De taarr was heerlijk

Ik had 2 taarten online besteld. En heb deze opgehaald in de winkel. Alleen had ik een halve chocolade swirl besteld die was er en 4 aarbeien ronde taartjes deze was er niet. Heb wel een andere aardbeien taart meegekregen. Vond dit wel erg jammer. Want had het optijd besteld.

uitstekende kwaliteit maar vooral ook betrokkenheid!

Niet veel organisaties waren bereid in coronatijd om op maandag een klein slagroomtaartje bij mijn jarige vader (82 jaar) in Almere te brengen. Wij wonen zelf in Twente en kunnen helaas niet mijn ouders in deze tijd opzoeken. Maar Limburgia Almere vond het zo'n lief idee en zegde gelijk toe. De bezorging is heel erg in de smaak gevallen en werd ontzettend gewaardeerd door mijn ouders. Het was een grote verrassing en zo waren we er toch een beetje bij. Het extra zakje paaseitjes maakte het extra feestelijk. Dankjewel Limburgia voor dit lieve gebaar!

Super taart

Bezorging was snel (lekker in de ochtend) zeer vriendelijk en netjes. De taart was heerlijk!

Heerlijk gebak en bezorgd!

Heerlijke gebakjes, netjes en tijdig bezorgd. Een ideale combinatie. Zeker om iemand te verrassen.

Goede ervaring en lekkere vlaai

Goede en fantastische bezorging in de tijd van corona. Afstemming was goed gegaan ivm niet beschikbaarheid van een vlaai. Goed alternatief werd geboden.

Prima op tijd geleverd

Gemakkelijk te bestellen en prima opgevolgd

TOP

Bestelling was helemaal Top! Zag er leuk gedecoreerd uit hoorde ik van mijn pa en de verzorgende en ze waren ook nog eens heeerlijk! Had voor mijn pa paaasvlaaitjes besteld die hij gezellig kon delen en opeten samen met de verzorgenden. Een lekker gebakje bij een bakkie TROOST in deze tijd van opgesloten zitten in het verpleeghuis. Heb hem sinds 10 maart, dat was op zijn 86e verjaardag, waar we gelukkig met elkaar nog zijn geweest, niet meer gezien, dan 1x op het balkon 2 hoog. Mijn hart brak toen ik weer weg liep. Hoop dat er na 28 april voor alle ouderen soepeler maatregelen mogen komen t.a.v op bezoek gaan in verpleeghuis/verzorgingshuis!

Altijd lekker!

Altijd lekken, op tijd bezorgt, jammer dat bezorging kost bijna als half gebak

Keuze genoeg, netjes bezorgd,smaakt heerlijk.

Goede service, snelle levering voor een goede prijs

Goede service, snelle levering voor een goede prijs

Ruim assortiment en zeer attente levering

Keuze genoeg: van een paar gebakjes tot grote taarten. We werden van te voren even gebeld over de levering.

zoals beloofd en verwacht

prima, alles volgens afspraak

Fantastisch!

In deze gekke tijd hadden we taart besteld en die geleverd bij de opa’s en oma’s, zodat we toch ons feestje konden vieren. Heerlijke taarten en ook het glutenvrij en lactose vrije gebak viel in de smaak. De laatste was erg goed verpakt, heel tevreden!

Geweldige service en snel handelen!

De dag van tevoren om half 1, nog op het nippertje voor 1u, heb ik online een bestelling voor een fototaart doorgegeven. Met de vraag of dit de volgende ochtend direct bij een adres (erg dicht bij Limburgia) geleverd kon worden. Dit kon en de taart is daadwerkelijk vroeg en snel geleverd op de plaats van bestemming. En hij zag eruit zoals op de plaatjes! Helemaal top!!

Top geregeld

Goede service van Limburgia Winschoten.

Een heerlijke aardbeienvlaai met slagroom

Ik heb de aardbeienvlaai met slagroom en krokante bodem online besteld voor mijn verjaardag. ‘s Morgens rond 9.00 uur werd de vlaai bezorgd. Bedankt Limburgia! Het was fantastisch lekker!

Wij komen regelmatig bij Limburgia als tijd heerlijk.

Altijd heerlijke taarten. Leuke medewerkers erg klantvriendelijk.

Heel lekker en goede bezorging

De vlaai was heerlijk en ook nog bezorgd, in deze tijd een goede uitkomst!

Goede vlaai

Wat ik vooral belangrijk vind is klantvriendelijkheid. Dat is in Winschoten zeker het geval. In deze tijden van corona wanneer het heel rustig even tijd nemen voor een uitgebreid praatje. Vlaaien zijn heerlijk, maar dat spreekt voor zich😉

Vriendelijk

Ik had taarten besteld voor onze kinderen om hen een beetje moed te brengen in deze corona tijd, nu we elkaar niet kunnen ontmoeten. Heel goed geregeld door Limburgia Nieuwegein.

Klasse!!

Vriendelijke bediening, ruime keuze en mijn online bestelling stond al voor mijn klaar. Bedankt Limburgia VOORHOUT

Heerlijke vlaaien

Afgelopen week 4 vlaaien besteld. In de opmerkingen bij de bestelling gevraagd of het in de ochtend geleverd kon worden. Ik kreeg netjes een reactie via de mail dat dit mogelijk was. De vlaaien werd op tijd geleverd en ze waren heerlijk! Goede service van Limburgia in Voorhout!

Niet kunnen/leveren wat ik besteld heb

Ik had 3 verschillende vlaaien besteld uit de keuzes op de website. Geen van deze 3 vlaaien bleek leverbaar door "de toestand". Ik ben telefonisch gevraagd andere keuzes te maken.

Heerlijk

Mooie heerlijke verse taart . Goede service erg vriendelijk