Mijn besteling had ik de volgende dag

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis

Het verbaasde mij dat ik de volgende dag al mijn pakketje binnen kreeg terwijl ik deze na 22:00uur besteld had! Echt geweldig!

Quick accomplishment

They actually answer emails and give good advice.

Heldere informatie op de website, snelle levering.

Toptoptop

Snel binnen, ik merk vrijwel effect na een tijdje de dermaroller tr gebruiken icm haarspray. Nu afwachten wat de tabletten tegen haaruitval doen!!

Gewoon goed

Niks negatiefs te melden, goede prijzen en service.

Ze zijn de beste

Ze zijn dé beste

Goed product!

Na enkele weken het haar dikker en voller van zicht

Geweldige producten voor scherpe prijs

Geweldig makkelijke site - goede aanbiedingen en snelle levering

Prima. Webshop die doet wat je ervan verwacht

Bestelling werd volgens afspraak geleverd. Prijs leek me goed. Kortom: tevreden. Shop doet wat ik ervan verwacht.

prijsconcurentieel

Duidelijk,snel en correct geleverd

De snelle leveringen, contact en service als zeer prettig ervaren

Makkelijk en overzichtelijk online bestellen, contact met klantenservice werd snel opgepakt en de bestelling binnen levertermijn ontvangen. Kortom uitstekend.

Goede ervaring

Snelle levering. Heb t product pas 1 dag gebruikt. Nog geen beoordeling

Bestellen is veel te moeilijk

Het bestellen was een ramp! Het mislukte een paar keer omdat ik geen wachtwoord meer kon vinden voor Paypal. Elke keer moest ik het hele veld met gegevens opnieuw invullen. Ook werd er niet duidelijk een mandje aangegeven die je opnieuw op kon roepen. Ik heb uiteindelijk een medewerker gebeld en hij vertelde me door te scrollen om andere manieren van betalen te vinden. Na heel wat pogingen is het gelukt, ik had het bijna opgegeven. De beschrijving van de producten is daarentegen uitmuntend.

Goede producten, goede service

Erg goed !!!

Na een dag al geleverd alles staat duidelijk op de site vermeld. Geen problemen gehad. Snelle levering wat top is.

Goede service, snelle levering

Ik heb de proctuct niet lang genoeg gebruikt om te kunnen beoordelen

Heel tevreden ervan!

snel en gemakkelijk leveren.

Snel en simpel

kon makkelijk en snel bestellen! Ook veel betaal en bezorg mogelijkheden!

Ik gebruikt die sampoo al zo lang op aan raden van jully ik wil niks anders mee zo hoef de spullen van jully

Snelle en goede levering.

Goede en snelle service

Bestellen en leveren gaat vlotjes en de klantenservice reageert altijd snel als je vragen hebt..

Altijd goede service

Gewoon echt goed en als je een vraag hebt beantwoord Justin altijd binnen No-Time. Dit maakt klanten tevreden en die keren daarom steeds terug .

tevreden klant

top producten en worden netjes op tijd en goed ingepakt geleverd.