Filters

8

Lekkere taarten

De taarten waren echt lekker

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima kwaliteit.

Aardbeienvlaai heel lekker. Het ontbrak aan keuze losse stukken vlaai.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Wij hadden een mozartvlaai met krokante bodem bestelden die was erg lekker. Alleen is onze mening dat er voorheen meer advokaat op zat dan dat er tegenwoordig op zit. was nauwlijkd te proeven en dat vinden we erg jammer.

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd een succes.

De Mozartvlaai is altijf een succes. Heerlijk. Ook de.bodem.is erg lekker.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ruime keus

Goede website met ruime keus. Op tijd gebracht. Bedankt oor de service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service.

Gezellige dames, vlot geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Super goed en lekker.

Super.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

de bestelling via de site verliep soepel. De wachttijd bij de winkel was kort en de vlaai was heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

altijd lekker

en een goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk product en bijzonder prettig geholpen

Kom graag terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Echt super snel geleverd lekkere vlaaien

  • Aanbevelen? Ja
8

Super service

De heerlijke vlaai die ik besteld had stond S:morgens keurig op tijd klaar,

  • Aanbevelen? Ja
9

Lekkere taarten/vlaaien en prima service.

Lekkere taarten/vlaaien en prima service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede taart en heerlijk gegeten

Goede en heerlijk taart!

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle services

goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Goef

Bij 't ophalen stond mijn naam niet in 't systeem, maar de bestelling stond gelukkig wel klaar

  • Aanbevelen? Ja
9

Makkelijk online

Vanaf zee besteld, volgende dag opgehaald

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk bestellen. Super gebak

Op de site was het gemakkelijk om te bestellen. De slagroomtaart voor de 2e keer besteld. Heerlijk zacht slagroom gebak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Super service met super lekkere vlaai laten bezorgen echt top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Heerlijke slagroom taarten en geweldige service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke Taart

Lekker tiramisu taart. Ik had gevraagd of het al in 12 stukjes gesneden kon woorden en dat kon dus daar ben ik blij mee. Top winkel

  • Aanbevelen? Ja
9

Blij verrast!

Super nette bezorging, en een goede heerlijke verse taart. Meer dan tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig,netjes,vriendelijk personeel.

Prima.Keurig netjes,vriendelijk personeel.De vlaaien zien er ook heel goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Lekkere taart

Lekkere taart. Vriendelijke service. Jarig Jopje kon de taart mooi online uitzoeken en bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk, zoals altijd.

Heerlijk, zoals altijd.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.