Filters

10

Lekker

Vers goede bodem en goed houdbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Leuke en vriendelijk personeel. Heerlijk gebak en chocolade

  • Aanbevelen? Ja
6

Op tijd geleverd, maar weinig variatie

15x gesorteerd gebak besteld, maar 12x een vlaaipunt geleverd, 2x hazelino en 1x een aardbeienrondo

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service en top taarten

Hele fijne winkel top personeel Goede levering en top taarten meer dan alle sterren waard

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker gebak en vlaaien

Ze zijn altijd beleeft winkel netjes en schoon! Ook de bezorging keurig op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Fout goed hersteld

Bij ophalen van 2 halve vlaaien bleek dat ze toch in stukken waren gesneden terwijl we heel hadden aangegeven.Als tegemoetkoming een halve ongesneden vlaai extra erbij gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke aardbeientaart

Voor moederdag een heerlijke aardbeientaart met slagroom besteld. Deze werd netjes zaterdsgsbezorg. Hij was weer heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
6

Wel lekker maar duur

Voor eerst sinds lange tijd weer eens bij limburgia besteld. Online, ging gemakkelijk en ruim keus. Ik was net op tijd want bleek dat zaterdagmiddag de winkel dicht is?! Ik wist dat niet, maar goed. Wij kwamen tot de conclusie dat het geleg goed was, maar de bodem veel te droog. Al net al vond ik het het geld niet waard. Jammer. Ik haal de volgende keer weer gewoon bij de supermarkt. Lekkerder en veel goedkoper.

  • Aanbevelen? Nee
7

Super service

Voor de 2e keer online besteld, op tijd geleverd, helaas was de vlaai niet in punten gesneden wat wel besteld was. Verder was alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel besteld

Snel besteld en op te halen op de aangegeven dag. Vlaai was netje gesneden in stukken zoals bij de bestelling aangevinkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima.

Werd keurig volgens de gegeven tijd bezorgd en de verpakking was uit de kunst. Zaten vriesvakken bij om de vlaai koel te houden en ook een leuke attentie erbij.

  • Aanbevelen? Ja
9

leuke zaak met heerlijke producten.

overzichtelijke site de aardbeienvlaai met slagroom en krokante bodem was verrukkelijk. Van te voren besteld om teleurstelling te voorkomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker!

Ook door de visite werd de vlaai als heerlijk ervaren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon erg lekker

Zeer goede ervaring lekkere Limburgse vlaaien. Vers zeer goed van smaak een echte aanrader en een goede bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, lekkere vlaaien

Ik mocht mijn bestelling de volgende dag al op komen halen. Vriendelijke mensen en de vlaaien waren heel goed!

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon goed

Jammer dat ik moest bijbetalen voor 2 halve doosjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed verzorgd en fijne service

Gebak online besteld voor de verjaardag van mijn dochter. Ook twee lactosevrije gebakjes. Het zag er super uit en het was lekker. Wat ik misschien nog wel belangrijker vind is de service, die vind ik op dit filiaal zo verbeterd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede prijs/kwaliteit verhouding

  • Aanbevelen? Ja
10

Ruime keus

Taarten besteld voor een verjaardag. Stonden klaar en vriendelijk geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
8

zeer goed

alles goed geregeld goede producten met smaak top

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke verse taart

Aardbeientaart met krokante bodem smaakte heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd prima!!

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Bij een lieve bedlegerige vriendin is een prima tompoesvlaai bezorgd, met een leuk kaartje erbij. Complimenten voor Limburgia vlaaien Vlaardingen

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

is goed

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed

besteld, betaald, gehaald, prima zo

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.