Geen levering zonder iets te laten weten

Service kan veel beter

Wel betaald niet geleverd. Pas na 6 weken (hoop ik ) geld terug

Product besteld en betaald wat op de site een levertijd van drie dagen had. Na een week maar eens gaan vragen of er iets bekend was. Antwoord; niet meer leverbaar. Geld binnen 1-4 weken retour. Nu week vier en nog geen geld terug. Afwachten.....

Pas de réponses à mes E mail

Je commande le 1 Novembre un porte vélo disponible sur le site web. Le délai annoncé de livraison affiché est de 3 jours Je reçois immédiatement un accusé de réception de la commande. Le lendemain je reçois un mail automatique me disant que le délai de livraison est inconnu et que le lendemain je recevrai une information sur le nouveau délai de livraison. Le lendemain je suis débité de mon compte 4 jours plus tard toujours aucune nouvelle de Kampeerperfect. J'envoi un nouveau mail et un message par messenger et toujours pas de réponse. Je m'interroge sur le peu de suivi des commandes de ce site. Espérant avoir des nouvelles rapidement...

• Nous recommanderiez-vous? Non

Vriendelijke service

Snel reageren. Prima.

Beste Antonius, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en dat u snel een reactie heeft gehad van de klantenservice. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

bestelling

mijn bestelling was zeer goed donderdag om 15 uur mijn bestelling gedaan vrijdag om 14,30 uur al in huis

Beste Gilbert, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u de bestelling zo snel binnen had. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Heel goed en goed geprijsd.

Lang overal gezocht en hier gevonden. Zelfde stoken erder 28 euro. Hier 14,95.Top.

Beste Lous, Bedankt voor de positieve beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over de prijs van het artikel. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Een campingtafel besteld en deze was beschadigd aangekomen. Zonder enige vorm van terughoudendheid super opgepakt en een nieuwe toegezonden!

Beste René, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat goed om te horen dat u inmiddels een nieuwe tafel heeft ontvangen en dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Zeer snelle en behulpzame informatie

Een organisatie waar je op kunt vertrouwen met zeer snel antwoord op je vragen.

Beste Peter, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Uitmuntend: goede communicatie en service!

a onze bestelling van een kampeertafeltje kreeg ik meteen de leveringsdatum door. Ook de verwachte bezorgdatum werd goed gecommuniceerd. toen bij uitpakken bleek dat er een beschadiging op de tafel zat was het na een mailtje geregeld: er zou een omruiling plaatsvinden. De vervangende tafel werd binnen drie dagen geleverd, zonder bijkomende kosten: TOP!!!

Beste Nicolette, Bedankt voor de positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en dat de vervangende tafel snel geleverd werd. Veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

perfect

alles OK

Beste Johan, Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Rekenen veel meer porto

Waardeloos had clips nodig voor mijn voortent en heb deze bij hun bestel het waren 15 en de porto was 6,95 normaal zou je zeggen. Ook al dacht ik het kan ook wel in een brievenbus doosje. Tot mijn verbazing kwam het in een brievenbus doosje porto 3,95 ik heb mijn 3,00 verschil terug gevraagd maar men deed het af als wij rekenen 1 bedrag voor alles. Hou mijn hart vast als je iets besteld van waarde en het is niet verzekerd (want die keus heb je niet). Ik hoop dat ze zich bedenken en mij de 3,00 terug betalen anders ga ik een klacht indienen bij het waarborgfonds Helaas voor mij nu een halve ster

Beste Rob, We hebben u eerder al een reactie gegeven op uw bericht. Ik hoop dat u begrijpt dat niet alle vervoerders hetzelfde bedrag hanteren voor het versturen van pakketten. Dus het bedrag dat u benoemt is waarschijnlijk van een andere vervoerder. Het bedrag voor het versturen van een pakket is al te zien wanneer u de bestelling gaat plaatsen. Dit staat bij het gedeelte controleer uw bestelling. We vinden het jammer dat u ervoor heeft gekozen om bij ontvangst van uw bestelling pas contact op te nemen. We hadden graag een uitleg gegeven voordat u de bestelling zou plaatsen. Hopelijk is er nu meer duidelijkheid over de verzendkosten voor de bestelling. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Prima opgelost!

Ons pakketje was niet bezorgd. Ze hebben deze daarna nogmaals afgestuurd.

Beste Sjors, Bedankt voor de positieve review. Wat goed om te horen dat u de bestelling heeft ontvangen. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Mijn ervaring bestel nooit meer iets.

Hebben een pakket dienst in de arm die niets aflevert, dus geld kwijt en geen spullen.

Beste meneer/mevrouw, De bestelling is inmiddels bij u bezorgd en u heeft de spullen dus ontvangen. Dit heeft u ook aan ons bevestigd. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Prima service!

Na een klacht over een defect aan een kampeertafeltje werd in goed overleg het geld teruggestort.

Beste Pieter, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat er goed overleg is geweest over de defecte tafel. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Wauw wat zijn jullie snel met leveren.

