Snel en deskundig

Op mijn vraag naar een product kreeg ik onmiddellijk een zeer gedienstige en professionele reactie/uitleg. De levering van mijn producten verliep ook razendsnel. Ik had mijn bestelling geplaatst omstreeks 22.30u en de dag erna werd mijn bestelling geleverd. Top!

Ik ben tot nu toe heel tevreden.

Het ziet er voller uit,hoop dat het zo blijft

Goeie producten, zeer tevreden

Correcte en snelle levering

Zeer snelle en correcte levering. Ben een tevreden klant! Volgende bestelling doe ik zeker bij jullie, voor dit produkt.

Snel, goedkoop, top!

Snel, goedkoop, top!

duidelijke website, vlotte levering!

Niks op aan te merken

Altijd goede service en leuke aanbiedingen. Tot nu toe nog steeds zeer tevreden.

Snelle levering en goede kwaliteit van producten

Goede vlotte bezorging.

Is helemaal goed.

Producten worden snel geleverd en je krijgt snel een track and trace om het te volgen. Helemaal top.

Het is een goede stimulatie voor de bloedsomloop van mijn hoofd .

Ik kan nog niet heel veel vertellen, ik gebruik het nog maar kort , maar het is zeer zeker een goede stimulatie voor de bloedsomloop van mijn hoofd en hoop door dit regelmatig te gebruiken er weer nieuwe haren komen groeien .

On time, always correct, good products.

Never had a problem, they have very good products. Wish they had scalp concealers.

Ik gebruik bepaalde producten van Verbeterhaar nog net te kort om te kunnen zeggen of ze in mijn geval doeltreffend werken, maar over het assortiment en de service van Verbeterhaar ben ik alvast erg tevreden. Ik heb een goed en uitgebreid persoonlijk advies gekregen - en het bestel- en bezorgproces van de producten verloopt naar wens. Nu hoop ik alleen nog binnenkort óók een goede recensie te kunnen schrijven over het resultaat van de producten zelf :-)

Goede prijsverhouding, en een zeer snelle levering

Snelle levering. Duidelijke communicatie.

Super netjes en snel

Revita shampoo gekocht met de 15% korting. Snel geleverd, netjes verpakt voor mmoie prijs!

Vandaag besteld morge in huis!

Snelle levering, heel hulpvaardig

Bestelling onmiddellijk geleverd, sneller kan niet. Ook zeer vriendelijke en snelle service. Heel tevreden dus!

Goed verzorgd product,en levering

Het is nog te kort voor een waardering,dat moet op wat langere termijn. Maar voor nu kan ik zeggen hoopvol. Heel belangrijk vind ik en verwacht ik van andere kopers is dat de prijzen aantrekkelijk blijven.

Zeer vlot en efficiënt

Perfecte service

Overzichtelijk en snel besteld, en als volgt: een snelle levering.

Snelle bezorgen maar fles was stuk

Heb dit gemeld en ontving meteen verontschuldigingen (dat krijg je niet altijd) dus top en krijg meteen nieuwe fles opgestuurd. Dus goed opgelost. Dank

Alles volgens afspraak

Snel en op tijd geleverd

Ruime keuze, snelle levering

Het was de eerste keer dat ik iets besteld had maar zal zeker terugkomen. Goede prijzen erg veel keuze en snelle levering.