Filters

10

Heerlijk gebak en super service

Altijd Heerlijk gebak, taarten, vlaaien en koffie of thee en de service is top

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en heerlijk gebak!

Mijn ervaring met Limburgia is zeer goed! Zij hebben echt heerlijk gebak en een hele fijne service! Ik heb al meerdere malen gebak hier besteld en het is iedere keer weer om te smullen. Tot de volgende bestelling! Kaakchirurgie Holland Zwijndrecht :)

  • Aanbevelen? Ja
8

Geen klachten.

Alles precies zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Makkelijk te bestellen genoeg keuze

  • Aanbevelen? Ja
5

Slecht vindbaar, is geen “echte” Limburgia.

Zijn verhuisd, zitten nu in een soort koffiehuis. Staat niet aangegeven op de gevel dat hier ook Limburgia bij inzit. Ik had via internet besteld en ging in eerste instantie naar het oude (inmiddels verlaten) pand, daarna een zoektocht en na veel vragen dus uiteindelijk gevonden. Ook de appel kruimeltaart was in 12 zeer ongelijke slordige stukken gesneden. Al met al geen top ervaring.. de taart smaakte gelukkig wel erg lekker.

  • Aanbevelen? Nee
10

ruime keuze in vlaaien

2 weken voor mijn verjaardag online vlaaien besteld, stonden keurig klaar op de gewenste datum

  • Aanbevelen? Ja
9

Het bestellen is perfect

Een hele goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

prima verzorgd door Jack's Delicatessenhuis

heerlijk gebak, en mijn favoriet is de Spaanse abrikozenvlaai (graag nog wat meer abrikozen toevoegen...).

  • Aanbevelen? Ja
9

Echt lekker en goed verzorgd

Online bestellen was erg makkelijk. Alles stond op tijd klaar bij ophalen en het was erg lekker

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed verzorgt en van smaak, met passende service.

  • Aanbevelen? Ja
9

top ! altijd lekker gebak/taart

Goede service en kwaliteit zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Lekker en goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijk gebak en taart !!

Ik geef een tien !! Voor de smaken, bezorging en perfecte verpakking .

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

eenvoudig te bestellen, veel keuze, op tijd geleverd en mooi gesneden in kleine stukken. Nog belangrijker: VERS en HEERLIJK!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke vlaai

Heerlijke vlaai, handige website, thuisbezorging. Super goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

Heerlijke taart en goede bezorgservice

De taarten van Limburgia zijn altijd heerlijk, helaas zit er alleen geen zaak meer in de buurt. Daarom nu van het hoofdkantoor besteld en laten bezorgen. De taarten zaten in een stevige doos met koelelementen, helaas waren de taartdozen zelf wel wat gedeukt wat een klein beetje aan de taart te zien was (de grote doos overigens niet). Maar de smaak was super.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben tevreden

Wij bestellen af en toe tarten bij Limburgia voor verjaardag, wij vinden tarten vers en lekker mensen aardig en goede bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Super service en uitstekende kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
7

Lekkere taart

Wel vergeten te snijden, en er zat een hele harde pit in de vlaai. Verder prima taartje

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

super

Via de site een vlaai gereserveerd . En altijd ligt ie klaar en netjes op de datum die je wenst. Super.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke vlaai

Heerlijke tompoucevlaai gegeten. En keurig geholpen. Leuke verkoopsters

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

X

  • Aanbevelen? Ja
10

grandioos

de vlaai was heerlijk maar voor de vriendelijke gastvrije behandeling in dit filiaal is voortreffelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geregeld

Per ongeluk 2 hele en een halve vlaai besteld, terwijl dit 1 hele en 2 halve had moeten zijn...... Werd niet moeilijk over gedaan, super.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.