Filters

8

Goed alleen de bezorgtijd is wel vroeg, misschien handig om de tijden aan te geven?

3 taarten besteld. Ik heb contact gehad over 1 taart en volgende week krijg ik terugkoppeling. Service is goed van Limburgia en de taarten zijn heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Bestelling op verkeerde datum gezet, maar is na een mailtje binnen een uur gewijzigd. Verder alles heel lekker en goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Adequaat

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
1

Proces goed, uitvoering slecht.

De bestelling via internet verliep prima. Goede bevestiging in de mail en de volgende dag kon ik ze ophalen bij Limburgse in Emmeloord om 8 u. Echter op het adres was geen Limburgia meer gevestigd. Heb half uur gewacht en rondgelopen, op internet gekeken enz. Nergens een verwijzing. Het telefoonnummer gaf een afgesloten toon. Vervolgens heb ik dus maar 40 koeken gekocht op den markt. Later belde een onbekend 06 nr mij en bleek dat hij er af en toe bij deed en in een horecabedrijf zat. Helaas was ik toen al voorzien. Tip: zorg dat adres en tel nr kloppen. Men had mijn 06. Een tijdig sms of whats app bericht was beter geweest.

  • Aanbevelen? Nee
8

Heerlijke vlaaien maar bezorgd op verkeerd adres

Zelfde als boven, de vlaaien zelf waren dik in orde, alleen bezorgd op het factuuradres ipv het afleveradres waardoor ik speciaal vh werk naar huis moest om ze te halen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk, snel en vriendelijk

Vooraf bestellen en betalen ideaal binnenkomen je naam zeggen spullen krijgen en klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed

heel goed en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima gebak & taarten.

Limburgia website staat nog op storing! Alle bestellingen gebeurt via de mail.

  • Aanbevelen? Ja
10

lekker

nette duidelijke website keuze genoeg en bestellen voorkomt teleurstelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service en kwaliteit altijd als geweldig ervaren

.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Heerlijk gebak en keurig op mijn werk geleverd met koelunit bij het gebak zodat het vers en gekoeld bleef.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top heerlijk

Nette service en snel afhandeling vriendelijl

  • Aanbevelen? Ja
9

Positief

Eerste keer besteld en werd netjes in de ochtend geleverd en de taart was heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Er is gedaan wat ik graag wilde!

Ik heb een appeltaart laten bezorgen voor een verjaardag van een familielid. Dit gebeurde op tijd engerd als erg leuk en lekker ervaren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top smaak en kwaliteit

Top smaak en kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Héérlijk

Was héérlijk vers!

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top!

Altijd super vriendelijk personeel en lekkere taarten! Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
8

Het was erg lekker.

Het was erg lekker op tijd bezorgd en de foto's en opdruk goed gelukt. Wij waren allemaal tevreden.!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke vlaaien en prima service

Vlaaien zijn erg vers en netjes op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk te bestellen, lekker gebak

Voor de verandering een keer bij Limburgia gebak besteld. Fijne, makkelijke website. Veel keuze. Goede prijs kwaliteit verhouding.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk en betaalbaar

Makkelijk bestellen. Ophalen wanneer het jou uitkomt. Zo fijn. En zo heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk en goede kwaliteit! En top service!

De taarten zijn riant, lekker en romig. De service is super! Prijs/kwaliteit verhouding is perfect, zelfs aan de goedkope kant voor deze taarten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima een aanrader

Er ging iets mis met online bestelling na bellen om bevestiging verder heel goed en vertrouwend geregeld rijstevlaai was naar wens

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Goed geregeld. Leuk het geschreven berichtje op de vlaai :-)

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

De bestelling was zoals ik besteld had. Alleen wat ik wel als opmerking erbij doe. Is het is zo lekker en zo op.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.