Hele slechte levering. Wel fijn geholpen nadat ik er zelf achteraan bleef gaan

Mn pakketje 1 week en 3 dagen geleden besteld en vandaag pas binnen. Dus geen ‘volgende dag levering’. Naar bellen met de klantenservice kwamen we erachter dat het pakketje was kwijt geraakt. Nogmaals bellen hebben ze een nieuw pakketje opgestuurd die ‘de volgende dag’ binnen zou zijn. Weer twee dagen gewacht en gebeld en toen eindelijk mijn pakketje gekregen... heeft me veel stress bezorgd aangezien het een cadeau was. Aan te bevelen qua producten: ja Aan te bevelen qua website en nakomen wat er op de site staat: nee

Snelle en goede levering

Ik heb de Foligain Haargroei Capsules gekocht nu maar afwachten of het wat is dus nog geen beoordeling kunnen geven. Vind de prijs wat aan de duren kant.

Olaplex 3 en 6 besteld. Was binnen 2 dagen binnen. En top spul mijn stro haar na 1 behandeling al n stuk zachter, beter door kambaar, top!

Prima.

Snelle levering. Spectral dnc met veel korting te verkrijgen.

super snelle levering

oke

Snelle levering top

Hoop dat het product ook top is?

De hele bestelling ging vlot en de ik kreeg ook meteen een bevestigingsmailtje. De bestelling kreeg ik na 2/3 dagen aan wat opzich nog snel is maar meestal met bezorgdienst DHL is alles wel een dag later. de website zelf is echt een aanrader en ik ga zeker nog eens bestellen hier.

Snelle levering.

Na 3 weken zag ik al resultaat

Superfijne service! Snel, persoonlijk, betrokken.

Top product

Revita shampoo gekocht prima prijs en product! Snelle levering. Betrouwbare leverancier.

top levering

super te vreden ,wat t betreft mijn bestelling

Snel, veel producten en goede prijs

Altijd alles op voorraad en volgende dag binnen

Vertraagde levering

Levering kwam niet, zoals op de site staat, de volgende dag, maar 2 dagen later.

Snel geleverd, uitstekende prijs

Snelle levering tegen prima prijs

Producten worden snel en juist geleverd. Goede reviews op de website waardoor ik ervoor heb gekozen om mijn producten hier te bestellen. Nu voor de tweede keer gedaan en wederom prima bevallen

Super!!

Snelle en goede levering

Goede shop!

Dit was mijn eerste bestelling en alles verliep soepel. Mijn bestelling heb ik netjes de volgende dag ontvangen. Ik vind het ook leuk dat je stapelkorting krijgt.

Super service!!!

Mijn pakketje werd door de post volledig beschadigd geleverd. Toen ik hier melding van gemaakt heb, werd alles in een recordtempo en heel sympathieke manier, in het werk gesteld om alles terug in orde te brengen, zelfs met een geschenkje erbij als verontschuldiging! Heeeeeeel tevreden!!!!!!!!

goed en tevreden

bestelling snel geleverd en goed verpakt. top site

Ik heb de formulier ingevuld en kreeg daarna uitgebreid antwoord. Vervolgens had ik nog vragen die ik heb gesteld. Ook daar kreeg ik netjes en duidelijk antwoord over. Ik heb de producten besteld die mij aanbevolen zijn. Nou wachten op het resultaat!

Bespaar jezelf de moeite - oplichters

Je wordt opgelicht waar je bijstaat. Andere websites bieden dezelfde producten aan voor veel minder geld, soms wel 50% goedkoper! Een ware schande. Koop geen producten bij Verbeterhaar!!!

Shampoo ruikt lekker en haar voelt dikker na het wassen

Heb de shampoo nog niet zolang, maar ben tevreden en kijk ernaar uit hoe het verloopt de volgende weken

Vlot en correct

Vlot en correct

Snelle service!

Ik had zondagavond besteld en maandag had ik het reeds in huis (woon in België). Snelle en correcte service!