het was weer lekker!

We hadden 2 vlaaien en een set minivlaaitjes besteld. Het was heerlijk. De vlaaien waren zacht en vers, en de minivlaaitjes waren te klein. Maar dat zegt meer over de smaak dan over onze verwachting; we lusten er nog wel meer van :)

Hoi W, Dank voor je fijne en positieve woorden! Wat fijn om te horen dat zowel de vlaaien als de mini vlaaitjes goed in de smaak zijn gevallen :) Hopelijk tot snel! Team Patisserie Limburgia

Ik mis de puddingkruimel in het assortiment

Andere vlaaien zijn lekker hoor, maar de Limburgse klassieker hoort er toch echt in als je je zelf Limburgia noemt.

Heerlijke vlaaien, topzaak! Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ben al jaren een tevreden klant. Fijne mensen die een mooi product neerzetten.

Hoi Linda, Dank voor je prachtige review! Wij zijn blij om te horen dat we je al jaren kunnen blij maken met ons gebak :) Hopelijk tot snel! Team Patisserie Limburgia

Hemels

Heerlijk gebak Goede website Prima bezorgservice

Heerlijke vlaaien!

Ik haal mijn vlaaien altijd bij Limburgia in Assendelft. Heerlijke vlaaien en aardige mensen !

Er was iets verkeerd gegaan bij de digitale bestelling. Als Limburgia niet hun uiterste best hadden gedaan om de bestelling te checken, dan had ik met 3 taarten gezeten in plaats van 1. Geweldige service dus!

Hi Ineke, Jammer om te horen dat het niet helemaal goed gegaan was met de bestelsite. Wij zijn blij om te horen dat de Limburgia winkel gecheckt heeft en alles toch naar wens was :) We zien je graag snel weer terug Team Patisserie Limburgia

De vlaaien waren heerlijk.

De vlaaien waren echt heerlijk.

Iets te droge bodem

De Wener koekbodem hebben we deze keer geprobeerd, maar vonden we iets te droog. Verder was de red velvet smaak met aarbeien yoghurt bavarois wel erg goed.

Hi Miranda, Jammer dat de Wenerbodem niet helemaal was zoals verwacht! Gelukkig is de red velvet vlaai wel goed in de smaak gevallen. Hopelijk tot een volgende keer :) Team Patisserie Limburgia

Heerlijke taarten

Goede service, super leuke medewerker en de taarten zijn zalig. Echt een aanrader!

Heerlijk

Heerlijke gebakjes. Kinderen ook lekker van gesmuld. Perfect op tijd geleverd.

Hi Kim! Fijn dat zowel de kinderen als jij van onze gebakjes hebben genoten! Bedankt voor de mooie woorden. Hopelijk tot snel! Team Patisserie Limburgia :)

Keurige en vriendelijke afhandeling.

Lekker gebak onze gasten gaan bijna altijd voor de Mozartvlaai De slagroom taart is ook lekker

Hi J! Wat leuk om te horen dat onze Mozartvlaai zo goed in de smaak valt! :) Hopelijk tot de volgende keer. Team Patisserie Limburgia

De foto taart was heerlijk en mooi

De gesorteerde vlaai erbij gedaan en dat was een succes . Bedankt dames voor de goede service

Heerlijke vlaai en taart. Goede service.

Heerlijk gebak en de levering is ingezet goede staat ontvangen.

De winkel was helaas gesloten maar via website besteld. Er waren helaas wel bezorgkosten aan verbonden maar gebak werd netjes op tijd geleverd in een doos met koelelementen. Zeer tevreden!

Niet tevreden

Ik heb vaker 1 taart besteld, En nu voor mijn verjaardag 2, Ze zaten samen in 1 doos inelkaar gedrukt, en dat is niet leuk om zo op te dienen.

Heerlijke vlaaien

De vlaaien zijn echt heerlijk! Bezorging door PostNL kan beter, 2 van de taarten zaten niet meer netjes in de doos! Misschien ook duidelijker aangeven dat de taarten niet gesneden worden als ze door PostNL bezorgd worden, nu staat het alleen in de kleine lettertjes die vaak over het hoofd worden gezien!

Goed en lekker.

Het was alleen jammer dat er maar 1 van de 2 vlaaien gesneden was terwijl ik dat wel had besteld. Maar de vlaaien waren heerlijk.

Het gebak was heerlijk. Ik werd zeer vriendelijk geholpen in de winkel

Heerlijk vers, keurig op tijd gebracht op kantoor

Heerlijke vlaaien, super vers, was een feestje om dit te trakteren op mijn werk

Hi Alice, Dank voor je fijne review! Leuk om te horen dat je onze heerlijke vlaaien getrakteerd had op het werk en alles goed in smaak is gevallen! Hopelijk zien we je snel weer. Team Patisserie Limburgia

Uitstekend geholpen mijn Vegan vlaai stond al voor negenen klaar

Uitstekend geholpen mijn Vegan vlaai stond al voor negen uur klaar

Echt lekkere taarten - met enthousiasme overhandigd

Vier taarten om aan mijn collega's te tracteren. Besteld op woensdagochtend. De website gaf niet aan dat het afhaaladres pas om 12 uur 's middags open was. Toen ik dat bij toeval ontdekte heb ik contact gezocht en kon ik buiten openingsuren de taarten toch afhalen. De taarten vielen erg goed in de smaak. Het vooraf laten snijden was erg handig.

Hi Lucas! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is gegaan en onze winkel samen met jou naar oplossing heeft gezocht betreft het ophalen van de vlaaien! Hopelijk zien we je weer snel! Team Patisserie Limburgia

Geweldig lekker!

Mooie, goed gevulde, fijn verschillende, heerlijk smaken vlaaien!

Heerlijke vlaai

Diverse soorten vlaai besteld, ze zijn allemaal erg lekker!

Goeie ervaring

Duidelijke site.