mooie producten en snelle levering

mooie producten en snelle levering

Highly recommended

ordered fm NL/delivered following day Belg.. Great service!!!

directe levering

Mijn bestelling werd direct geleverd en was stevig verpakt

Snelle aflevering

Snelle aflevering en goed product

Supersnelle levering

Top kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit producten. We krijgen waar voor ons geld!

Snelle nette levering, prima prijs

Ik had mijn bestelling van 3 dezelfde producten niet na werkdag binnen. Heb ze gemaild, kreeg gelijk reactie, er waren er maar 2 op voorraad kon de bestelling annuleren of de 2 laten bezorgen en van 1 bedrag retour krijgen. Ik heb de 2 producten laten bestellen gelijk volgende dag in huis en geld was ook direct terug gestort van 1 product.

Supersnel geleverd

Supersnel geleverd en een hele goede duidelijke site.

Uitstekend!

Levering altijd heel goed en snel. Ook wanneer je advies nodig hebt, word je deskundig te woord gestaan. Altijd hele goede ervaringen met deze webshop.

Goed product

Zoals omschreven

Betrouwbaar, snel en goede kwaliteit producten!

Bestel al een tijdje via verbeterhaar. Altijd snelle levering, goed verpakt en geweldige producten!

uitsekende service

Problemen met verzending heel snel en netjes opgelost. Via telefoon zeer vriendelijk te woord gestaan en ook vanwege een klein oponthoud, ter compensatie extra product gratis toegezonden. Prima service.

Snel en klantvriendelijk

Heel tevreden met de snelheid van bezorgen en service. Toen ik een keer een bestelling deed die niet meteen op voorraad was, kwam er vrijwel meteen een voorstel voor een oplossing. Erg blij mee

Uitstekende service en snelle bezorging.

Zoals bovenstaande

Goede prijzen - snelle levering

Amper een paar minuten nadat ik mijn bestelling had geplaatst , ontving ik al een track & trace link . Supersnelle service!

Snelle levering!

Fijne website en vlotte afhandeling.

Het werkt.

Het werkt.

Geen spijt.

Goede prijs en snel bezorgd

Voor het eerst iets besteld bij Verbeterhaar.nl. Goede prijs en binnen enkele dagen thuis bezorgd.

Geweldige producten en service

perfecte service

prima producten, voor een lage prijs, snelle bezorging, meer kun je niet vragen, toch ?

niks te zeggen

tot nu is goed