Lekkere taart maar slechte levering

2 halve vlaaien besteld met levering. Ze kwamen beide misvormd aan. De vulling van beide lag naast de bodem en tegen de deksel van de doos. De smaak was goed maar niet iets wat je gasten voor kan zetten.

Super lekker

Kwaliteit en service is top.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? 50e verjaardag

Heerlijke taarten

4 verschillende taarten besteld en allemaal heerlijk.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

Fantastische website en vriendelijke personeel.

Ik heb mijn vlaai via de website besteld deze keer maar ik twijfelde of ik het in 5 of 6 punten wilde laten snijden. Eerst nog langs een filiaal gegaan. Toch advies 5 en eventueel losse punten. Ik heb inderdaad online besteld kon ik alle vlaaien zien en de datum van afhalen aan gegeven. Ook nu weer uitermate vriendelijk personeel.Alles stond gereed. De vlaaien smaakten verrukkelijk. Voor herhaling vatbaar.

Zie hieronder

Ik wou hapjes en taarten bestellen,maar het lukt niet om deze (gecombineerd) in het winkelwagentje te doen. Hiervoor extra naar Limburgia gebeld zodat het in 1x bezorgd kan worden.

In één woord geweldig

Wij hebben heel goede ervaringen met LIMBURGIA houden zo

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag maar ook zomaar voor die lekkere vlaaien

Vriendelijk

Prima , bestelling was zo als verwacht

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Visite

Kruisbessenvlaai

Ik ben dol op kruisbessenvlaai en mijn te ontvangen gasten ook. We zijn zeker niet teleurgesteld. De vlaai was er 10.15u en de gasten 10.30u. We hebben ervan genoten.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Omdat het kan

Ik kwam 10 minuten te laat, de deur was al dicht, had lactose vrij gebak besteld. De deur ging open en ik werd zó vriendelijk geholpen . Super meisje!

Slechte bezorging eerst komen ze langs zonder bestelling

Zouden voor 10 uur langs komen Toen kwam ze met de bestelling alleen de dozen Gebeld dat mijn visite rond 10.45 kwam kon ze niet beloven er voor die tijd te zijn Normaal bestel ik bij multivlaai deze zijn wel altijd netjes op tijd Door de vierdaagse konden ze niet bezorgen dus vandaar uitgeweken naar jullie Maar dit zal wel eenmalig zijn

Lekkere taart met kers

Alleen jammer dat de taart niet in 5 stukken gesneden was terwijl ik dat wel aangegeven had !!!

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? bezoek schoonmoeder

Heerlijk!

We hebben genoten van de heerlijke taarten!

Aanrader

Bestelgemak Snelle levering Ruim assortiment Heerlijke producten

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

Heerlijke vlaai en vriendelijk geholpen

Altijd lekker

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Elk moment om iets te vieren

Goede bediening

Snel geholen

Fijne service

Bij het bestellen had ik de verkeerde datum ingevuld . We kwamen erachter toen op de datum die we hadden moeten invullen er niets werd bezorgd. Gelukkig konden de gebakjes de volgende werkdag nog worden gemaakt en door ons worden opgehaald in Haps. Hadden we 's middags toch nog op tijd gebak. En de bezorgkosten kregen we teruggestort. En de glutenvrije, lactose vrij en vrij van geraffineerde suikers gebakjes smaken geweldig!

Heerlijk vlaaien.

We hebben weer genoten van de heerlijke vlaaien. Vanwege de 'keuzestress' maar diverse halve vlaaien besteld.

Een echte aanrader!

De verwenvlaaitjes waren prachtig om te zien en smaakten voortreffelijk. Eenvoudig te bestellen en ze werden goed, op tijd en gekoeld bezorgd.

Lekkere vlaai

Ik waande mij bijna in Limburg. Veel keuze, goede bezorging.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

De halve taart & De halve vlaai waren heerlijk 1 halve monchou taart & 1 halve kruimel vlaai

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Mijn verjaardag

Redelijk goed

Ik heb al een paar suikervrij en vegan gebak bevalt mij goed. Ik vind het ook fijn omdat suikervrij gebak moeilijk te vinden is.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Geen vier moment

Service gericht.

Reblaat besteld en toch nog geregeld. Dat is meedenken. Geweldige service.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Aflevering

Ben super blij met jullie service en het mee denken. Er werd aan mijn wensen voldaan en zal vaker bestellen en jullie aanbevelen bij fam en vrienden. De vlaaien waren trouwens super lekker.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Onze gezamenlijke verjaardag

Lekkere taart alleen heb ik gekozen dat het voorgesneden zou zijn. En dat was helaas niet gebeurt

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? verjaardag

Heerlijke vlaaien en goede service! Ook het bestellen is nog nooit fout gegaan.

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "