Heerlijke taart

Makkelijk bestelproces. Vriendelijk geholpen in de winkel en heerlijke taart!

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Collega’s trakteren

Het was weer heerlijk!

Super netjes verpakt, en de smaak van de vlaaien is echt top.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

Aardbeientaart was een grote troep bij bezorging

Ik had vier halve vlaaien besteld. Het was netjes verpakt in een grote stevige doos met een coldpack. De coldpack was overigens niet meer zo koud. Drie van de vier vlaaien waren prima in orde, maar de aardbeienvlaai met korstbodem was helemaal gaan schuiven en was één grote troep geworden. Desondanks smaakte alles wel goed.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag, traktatie op het werk

Heerlijk

Altijd lekkere vlaaien en taarten

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardagen

lekkere vlaaien.

Vlaaien stonden klaar zoals besteld. Vriendelijk winkelpersoneel.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? verjaardag

Vlaaien waren heerlijk

Bestelling was niet te vinden gelukkig in de vitrine nog wel, dus ook niet gesneden zoals ik gevraagd had. Jammer want dan worden de punten niet erg mooi. Dit deed gelukkig niet af van de smaak die was lekker en het personeel deed zijn best.

Vriendelijk bij afhalen

Ga zo door

Lekkere vlaaien

Wij hadden voor dit weekend kersenvlaai en appelkruimel. Was erg lekker.

Heerlijke taarten en vlaaien …. om je vingers bij op te eten

In stevige dozen werden de taarten bezorgd Gewoon een lust voor het oog Behalve dat ze er erg mooi uitzagen smaakten ze ook voortreffelijk

Goed afgehandeld

Toen ik mijn bestelling wilde ophalen bleek dat de Mozart vlaai niet geleverd was, ik heb toen een andere halve vlaai genomen, deze hoefde ik niet te betalen en kreeg ook nog een paar bonbons mee. Dat was een goede geste voor een fout waar zij, Limburgia Borne, niets aan konden doen.

Lekkere vlaaien!

Prima vlaaien en snelle service. Een minpuntje; ik had gesneden vlaaien besteld, en de kruisbessenvlaai was helaas niet tot in het midden goed doorgesneden, dat werd geknoei met afgescheurde puntjes.

Zeer lekkere taart, keurig netjes geleverd. Echt een aanrader!!

Uitstekend kwaliteit en service

Is kwaliteit gebak en service, nog geen enkele.negatieve ervaring.

Heerlijke tompoes vlaai

We hebben heerlijk gegeten met z’n allen van de tompoesvlaai

Lekker

Fris en lekker

Suikervrij gebak was een topper

Netjes bezorgd met coolpack. En de anaken waren voortreffelijk iedereen was te spreken. Tip de verzend dooszou wat kleiner kunnen.

Heerlijke taarten,altijd vers!!

Altijd goed Vriendelijk personeel

Mmmmmmmmmmmmmmm

Zo lekker en zo vers we hebben ervan genoten een dikke 10

Ik had online besteld. Maar een klein foutje gemaakt. Snel even bellen en alles was verholpen. Kaartje dat ik erbij had gekocht was met de hand geschreven, wat ik ook een leuk gebaar vond.

Heerlijke vlaai en goede service

Via de website leek de vlaai niet op mijn verjaardag (dinsdag) opgehaald te kunnen worden. Vestiging Borne heeft toen zelf gebeld (op die zondag) dat het wel kon. Na het ophalen dinsdag bleek een halve vlaai verkeerd te zijn. Ik kon de goede smaak ophalen en de verkeerde(die ook heerlijk was) ophalen.

Optijd en ontzettend lekker!

Op zoek gegaan naar een patisserie wat aan bezorging deed gezien ik geen vervoer heb, en Limburgia heeft dit perfect gedaan! Nadat ik gevraagd had of de bestelling rond 10:00 geleverd kon worden, waren ze er al om 09:30. Dit was dus perfect! Daarnaast waren de vlaaien ontzettend lekker. Iedereen heeft genoten van de traktatie, en zelfs de dag erna werd er genoten van wat er nog van over was. Een enorme aanrader.

Keurig geleverd op de afgesproken tijd!

Heerlijk gebak

Super !

Heerlijke vlaaien en aan huis bezorgd.

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.