100% Lekker!

Mijn dochter was erg blij. Best picture cake ever!

Heerlijke vlaaien en bestelgemak

De keuze tussen de vlaaien is meer dan prima, het bestellen gaat vrij gemakkelijk via de site van limburgia. Vlaaien zijn op tijd afgeleverd en zagen er mooi en uitnodigend uit. Alle collega's hebben genoten van jullie vlaaien! Het stukje service m.b.t. het snijden van alle vlaaien is een goed gebaar naar de klant toe.

Lekker gebak en makkelijk besteld en bezorgd

Dit is de tweede keer dat ik hier gebak besteld heb. De beschrijvingen op de website zijn duidelijk en bestellen en betalen gaat makkelijk. Je kunt het voorgesneden bestellen, zodat je zelf niet hoeft te knoeien en geen ongelijke stukken aan het snijden bent. Het wordt op tijd afgeleverd, enige kanttekening daarbij is dat je geen tijd opgegeven krijgt wanneer ze komen bezorgen of dat je zelf kunt bepalen wanneer ze langs kunnen komen. Van de proevers alleen maar positieve reacties gehad.

Lekker gebak, simpel te bestellen

Makkelijk bestellen Stond klaar bij ophalen Prima kwaliteit

Alles prima,goede bezorging,heerlijk gebak.

OVERHEERLIJKE VERSE LIMBURGSE VLAAIEN

Het was weer een Echt Smulfeestje met deze overheerlijke verse LIMBURGSE VLAAIEN. Iedereen heeft er weer van genoten. Er kan er maar één de Beste zijn: Limburgia!! Ruime keuze, prijs & kwaliteitverhouding 👍👍 makkelijk te bestellen via webshop en de bezorging was perfect.

Goed, wel verkeerde adres

Heerlijk gebak, helaas wel het verkeerde adres gehanteerd, door foutieve administratie. Order was correct ingevoerd. Gelukkig wel goed aangekomen na een omweg.

Super service en heerlijke taarten!

Bestellen altijd bij Limburgia! Veel keuze en heerlijke taarten en vlaaien. Daarnaast kun je zelfs een lactose- en glutenvrij gebakje bestellen! Uniek!

Langere tijd al goede samenwerking

1 telefoontje is bij limburgia voldoende. Word altijd keurig bezorgd, al enkele jaren goede samenwerking met hen

Heerlijke taarten

De fototaart en de appeltaart waren beiden heerlijk! Uit de 16 persoons fototaart hebben we 20 grote stukken gehaald, de appeltaart overtrof volgens meerderen zelfs oma's eigen gebakken taart!

Heerlijke taarten en veel keuze

We hadden een Mozart en een Fruitvlaai. Ze waren heerlijk! De Mozartvlaai is wel super lekker!

Geweldig lekkere taarten van goede kwaliteit!

Al jaren halen we taarten bij Limburgia Assendelft. Heerlijke taarten en super veel keuze. Deze week taarten besteld voor mijn verjaardag en laten bezorgen. Top service. De taarten worden ‘s ochtends bezorgd en zijn super vers. Ook bij de zaak zelf een koffie drinken + taart is altijd gezellig en gastvrij. Wij blijven hier komen!

Lekkere vlaai en taart

Voor m'n verjaardag bosvruchtenyoghurtvlaai en appeltaart besteld en het was heerlijk, vonden ook m'n gasten.

Snel, makkelijk en lekker.

Dit jaar weer een fototaart besteld voor de verjaardagsfeestjes van mijn 2 kinderen. Het is echt fijn dat je tot aan 13:00 de dag ervoor kan bestellen om de volgende dag je fototaart die ook heel lekker is te kunnen ophalen.

Geweldig lekker

De smaak is heel goed, het is vers. De gesneden stukken van de vlaai zijn niet allemaal gelijk. Verder is alles oké. Hmm heel lekker

Super goede service en lekkere taart

Helaas was ik zo dom geweest om niet naar de openingstijden van het filiaal te kijken en waren ze al gesloten toen ik de taart nog moest afhalen, maar gelukkig na een telefoontje was er nog iemand aanwezig en bleef die op me wachten zodat ik de taart nog kon afhalen. Iedereen vond de taart uit eindelijk super lekker.

Veel keuze en lekker

Absoluut een aanrader. Was via google op de website gekomen omdat ik op zoek was naar lactose vrij gebak en zag toen de ruime selectie. Volgens de dagopvang waar mijn moeder naar toe gaat vonden ze het allemaal erg lekker. Heb wel 2 aanmerkingen/praktische tips: 1) DOOS DICHTPLAKKEN - ik had 2 grote dozen met gebak (10 stukken per doos!) en kwam er, toen ik ze in een grote tas wilde doen, achter dat ze niet dicht geplakt waren dus de deksel ging open en de hele boel viel er bijna uit - zoiets verwacht je niet. 2) NAAM VAN GEBAK OP DOOS: ik zou het fijn vinden als de naam van het gebak op een sticker op de doos zou staan. Ik had het gebak besteld maar was er zelf niet bij toen het 'uitgedeeld' werd dus ik heb er toen zelf maar een briefje bij gedaan wat er in de doos zat maar eigenlijk verwacht ik gewoon dat de winkel hier voor zorgt.

Heerlijk en handig!

Grote keuze uit gebak, eenvoudig te bestellen en precies op de gewenste tijd bezorgd. Heel handig en superlekker!

Lekker

Goed. Fijn om online te kunnen bestellen. Zo kan ik goed nadenken over de keuze van het gebak. En ik kan bestellen in een andere plaats dan mijn eigen woonplaats. handig wanneer ik op bezoek ga en geen uren met gebak in mijn auto wil rijden...

Heerlijk

Smakelijke taarten! Snelle en prettige service.

Heerlijke taart!

Overzichtelijke site, snelle levering en heerlijke taart

Ruim op tijd bezorgd, netjes voorgesneden, volgens iedereen heerlijk. Optie keuze bezorgingstijd op online bestelformulier zou wellicht nog handig zijn.

Heel goed!

Goede service en lekker gebak! Ik kreeg veel complimenten over hoe lekker het was.

Heerlijk gebak

Goede kealiteit

Goede levering, vriendelijk bij afhalen. Service ok.