Het heeft een slechte invloed op mijn haren

Mijn haren zijn heel droog en vettig en dat was nog niet zo voordat ik deze gummies heb besteld dus het werkt niet voor mijn haren

Super snelle levering

Snel geleverd, ik kreeg ook een cadeautje bij mijn bestelling.

Goed,zeer tevreden

Goed zeer tevreden zeker aan te raden

snel, volgens afspraak en vertrouwd.

snel, volgens afspraak en vertrouwd.

Het is iets beter

Ik heb minder haaruitval, maar mijn haar blijft dun

Snelle verzending top!

De shampoo ruikt heerlijk een echte weldaad voor m'n haren, vind belangrijk mezelf te verwennen met goeie producten.

Zeer positief en betrouwbaar

Ik heb een bestelling gedaan, snel bezorg gekregen. Dan besloot ik een ander product liever te willen en had ik het product geretourneerd, heb ik zonder problemen het product terug kunnen geven en kreeg ik direct het geld terug overgestort en een vriendelijke mail erbij. Zeer professioneel.

Vlotte correcte levering

Liever grotere verpakkingen. Haar is sterker en blinkt

Uitstekende prijs en kwaliteit, zeer goede service

Ales perfect

Ales perfect

Zeer tevreden.

Mooie prijs, goede berichtgeving en levering zoals beloofd.

Wat nodig was gekozen, besteld en ontvangen

Wat nodig was gekozen, besteld en de volgende dag ontvangen

Snelle verzending en vriendelijke service

Altijd bestelling gedaan . Producten werken zoals beloofd maar je moet wel geduld hebben

Snelle levering, alleen had de verpakking iets kleiner mogen zijn. 1 ding in een hele grote doos.

Voordelig en keurig op tijd!

Snel en goede prijs

Goed betaalsysteem

Goede service met betaalmogelijkheden Ook met overschrijving van bank Dus ook voor iedereen zonder internetbankieren. Snelle levering en goed overzicht van betaalproces

VERBETERHAAR.NL...een schot in de roos voor mij.

TOP WEBSITE en vooral TOP PRIJZEN. Voor mij de eerste keer kennis gemaakt met Verbeterhaar.nl, via een Google-search naar een haargroei-product voor mijn echtgenoot. Aantrekkelijke prijzen, zéér snelle levering en dan nog wel tijdens de kerst- en nieuwjaarsperiode. Had ik helemaal niet verwacht. Dat verdient mond-aan-mondreclame bij mij. Een echte aanrader! Bedankt.

geen resultaat

al enige tijd gebruik ik Biotine 1000 ug. Nu gebruik ik al enige maanden Biotin 10.000 mgr. Maar zie nog geen verbetering bij de haaruitval. Ik blijf nog even hopen.

Makkelijke bestelling ,snelle service ,goed verpakt

Keurige levering

Alles naar wens en levering precies als voorzien. Nu afwachten of t product t juiste effect geeft. Als kado nog shampoo. Topservice, dank jullie wel

Kwaliteit, goede begeleiding!

Ben al een aantal jaren een zeer tevreden klant. Je kunt met vragen altijd bij verbeter haar terecht! Producten zijn fantastisch!

Fijne producten en snelle levering

Gebruik Regenepure al jaren en bevalt erg goed. Het combi-pakket met de biotine conditioner is fijn em betaalbaar. Snelle levering.

Ruim aanbod en snelle levering.

Ruim aanbod en snelle levering