Filters

9

Bestelling en ophalen verliep soepel. Heerlijke taart!

Zeker aan te raden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was makkelijk te bestellen en duidelijk.

Prima!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijk

Heerlijk gebak. Goede service

  • Aanbevelen? Ja
7

zutphen, vriendelijk en behulpzaam

Bestellen voor gebak altijd hier. Altijd vers, smaak is heerlijk, veel keuze en goede allergie informatie in ons geval erg handig. Bezorgservice Zutphen, super, echt altijd stip op tijd. Min punt voor de bakkerij afdeling, Bananenvlaai meer van verwacht, smaak naar bananen niet echt, beetje een chemische smaak. Afgelopen Pasen 3 soorten vlaaien besteld, helaas de monchouvlaai weg moeten gooien. De slagroom was bedorven, echt heel vies. Melding gemaakt hierover in Zutphen, voor de bakkerij.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijk en kwalitatief goede taart

Heerlijke taart, keurig volgens afspraak gesneden en geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker, makkelijk besteld en fijn bezorgd!

Een lekkere vlaai waar je er meer van lust! Makkelijk te bestellen via de site en correct bezorgd! In één woord” aanrader !”

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt geweldig hoe het eigenlijk hoort te zijn

De bestelling was op de afgesproken tijd bezorgd En echt alles wat we hebben besteld is zo vers en van top kwaliteit De volgende keer zeer zeker weer bestellen bij Limburgia

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend lekker

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Snel besteld en opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijk en vers

Makkelijk bestellen en op tijd geleverd Heerlijke vlaaien Niets op aan te merken. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijke vlaaien

De paasvlaai met krokante bodem. Heerlijk ook nog een halve citroen merengue met harde bodem. Ook smaakvol!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Heerlijke paasvlaai

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk gebak, netjes op tijd bezorgd en een vriendelijke medewerker aan de telefoon.

uitstekende service en heerlijk gebak

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima bediening en service.

Een goede bediening en service bij het ophalen van bestelde vlaai. Bovendien was de vlaai heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijke verse vlaaien

De vlaaien waren heerlijk vers en gesneden, zoals gevraagd

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekkere producten en vriendelijke medewerkers

Heerlijke gebak en de bediening was prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super bezorging, service en lekker gebak en vlaaien

Al meerdere keren vlaaien bestelt bij deze winkel, en deze vlaaien zijn echt heel erg vers en lekker. De service van Limburgia is ook heel erg goed, bij bezorging super vriendelijk personeel. Dus een uitstekende winkel!!

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig

super lekker gebak en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Tasted amazing / super easy and on time delivery

As per the title....

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service

Goede service vriendelijk personeel en top kwaliteit taarten

  • Aanbevelen? Ja
10

Super zoals altijd!!

Het gebak was heerlijk ! Zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijke vlaai

Heerlijke vlaai en aardig personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon top!

Heerlijk gebak, mooie winkel, leuk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk gebak

Heerlijk gebak, veel keu en vriendelijk peesoneel. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekkere en prima verzorgde vlaai

Lekker en goed verzorgde vlaai voor een mooie prijs

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.