De beste Limburgse smaak en kwaliteit

Vlaaien zijn altijd uiterst smakelijk. Goede prijs en vriendelijk personeel.

Alles was prima!

eindelijk weer de spaanse kers korst, heerlijk

in vlaaien de lekkerste in Putten

Ongesneden

Het enige wat ontbrak was dat ze gesneden zouden zijn, voor de rest top geregeld en bezorgt via post nl

Ik zou het niet weten :kijken,bestellen en betalen,dan kun je het halen.

Superlekkere taart!

Online besteld en stond netjes klaar!

Lekker gebak

Er was wat mis gegaan met de zending maar dat is keurig netjes opgelost. Het gebak smaakte goed.

Heerlijk!

Superservice, zeer netjes verpakt en geleverd en de vlaaien zijn echt heel lekker! De tompouce en witte chocolade waren favoriet!

Zelfs na sluitingstijd staan ze voor je klaar

De dag voor mijn verjaardag zou ik de bestelling ophalen, maar ik had de sluitingstijd niet in de gaten gehouden. Vlak voordat ze gingen sluiten belden ze mij op en kwamen ze met een oplossing. De vlaaien waren bij de buren geplaatst en ik kon ze alsnog ophalen. Mijn verjaardag was gered .

Heerlijk gebak en fantastische service

Prima ervaring. Dat het gebak heerlijk is wist ik al wel. Nu voor een verjaardag online besteld en per abuis de datum verkeerd gezet. 4-6 in plaats van 6-4. Ik kreeg een telefoontje, of het klopte dat ik gebal bestel voor 4 juni? Nee dat was niet het geval. En dan ben je blij met de service waarin wordt gevraagd of dit wel klopt. Super!

Lekker

Goede nette bediening, lekker gebak

Lekker maar helaas weer niet gesneden

Zou qua smaak en bezorgingen 5 sterren kunnen zijn. Alleen jammer dat als je gesneden vraagt dit niet is gebeurd Dit tot twee keer toe.

Lekkere taart ook glutenvrij en goede service

Lekkere taart ook glutenvrij en goede service

Elk jaar bestel ik voor de verjaardagen van mijn kinderen een fototaart. Ziet er niet alleen mooi uit maar smaakt ook nog eens heerlijk! Krijg altijd complimenten van de visite.

Lekker en punctueel

Nu twee keer besteld. Erg lekker en de volgende morgen Stan ze op de stoep

Geweldige service

Alle stappen die de klant moet doen om een bestelling te plaatsen zijn gewoon simpel en gemakkelijk te volgen.

Heerlijke paasslof!

Paasslof besteld via overzichtelijke webshop, snelle levering.

Goed verzorgd

Bestelling online geplaatst voor gesorteerd gebak. Zag er verzorgd uit en het zag er heerlijk uit en het smaakte ook nog eens erg lekker.

We hebben weer genoten.

4 halve vlaaien besteld en opgehaald. Stond klaar en was in stukken gesneden, zoals afgesproken. Perfect geregeld en de smaak was voortreffelijk zoals altijd. Zeker voor herhaling vatbaar.

lekker vers gebak

bestellen gaat gemakkelijk prima geholpen de taart was heerlijk

Vertrouwde kwaliteit

Twee halve vlaaien besteld op donderdagavond en deze werden zaterdag keurig op tijd geleverd (door PostNL) en waren goed verpakt met ijspakking. De vlaaien zelf smaakten overigens ook prima!

Vriendelijk en prima, slof niet goed afgebakken

Fijne site en bestelproces, vriendelijke medewerkers, kwaliteit van de vlaai prima. De paasslof was niet goed afgebakken, was niet gaar (ik weet dat het iets zacht moet zijn, maar deze bodem was te flexibel).

De taarten waren overheerlijk niks op aan te merken

Kwaliteit viel tegen

Paastaart was vers en smaakte goed, halve caramel vlaai had een chemisch smaakje. De aardbeientaart had een nattige bodem, de bavarois was dun en de harde aardbeien gleden er vanaf. De smaak was erg teleurstellend. De winkelier in Borne was uiterst vriendelijk, maar geen Limburgia meer voor mij.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.