Snelle levering en perfect product

Heldere site, omschrijving product is accuraat, ik ben helemaal tevreden.

Top qua service en communicatie

Zeer goed.

Snel antwoord op mijn chat en artikelen geleverd de volgende dag.

Best tevreden

Mijn producten zijn netjes op tijd aangekomen maar blijkbaar heb ik 2 keer hetzelfde besteld en dit was niet helemaal duidelijk bij de uitleg

Goed maar duur.

Prima service maar schandalig hoge prijs voor spectral dnc.Is veel goedkoper te verkrijgen .

Goedemorgen Werner, Hartelijk dank voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Daar zijn wij heel blij mee. Wat betreft je opmerking over de Spectral DNC -N: we hebben de laagste prijs garantie en de lotion is nergens goedkoper te bestellen. De adviesprijs van €43 voor één flesje mogen we helaas niet aanpassen. Gelukkig krijg je wel 15% korting als je er twee koopt (staffelkorting). Daarnaast krijg je met de code SPECTRAL20 nog eens 20% korting op dit bedrag. Als je er 3 koopt en de kortingscode toepast, kom je op een bedrag van €27,52 per flesje. Ik kan je garanderen dat dit de laagste prijs is die je kunt vinden. Mocht je nog andere vragen/opmkeringen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Justin van Verbeterhaar.nl

Product werkt en de bezorging is perfect echt 100 punten!

Ik merk haar wat terug komt. Zit nog steeds 3en goeie gat in het midden na 1,5 maand gebruik. Alleen op de gladde plekken zit nu weer haar(dunne haartjes) en op me inhammen. De bezorging is ook goed geregeld aangezien elke keer het pakketje netjes bezocht werd de volgende dag. (natuurlijk met uitzondering van weekenden)

snel geleverd

Gebruik dit product al 2 jaar het doet wat het zegt.

Helemaal goed

Geeft echt ondersteuning bij haaruitval

Duidelijk, eerlijk en helemaal top!

Ik ben via de site te woord gestaan. Later ook nog via de mail met een van hun experts, duidelijke en uitgebreide antwoorden op mijn vragen. Vervolgens Foligain en een lotion gekocht, gebruik ik pas sinds begin augustus 2019 dus mijn resultaten kan ik nog niet doorgeven. Levering was goed en snel. Ik kan niks negatiefs bedenken, bedankt!

producten zijn zeer goed, snelle levering en expertise

De regenepure shampo en conditioner heb ik nu enkele weken gebruikt. Mijn haar is enorm verbetert. Is veel zachter, wordt ook voller. Met andere woorden, zeer tevreden

Goede producten en snelle levering

Goede omschrijvingen bij de producten.

Snelle levering..

Snelle levering...hopelijk voldoet het produkt aan de verwachting.

snelle afhandeling en correct

snel, duidelijk en correct

top service

ik gebruik alleen paar dagen dit producten . nog geen idee

Product lijkt te doen wat het belooft—voorzichtige resultaten al zichtbaar na één pot.

Ik heb nu 1 pot Foligain opgebruikt en de lichte plek op mijn hoofd begint weer voorzichtig dicht te groeien. Benieuwd wat het voor mijn haarlijn gaat doen.

Snelle levering.

Na 3 maanden gebruiken merk ik echter nog niets van minder haaruitval

Veel te late levering.

De op donderdag bestelde producten zouden de volgende dag geleverde worden. Echter de producten ontving ik pas op maandag. Op zichzelf geen probleem maar zet dan duidelijk op de website dat er pas geleverd wordt na 3 dagen en niet de volgende dag. Na reclamatie kreeg ook postNL nog de schuld. Maar PostNL ontving de opdracht pas op zondag. Dus complimenten aan PostNL maar niet voor Verbeterhaar.nl

Als het product zelf werkt valt nog af te wachten. Als bedrijf is het wel zeer correct.

Snelle levering, goeie service en kwaliteit

Tot nu toe uitstekend.

Snelle service. Product goed!

Pluspunten

Zeer snelle levering!

Kreeg bij mijn bestelling niet het beloofde proefflesje haar olie! Ze wilden het ook niet nasturen. Zeer teleurgesteld!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

komt met achtergrond informatie over een product.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Degelijk product, goede tevredenheid

• Nazorg & Garantie

Over Verbeterhaar.nl