Netjes

Er stond een voorraad die niet bestond. Netjes mail ontvangen en gelijk de voorraad vermelding aangepast

proficiat

dikke pluim voor jullie diensten , kan moeilijk beter

Uiteindelijk geleverd

Ik dacht gezien te hebben dat het artikel op voorraad was maar dat bleek niet het geval. Betrof een onderdeel (een Thredford vacuumstop) voor het toilet. Duurde 3 weken voor levering. Wel goede reactie op email vraag.

Vriendelijk personeel dat indien nodig graag een stapje harder zet

Geweldig!!!!

Na een klacht over een Westfield vissersstoel die ik twee jaar eerder heb aangeschaft werd deze niet alleen professioneel afgehandeld maar op een geweldig prettige en vriendelijke manier. Geen vraag was teveel , helpen met uitladen uit de auto en gelijk op zoek naar een vervangende stoel. Helaas was de stoel niet meer te leveren en zonder enige bedenking werd het aanschafbedrag per omgaande gecrediteerd. Ga zo door en hoop voor jullie dat je net zo groot wordt als Obelink.

Ik ben uiterst tevreden over de professionele afwerking en levering

Ik werd dadelijk over de levertermijnen geïnformeerd en kon daardoor de bestelling bijsturen, bij de vaststelling dat een item niet het juiste voor mijn toepassing was werd door KampeerPerfect het nodige gedaan om dit onmiddellijk recht te trekken.

Bovenmaats!

Het dienstbetoon, opvolging, informatie (tussentijdse), aandacht en levering waren uitstekend. Wéér bedankt!

Uiteindelijk komt het goed

Voor de caravan een waterkraantje en waterpompje besteld. Omdat het waterpompje nog niet te leveren was werd het waterkraantje (in voorraad) ook niet geleverd. Uiteindelijk duurde het een maand.

Dinsdagavond heb ik een parasol van het merk Terranation besteld. Afhandeling is perfect. Donderdagochtend kon ik het pakket al afhalen. En een prettige bijkomstigheid: hetzelfde product was bij bol.com 7 EUR duurder. Ik ben dus zeer tevreden!

Klantenservice heeft het te druk om te reageren

Helaas kon mijn product door een productiefout niet in elkaar gezet worden. Door de vakantiedrukte liet een reactie van de klantenservice iets te lang op zich wachten. Ik heb uiteindelijk ,doordat mijn eigen vakantie er ook aan zat te komen, maar besloten om zelf het product te retourneren. Toen is overigens ook direct het bedrag teruggestort. Eind goed al goed dus. Tip: een automatische beantwoording zou wellicht verhelderd werken: bv "Door drukte kan het wat langer duren.....

Zeer snel en adequaat gereageerd op de mail

Goede hulp bij oplossen mijn probleem. Snelle levering. Uitstekende Service.

Uitstekende service en levering.

Vrijdag gebeld voor bepaald product (BoCamp vouwkruk), was voorradig en meteen besteld. Werd dezelfde dag verzonden en de volgende dag in huis. Kon hem meteen proberen, prima product. Zowel service als levering verdient een pluim.

Geweldige service

Vlak voor onze vakantie bleek onze 1,5 jaar oude Human Comfort selfinflateble mat niet meer goed te functioneren. Dit was binnen de garantie. Na contact te hebben opgenomen met kampeerwereld zijn ze razendsnel aan de slag gegaan om de oorzaak te bepalen. Uiteindelijk na overleg met de leverancier is mij toe gezegd dat ik een nieuwe mat zou krijgen. De leverancier heeft de mat persoonlijk bij mij thuis bezorgd zodat wij toch nog op tijd op vakantie konden gaan. Ik heb zeer fijn mail en telefonisch contact gehad met kampeerwereld en vind dat ze meer dan uitmuntende service hebben verleend!

Zeer nette klantenservice

Na een geplaatste bestelling bleek het geleverde product absoluut niet te voldoen aan de verwachtingen. Na wat korte contact momenten met de klantenservice via telefoon en email heb ik een goed gevoel over gehouden (als oud klantenservicemedewerker in een andere branche). Netjes te woord gestaan, gemelde klacht is serieus genomen, ik ben netjes teruggebeld en geïnformeerd over de oplossing van de klacht. Zelfs toen ik niet helemaal akkoord was met het geboden alternatief, en een tegen voorstel heb gedaan wat gehonoreerd is ben ik alsnog een tevreden klant. Ik zou hier absoluut weer online bestellen. Een pluim voor de goede service.

Pluspunten

Top communicatie. Het aankomen van de goederen was niet op de geplande datum, maar ze hebben me steeds eigenhandig op de hoogte gebracht van wijzigingen. Om verdere vertraging te vermijden zijn ze het zelf komen brengen (niet met de post laten komen). Zal zeker nog meer bestellen van hun site.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijke mensen met voldoende vakkennis. Door juist advies heb ik een ander product aangeschaft dan vooraf gepland

Heb een positieve ervaring dus to zover geen tips ter verbetering

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Leuke kampeerwinkel, goedkoop en vriendelijk en kundig personeel.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer vriendelijk personeel Ruim assortiment op de website

Levertijd producten zou vlotter kunnen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goedkoop en volgende dag in huis.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik had een onderdeel nodig voor mijn gaskachel dus telefonisch contact opgenomen. Gelukkig hebben de medewerkers veel kennis van zaken, dus snel het juiste onderdeel gevonden. Volgende dag ontving ik het onderdeel in huis. Topservice!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Alleen jammer dat ik vandaag dezelfde Thetford C250/C260 Fresh Up Set bij camperberijf vd Oever in Herpen deze cassette voor 109,- tekoop zag staan is toch een verschil van 16,95 euro.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snelle levering, goede producten en vriendelijk te woord gestaan. Kom hier zeker terug!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijke geholpen en goed geadviseerd door de medewerkers in mooie showroom met alles wat je verwacht in een kampeerwinkel Zelf opblaasbaar bed besteld en werd verrast door snelle telefoontje dat deze al binnen was!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooie winkel, correct personeel

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super vriendelijk geholpen, kennis van zaken. Al met al fijne winkel om te komen. Aanrader!