Filters

10

Uitstekend!

Doen niet moeilijk met welke foto's ze op de taart zetten! Uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
8

zeer goede en snelle afhandeling

Ik moest mijn bestelling ivm een plotseling door corona besmettte bezoeker helaas cancelen . Dit kon eenvoudig door het versturen van een email en enkele uren daarna reeds een email ontvangen dat de canceling akkoord was en het bedrag dat ik had betaald zou worden teruggeboekt. Dit was reeds de volgende op mijn rekening gestort. Prima !!!! services , mijn dank

  • Aanbevelen? Ja
10

We hebben de vlaai cadeau gegeven, maar gehoord van de ontvangers dat hij heerlijk was.

De vlaai stond op tijd klaar na onze aanvraag via internet en zag er verzorgd uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Altijd heerlijk en makkelijk online te bestellen !

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en heerlijk

Makkelijk te bestellen via website. Snel en heerlijke taarten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke vlaaien

Heerlijke vlaaien,makkelijk online te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service heerlijk gebak

Bestelling kwam als afgesproken wat betreft tijd en locatie. Heerlijk gebak

  • Aanbevelen? Ja
5

Viel tegen

Vlaai en taart vielen uit elkaar en de smaak viel deze keer ook tegen. Denk dat wij de volgende keer ergens anders ons gebak halen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Perfect

altijd fijne service en heerlijke taarten

  • Aanbevelen? Ja
9

Super lekkere vlaaien en goede service

Super lekkere vlaaien en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Een aanbeveling . Alles smaakte heerlijk en was keurig verzorgd. Gaf mijn verjaardag extra kleur.

  • Aanbevelen? Ja
9

Lekker vers gebak

Lekker vers gebak

  • Aanbevelen? Ja
6

Lekkere tijd maar slechte communicatie

Heerlijke taart besteld tegen goede prijs via hun website. Maar deze laat nogal te wensen over wat betreft de communicatie. Nergens stond hoe laat ik de taart kon ophalen of wat ik daarvoor nodig had. Dus in het opmerkingenveld heb ik neergezet: "ik hoor graag vanaf wanneer de taart opgehaald kan worden", maar zelfs daar is nooit reactie op gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
8

het was allemaal super lekker!!

het ziet er allemaal netjes verzorgd uit....

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service en bezorging!

De medewerkers doen hun best om er een feest van te maken, ze stellen leuke dingen voor en de bezorger belde van tevoren nog. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Wow wat een super snele levering

Dat was een leuke vroege ochtend verrassing - al voor 9 uur mijn verjaardagstaart in huis bij mijn dochter.

  • Aanbevelen? Ja
1

Nog geen idee

Hartstikke leuk zo'n enquête, alleen moet deze na de levering gestuurd worden en niet ervoor.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed en de taart was voortreffelijk

De taart was perfect, maar het kaartje erbij vond ik erg armoedig.. Het leek een stukje papier uitgeprint en met gele stift geaccentueerd, dat had wat verzorgder gekund. Maar het gebak was erg lekker en smaakvol en dat was het belangrijkste.. Zie het meer als een tip bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Ingrid de Vries

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

Heerlijke vlaai monchou

  • Aanbevelen? Ja
1

Ik heb mijn gel terug gekregen....

Taart was naar de winkel kapot bezorgd.... het was een cadeutje voor mijn vrouw dus dit was echt slecht. Ik vragde mijn geld terug, als er was geen alternatief die mijn vrouw wilde.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heerlijkheid allemaal.

Gemakkelijk via website te bestellen. Ruime keuze in heerlijkheden

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie, lekker gebak

De tompouce en de sinasappel merengue vlaai zeker aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Amazing carrot cake

We ordered an amazing carrot cake to be delivered in our home. They delivered it early in the morning with a good presentation and the cake was so good :)

  • Would you recommend us? Yes
10

Uitstekend

Makkelijk om te bestellen, werd thuisbezorgd. 'S morgens kreeg in een app, gezien ik gevraagd had om de taart te snijden, echter bij de desbetreffende taart was dit niet raadzaam. Fijn dat er contact werd opgenomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super lekker!!

De vlaaien van Limburgia zijn zo geweldig lekker, we hebben al heel wat varianten geproefd en ze zijn stuk voor stuk heel erg lekker. Je kunt je bestelling heel eenvoudig via de website doorgeven, je kunt zelfs aangeven of je de vlaai gesneden wil hebben, of je de vlaaien op gaat halen of tegen een redelijke vergoeding laat thuis bezorgen. De prijs kwaliteit verhouding is ook goed.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.