Snelle levering..en taarten heerlijk

Goede service, klantvriendelijk en een duidelijke webshop. En uiteraard heerlijke vlaaien.

Heerlijke taart, super service

Online besteld, ging heel goed en alle keuze. Daarna in de winkel afgehaald, gesneden en wel. Heerlijke taart, zoals altijd. Bedankt!

In Apeldoorn een erg vriendelijke en behulpzame verkoper aan de telefoon gehad!

Altijd goed

Geweldige kwaliteit en snel geleverd

Prima gebak

Fijne winkel, veel keuze, heerlijk!

Ik had een heerlijke taart besteld. En de allerlekkerste macarons! (Lekkerder dan in Parijs en Londen). Kon het op de gewenste datum ophalen. Alles was heerlijk! Zeker een aanrader.

Heerlijke taarten en gebak

Heerlijke verse producten.

Super lekkere vlaai gehad,top

Weer heerlijk genoten!

Genoten van de heerlijke vlaaien monchou en aardbeien en van de slagroomtaart met opmaak van snoep. Speciaal voor de jarige. Netjes op tijd bezorgd!

Prima winkel.

Zeer snelle service.

Komt ruim op tijd !

Goede service!

De bestelling plaatsen, ging makkelijk. Een keuze maken, iets moeilijker. Het gebak stond klaar, ik werd goed geholpen. Volgende keer, doe ik het weer op dezelfde manier :)

Bestel al jaren bij Limburgia altijd goed !

Heeft lekkere taart en vlaaien welke smaak Dan ook .het smaakt altijd goed ! echte kwaliteit voor je geld ! Bestel altijd bij limburgia en zal dat vooral nog blijven doen !

Heerlijke vlaaien, goede service ',Limburgse' vriendelijkheid!

Alles prima

Vlaaien smaken prima.

Top service, heerlijke vlaaien

Bij Limburgia zijn ze altijd vriendelijk, de vlaaien smaken altijd goed en het online bestellen is heel gemakkelijk. Het enige lastige is het maken van een keuze: ze zijn allemaal zo lekker!

Prima vlaaien/taarten ontvangen!

Makkelijk besteld online en volgende dag in de winkel op kunnen halen!

Ik heb een slagroom taart via de site besteld en de volgende dag opgehaald het was een mooie en lekkere slagroomtaart en in 25 stukjes gesneden de bediening was uitstekend volgende keer kom ik daar weer terug. groetjes meta van beek

Online besteld, en alles stond keurig klaar

Heerlijk ruim assortiment

De vlaaien zijn heerlijk en veel keuze. Viel ons wel op dat nu in de coronatijd er maar beperkt assortiment is waar men online uit kan kiezen. Zou dit nu uitgebreider kunnen? Dit omdat mensen toch online bestellen.

Zoete room en rijke vulling

Wat is jullie Mozartvlaai toch onnavolgbaar lekker. Dikke zoete room op een zachte adcocaatvulling, op een knapperige bodem met suiker en chocola. De rum-achtige rozijnen en dikke krullen witte chocolade maken het tot mijn onbetwiste favoriet. Altijd op tot de laatste kruimel. Echt fantastisch.

Uiterst vriendelijk en goed geholpen

Perfect!!

Heel goed, net als altijd.

Bestelling is altijd op orde. De vlaaien smaken heerlijk en blijven lang vers. Red velvetvlaai is verrassend lekker van smaak icm de aardbeienbavarois.

Super lekkere taart

Lekker en vers