Filters

10

Zeer vriendelijk personeel.

Heerlijke slagroom taarten, top kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

Het was erg luchtig en lekker taart .

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen!

Mijn verzoek om vlaaien te leveren werd gehonoreerd, ook al was de winkel officieel nog gesloten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke vlaaien

De vlaaien waren heerlijk. Ook makkelijk dat je ze voorgesneden kan halen. Op de verjaardag dus geen stress meer met het snijden van de taarten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke appeltaart en fijne bezorgservice!

Deze overheerlijke appeltaart zou iedereen moeten proberen! De taarten voor mijn collega's werden ruim voor koffietijd bezorgd. Zelfs op maandagmorgen. Geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
3

Is geen Limburgia meer

Bestelling was correct, maar het is nu een broodjeszaak. Geen vlaaien meer te bekennen in de winkel. Paar kleine puntjes die over waren, waarvan weet ik niet, in een klein vitrine. Ik vind dit geen vlaaien winkel meer. Daarnaast waren de punten heel slecht gesneden. De ene groot en de andere heel klein. Om te presenteren gewoon een aanfluiting.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima

Online besteld en opgehaald. Prima en heerlijke vlaai...we hebben gesmuld..

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Taart was heerlijk. De grootte van de stukken taart was wel heel verschillend

  • Aanbevelen? Ja
7

prettig

Bestelling is netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

Bestellen gaat makkelijk, kersenvlaai was heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Lekkere vlaai

Ze waren een half uur later dan gevraagd maar heerlijke vlaaien en mooi dat het gebracht kon worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker vers

Heerlijke taart onkine besteld en afgehaald. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker, goede prijs en snel

Er is veel keuze, ze In lekker en schappelijk geprijsd en heel handig dat je van tevoren kan betalen: je kan hem even snel ophalen, geen wachttijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top kwaliteit en service

Top kwaliteit en service

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect! Niets op aan te merken!

Bestellen, betalen en op afgesproken dag afhalen. Heerlijk gebak!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke vlaaien

Altijd goede service en als Limburger kan ik zeggen dat de vlaaien altijd heerlijke smaken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijke taarten

We hadden voor de verjaardag van onze dochter twee taarten besteld. Keurig op tijd in de ochtend bezorgd. De vlaai was heel goed en de chocolade taart heel machtig maar heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Vanuit Sweets & Ice wordt er goed meegedacht

  • Aanbevelen? Ja
8

Bezorgd zoals afgesproken, heerlijke taart en gebak

Goed telefonisch bereikbaar, ruim op tijd geleverd, en een 10 voor de verrukkelijke wortelwalnootcake met heerlijke vulling en chocolade. Iedereen was blij.

  • Aanbevelen? Ja
7

prima

Met Limburgia ben ik best tevreden alleen het afleven van post nl ben ik niet tevreden. Leveren niet aan de hoofdingang van adres af. Ondanks dat dat iedere keer bij bestelling gevraagd wordt. Regelmatig is het gebak door elkaar geschud of ligt het op de kop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Vriendelijke en de service was goed Hele maal top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd tevreden

Taart en vlaai zijn heel lekker. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Heerlijk we hebben er van genoten

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Lekkerentaarten snelle service

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kalkhofseweg 41

5443 NB Haps

0485-316163

[email protected]

Over Limburgia

Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland! Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd. "Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.