super goed

Mijn bestelling snel en super lekker .De prijs /kwaliteit goed in evenwicht.

Super lekker!!!

Zeer mooi opgemaakt , en geweldig lekker. Op tijd bezorgt en goed gesneden.

Super bezorging, taarten erg lekker

Heerlijke verse vlaai

Makkelijk bestellen

Ontzettend mooi en ontzettend lekker!

Ik had een candy drip cake besteld voor een verjaardag. Wat zag deze er ontzettend mooi uit! En het smaakte onwijs lekker, boven verwachting! Gaan we zeker vaker bestellen. Ook de andere varianten :-)

Heerlijk gebak

De Tiramisu taart en de appeltaart was heerlijk.

Allemaal plezier!

Van bestelling tot en met eten een plezierige beleving, ga zo door!

Producten waren van matige kwaliteit.

Contact met de medewerkers was goed. Erg hulpvaardig. Vlaaien vielen tegen. Aardbeien vlaai viel uit elkaar. Vlaaien waren koud, maar vers ?

Was heerlijk

Heerlijke

Het was een heerlijke taart!!!

We hadden een fototaart besteld. De foto zag er een stuk roder uit dan de echte foto maar dat kon de pret niet drukken. De taart was heerlijk vers en smakelijk!

Heel goed.

Heerlijke vlaaien. Gemakkelijk bestellen. Ophalen heel snel.

Bezorgkosten buiten proportie

De vlaaien zijn heerlijk daar krijgen ze 5 sterren voor De bezorgkosten zijn belachelijk Je besteld online voor bezorging in arnhem. Je verwacht levering vanuit zevenaar Maar de site maakt er beuningen van. Kosten bezorgen 20 euro dat was duurder dan de vlaaien zelf Ik zag het te laat bij betalen anders had ik alsnog gecancelled. De website geeft niet eerder aan wat het gaat kosten Als je niet in arnhem wenst te bezorgen geef dat dan aan. 40 euro voor 2 vlaaien is dure vlaai

Prima en top service en kwaliteit!!!!

Perfect geregeld en betrouwbaar!!!!

Fijn personeel en heerlijke taart!

Hele fijne winkel, met vriendelijk personeel en heerlijke taart!

Van begin tot eind super!

Veel keus. Webshop duidelijk. Je weet wat je kiest. Goede services. Heerlijk gebak. Gewoon helemaal goed.

Heerlijk

Na een misverstand? heel snel en goed geleverd. Vlaai als altijd heerlijk. Beetje lastig dat er niets over aflevertijden op de bestelsite staat.

goed & lekker!

Altijd goed & lekker. Netjes bezorgd bij ons op kantoor, conform afspraak.

Keurig geholpen

Leuke keuze in taarten betaalbaar en keurig geholpen. Was een foutje door de bakker gemaakt maar keurig opgelost door het personeel van de winkel.

Lekkere taart, prima service.

Bestelling verliep soepel online, op afgesproken datum de vlaaien kunnen ophalen. De vlaaien 3 verschillende soorten zijn met smaak verorberd. Service op locatie was goed, klantvriendelijk en vlot.

Heerlijk gebak

Het gebak is vers en smaakt heerlijk

Klantvriendelijk en super lekkere foto taart,

Heerlijke vlaaien

Makkelijk online en heerlijke vlaaien gehad!!

Helemaal top

Geen aanmerkingen.

Onbeschoft personeel

Als ik de winkel binnenkomt en het personeel vriendelijke groet, die op dat moment aan de koffie zit, laten ze duidelijk merken dat ze liever niet in de benen komen, maar omdat het dan toch moet! Lopen met zo’n bakkes bij je langs zonder ook maar iets te zeggen, eenmaal achter de toonbank aangekomen, met de rug naar je toe vragen; zeg het maar……. Wij hadden dus een redelijk grote bestelling gedaan, en kwamen dat halen.