Filters

7

Goed lekker

Zag er goed uit en was lekker foto was mooi

  • Aanbevelen? Ja
10

Super lekker gebak

Iedereen heeft heerlijk genoten van het lekkere gebak van Limburgia. 4 halve vlaaien, de keus was moeilijk te maken, ze zijn allemaal voortreffelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Nvt

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
6

Taart per post geen succes!

De taarten zijn prima, hoewel ze geen gewone rijstevlaai hebben, alleen met vieze slagroom.... En taarten per post laten brengen is niet altijd een goed idee. De slagroom zit door de hele doos, alleen de abrikoos en kersen met raster bleven enigzins netjes. Afhalen is beter denk ik. Of door de winkel zelf laten brengen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, iets beperkte mogelijkheid

Zou graag een mogelijkheid hebben gehad om persoonlijke boodschap (kaartje) bij de levering te voegen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Heerlijke taart

De slagroomtaart was heerlijk, ook de witte chocolade aan de buitenkant.

  • Aanbevelen? Ja
4

Verkeerde tekst op opzet stuk.

Tekst doorgeven Hoera ... 14 jaar en ik krijg een opzet stuk met Hoera oma 90 jaar. Aanbevelen op ja gezet omdat de taart er goed uitziet.

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel klantvriendelijk, wel vroeg gesloten

Had vlaaien besteld om op zaterdag op te halen. Echter niet gezien dat men om 14.00 uur al dicht ging. Ben netjes gebeld en men is nog even gebleven zodat ik kon regelen dat de bestelling toch nog opgehaald kon worden. Compliment! Echter op zaterdag al om 14.00 uur sluiten bevreemd mij wel. Misschien duidelijker vermelden bij de bestelling dat het voor 14.00 uur gehaald moet worden?

  • Aanbevelen? Ja
10

100% goed

Mijn ervaring omschrijf is als volgt

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Top

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk om heerlijke taarten/vlaaien te bestellen

Ruim assortiment van taarten en vlaaien, bovendien zijn ze ook nog heerlijk. Het is dat het niet goed voor je is, anders bestelde ik elk weekend wel wat.

  • Aanbevelen? Ja
5

Hoop gedoe

Kon de zaak Limburgia eerst niet vinden, was ondergebracht bij Brew. Weet ik dan nu ook weer. Bleek de bestelling niet goed verwerkt. Het tekort kon terplaatse worden opgelost. De compensatie chocolaatjes waren perfect.

  • Aanbevelen? Nee
8

alles is fijn en prima geregeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Lekker gebak!

Heerlijk vers gebak! Jammer dat er geen slagroomschnite was, zonder abrikozen maar de slagroom taart was ook heerlijk. Misschien wat aan de dure kant? Ik heb daar verder niet echt veel verstand van. Maar het verse is het wel waard!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geregeld

Makkelijk te bestellen en goede bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Maybe too good! We regularly indulge in the Carrot and Walnut cake, and it never disappoints! Always super fresh and delivered promptly (and with a smile) by our local shop!

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed!

Klantvriendelijke medewerker aan de telefoon gehad. Prima service en binnen de genoemde tijd bezorgd! Applaus,... (emoticons waren niet toegestaan) Een aanrader. En, als klap op de vuurpijl, waren de vlaaien echt heel lekker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Verrukkelijk!

Vlaaien waren heerlijk. Heerlijke krokante bodem

  • Aanbevelen? Ja
9

Super lekker

Erg lekker en netjes op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Kiezen is moeilijk, zo veel lekkere dingen warbij het water je in de mond loopt!

Vriendelijke mensen die je goed adviseren als je er zelf niet uitkomt.

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht

heb niets kunnen bestellen want de site gaf me geen mogelijkheden om een datum te prikken Ook 2 keer gebeld naar de winkel in Zevenaar zonder enige reactie. Dus daarna taarten bij de Jumbo besteld. gr Alex

  • Aanbevelen? Nee
10

Super top service

Ik heb een burn-out, zware depressie en daardoor veel last van smetvrees. Men heeft daar rekening mee gehouden en nu durf ik vaker te bestellen. Echt top service. Waardeer ik enorm

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

De taart stond netjes klaar op de afgesproken dag. Dame in de winkel was vriendelijke en de vlaai heerlijk en vers. We hebben ervan gesmuld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijjk

Prima, vlaaien stonden keurig gesneden voor me klaar. Smaskten heerlijk..

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.