Lekkerste taart en goede service!

Lekkere en verse taart! Gemakkelijk online te bestellen en op zelf gekozen dag af te halen. Ook fijn dat de openingstijden ruim zijn!

Al jaren klant bij Limburgia Wijchen. Niet wekelijks, een paar keer door het jaar heen. Assortiment is voldoende, ik mis echter wel de moccataart die jarenlang wel te bestellen was. Heb wel gezien dat er een moccavervanging is maar heb die nog niet geprobeerd.

Prima!!

Op tijd geleverd en zoals altijd heerlijke vlaaien!!

Vriendelijk personeel en heerlijke taarten

Vriendelijk personeel en heerlijke taarten

De taart was heerlijk.

De taart was heel machtig, maar geweldig lekker. Wel jammer was dat de krullen naast de taart lagen in plaats van erop.

Goede service met geweldig gebak

Goede service met een zeer compleet assortiment aan taarten, vlaaien en ander gebak. Echte smaak zoals een kwaliteits product hoort te zijn en te smaken. Echt een aanrader voor ieder ander.

Vlaai heerlijk! Jammer van het Engels, we zijn NL...

Vlaai waarom het gaat, heerlijk van smaak en echte producten, dat proef je ook... Enige best wel zwaar wegend, is wel, het ver-Engelsen is een trieste zaak, we zijn immers in NL.

Lekker alleen jammer dat er al een stuk verkocht was!!!!

De vlaaien waren erg lekker. Alleen jammer als je van te voren een bestelling doet. Dat er dan al een stuk verkocht is van de vlaai en je dan maar genoegen moet nemen met een ander stuk. Heel erg jammer. De aanbeveling op ja gezet omdat de vlaaien lekker waren. Niet om de geleverde service.

Goed en voor herhaling vatbaar.

L.S. Een zeer prettige ervaring . De vlaaien werden goed verpakt en gekoeld . Voor negen uur afgeleverd. Het kan niet beter. Met vriendelijke groet G ten brinke Cusell

Heerlijk

Zeer positief

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, vriendelijk personeel

Erg kleine gebakjes , maar lekker

Heerlijke vlaai

De vlaai was heerlijk

Goed lactosevrij gebak!

En op korte termijn te bestellen. Helemaal goed!

Super geregeld en Super lekker

Wij bestellen elke keer de tompoucenvlaai, nu hebben we deze ook laten snijden. Heerlijk gewoon, de hoge kwalititeit die we gewend zijn. Wij blijven hier bestellen, super kwaliteit, super vriendelijk personeel.

Behulpzaam en goede kwaliteit!!

Goede ervaring ..

Heerlijke taart

Keurig op tijd geleverd en lekkere taarten

Heel lekker

Vlaaien waren heel lekker.

Heerlijk gebak

Makkelijk te bestellen. Ziet er prachtig uit en smaakt heerlijk

Kwaliteit

Klantvriendelijk en kwaliteit

Lekker vers gebak

Prima, lekkere vlaaien, en mooi op tijd bezorgd.

Altijd lekkere vlaaien en goede service

Altijd goede service, lekkere vlaaien gewoon top!

Vriendelijk geholpen en zeer professioneel behandeld. Zeer lekker ook allemaal.

Lekkere vlaai en top service

Een heerlijke verse vlaai. Per ongeluk verkeerde datum via de website door gegeven. Later gebeld en geen probleem om dit aan te passen. Top service.

Ruime keuze, ook in de winkel!

Een heel erg plezierige ervaring in de winkel met zeer veel keus. De heerlijke vlaaien, de chocolade'bar' en de vitrine met macarons. Echt een lust voor het oog. En als klap op de vuurpijl tijdens mijn middagje Zutphen: verwarmde stoelkussens op het terras! Een geweldige ervaring!