Filters

10

Heerlijk!

Altijd lekker, vers en het bestellen gaat vlot en makkelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Lekker

Ze maken goed en lekkere vlaai.

  • Aanbevelen? Ja
8

superlekker

de oranje tompouce vlaai zag er heerlijk uit en zo smaakte die ook. En heel luxe, thuis bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Leuker

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en netjes geleverd

Taarten naar familie opgestuurd; alles voorspoedig gegaan en goede prijs/kwaliteit-verhouding

  • Aanbevelen? Ja
10

Verrukkelijke taarten

De slagroom foto taart was heel goed gelukt en ook enorm lekker witte chocolade aan de zijkant, lekkere bodem en heel veel slagroom.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed, vriendelijk!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk!

De bestelling stond keurig op tijd klaar en was heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Komen afspraken na

Ik moest last minute de order aanpassen en dit was geen enkel probleem. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Overtrof verwachtingen

Ik twijfelde over online bestellen. Maar de plaatselijke winkel bij ons, die de lekkerste taarten op bestelling maakte was gesloten. En we wilden toch wat anders dan de 'gewone' taartjes van de bakker. Een vlaai met krokante bodem vinden, valt niet mee in de supermarkt. De taarten van Limburgia kwamen helemaal heel in een grote doos met koelelement. De postbode belde netjes aan. De versiering lag nog helemaal recht en de krokante bodem was niet slap. De smaken die we hadden besteld waren lekker. Het is niet haute cuisine maar zeker herhaling waard.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk vers, en smaakvol.

Iedere keer weer een feestje op tafel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service

Goede service en heerlijke taart. De snoepjestaart viel enorm in de smaak bij de kleine.

  • Aanbevelen? Ja
10

Opnieuw genoten!

Onze Koningsdag was weer compleet met de oranje tompoucenvlaai en oranje soezen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zag er prima uit en de smaak was uitstekend!

De taart en de donuts die ik had besteld zagen er heel goed en feestelijk uit en de smaak was uitstekend! Het voldeed volledig aan onze verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke taart!

Is zeker het geld waard

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed (opgelost) en heerlijk

Ik had een vlaai besteld maar daarvan was de merengue helaas compleet ingezakt en uitgelopen. Na mailcontact mocht ik de volgende dag zomaar een nieuwe op komen halen! Super fijn en attent! Moet wel zeggen dat de merengue sowieso geen kassucces was want ook van de 2e vlaai kon het nog geen 5 min buiten de koeling staan of het begon alweer te 'smelten'...

  • Aanbevelen? Ja
9

Veel variatie

Lekkere vlaaien en veel verschillende soorten. Echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gezellige verkoper, heerlijk gebak!

Komen we zeker terug..ook al is t stukje rijden. Meer dan waard!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke vlaaien en top geholpen bij het ophalen

Hetzelfde antwoord als hiervoor geschreven

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekkere vlaai op tijd geleverd.

Too

  • Aanbevelen? Ja
8

8

wordt goed en netjes geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Heerlijke vlaaien

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische

Heerlijke taarten

  • Aanbevelen? Ja
10

Veels te lekker

Goed verzorgd snijden de taart pas als je het ophaalt zodat het vers blijft. Kan niet anders zeggen super goed verzorgd en aardige bediening. Helemaal TOP

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geregeld

Bestelling afgehaald, was goed verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.