Snoep taart is lekker op smaak

Snoep taart is lekker op smaak.

Heerlijke vlaai

6 stukken zijn wel wat klein.

Niet tevreden

De kersen vlaai was erg oud. Erg droog de koek.

Heerlijke vlaai! Snel bezorgd!

Zaterdag besteld met het verzoek rond 10 uur voor maandag. De bestelling kwam 9.00 aan, heerlijk op tijd!

Super heerlijke vlaaien,en ook de appeltaart is top.

Heerlijke vlaaien lekkere appeltaart,vriendelijk personeel.

Heerlijk gebak en netjes in de doos

Vindt het altijd erg netjes verpakt in de doos, met onder ieder stuk een folie. Pakt dus erg makkelijk uit de doos. Zeer vriendelijk geholpen.

goede service

makkelijk snel en lekker taartje bezorgd

Goede kwaliteit en fijne prijs, tevens bij contact met de eigenaar duidelijk een meedenkende.

Alles op tijd bezorgd en kwalitatief goede vlaaien

Ik was eerst huiverig om via internet te bestellen en het via de Post te laten bezorgen maar ik was aangenaam verrast dat de service en kwaliteit zo goed was. Ik had 6 vlaaien besteld en het op 2 adressen op 2 verschillende datums laten bezorgen en beide zonder problemen ontvangen. Mijn gasten vonden het heerlijk. Volgende keer gewoon weer bij Limburgia bestellen!

prima product en service (fototaart)

prima product en service.

Nette winkel vriendelijke personeel. Lekker gebak

Iedereen heeft hier van het gebak gesmuld

Lekkere vlaai

Gemakkelijk besteld. En het ophalen van je bestelling. De vlaai is lekker gemaakt.

Geen belemmering gehad

Alles perfect geregeld

Zeer slecht

Ik kreeg mijn Sarah taart op kamer temperatuur. De taart was 14 uren eerder bij post.nl opgeleverd en alleen met een klein koelelement geprobeerd koel te houden. Bakkersslagroom moet 5 uren na verwerking onder koeling (7C) bewaard worden. Limburgia (contactgegevens in de doos) was ook op de bewuste afleverdag (zaterdag) niet telefonisch bereikbaar voor vragen. Wij hebben de taart die was bedoeld voor mijn verjaardag uit voorzorg weg gegooid.

Heerlijke vlaaien en goede service

Lekkere verse vlaaien en op te halen zoals afgesproken.

Mooie goed verzorgde winkel en heerlijke taarten

Je word altijd vriendelijk geholpen en het gebak taartjes zijn heerlijk van smaak en vers.

Goede kwaliteit, stond netjes klaar

fantastisch

Heerlijk, lekker vroeg geleverd

Heerlijke vlaai

We hebben weer heerlijk genoten van deze super lekkere vlaai. Fijn voorgesneden en prima service!

Heerlijke fototaart

Een heerlijke taart!! Thuis vanaf de computer een fototaart kunnen maken. Ophalen en genieten!

Zwitserse room en Kersen raster

The cake from Limburgia is super delicious. We always buy from them.

Super.

Heerlijke vlaaien en vriendelijk personeel

Prima en lekker