heerlijk

Besteld via de site met onze ophaaltijd erbij gezet, de vlaaien waren heerlijk, we hadden 4 verschillende halve vlaai smaken. Ze waren stuk voor stuk heerlijk, Zeker voor herhaling vatbaar

prima kwaliteit en service

prima kwaliteit en service

Erg lekker

Bezorging ging niet vlekkeloos

Op de dag van bezorging hadden we om 16.00 nog steeds de bestelling niet ontvangen. Ook geen mail met een tijdslot of dat het onderweg was. Toen gebeld met het filiaal die de levering zou doen. Die kon niet 123 vertellen wat er aan de hand was, maar zou het uitzoeken. We werden teruggebeld en toen kwam er een vaag verhaal dat de bezorger onderweg was en dat de bestelling daarom niet meer bij hun in het systeem te vinden was. Uiteindelijk is de bestelling rond 18.30 uur gebracht. De vlaaien zijn tenminste wel verrukkelijke en laat de bekendste vlaaienwinkel verbleken!

Perfect ontvangen en smaakte heerlijk

Op tijd gebracht en super lekkere taart!

De taart is keurig op tijd bezorgd, was netjes gesneden en heel erg lekker. (Zoals altijd!)

Ontzettend lekker en goede service!

Met name de tompouce taart was erg favoriet!

Heerlijke vlaaien!

Makkelijk toegankelijk lekker

Prima winkel om snel je bestelling te halen

Het was mij eerst niet duidelijk waarom ik de ene vlaai niet in 6 stukken kon laten snijden en de andere wel.... Heb daarover geappt en kreeg antwoord.

Heerlijk gebak

eenvoudig te bestellen via de site en staat dan klaar om af te halen, heerlijke vlaaien

Jammer maar helaas geen complete bestelling.

We wilde de online bestelling ophalen en er werd door de verkoopster doodleuk verteld dat helaas was de rijstevlaai niet door haar besteld waardoor de bestelling niet compleet is. Moesten ter plekke iets anders uitzoeken. Slordig en waarom bestel je dan online, juist omdit te voorkomen.

Zeer goede service!!

Zeer snelle reactie op vragen per mail. Foto taart was helemaal perfect.

Levering

Geweldige vlaaien maar 1 uur te laat geleverd volgens afspraak. Misschien eerder gaan rijden dus levertijd is lastig verder oke.

Van te voren besteld voor de volgende dag. Bestelling stond de volgende dag keurig klaar, vriendelijk geholpen en het gebak was heerlijk.

Altijd heel vriendelijk en behulpzaam

Goede service en kwaliteit

Kwaliteit van gebak is super

het was weer lekker!

We hadden 2 vlaaien en een set minivlaaitjes besteld. Het was heerlijk. De vlaaien waren zacht en vers, en de minivlaaitjes waren te klein. Maar dat zegt meer over de smaak dan over onze verwachting; we lusten er nog wel meer van :)

Ik mis de puddingkruimel in het assortiment

Andere vlaaien zijn lekker hoor, maar de Limburgse klassieker hoort er toch echt in als je je zelf Limburgia noemt.

Heerlijke vlaaien, topzaak! Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ben al jaren een tevreden klant. Fijne mensen die een mooi product neerzetten.

Hemels

Heerlijk gebak Goede website Prima bezorgservice

Heerlijke vlaaien!

Ik haal mijn vlaaien altijd bij Limburgia in Assendelft. Heerlijke vlaaien en aardige mensen !

Er was iets verkeerd gegaan bij de digitale bestelling. Als Limburgia niet hun uiterste best hadden gedaan om de bestelling te checken, dan had ik met 3 taarten gezeten in plaats van 1. Geweldige service dus!

Hi Ineke, Jammer om te horen dat het niet helemaal goed gegaan was met de bestelsite. Wij zijn blij om te horen dat de Limburgia winkel gecheckt heeft en alles toch naar wens was :) We zien je graag snel weer terug Team Patisserie Limburgia

De vlaaien waren heerlijk.

De vlaaien waren echt heerlijk.

Iets te droge bodem

De Wener koekbodem hebben we deze keer geprobeerd, maar vonden we iets te droog. Verder was de red velvet smaak met aarbeien yoghurt bavarois wel erg goed.

Hi Miranda, Jammer dat de Wenerbodem niet helemaal was zoals verwacht! Gelukkig is de red velvet vlaai wel goed in de smaak gevallen. Hopelijk tot een volgende keer :) Team Patisserie Limburgia