Meer dan bereid om ‘n probleem op te lossen

Klant vriendelijke behandeling.

prima sevice, kon bestelling niet direct geleverd krijgen. maar werd prima op de hoogte gehouden over stand van zaken.

Beste Thea, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Erg vriendelijk, snel en een goede service !

Kon in eerste instantie een nieuwe tent erg makkelijk omruilen voor een grotere, toen bleek dat er een gat in de nieuwe tent zat mochten we hem gewoon gebruiken en kregen daarna alsnog een nieuwe ! Top !

Beste Rob, Wat goed om te horen dat u inmiddels de juiste maat tent heeft ontvangen. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor uw aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Vlotte reactie op vraag prima opvolging van en informatie over bestelling

Beste Wim, Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Snel en correct

Beste Ada, Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Supersnelle levering

Netjes en supersnel

Beste Brenda, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat u de bestelling snel ontvangen heeft. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Levertijd indicatie klopt niet

Als de levertijd indicatie op voorraad staat dan verwacht ik levering in ongeveer 3 werkdagen Ik krijg 2 mails waarin de levertijd 2 dagen opschuift 1 mail dat er binnenkort geleverd word Dit allemaal nadat ik de bestelling 2 maal geannuleerd heb

Beste meneer Mulder, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Helaas was het zo dat het artikel toch een langere levertijd had, dan de verwachte levertijd. We proberen u dan zo goed mogelijk op de hoogte te houden via de e-mail. Daarnaast proberen we de e-mails binnen 24 uur te beantwoorden. Als de bestelling kort voor verzending geannuleerd moet worden is bellen daarom een snellere manier om contact te krijgen met de klantenservice. Mijn collega heeft nog telefonisch contact met u opgenomen om dit even te bespreken. We nemen uw feedback mee om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Veel keuze, niet milieubewust

Webshop heeft veel keuze en verzend snel. Alleen de wijze van verpakken heeft mij anno 2021 verbaasd. Twee kleine artikelen worden verstuurd in een enorme doos van 1,2 meter lang en 0,5 meter breed.

Beste meneer/mevrouw, Wat goed om te horen dat de bestelling snel verzonden is en dat u tevreden bent over ons aanbod. Bedankt voor de feedback over de wijze van verpakken. We proberen zo milieubewust mogelijk in te pakken. Dit doen we bijvoorbeeld door dozen te hergebruiken. Helaas is het soms zo dat het door de afmetingen van het artikel niet mogelijk is om een kleinere verzenddoos te gebruiken. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Bestelling op afgesproken dag in goede orde ontvangen. Enige wat nog verbeterd kan worden is dat de bezorgdienst een duidelijker bezorgingstijdvenster aangeeft. Nu wordt alleen de dag van bezorging vermeld.

Beste Jayah, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je de bestelling in goede orde hebt ontvangen. We zullen de feedback over de bezorging meenemen om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Klantgericht

Hele prettige ervaring met KampeerPerfect.nl. Eerste bestelling gestroomlijnd. Een garantiegevalletje zeer strak opgelost. Beloftes nagekomen. Prettige winkel.

Beste Bram, Bedankt voor de positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Alles wat ik wilde bestellen was ook op voorraad. Alleen de vervoerder had mijn goederen maar naast de voordeur gezet zonder mijn te informeren. Ik was in huis aanwezig, zeer zeer slecht. Ook de communicatie over het bezorg moment is zeer zeer slecht , geen duidelijke tijd aangegeven wanneer zijn zouden komen leveren. Ja tussen 08.00 en 18.00 uur , kan toch geen dag vrij nemen om mijn pakketje in ontvangst te nemen! De lange doos waarin o.a. tentstokken zaten was geknikt, gelukken geen schade aan de stokken. Dit geeft wel aan hoe deze vervoerder met de goederen te werk gaat! Ik hoop wel een terug koppeling te mogen ontvangen.

Beste Peter, Bedankt voor de positieve beoordeling. Daarnaast willen we u ook bedanken voor de uitgebreide omschrijving over de levering. Wat vervelend om te horen dat het pakket voor de deur is gezet en beschadigd is geleverd. Zou u misschien een e-mail met uw bestelnummer willen sturen naar [email protected]? Dan gaan wij dit zeker even terugkoppelen naar de vervoerder. In ieder geval veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect.