Beste Johny, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je de bestelling snel hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Snel geleverd en correct verpakt

Wel een dure verzendkost, maar snel en correct dat was voor ons belangrijk. Deze alu haringen zitten oervast in lossere grond en makkelijk eruit te vijzen, niet kloppon. Deze zijn ideaal als er wat verharding in de grond zou zitten. Ik raad tevens iedereen aan om zijn tent of luifel met dit typevast te zetten, lijkt overbodig, maar niets zo onvoorspelbaar dan het weer, deze schroeven zijn echt duurzaam, en de kosten wegen niet op tegen luifels of tenten. Zeker bestellen, snelle levering, bedankt

Beste Stefan, Bedankt voor de positieve beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent over de service en het product. Het is inderdaad altijd verstandig om een tent of luifel goed vast te zetten met de juiste haringen. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Keurig

Mijn bestelling was bij levering niet compleet. Na een mail hierover werd dit binnen korte tijd geregeld en het ontbrekende onderdeel is bezorgd! En ik werd keurig op de hoogte gehouden!

Beste Ellen, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat fijn dat de bestelling inmiddels compleet is! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Perfecte afhandeling van een in eerste instantie verkeerde leverantie.

Nadat ik in eerste instantie een niet juist onderdeel had ontvangen is dit binnen enkele dagen op een zeer correcte wijze opgelost en heb ik mijn naar alle tevredenheid het juiste (bestelde) onderdeel gemonteerd.

Beste Peter, Bedankt voor de positieve review. Wat goed om te horen dat snel het juiste onderdeel is gestuurd. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Goede producten en klantenservice

Goede ervaring met Kampeerperfect.nl. Helaas waren niet alle producten op voorraad maar in overleg waren deelleveringen mogelijk. De eerste levering is niet overgekomen maar kampeerperfect.nl heeft de zending kostenloos nogmaals verzonden. Makkelijk contact te krijgen met de klantenservice en afspraken worden snel en goed nagekomen.

Beste Robert, Bedankt voor de positieve review. Goed om te horen dat u de bestelling inmiddels heeft ontvangen. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier van de aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Fijne correcte mensen,

Prima service en prijs, ga zo door .

Beste Jan, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en de prijs van onze producten. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

verrast door onverwachte extra service

Op mijn vraag of een bepaald onderdeel van een campingstoel geleverd kon worden, heeft Kampeerperfect geregeld dat ik het uit coulance geleverd heb gekregen direct van de fabrikant. Perfecte service

Beste Pieter, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Goede garantie

Ik had een klacht over een artikel en dit is perfect opgelost. Zelfs naar het buitenland opgestuurd. Echt top service Nogmaals bedankt.

Beste mevrouw/meneer, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat het is opgelost en dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Super geholpen

Ik had van een artikel 2 stuks moeten hebben maar toen ik betaald had kwam ik erachter dat ik er maar 1 in mijn mandje gedaan had . Ik heb hier contact over opgenomen en ze hebben voor mij alsnog een 2e artikel toegevoegd en daar de factuur van per mail verstuurd zodat ik niet 2 x de verzendkosten had . Superservice ondanks de drukte Bedankt

Beste Lieselotte, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat dit snel opgelost was. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Ik word helaas niet op de hoogte gehouden

Ik had een tweetal producten besteld. Eentje was schijnbaar bij leverancier niet meer leverbaar, wat uiteraard kan gebeuren. Vervelende is, dat ik er steeds zelf achteraan kan bellen en mailen. Tot twee keer toe krijg ik via de mail bevestigd dat het wordt uitgeleverd, maar dan gebeurt er niets en ik hoor niets. Wanneer ik dan een paar dagen later er achteraan bel, krijg ik bericht dat het later wordt geleverd en uiteindelijk dat ze niet weten wanneer het wordt geleverd. Ondertussen leveren ze mijn andere product ook niet uit, wanneer ik dan voorstel om na twee weken in ieder geval het ene product uit te leveren, dan is dat geen probleem. Hartstikke mooi maar, waarom moet ik steeds overal zelf achteraan?

Beste Joris, Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wanneer een product niet op voorraad is proberen we u zo goed mogelijk te informeren over de levertijd. Dit is altijd informatie die wij van leverancier doorkrijgen. Dit is een inschatting, maar dit kan dus nog wijzigingen. Daarnaast proberen wij de bestelling in één keer te versturen, zodat we niet te veel losse pakketten versturen wanneer dit ook in één pakket kan. We hopen dat u inmiddels het andere product heeft ontvangen. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Vreselijke webshop

Pakket na herhaaldelijke verzoeken vergeten op te sturen. Daarna ook nog eens naar het verkeerde adres. Klantenservice is alles behalve meedenkend en probleemoplossend.

Beste M, Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Wij hebben geprobeerd u per telefoon op de hoogte te houden van de levering. In het aanpassen van het afleveradres is helaas een fout gemaakt door ons. Wij nemen uw feedback mee in het verbeteren van onze service. Met vriendelijke groet, Team KampeerPerfect