangende stoel. Helaas was de stoel niet meer te leveren en zonder enige bedenking werd het aanschafbedrag per omgaande gecrediteerd. Ga zo door en hoop voor jullie dat je net zo groot wordt als Obelink.

Ik ben uiterst tevreden over de professionele afwerking en levering

Ik werd dadelijk over de levertermijnen geïnformeerd en kon daardoor de bestelling bijsturen, bij de vaststelling dat een item niet het juiste voor mijn toepassing was werd door KampeerPerfect het nodige gedaan om dit onmiddellijk recht te trekken.

Bovenmaats!

Het dienstbetoon, opvolging, informatie (tussentijdse), aandacht en levering waren uitstekend. Wéér bedankt!

Uiteindelijk komt het goed

Voor de caravan een waterkraantje en waterpompje besteld. Omdat het waterpompje nog niet te leveren was werd het waterkraantje (in voorraad) ook niet geleverd. Uiteindelijk duurde het een maand.

Dinsdagavond heb ik een parasol van het merk Terranation besteld. Afhandeling is perfect. Donderdagochtend kon ik het pakket al afhalen. En een prettige bijkomstigheid: hetzelfde product was bij bol.com 7 EUR duurder. Ik ben dus zeer tevreden!

Klantenservice heeft het te druk om te reageren

Helaas kon mijn product door een productiefout niet in elkaar gezet worden. Door de vakantiedrukte liet een reactie van de klantenservice iets te lang op zich wachten. Ik heb uiteindelijk ,doordat mijn eigen vakantie er ook aan zat te komen, maar besloten om zelf het product te retourneren. Toen is overigens ook direct het bedrag teruggestort. Eind goed al goed dus. Tip: een automatische beantwoording zou wellicht verhelderd werken: bv "Door drukte kan het wat langer duren.....

Zeer snel en adequaat gereageerd op de mail

Goede hulp bij oplossen mijn probleem. Snelle levering. Uitstekende Service.

Uitstekende service en levering.

Vrijdag gebeld voor bepaald product (BoCamp vouwkruk), was voorradig en meteen besteld. Werd dezelfde dag verzonden en de volgende dag in huis. Kon hem meteen proberen, prima product. Zowel service als levering verdient een pluim.

Geweldige service

Vlak voor onze vakantie bleek onze 1,5 jaar oude Human Comfort selfinflateble mat niet meer goed te functioneren. Dit was binnen de garantie. Na contact te hebben opgenomen met kampeerwereld zijn ze razendsnel aan de slag gegaan om de oorzaak te bepalen. Uiteindelijk na overleg met de leverancier is mij toe gezegd dat ik een nieuwe mat zou krijgen. De leverancier heeft de mat persoonlijk bij mij thuis bezorgd zodat wij toch nog op tijd op vakantie konden gaan. Ik heb zeer fijn mail en telefonisch contact gehad met kampeerwereld en vind dat ze meer dan uitmuntende service hebben verleend!