Lekker

Goede nette bediening, lekker gebak

Lekker maar helaas weer niet gesneden

Zou qua smaak en bezorgingen 5 sterren kunnen zijn. Alleen jammer dat als je gesneden vraagt dit niet is gebeurd Dit tot twee keer toe.

Lekkere taart ook glutenvrij en goede service

Lekkere taart ook glutenvrij en goede service

Elk jaar bestel ik voor de verjaardagen van mijn kinderen een fototaart. Ziet er niet alleen mooi uit maar smaakt ook nog eens heerlijk! Krijg altijd complimenten van de visite.

Lekker en punctueel

Nu twee keer besteld. Erg lekker en de volgende morgen Stan ze op de stoep

Geweldige service

Alle stappen die de klant moet doen om een bestelling te plaatsen zijn gewoon simpel en gemakkelijk te volgen.

Heerlijke paasslof!

Paasslof besteld via overzichtelijke webshop, snelle levering.

Goed verzorgd

Bestelling online geplaatst voor gesorteerd gebak. Zag er verzorgd uit en het zag er heerlijk uit en het smaakte ook nog eens erg lekker.

We hebben weer genoten.

4 halve vlaaien besteld en opgehaald. Stond klaar en was in stukken gesneden, zoals afgesproken. Perfect geregeld en de smaak was voortreffelijk zoals altijd. Zeker voor herhaling vatbaar.

lekker vers gebak

bestellen gaat gemakkelijk prima geholpen de taart was heerlijk

Vertrouwde kwaliteit

Twee halve vlaaien besteld op donderdagavond en deze werden zaterdag keurig op tijd geleverd (door PostNL) en waren goed verpakt met ijspakking. De vlaaien zelf smaakten overigens ook prima!

Vriendelijk en prima, slof niet goed afgebakken

Fijne site en bestelproces, vriendelijke medewerkers, kwaliteit van de vlaai prima. De paasslof was niet goed afgebakken, was niet gaar (ik weet dat het iets zacht moet zijn, maar deze bodem was te flexibel).

De taarten waren overheerlijk niks op aan te merken

Kwaliteit viel tegen

Paastaart was vers en smaakte goed, halve caramel vlaai had een chemisch smaakje. De aardbeientaart had een nattige bodem, de bavarois was dun en de harde aardbeien gleden er vanaf. De smaak was erg teleurstellend. De winkelier in Borne was uiterst vriendelijk, maar geen Limburgia meer voor mij.

Prima, heerlijke vlaaien!

Fijn geholpen met het afhalen van mijn bestelling Ik had online vergeten in te vullen om de vlaai te laten snijden, hebben ze alsnog in de winkel voor mij gedaan , top!

Lekker

Ikbeveel limburgia beuningen aan, een geweldige zaak!

Hartstikke goed.

Ik kon zaterdag niet voor 15.00 uur bij Limburgia in Borne zijn. Hebben ze geregeld dat ik voor 16.00 uur de vlaai op kon halen bij de buren (de groenteboer), ook hele vriendelijke luitjes. Overigens de jogertbosvruchten vlaai was/is heerlijk. Top!!

Top winkel

Vriendelijk en lekkere lekkernijen.

Lekker, makkelijk bestellen

Makkelijk thuis uitzoeken bestelken en betalen. Dan alleen nog ophalen op gekozen tijdstip. Lekkere vlaaien. Wel wat duurder geworden vind ik

Uitstekende taart, snelle bezorging

Uitstekende taart, snelle bezorging

Goede service, vriendelijke bediening

Het glutenvrij taartje was wel erg klein tov de prijs.