Gewoon zoals het hoort te gaan. Gewoon goed.

Prima. Raad het iedereen aan. Vlaaien heel lekker.

Heerlijke vlaaien, maar mist ontvangstbewijs

Je krijgt geen bericht als de vlaaien klaar liggen op de afhaallocatie. Is dit in de ochtend of later in de middag? Na contact via telefoon wel goed contact gekregen.

Lekker gebak

De vlaaien waren heerlijk, erg jammer dat de carrot cake niet bij de bestelling zat, was vergeten door de bakker werd mij verteld. Hierdoor moest ik helaas mijn dochter teleurstellen op haar eigen verjaardag.

Er zijn 2 heerlijke slagroomtaarten bezorgd.

Twee heerlijke slagroomtaarten die op tijd zijn bezorgd en al voorgesneden.

Heerlijke Bossche bollen, prima verpakt en op tijd bezorgd

Ik heb twee producten (vlaai en brood) besteld, maar moest de bestelling+levering ervan even een weekje uitstellen ivm. bezoek aan ziekenhuis. Ik heb dit gemaild en kreeg een keurig belletje van vriendelijke dame met fijne nieuwe afspraak. Dus nog vóór iets te proeven, al een fijne smaak aan overgehouden! Top!

Goed verpakt met coolpacks

Uitgebreid assortiment goed verpakt met coolpacks op tijd bezorgd zeer tevreden. Kwaliteit vlaaien waren zeer lekker de enigste minpunt was dat ze ondanks aangeven niet gesneden waren bij de onlinebestelling ondanks dat ik dat had aangegeven.

Heerlijke taart

correct en op tijd afgeleverd heerlijke taart wat een verschil met anderen

Goed gebak en goede service voor een goede prijs.

Heerlijke mooie gebakjes, heel snel geleverd en vielen ontzettend in de smaak. Prachtig om neer te zetten.

Vlaai

Smaakte heerlijk

heerlijke kleine vlaaitjes!!

Goed geholpen en gasten waren lovend over de vlaaitjes

Bestelling via de mail verliep prima. Ruime keuze. Bezorging op de tijd zoals het gevraagd is in de opmerking van de bestelling. Heerlijk gebak! Dat gaan we zeker vaker doen. Hartelijk bedankt!

Heerlijke taart

Fototaart besteld bij limburgia. Heerlijke slagroomtaart en goed op tijd!

Verrukkelijke cheesecake

Cheese cake is prima! De red velvet bevat een soort meringue die veel te zoet en glazuurachtig smaakt, absoluut niet lekker.

Smaakvolle gebakjes

25 kleine vrolijk ogende gebakjes keurig in een doos en direct presenteerbaar. Waren echt lekker en smaakvol! Op de site besteld, betaald en lokaal opgehaald. Makkelijk

Verkeerde vlaai geleverd, geen compensatie aangeboden

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling en vanuit de leverancier was een verkeerde vlaai geleverd. Weliswaar ben ik hier keurig over gebeld met verontschuldiging maar ik kreeg geen compensatie/vergoeding aangeboden. Alsnog een andere vlaai kiezen was ook niet mogelijk, kon er alleen voor kiezen de vlaai niet af te nemen.

Big size but poor quality

My apologies but this cake does not taste like real red velvet cake. While the bread part of red velvet is ok. The cream is super sugary. This is the first time we ordered from your company. Also the cake didnt seemed very fresh. You can get better red velvet cake from any Hema restaurant in the neighborhood. We wanted to have a nice fresh cake from bakery but unfortunately it does not fulfill the satisfaction you expect from a cake

Ik had even gebeld of de vlaaien voor 10.00 uur bezorgd konden worden. Dit was geen probleem. Vergeten 1 van de taarten aan te klikken om gesneden te worden. Werd ik nog even over gebeld of dit wel of niet moest. Netjes en persoonlijk. En uiteraard waren de taarten lekker :-).

Ik vind het echt geweldig de service het kan niet beter en de vlaaien zijn ook heel goed elke keer kom ik er weer.

Besteld en het stond klaar

Er lekker

Lekkere taart

Lekkere taart, makkelijk te bestellen en af te halen. Bij afhalen heel vriendelijke en gezellige medewerker.

Gekregen waar ik voor betaalde

Ik kreeg precies wat ik bestelde. Ik kan er dan verder ook weinig over kwijt

bestelling en levering perfect,

helaas de kruisbessen vlaai was slecht de schuim was ingezakt en slijmerig

Lekker gebak!

Altijd goed en lekker gebak. Vers, ruime keus, gemakkelijk online bestellen. Duidelijke tijdsaanduiding wanneer je besteld, wanneer het wordt geleverd / afgehaald kan worden.

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.