bevalt me niet, helaas

Sinds ik jullie product gebruik, heb ik last van maagkrampen winderigheid, en continu drang om naar toilet te gaan. Kortom heb er last van, en bevalt niet, Dit vind ik jammer, en zonde van mijn geld.

Beloftes niet nakomen

Op hun website wordt aangegeven dat producten binnen 1-2 dagen worden geleverd. Dit is niet het geval bij hun. 30 sept s'morgens vroeg bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen. (4 oktober al)

Snelle verzending!!!

Top producten;)

Volgens afspraak snel geleverd.

Zonder problemen goed verzorgd afgehandeld.

nog te vroeg om resultaat te boeken

denk dat het nog te vroeg is, mijn haar valt nog steeds uit

Ik gebruik deze producten n u al een week en ik ondervind wel dat ik minder haaruitval heb.

Uitstekende service en kwaliteit!

Ik ben al jaren klant en super tevreden, door het advies van een van de eigenaren heb ik jaren geleden weer een groot deel van me verloren haren terug gekregen met het gebruik van de juiste producten. Ze staan voor al je vragen klaar en nemen alle tijd voor uitleg en productvergelijking, voor klantvriendelijkheid krijgt dit bedrijf mij een 10 !

Prima in orde

Levering en product waren prima in orde. Goed functionerende en duidelijke webshop.

Zeer snel verzonden & betrouwbaar

De juiste artikelen ontvangen en het werd ook heel snel verzonden!

Perfect zoals altijd

Fijne webshop

Heel goed product; merkbare resultaten

Ik gebruik dit al 2j; kwaliteit is super maar prijs vind ik wat hoog voor de kwantiteit

Snelle levertijd en het voldoet aan mijn verwachting

Goede service en snel geleverd

Snelle levering, product moet ik nog uitproberen!

Ben benieuwd of de shampoo doet wat het belooft

Perfecte behandeling

Snel en correct

Bestelling werd snel en netjes verpakt bezorgd. Product nog maar 1 keer gebruikt, dus nog te vroeg om te oordelen over het product zelf, maar lijkt te doen wat het beloofd.

Goede producten

Contact met Justin gehad of ik een product kan gaan gebruiken, naast het advies van de dermatoloog. Zijn advies was om het product mee te nemen naar de dermatoloog. Mocht het niet samengaan met Regenepure Dr., dan kan ik het zonder meer terugsturen naar de webshop. Ik heb heel veel vertrouwen in het advies en tot nog toe geen problemen. Moet nog wel afwachten of het product gaat werken tegen haaruitval.

Voordelig en snelle levering!

Stuk voordeliger dan elders en snelle levering! Top.

Hele snelle levering

Duidelijk en eerlijk

Duidelijk en eerlijk zaken doen. Denkt mee en lost op. Zeker een aanrader.

Goed contact, snelle afhandeling

Snel en makkelijk je product thuis krijgen

Goed.

Het product is heel goed. Alleen de dag van levering was niet precies. Maar het maakt niet uit.

Ik heb voor het eerst bij Verbeterhaar gekocht, normaal koop ik het product bij Holland & Barrett. Over het product of het werkt kan ik nog niets zeggen omdat ik het pas één week gebruikt