Bestellen en halen

Voor mijn verjaardag een vlaai besteld. Op de afgesproken dag kon ik het afhalen. Het werd netjes uit de koeling gehaald. We hebben er ‘s avonds heerlijk van genoten.

Heerlijke gebakjes

Wij hadden op kantoor weer wat te vieren, dus besteld bij Limburgia. Uiteraard op tijd geleverd en ze waren heerlijk!

Zeer lekkere vlaai

Ik had online vlaai besteld en door een klein foutje stond één halve vlaai in de verkeerde winkel. Echter werd ik op tijd gebeld en boden ze twee oplossingen. Ik heb gekozen voor een ander smaakje. En die was ook heerlijk! Zo weer 5 smaken vlaai mogen serveren op mijn verjaardag! Iedereen blij!

Heerlijke vlaaien

Bestellen ging online prima afhalen ook goed en ze smaakten heerlijk

Heel klantvriendelijk, attent en goed product!

Absoluut klantvriendelijk!

Niet heel best deze keer

Stroopwafel vlaai was oud en zat geen smaak aan. Heel onvriendelijk personeel

Lekkere taarten en goede levering

Ondanks het foutieve tijdstip, corrigeerde de leveranciers zichzelf nog voordat we er weer contact over hadden gehad. Het liep super zo!

Je wordt vriendelijk geholpen en goede service. Heerlijke vlaaien en taarten.

heerlijke limburgse vlaai!!

heerlijke traktatie op mijn verjaardag!

Prima, heerlijk super

Prima kwaliteit, heerlijke taarten , super bediening

Altijd goed!

Vlaai is heerlijk Glutenvrije optie ook. Personeel altijd erg vriendelijk

Heerlijke vlaai

Voor herhaling vatbaar

Heerlijke taart voor 6 personen.

Voor het eerst een bestelling gedaan maar ga ik zeker nog vaker doen.

Heerlijke vlaai

Voor onze verjaardagen bestellen we altijd bij Limburgia, heerlijke vlaai en goede service!

Lekker en vriendelijke mensen

Word altijd goed en vriendelijk geholpen en taart is heerlijk!

Alles naar verwachting verlooen

De taart werd op tijd en juiste datum bezorgd. Eigenlijk had ik er een tekst op moeten zetten van wie en waarom.

heerlijk

De Mozartvlaai was het lekkerst...

Heerlijk gebak en fantastische service!

Gemakkelijk en lekker!

Makkelijk te bestellen. Keuze uit hele of halve vlaai. Gesneden of ongesneden. Super! Maar het belangrijkste.....het was heeeeeeeerlijk.

Geen vers fruit op slagroomtaart, fruit was bruin

De chocolade taarten waren uitstekend maar de slagroomtaart met druiven die oud en bruin waren en manderijn die te zacht was en niet vers dat het uit elkaar viel. Dit was voor een verjaardag en was zo teleurgesteld en heb het fruit verwijderd van de slagroomtaart.

Bezorging op tijd en het was heerlijk

Lekkere vlaai; smaakt zoals het eruit ziet

Ruime keuze en allemaal lekker. De tompoucevlaai heeft alleen niet de originele pudding wat ik wel verwacht had.

Top ervaring

Heerlijke vlaaien en fijn thuisbezorgd

Altijd vriendelijk en hulpvaardig.

Lekker gebak. Vers. En vriendelijk personeel.

Prima vlaaien

Alleen jammer dat 2 van de vlaaien niet gesneden waren, terwijl dit wel was besteld en bevestigd