Duidelijke overzichtelijke site. Zeer snelle verzending.

geen mening

Kan het nog niet beoordelen Ben er pas 1 week mee bezig

Heel snel geleverd en de kwaliteit van het srtikel was goed. Enige puntje wat ik kan bedenken is dat ik een klein artikel besteld, een flesje van 10 cm hoog met een diameter van 6 cm en de doos waar het in geleverd werd was ongeveer 20 bij 30 cm

Coronaproof

Ook in tijden van Corona snelle levering, wat betekent dat ze de items op eigen voorraad hebben.

Te weinig vitamines in het potje ontvangen

In een potje van 60 vitamines zaten maar 58 vitamines en 2 kleine afgebroken stukken

Fijn bedrijf

Al diverse malen iets besteld. Altijd netjes verpakt en een vlotte levering. Blij mee!!

Blij met olaplex

Snelle levering, dank hiervoor.

Heb het hele pakketje niet eens ontvangen!

Ik mag een review schrijven zonder het product te mogen ontvangen.. dan is het gauw al duidelijk wat de score wordt.

Top afhandeling

Goede afhandeling en snel verzonden

Snelle levering en goede producten

Ik bestel al enige tijd mijn haarproducten via Verbeterhaar en ben erg tevreden. De levering is snel en de producten zijn erg goed en voor goede prijs.

zeer goede continue service!!

zeer goede continue service!!

Goed product makkelijk aanbrengen.

Werking afwachten te vroeg.

Snelle levering! Heerlijke producten

VANDAAG besteld morgen thuis top service altijd content

Duidelijke productbeschrijvingen, snel geleverd ook

Op zoek naar product tegen haaruitval voor mijn vriendin. Aanbod was duidelijk, produkt-specifieke gegevens maakten het kiezen van het juiste produkt gemakkelijk. Keurige afhandeling en bezorging was ook lekker snel, ondanks Corona !!

Goede service, top producten en snelle levering! Heel tevreden, ik blijf hier bestellen! Justin is ook top met zijn advies :)

Goede service en snelle levering

Bestelling verliep goed. Alles was duidelijk. Er worden goede prijzen gevraagd en de levering was vlot

Perfecte service

Ze hebben mij een perfecte uitleg gegeven welke producten het beste zijn voor mij. Dag na mijn bestelling had ik die reeds in de bus.

redelijk

Levering duurde een dikke week.

Snel geleverd.

Super service!

Vrijdag later op de avond de bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis! Super levering. Goede kwaliteit en vooral een betrouwbare partij!

Goede levering, helaas wel een paar dagen verlaat i.v.m. Het Corona virus.

Produkten zijn super en geven het gewenste resultaat na weken gebruik. Ik wil nooit geen ander produkt meer. Dit is beste haarprodukt om voller en uitdunnend haar te behandelen.

Werkt goed.

Zag na twee weken al resultaat. Haar is dikker en valt minder uit. Er zijn ook nieuwe haren er bij gekomen. Het haar is niet allemaal weer terug,maar hier kan ik mee leven. Zou wel graag hebben dat de tabletten minder groot waren. Ik heb er veel moeite mee. Dat is het enige min puntje. Vriendelijke groet

Heel erg goed

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Goede produkten. Snelle levering.