Super lekker en goed bezorgd

Heerlijke verse taart

Nog nooit eerder een taart besteld. We hadden een voucher voor een jubileum taart gekregen. De taart was verrukkelijk en erg smakelijk. Dank je wel voor deze heerlijke kennismaking met jullie.

Door Corona moest ik op het laatste moment bestelling annuleren. Dat was geen probleem. Geld kreeg ik ook zonder gedoe terug.

Leuk personeel

Super lekker gebak en kakel vers.

goed, snel en lekker

onbeschadigd en goed gekoeld aangeleverd.

Goede service!

Het bestellen via internet verloopt uitstekend. De kleine gebakjes smaakten voortreffelijk, gaan we zeker vaker doen.

Super nette levering!

De taart was helemaal intact, gekoeld geleverd en was echt heel erg lekker! Complimenten voor de levering en kwaliteit! Super!

Altijd vriendelijke dames

Mijn online bestelling stond keurig klaar. De vriendelijke dames pakten het bij elkaar en de vlaaien waren weer heerlijk

zeer goed

smakelijke taart die goed gekoeld werd bezorgd

Heerlijke,verse vlaai

Lekker van de vlaai genoten.

Zo als altijd prima!

Zo als altijd prima!

Volgens afspraak geleverd. Heel goed verpakt. En de taart was lekker

Top zaak in Putten

Heerlijke appeltaart en vlaai zeer vriendelijk personeel en een mooie zaak!

Gratis

Het was van het bedrijf van het voer dus we hoefde er niet voor te betalen

Erg lekker.

Bezorgd op afgesproken tijd.

Producten vers en zien er mooi uit. Goede service. Enthousiaste medewerkers. Kortom een aanrader.

Bestelling was helaas in het vergeetboek geraakt...

Ondanks dat we 2 dagen van tevoren anderhalve vlaai hadden besteld (en debestelling bevestigd was), bleek deze op de aangegeven datum en tijd toch niet klaar te staan. Omdat ook de gewenste smaken niet (meer) voorradig waren, andere smaken moeten kiezen. Ook lekker! Vanwege het ongemak hoefden we de halve niet te betalen. Dat was wel weer positief! Hopelijk gaat het een volgende keer wel goed..

Makkelijk te bestellen en erg lekker

Ik heb 2 halve vlaaien besteld bij Limburgia. Het bestelproces is heel eenvoudig. Ik heb gekozen voor afhalen in Stadskanaal. Ik had vooraf betaald en de bestelling stond klaar dus dat ging super snel. De aardbeien - en rijstevlaai vielen bij de visite goed in de smaak. Erg lekker en heel vers! Voor herhaling vatbaar.

Heerlijke taarten (bitterkoekjes en bokkenpootjes) Vriendelijke bezorger en ruim op tijd

Zie hier boven

Lekker, keurig verpakt en netjes bezorgd.

Bestellen was makkelijk en de taart werd keurig verpakt met koelelementen bezorgd. De taart was ook erg goed van kwaliteit!

Waren heerlijke vlaaien

nog nooit geweest, waarom moet ik beoordelen?

zo een foute timing....ik heb voor het eerst brsteld bij Limburgia en zat pas het gebak ophalen. meteen (weer) zo'n mail dat je moet beoordelen...wordt hier momenteel mee doodgegooid in de mail. als er iets niet klopt of ik heb een klacht hoor het echt wel! geen nieuws, goed nieuws.

Slecht

Ik had vlaai besteld maar die was niet in de winkel. Die service boden ze niet meer aan. Dus geen taart en de mevrouw van de winkel vond ons zeer irritant dat we dat raar vonden.