Snelle levering. Duidelijke communicatie.

Super netjes en snel

Revita shampoo gekocht met de 15% korting. Snel geleverd, netjes verpakt voor mmoie prijs!

Vandaag besteld morge in huis!

Snelle levering, heel hulpvaardig

Bestelling onmiddellijk geleverd, sneller kan niet. Ook zeer vriendelijke en snelle service. Heel tevreden dus!

Goed verzorgd product,en levering

Het is nog te kort voor een waardering,dat moet op wat langere termijn. Maar voor nu kan ik zeggen hoopvol. Heel belangrijk vind ik en verwacht ik van andere kopers is dat de prijzen aantrekkelijk blijven.

Zeer vlot en efficiënt

Perfecte service

Overzichtelijk en snel besteld, en als volgt: een snelle levering.

Snelle bezorgen maar fles was stuk

Heb dit gemeld en ontving meteen verontschuldigingen (dat krijg je niet altijd) dus top en krijg meteen nieuwe fles opgestuurd. Dus goed opgelost. Dank

Alles volgens afspraak

Snel en op tijd geleverd

Ruime keuze, snelle levering

Het was de eerste keer dat ik iets besteld had maar zal zeker terugkomen. Goede prijzen erg veel keuze en snelle levering.

Snelle service!

Producten zijn altijd goed. Nu 2 keer wat besteld en 2 keer de volgende dag verzonden en de dag daarop binnen. Toppie!

Tevreden!!!

Komen hun woorden echt na, in de avond besteld en in de vroege middag al binnen.

heel goed

snelle levering en goedkope produkten als je gelijk wat meer besteld

Zeer aan te bevelen

Snelle service correcte en goede afhandeling

Heel.goed

Duidelijke omschrijving waar shampoo voor is en blij dat ik andere shampoo hebt die helpt tegen jeuk em pijn hoofdhuid

keurig de volgende dag alles geleverd

Zeer tevreden met de dienst na verkoop. Pakje was verloren gegaan en na melding aan de klantendienst werd er zonder problemen een nieuw opgestuurd .

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goede producten

Gegarandeerde kwaliteit en service

Zoals altijd snelle levering van de producten.

Bestelling annuleren lukt niet en retourneren is een drama

Gevraagd om bestelling te annuleren, maar kon niet. Het handmatig retourneren is een omslachtig proces. Pakket staat hier nu al drie dagen en nog niet geretourneerd want er zat geen pakbon bij het pakket en de mail wordt blijkbaar niet erg snel beantwoord. Bovendien wordt er 2.95 euro gerekend voor het retourneren!!!

Snelle levering & goede kwaliteit producten

Altijd snel geleverd en de producten zijn van goede kwaliteit, daarom waarschijnlijk ook aan de prijzige kant maar ze werken wel!

Nooit meer

Potjes troebel alsof de capsules oud waren. Ik moest op vakantie anders zeker terug gestuurd! Nooit meer voor mij!

Tabletten

Ik vind de producten van deze site goed en word snel geleverd de producten ik ben tevreden

Goede producten, prima service en snelle levering. Eigenlijk niets op aan te merken, ik ben tevreden.

Fantastisch !

Snelle levering en geweldig goed product voor een lage prijs!