Heerlijk gebak en fantastische service!

Gemakkelijk en lekker!

Makkelijk te bestellen. Keuze uit hele of halve vlaai. Gesneden of ongesneden. Super! Maar het belangrijkste.....het was heeeeeeeerlijk.

Geen vers fruit op slagroomtaart, fruit was bruin

De chocolade taarten waren uitstekend maar de slagroomtaart met druiven die oud en bruin waren en manderijn die te zacht was en niet vers dat het uit elkaar viel. Dit was voor een verjaardag en was zo teleurgesteld en heb het fruit verwijderd van de slagroomtaart.

Bezorging op tijd en het was heerlijk

Lekkere vlaai; smaakt zoals het eruit ziet

Ruime keuze en allemaal lekker. De tompoucevlaai heeft alleen niet de originele pudding wat ik wel verwacht had.

Top ervaring

Heerlijke vlaaien en fijn thuisbezorgd

Altijd vriendelijk en hulpvaardig.

Lekker gebak. Vers. En vriendelijk personeel.

Prima vlaaien

Alleen jammer dat 2 van de vlaaien niet gesneden waren, terwijl dit wel was besteld en bevestigd

Zo makkelijk te bestellen

Online bestellen is snel en makkelijk. Daarna ga je het afhalen of wacht je op de bezorger ... de keuze van vlaai is groot. Je krijg water in de mond als je de omschrijving van elk soort leest. En dan geniet je van je keuze. Heerlijk...

Verrukkelijke appeltaart

Hele appeltaart in 12 stukken laten aansnijden. Grote stukken, heerlijk vers (zelfs een dag later nog). En heerlijke smaken. Kost wat, heb je ook wat!

Heerlijke vlaai, prima dienstverlening

Lekker en goede service

Lekkere vlaaien en taart. Nooit problemen gehad met reservering of levering. Kortom, prima!

Heerlijk gebak gegeten!

Ik heb deze keer gekozen voor het bestellen van gebak voor mijn verjaardag bij Limburgia. Het is fijn dat het dan al in punten verdeeld is. Het was allemaal heerlijk.

Op tijd en lekkere taarten

Alles weer goed geregeld, van bestellen tot aan openen van de doos!

Het was weer heerlijk

De vlaai die we hadden was weer heerlijk en goed hij smaakte naar meer houden zo.

Heerlijk

De vruchtenvlaai was super en enorm lekker.

De beste Limburgse smaak en kwaliteit

Vlaaien zijn altijd uiterst smakelijk. Goede prijs en vriendelijk personeel.

Alles was prima!

eindelijk weer de spaanse kers korst, heerlijk

in vlaaien de lekkerste in Putten

Ongesneden

Het enige wat ontbrak was dat ze gesneden zouden zijn, voor de rest top geregeld en bezorgt via post nl

Ik zou het niet weten :kijken,bestellen en betalen,dan kun je het halen.

Superlekkere taart!

Online besteld en stond netjes klaar!

Lekker gebak

Er was wat mis gegaan met de zending maar dat is keurig netjes opgelost. Het gebak smaakte goed.

Heerlijk!

Superservice, zeer netjes verpakt en geleverd en de vlaaien zijn echt heel lekker! De tompouce en witte chocolade waren favoriet!

Zelfs na sluitingstijd staan ze voor je klaar

De dag voor mijn verjaardag zou ik de bestelling ophalen, maar ik had de sluitingstijd niet in de gaten gehouden. Vlak voordat ze gingen sluiten belden ze mij op en kwamen ze met een oplossing. De vlaaien waren bij de buren geplaatst en ik kon ze alsnog ophalen. Mijn verjaardag was gered .

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.