Uitstekende service+++

Beste Alexandet, Bedankt voor de positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Fijne snelle service

Vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding en verstand van zaken

Beste Mark, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Telefonisch goed advies en hulp

De mengkraan in mijn caravan was kapot. Het was even lastig om de juiste kraan te vinden. Met behulp van de verkoper is dit uitstekend gelukt. Hij heeft de krant even uit de winkel gehaald om de maten te meten. Top service.

Beste Hernk, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u goed bent geholpen door één van onze kampeerspecialisten. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

slechte levering

op de website staat bij veel producten ''leverbaar'' eenmaal besteld krijg je de volgende dag alweer een mailtje dat het niet op voorraad is. Dit al 3x meegemaakt. erg jammer dit.

Beste Miranda, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft met de informatie op onze webshop. Wij proberen altijd zo goed mogelijk te informeren wat de levertijd is van een product. Wanneer een product op voorraad is in onze webshop, dan staat er bij het product; op voorraad. Wanneer er vermeld staat dat een product leverbaar is, dan is het product op dat moment niet op voorraad in onze webshop. We kunnen het product wel aan u leveren, maar u heeft het dan niet de volgende dag in huis. We houden u dan op de hoogte per e-mail. Onze excuses dat dit voor verwarring heeft gezorgd. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Ik heb een verkeerde dakraam beugel besteld. Geen probleem . Ik had zo ,na een telefoontje de juiste in huis . Het verschil in de prijs was binnen twee dagen teruggestort op mijn rekening .

Beste Harry, Bedankt voor de positieve review. Goed om te horen dat u inmiddels het juiste artikel heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

KampeerPerfect gevraagd altijd geslaagd.

Super snelle levering en doet wat men beloofd. Ik kom er zeker terug.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor de positieve review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Product geleverd volgens afspraak. Top.

Keurig en netjes te woord gestaan door medewerkers. Product geleverd volgens afspraak. Helemaal top.

Beste Geert, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Prima zaak

Vandaag, op doorreis naar een camping op de Veluwe, enkele kampeerartikelen opgehaald. Was een fijne eerste kennismaking met dit bedrijf. Ik werd tewoord gestaan door een uiterst vriendelijke dame. Hier weet men in ieder geval wat klantvriendelijkheid betekent.

Beste Gerrit, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Toppers!!

Jullie zijn toppers! Ik had een bepaald verzoek en ze nemen gewoon de moeite om dat in orde te maken voor mij. Dat vind ik nou top service! Mijn dochter en ik zijn er erg blij mee, hartstikke bedankt :) Mijn bestelling was erg snel binnen, stevig verpakt en mijn producten zien er kwalitatief goed uit!

Beste Kelsey, Bedankt voor de positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en over de bestelling. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Webwinkel met hulpvaardige mensen

Webshop met goede spullen en reële prijzen. Voor info zijn ze gewoon via mail en telefoon bereikbaar. Desgewenst kun je de winkel in Montfoort bezoeken. De medewerkers zijn vriendelijk en denken daadwerkelijk met je mee.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

ik ben zeer te vreden over deze firma klant vriendelijk uiterst behulpzaam perfect Dankjewel Nicolai. super

Beste Theo, Bedankt voor de positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

De levering was boven verwachting snel!

Ondanks dat het artikel via een hoofdleverancier moest komen is het toch nog een dag eerder bezorgd als verwacht. Zowel prijs/kwaliteit als efficiëntie zijn uitstekend.

Beste Harry, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service én dat u de bestelling eerder heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

Snel levering, excellent klantenservice!

alles ging spoedig en snel, klantenservice, vriendelijk en gaat gericht om met je vragen.

Beste Christoph, Bedankt voor de positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect

geweldige service

voortentluifel gekocht en accessoires, later gebeld met de mededeling dat dit niet zo kon, en erg goed geholpen naar het juiste, met een goed advies.

Beste meneer/mevrouw, Goed om te horen dat de bestelling inmiddels wel helemaal naar wens is. Veel plezier van uw aankoop! Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerPerfect