Filters

8

Lekkere cheesecake

De cheesecake lag klaar en was erg lekker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super.

Nette site. Duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer klantvriendelijk en lekker gebak

Idem hierboven

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijke vlaai, prima levering.

De vlaai zag er prima uit en smaakte heerlijk. Wel jammer dat hij niet gesneden kon worden geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed verzorgd netjes gesneden

Ik heb op woensdag een rijstevlaao besteld en op vrijdag om 09.00 kwamen ze hem brengen hij was overheerlijk en netjes gesneden super service zeker voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Goede en snelle service, er was iets niet beschikbaar zoals ik het door had gegeven maar dit is in goed overleg weer goed gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Makkelijk, snel, vriendelijk, en snel geleverd

Om gebak te bestellen bij Limburgia heb ik gebruik gemaakt van de overzichtelijke website. Eenvoudig te bestellen. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Hoe lief, bij aflevering, stond de bestelauto vast bij een weg omleiding. Er werd een medewerkster op de fiets gestuurd naar de auto om het gebak over te nemen en zo toch nog, op tijd de bestelling af te leveren. Chapeau Limburgia Krimpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en goede kwaliteit

Ik kom graag bij Limburgia in Vathorst. De producten zijn altijd vers en je wordt er ontzettend vriendelijk geholpen! Niet alleen voor een lekker stuk vlaai kun je er terecht maar ook voor heerlijke lunchhapjes. Er wordt op verzoek ook een picknick mand gemaakt. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
8

Lekker!

Smaakt prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima geregeld

Goede service. Bestelling op juiste datum en tijd bezorgd. Top.

  • Aanbevelen? Ja
9

Online bestellen en de volgende dag al ophalen.

Voor de zoveelste keer hier een slagroomtaart besteld. Heerlijke slagroomtaart van goede kwaliteit en voor een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

Zeer gastvrije eigenaresse die ons de lekkerste vlaai van de wereld heeft verkocht;Mozart

  • Aanbevelen? Ja
8

Bestelling niet geleverd maar uitstekend opgelost

Bestelling was niet geleverd ook niet terug te vinden in de bestellijst maar wij zelf wel een bevestigingsmail gehad van de bestelling en betaling door de eigenaar van de vestiging in HARDENBERG prima opgelost

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijke vlaaien

Super lekker en hele goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk gebak

Altijd vriendelijk personeel in de winkel. De taarten waren super al voorgesneden en iedereen vond het erg lekker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Wij zijn al jaren fan van Limburgia. Vooral dol op de abrikozen- en kersenvlaai met schuim. De site is mooi, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Het assortiment is volledig en overheerlijk. Ik vroeg mij alleen af of er ook oranje tompoucen komen voor Koningsdag? En het is ideaal dat ze ook thuisbezorgen. Wij zijn supertevreden en bestellen regelmatig bij Limburgia. In één woord: geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Bestelling was snel geplaatst online. Bezorging was netjes op tijd. En de vlaaien waren heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede service van de lokale Limburgia in Assen!

Telefonisch contact opgenomen vanwege het meesturen van een tekstje en goede hulp hierin gehad!

  • Aanbevelen? Ja
8

tevreden

Mijin bestelling stond klaar op de afgesproken tijd. Ik kreeg zelfs nog hulp bij het brengen van de vlaaien naar mijn auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Was een héérlijke slagroomtaart die er ook nog héél mooi uit zag!

Was een héérlijke slagroomtaart die er ook nog héél mooi uit zag!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super..

Service gericht..

  • Aanbevelen? Ja
8

Heerlijk!!

De taart (aardbeien op krokante bodem) was heerlijk, wel dezelfde dag opeten! Heb tijdstip van bezorging gemist, dat kan beter (of ik moet beter kijken). Tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
8

Veel keus, erg lekker!

Al jaren koop ik, op mijn verjaardag de verse aardbeienvlaai op krokante bodem. Daarnaast meestal nog wel 1 of 2 halve vlaaien met een andere topping. Altijd zeer naar tevredenheid. Lekker royaal belegd. Dit keer was ik verbaasd dat de aardbeien binnen 2 dagen bedorven waren. Eerlijkheidshalve moet ik er bij vermelden dat de taart niet in de koelkast heeft gestaan maar in de (koele) bijkeuken...zo'n 10 gr. Vriendelijk personeel. Blijf beslist positief over de kwaliteit en versheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Alles wat bij fijn vandaan komt is geweldig

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed .

Het is even uit vogelen hoe het werkt ..maar als je het door hebt is het heel simpel en heel kwaliteit is heel goed..

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.