Bestelling was volgens afspraak en smaakte goed

De vlaai was netjes in de juiste aantal stukken gesneden en het smaakte goed.

Helaas een van de taarten de bezorging niet helemaal overleefd. Maar echt uitstekend geholpen door Marleen van de klantenservice!

heerlijk gebak vriendelijke mensen

Vlot en goed geholpen ondanks dat niet alle taarten op een door de weekse dag er niet waren

Verrukkelijk!

Via internet besteld een tompouce, aardbei en stroopwafel vlaaien voor afgelopen woensdag. De vlaai was heerlijk en van goed kwaliteit! Altijd erg vriendelijk geholpen door de eigenaresse en vriendelijk personeel in Limburgia Capelle. Echt een aanrader!! Ga er zeker meer bestellen in de komende tijd.

Verkeerde datum besteld, mijn fout. Alle medewerking is door Limburgia verleend om t op te lossen. TOP.

Heerlijke verse vlaaien en aardige en vlotte bediening.

Heerlijke verse vlaaien en aardige en vlotte bediening.

Besteld en op de aangegeven dag bezorgd in de ochtend.

De taarten smaakten heerlijk, bezorging op het tijdstip dat ik had gevraagd. Voor herhaling vatbaar.

Lekker, mooi op tijd geleverd! Niks veranderen :)

Prima te bestellen via Website

Alles stond netjes klaar op het afgesproken tijdstip. Voor herhaling vatbaar!

Top! Limburgia Wijchen

Ik had gebak besteld voor levering op een maandag voor afhalen. Ik kreeg daarop een telefoontje, dat ze eigenlijk maandag niet open waren, maar ze waren bereid het toch te komen brengen, en wel thuis. Wat een service!

Heerlijke taarten, koel en vers gebracht.

Ik had voor mijn 60e verjaardag heerlijke vlaaien besteld. Appelkruimelvlaai, citroen- merengue vlaai, aardbeien bavarois en red velvet. Stuk voor stuk waren e heerlijk. Goed verpakt en lekker koel gehouden. Top.

Vlotte en levering volgens afspraak

Lekkere slagroomtaart

Slagroomtaart was super lekker. Hazelnootschuimgebak iets te veel slagroom

Mijn bestelde taart was er niet

Onze taart hebben we online besteld. We hebben een bevestiging gehad etc. Toen we onze taart gingen ophalen, was deze er niet. De medewerkers wisten nergens van. We hebben uiteindelijk maar een andere taart meegenomen. Deze taart was ook lekker.

Helemaal goed

Netjes en correct geleverd

Netjes en correct geleverd

Bestelling was er niet

3 dagen van te voren besteld maar helaas waren de taarten er niet... pas bij afhalen werd verteld dat t foutbwas gegaan.. jammer... niwtneven van te voren bellen zodat ik mss nog andere mogelijkheden kin bedenken.. een verjaardag in de soep!

Heerlijke verse vlaai

Voor het eerst besteld, het was heerlijk vers en smaakte goed. Vriendelijke bezorger, zorgvuldig in de dozen gedaan.

Heerlijke taartjes

Besteld via de website en opgehaald in de winkel. Aardbeien gebakjes en nogatine gebakjes allebei heerlijk.

Zoals altijd weer goed en op tijd bezorgd en prima vlaai

Ik heb al vaker besteld via Limburgia en krijg geleverd via Limburgia Almere Buiten. Je kunt er altijd van op aan dat alles prima in orde komt.

Heerlijke taarten prima service

Besteld optijd en keurig netjes kunnen ophalen bij de winkel in Lisse. Alles perfect geregeld dus.

Lekkere taart vriendelijke medewerkers in enschede

Niet meer dan boven: ik kom terug als klant. Bezorging op de UT prima.

Bestellen online en vroeg afhalen is altijd mogelijk (Locatie Stadskanaal) Altijd vriendelijke medewerkers en de vlaaien smaken heerlijk!

Topzaak

Hele vriendelijke mensen en topvlaaien