Filters

10

Heerlijk

Snel besteld via internet en de taart stond klaar wanneer ik had gezegd dat ik hem wou ophalen. Daarnaast is de Raspberry cheesecake een echte aanrader. Lekker smeuïg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke verfijnde smaak

Heerlijke verfijnde smaak. Goede ingredienten en met vakmanschap gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd uitstekend.

De kwaliteit van de vlaaien van Limburgia is van ongeëvenaarde klasse.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Altijd prima om kado te doen

  • Aanbevelen? Ja
8

De monchou kersenvlaai = Fántastisch

Wij hadden dit keer 2 soorten vlaaien. De monchou kersenvlaai was zoals de 1e x Fántastisch. Dé meest succesvolste!!! De red velvet vlaai was de topping heerlijk maar de koek helaas erg droog. Maar genoten hebben we dit x weer!

  • Aanbevelen? Nee
4

Snelle levering maar kapotte taart

De taarten werden op de afgesproken datum bezorgd ze zaten erg goed verpakt met zelfs een koel element en met een sticker let op deze zijde boven breekbaar gebak!!! Maar bij het openmaken vd doos waren de taarten een grote ravage niks meer van wat we besteld hadden... Ik denk dat het zeker bij de bezorging ligt maar toch geen reclame lijkt me!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Heerlijke taart, vriendelijk personeel

Heerlijke taart (de)uitsmijter (paas-taart). Zeer behulpzaam, vriendelijk en vrolijk personeel in de winkel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Prima service, keurig op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Ondanks foutje netjes hersteld

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en de taarten zijn top

Kom er al jaren met plezier mijn bestellingen opgeven en de taarten en vlaaien zijn uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Gwn goed

Online besteld perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Nietjes en goed verzorgd

Bestelling netjes vroeg in de ochtend afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

Mooi verse aardbeienvlaai afgeleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Duidelijke site en heerlijke taart!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch

Het gebak en alles is zo lekker en vers en goed. In 1 woord fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en goede service

Kwaliteit is altijd goed. En zijn altijd vriendelijk en service gericht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig service

Wat een geweldig service! Dit was mijn eerste bestelling met Limburgia Nieuwegein. Ik wilde iemand verassen (zijn verjaardag is Zondag) op Zaterdag omdat ze niet bezorgen op de Zondag (niet mogelijk via website). Dus wij bellen hoelaat ze aankomen op Zaterdag en uitleggen dat het voor een verjaardag is op Zondag. Zegt diegene aan de telefoon dat ze het ook kunnen bezorgen op de Zondag voor ons. EN last minute met een klein kaartje en strikje aan met felicitatie en onze namen erop. Wauw! Echt SUPER bedankt Limburgia Nieuwegein, jullie hebben de jarige jop helemaal blij gemaakt. Taart is trouwens ook heeeerlijk. Top service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goede bezorging netjes schoon en vriendelijke!

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet geleverd

Er was een levering aan Limburgia Zwijndrecht, verwisseld, waardoor mijn bestelde vlaai niet is binnengekomen. Slechte zaak. Niet de schuld van de eigenaar Limburgia Zwijndrecht, die ons keurig informeerde.

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet fijn

Taart was niet naar wens. Bij aankomst thuis viel het op dat het plaatje scheef op de taart zat. Hierdoor was een belangrijk deel van de foto bedekt met slagroom. Heel jammer dit voor dat bedrag.

  • Aanbevelen? Nee
8

Gebak was prima van smaak

Smaak gebak altijd goed. De bakker had waarschijnlijk iets te hard moeten remmen, want gebak lag op elkaar. Medewerker van de winkel heeft geprobeerd er nog wat van te maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijk en mooi verjaardagstaartje voor mijn dochter

Zo geregeld via de site en het was een leuke dripcake verjaardagstaart. Echt een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk

In deze coronatijd hebben de mensen van Limburgia Vlissingen meegedacht en zelf contact opgenomen met mij na een bestelling. Echt top!

  • Aanbevelen? Ja
4

Matig/slecht

Om de lokale winkelier te steunen, een slagroomschnitt besteld, maar er was een levering van een ander filiaal bezorgd. Geen slagroomschnitt dus!! en dan is het ook niet meer mogelijk om bij de Hema iets te bestellen of af te halen in deze coronatijd. Om de winkelier toch te steunen in overleg de betaalde rekening even te laten staan om later iets te kopen nog. Kortom een hoop gedoe en er alsnog op uit om ergens een slagroomschnitt, te halen voor de verjaardag van mijn zoon, die hij het liefst heeft. De filiaalhouder treft geen schuld, die was uiterst vriendelijk en moest iedereen bellen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Bestelling moet nog geleverd worden

Alleen nog maar besteld moet maandag 29 maart nog bezorgd worden neem aan dat dat wel goed komt deze mail komt iets te vroeg!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.