Goede kwaliteit en service

Fijn dat jullie de logo's voor ons museum willen bestellen

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Expositie Rien Poortvliet

Lekker en fijne winkel

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Familie weekend

Eenmalig

Ik had 1,5 vlaai besteld en laten bezorgen. De halve was helaas volledig door elkaar geschut en de topping zat dan ook ook meer in de doos dan op de vlaai. De hele vlaai was wel heelhuids over gekomen. Was lekker maar toch echt niet te vergelijken. Met die van de Limburgse bakker.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Feestje

Heerlijk

Vlaai heerlijk, levering prima geregeld !

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? productie volume

Lekker vlaaitje

Smaakte goed.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? EK voetbal

Fantástic !

As always, fantastic service and best tasting taarts, gebak & vlaaien !

Helemaal goed

Alles was goed en lekker

Goede taart!

Heerlijk!

Superlekkere vlaaien, vriendelijk personeel

Heerlijke vlaaien

Heerlijke verse vlaai en netjes op tijd bezorgd

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

Goede producten en nette oplossing geboden

Het transport was helaas niet helemaal goed gegaan, hier kan Limburgia niets aan doen. Na contact is er een zeer nette oplossing aangeboden! Producten zijn zeer goed!

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

Heerlijke taarten en snelle service

Door omstandigheden was de taart voor ons feest een dag van tevoren nog niet geregeld. Maar op vrijdag bestellen en op zaterdag stonden onze feesttaarten klaar! En ze waren heerlijk.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

Voldoet helemaal aan de verwachting.

Prima kwaliteit.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

Makkelijk en goed afgeleverd, en lekker!

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

Ruime keus, goed product.

Smakelijke vlaaien en goed verzorgde hapjes. Keurig verpakt.

Heerlijk

2 taarten besteld voor een verjaardag. Aardbei bavarois en slagroom. Het was heerlijk, beide gesneden geleverd zoals gevraagd.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

Heerlijk gebak, maar bestellen online lastig

HEt gebak is heerlijk! MAar het bestellen online om af te halen in de winkel is niet makkelijk. Zodra ja naar afrekenen gaat kan je alleen maar kiezen voor verzenden. HEt blijkt dat je alle velden moet invullen, maar daar is erg lastig achter te komen. Zou fijner zijn als je in eerste instantie keuze kunt maken afhalen winkel of bezorgen. Dat maakt het een stuk duidelijker

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? verjaardag

Speciaal een hele advokaatvlaai besteld, krijg maar een halve!

Naast een halve appelkruimel en een halve aardbeienvlaai een hele advokaatvlaai via internet besteld én betaald voor mijn familiefeestje. Advokaat heeft een bijzondere betekenis binnen mijn familie, daarom speciaal deze vlaai besteld. Helaas kreeg ik ondanks mijn bestelling slechts een halve advokaatvlaai, de andere helft was al verkocht door Limburgia Diemen. Slechte beurt dus...

Door leveringsproblemen goede oplossing geboden. Alles is volgens afspraak geleverd en de vrijwilligers hebben genoten. Bedankt

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Vrijwilligers opruimen TTcamping Sudosa

Na wat problemen met het aanmaken van een account (anders kan je niet bestellen) is het voor de rest makkelijk gegaan. 2 mooie vlaaien en al voor gesneden.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

Heel goed en heel lekker

Al jaren mijn favoriete aanbieder van gebak

Heerlijk gebak

Super om online te bestellen.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? verjaardag

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

Heerlijk gebak en vlaaien! Aardige en vlotte bediening.

• Voor welk viermoment heeft u bij ons besteld? Verjaardag

Oud en beschimmeld fruit op de slagroomtaart voor de verjaardag van mijn zoontje

De slagroomtaart had een vreemde smaak, fruit was oud en trof beschimmelde druiven en andere fruit op de taart. Zeer ontevreden dit keer over de kwaliteit en service van de dame achter de toonbank

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "