Heerlijk genieten!

Enorme keuze uit heerlijke vlaaien die op tijd bezorgd worden met een glimlach. Onbezorgd en heerlijk genieten met collega’s.

De foto slagroomtaart was super en heerlijk.

Lekkere mini vlaaitjes

Voor een verjaardag de mini vlaaitjes en de red velvet vlaai besteld. Deze vielen goed in de smaak.

Altijd gebak van een constant hoge kwaliteit.

Prima en snel geregeld via het internet. Gemakkelijk en zoals altijd: heerlijke vlaaien.

Toptaart!

Ik had de red velvet vlaai besteld voor mijn verjaardag. Deze smaakte erg lekker! Fris van smaak door de bavarois. Iedereen was erg enthousiast!

Heerlijke vlaai

Wij hebben in Enschede drie vlaaien besteld en laten bezorgen. De bezorging was netjes op tijd en wat waren de vlaaien lekker. Heerlijk. MRV

Makkelijk bestellen en als plan bezorgd

Helaas voor anderen besteld en zelf niet kunnen proeven. Maar was heel erg goed en ze wilden zelf ook gaan bestellen. Deze was een rijstevlaai

Werkelijk heerlijke tiramisu-taart

Tiramisu-taart besteld, die vers, niet mierzoet en een goed formaat heeft. De taart werd op de afgesprokenbesteldatum thuis in de morgen bezorgd door een vriendelijke bezorger. Prijs incl. bezorgkosten is erg redelijk

Helemaal top

Ik heb gluten en lactosevrije gebakjes besteld vanwege mijn intolerantie daarvoor. Het gebak smaakte heerlijk en heb nergens last van gehad. Dus ik ga hier zeker vaker bestellen. Super bedankt

Hele lekkere vlaaien

Ik ben altijd positief over de vlaaien van Limburgia. Altijd erg lekker en van goede kwaliteit.

Top service, levering zoals afgesproken

Volgende keer zal ik weer via Limburgia laten leveren

Heerlijk

De levering was op tijd en goed. De producten waren heerlijk en van goede kwaliteit. Top !

Heerlijke taart, erg vers

Alleen jammer dat de punten niet gelijk gesneden waren.

Zoals gewend van Limburgia alles op en top

Een uitstekende bodem met vruchten En uitstekende en voortreffelijke afwerking

Aanrader ook voor bezoring!

Super snel en makkelijke bezorging, daarnaast heel erg lekker en goede kwaliteit. Enige jammere vond ik dat er met een speciale verassing zoals vaderdag niets opzat dat je kon zien dat het een speciaal vaderdagstaartje was zoals op de afbeelding wel was aangegeven. Die details zijn niet doorslaggevend maar doen het ‘m net even wat leuker maken. Vooralsnog dikke aanrader want naar mijn weten is er flink van genoten ;-)

Top ervaring

Vergeten de plaats bij te zetten van ophalen. Werd ik netjes gebeld. En in de winkel ook super behandeld.

Snelle en goede bezorging.

Op de website het gebak uitgezocht, online besteld en netjes op de gevraagde datum bezorgd. TOP!!!

De vlaaien waren heerlijk!

Dit was de eerste keer dat ik bij Limburgia heb besteld. Ik ben zeer tevreden over de vlaaien en de levering er van. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goed kwaliteit en op tijd geleverd

Wij zijn uiterst tevreden.

Zoals gewoonlijk zag het er weer goed uit. Perfecte smaak en goed verzorgd.

Nergens zijn de vlaaien zo lekker !

Duidelijke bestelsite met prima online betalingsmogelijkheden en bij het ophalen een vlotte afhandeling. Heerlijke vlaaien (rijstevlaai en mozartvlaai) !!

Geweldige service

Zo als altijd weer een geweldige service van Limburgia Wijchen. Heerlijke taart

Lekker knapperig Bodem en belegd met vers fruit

Vriendelijk ontvangst door Marco en Liza waarbij niet alleen Limburgia vlaaien maar ook prima kwaliteit chocolade bonbons aangeboden worden.

Prachtige vlaai en nog lekker ook!

De vlaai werd op de aangegeven datum bezorgd. Een prachtige verse vlaai die super lekker en romig is! Een aanrader voor een volgende keer.

Altijd keurig verzorgt!

In Assendelft is de winkel altijd tip top orde. Medewerkers zijn vriendelijk en hebben de tijd voor je. Gebak/vlaaien zijn heerlijk en veel Keuze. Bonbons die ze verkopen is ook van zeer goede kwaliteit. Bestellingen staan altijd klaar als je komt. Heerlijke winkel om te komen.