Keurige levering, het gebak was heerlijk vers.

Super lekker

Mijn foto trouwtaart was precies zoals ik de foto zelf had ingevoerd met tekst. De taart was super vers en erg lekker, dat vonden de gasten ook. Ook het contact via messenger om onzekerheid weg te nemen was top. Bedankt.

Great

Great

Prima.

Gaan er zeker weer gebruik van maken

Erg lekker

Kleine gebakjes besteld, zagen er prachtig uit. Vielen erg in de smaak bij de gasten. Ze hadden iets minder zoet gemogen.

Was mooi op tijd en perfect verpakt

Super lekker gewoon een kunstwerk

Heel lkkr

Ik vond het super eenvoudig om de fototaart te maken en te bestellen op jullie site. Daarbij was de slagroomtaart ook nog er lekker.

Lekker maar veel!

Lekker maar grote stukken. Volgende keer maar de halve vlaai in 6 stukken. Krijgt van ons een 7 ipv 8 omdat de slagroom wat boterig aanvoelde.

Weinig smaak

2 halve vlaaien besteld. De smaken die wij hadden besteld kwamen nauwelijks naar voren. We hadden witte chocola met pecannoten en stroopwafel. De witte chocola was meer pecannootjes met maplesiroop. Het had erg de schijn van dat wat er bovenop lag de smaak bepaald. Erg jammer

Heerlijke taarten, goede service

Voor de verjaardag van onze zoon hebben we taarten besteld bij Limburgia Assendelft. De candy dripcake voor de kids was een succes! En ook de vlaaien vielen erg in de smaak bij onze gasten. Vooral de Spaanse abrikoos is een aanrader! De eigenaren zijn zeer vriendelijk en de service is top; de taarten werden bij ons thuisbezorgd.

Heerlijke taart

Smaakvol en lekker.

Kreeg wat ik wat verwachte

De bestelling stond keurig klaar en precies wat ik had besteld. Keurig verpakt

Heerlijke vlaai

Brownie sinaasappel vlaai, heerlijk en smaakvol.

Vriendelijk, kwaliteit

Bestellingen komen soms te vroeg, als ik vraag om ..niet zo vroeg.., Maar mensen zijn heel vriendelijk, gebak is lekker. Limburgia Assendelft.

De tompoucetaart is ALTIJD een goede keuze!

Heerlijke taart met zo’n heerlijke krokante bodem. Een ‘tompouce’ ervaring op hoog niveau.

Lekker vers en van een uitstekende kwaliteit.

Oh mijn hemel, Wat weer heerlijk!!!

Zo vers. Zo smaakvol Zo ja wat zou ik zeggen,Ik zeg probeer het eens

Heerlijk

Ik had voor een verjaardag 2 doosjes met 9 kleine gebakjes gekocht. Ideaal !! Zien er mooi uit, 3 verschillende frisse smaken. Groot succes. Mijn ervaring is dat men tegenwoordig minder vaak grote stukken taart eet.

Altijd goed

Elk jaar bestel ik hier een foto taart voor mijn zoontje. Taart is lekker vers en altijd mooi opgemaakt. Leuk dat je zoveel verschillende foto's kunt gebruiken en ook nog tekst kunt toevoegen. Aanrader!

2 heerlijke vlaaien en ......

2 heerlijke vlaaien en ook nog €2 korting omdat ik contant heb betaald.

Heerlijke taart, goede service

Wat je verwacht, krijg je

Teleurgesteld in Candy Drip Cake

Teleurgesteld in de Candy Drip cake. Ik had deze taart besteld ervan uitgaande dat het om een laagjestaart ging (laagjes cake afgewisseld met laagjes vulling) omdat in de omschrijving stond "cake plakken met bavaroise". Bij aansnijden helaas bijna geen cake kunnen ontdekken. Het gaat om een héél dun cake laagje van nog geen halve cm dik op de bodem, en verder lagen op elkaar gestapelde bavaroise, waar dus geen cake meer tussen zit. Zou het zelf dus meer een bavaroise toetje noemen ipv een taart. Verder zijn de smaken en de versiering wel goed, maar als je je verheugt op cake is dit wel heel erg jammer. Bestelling, levering en algemene kwaliteit (mooie doos, leuk foldertje erbij, etc) was wel helemaal top overigens.

De lekkerste vlaaien en chocolade bonbons!

Snelle service, bestelling staat altijd klaar. Behulpzaam personeel. En de vlaaien zijn te lekker. Gewoon 10 punten!

Heerlijk

Goed geholpen aardige mensen