Vlotte bedienig

Correct en vlot afgehandend bedankt

Goed gedaan

Vlug,qualiteit

Geen verbeter punten!

Excelente

Una increible experiencia, rapido, seguro, y confiable.

Vertrouwen en staan altijd klaar voor je vragen

Als je vragen hebt of tips nodig zijn altijd open voor antwoord geven

vlot besteld, vlot geleverd.

overzichtelijk te bestellen en vlot geleverd.

Vlotte snelle service , bestel zeker nog een keer

Afspraak is afspraak!

Goede overzichtelijke website en levering zoals afgesproken.

Hele snelle levering.

's avonds besteld, volgende dag in huis.

Snel gekregen wat ik zocht

Aangezien ik op zoek was naar een specifiek product, kon ik super snel vinden wat ik zocht. Komt daar nog eens bij dat dit via Active Ants snel aan mijn deur stond. En dat alles maakt van mij een tevreden klant. Ik kom zeker terug

uitstekend

snel goed perfect

Prima service en snelle levering

Na een week nog steeds geen levering

Op de website staat dat het een dag later geleverd zou worden. Twee dagen is ook prima, maar ik wacht al bijna een week. Het is vanwege het weer en de pandemie druk bij PostNL; heel begrijpelijk, maar aankopen van andere webwinkels krijg ik wel binnen een dag (of twee) binnen. Ik vind wachten geen enkel probleem, maar pas dan de informatie op de website aan.

Picobello

Zéér snelle en correcte levering

Prima webshop

Snel product geleverd tegen goede prijs. Prima verpakt

Snelle leveringen

Klantendienst zeer goed bereikbaar bij vragen/opmerkingen

Met afstand de beste

Ik koop hier echt al een aantal jaar mijn producten. Echt een hele fijne site met veel keuze. De service is echt bijzonder goed. Verzenden is altijd netjes en snel. Ik kan echt iedereen aanbevelen om hier uw producten te kopen.

Teleur gesteld in de bezorgerdienst DHL

Wat betreft verbeter haar, uitstekende service en producten, vriendelijke mensen en klantgericht. Wat betreft het bezorgen ben ik totaal niet tevreden. DHL stuurt mij bericht wanneer ik de zending kan verwachten tussen 14.00uur en 18.00uur om 18.30uur nog niemand gezien. Daarna bericht van DHL zending kom tussen 18.00 en 19.35uur wederom niemand gezien. de volgende dag weer een bericht ontvangen van DHL zending komt tussen 14.00uur en 18.00uur. Wat ik nogal een grote marge vind , 4 uur!! Mag best wel wat specifieker en terug te brengen naar ca. 2 uur. Ik bestel vaak on- line en de bestellingen komen dan meestal met POST.NL veel beter!! Altijd keurig netjes een berichtje wanneer de zending bij mij thuis zal arriveren en dan arriveert de zending ook!!!! marge is dan 2 uur of vaak minder 1 a 1/2 uur. Of zelfs 1 uur. Kortom bij POST.NL kan je er daadwerkelijk van uit gaan dat het op het door hun aangegeven tijdstip de zending er zal zijn. Voortaan informeer ik eerst bij de leverancier met welke bezorgdienst men werkt . Voor mij geen DHL meer, ben hier klaar mee. Hoor deze klacht over DHL vaker om mij heen bij mijn buren etc.

Buy and shopping bij VNH.nl

Mijn ervaring is goed. Elke keer dat ik iets bestel kreeg ik het netjes. Hun assortement is ook groot keuzes mogelijk en aangenaam shoppen online. Prijzen zijn goed tot hoe ver ik weet.

Nog geen resultaat

Ik ben nog een maandje bezig, nu met nieuwe potje . Ik wacht geduldig af.. ik hoop na 3/4 maanden resultaat te zien.

Zeer tevreden over product en keurig geleverd

Top !

Netjes op tijd geleverd. Product precies zoals beschreven.

De Apple Cider Vinegar Gummies kende ik al van vroeger, ze zijn verslavend... Vroeger bestelde ik deze tegen beter weten in de VS en dat kwam me uiteindelijk veel duurder uit. Ben dus bijzonder tevreden dat ik ze via deze site kan kopen. De levering is zeer vlot verlopen, ik zal zeker nog bestellingen plaatsen!

Snel afgeleverd

Was heel snel geleverd. Top

Snel

Snelle levering en overzichtelijk!!