Heerlijk gebak

Het gebak en vlaaien vallen altijd in de smaak!

Bestelling zoals ik verwacht had.

Makkelijk om via de site te bestellen.

Lekkere taarten

Eenvoudig besteld en af te halen in de buurt. Prima service

TOP

Taarten werden al lekker vroeg bezorgd en waren heerlijk. Het bezoek en mij zelf waren erg te spreken over de kwaliteit.

Makkelijk online besteld, de vlaai staat voor je klaar en is al gesneden. Je hoeft het alleen nog maar op te eten, en dat is natuurlijk geen enkel probleem! Zoals elke keer weer genoten van de heerlijke mozartvlaai.

Taart was super

De service in de winkel was top alleen de transport was ruk

Perfect. Ik zou zeker nog een keer hier willen bestellen.

Hele aardige werknemers, gezellig en geweldig. Zeker zo door gaan! Het eten was ook erg lekker!

Netjes afgehandeld

Het bestellen en afhalen ging echt makkelijk. We hadden een “roze” koek vlaai maar al onze visite vond de slagroom van de vlaai enorm chemische smaken. Afwasmiddel, alles werd genoemd. Uit eindelijk de vlaai maar weggooid. Heel erg zonder!

Ik had op de verkeerde dag besteld. Ter plekke heeft de medewerker uit de voorraad vlaaien gesneden. Dat terwijl het kermis was in Voorhout en erg druk.

Vriendelijke bediening en netjes op tijd bezorgd

Zie boven

Heerlijk

Erg lekker

lekker en vers gebak!

lekker en vers gebak, 1 klein tipje, het zou fijn zijn als al het personeel wist wat er in een taart zit kwa jam of ingrediënten ivm allergieën.

Goede kwaliteit voor goede prijs

goed, lekker en mooi op tijd.

voor elk wat wils

Lekker

zeer tevreden

perfect,kan niet beter zowel verzorging als bezorging. een dikke,dikke duim.

Limburgia beuningen, theo is een geweldige zakenman! Kan geen verkeerd verzinnen.

Vriendelijk geholpen, kreeg er gelijk een tas bij, fantastisch!

Heerlijk gebak met een goede service!

Top service met heerlijk vers gebak!

Werd niet hartelijk ontvangen

Het is niet fatsoenlijk als je een volle mond hebt om een klant te helpen

De taart was super!

Snelle levering met kwaliteit en een vrolijke afhandeling!

Altijd lekker

Ruime keuze, al zou ik alles aanbieden in zowel de traditionele bodem en de krokante bodem. Smaak is ook altijd goed, nooit teleurgesteld.

Heerlijke taarten

Heerlijke taarten en andere delicatessen, goede en vriendelijke service en heel makkelijk te online bestellen!

Heel klantvriendelijk, lekkere taart en goede service

Ik werd netjes gebeld dat mijn afhaaltijd niet mogelijk was, en we hebben samen een oplossing gezocht, heel fijn!

Klantvriendelijk en heerlijke vlaaien