Laden reviews...
Laden reviews...
398 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen de ruime keuze aan gebak en de over het algemeen hoge kwaliteit. De service wordt vaak als vriendelijk en behulpzaam omschreven, met een vlotte bestelling en afhaal- of bezorgopties. Enkele opmerkingen gaan over incidentele problemen met specifieke produkten, maar de algehele tevredenheid is hoog. De feedback toont aan dat klanten terugkomen en trouw blijven.
Super lekker en aan huis bezorgd. Top !
Beveelt aan
27 March 2021
Amber
Alkmaar
Ik bestel altijd online en het gaat altijd goed. Bestelling staat klaar volgens afspraak en ik kan ter plekke betalen. De verschillende taarten/gebakjes smaken heerlijk, net als altijd.
Beveelt aan
27 March 2021
Nicole
Voorhout
De vlaaien zien er mooi uit en smaken prima!
Beveelt aan
27 March 2021
Irma
Krimpen aan de Lek
Ik kon op de site bestellen en kreeg ook een bevestigingsmail. Bij het aanvullen van mijn bestelling kreeg ik pas een berichtje terug dat ik, gezien mijn postcode, niet eens kon bestellen omdat het afhaaladres gesloten was. Als ik de aanvullende bestelling niet had gedaan zou ik tevergeefs voor de afhaalwinkel hebben staan wachten
Beveelt niet aan
26 March 2021
Hans
Veenendaal
Ik wordt altijd goed geholpen door Limburgia Leidschenveen
Beveelt aan
26 March 2021
Kim van Leeuwen
Den Haag
De lekkerste vlaai en je kunt haast voor de deur parkeren.
Beveelt aan
26 March 2021
Bea
Stadskanaal
Tompoucevlaai is mijn favoriet
Beveelt aan
26 March 2021
Gerko
Hardenberg
op tijd bezorgd
Beveelt aan
25 March 2021
Cor
putten
Netjes ingepakt en heerlijke vlaaien
Beveelt aan
25 March 2021
B
Assen
goede ervaring
Beveelt aan
25 March 2021
Hetty Baak
Almelo
Denkt met de klant mee
Beveelt aan
25 March 2021
Corine
Zaanstad
Heel lekker en dat het in mooie punten wordt gesneden is heel fijn.
Beveelt aan
25 March 2021
Jellie
Niekerk
De levering was top maar de smaak en versheid was heerlijk
Beveelt aan
25 March 2021
yvonne
Krommenie
positief, behalve dat de zak om de vlaaiendoos enorm naar rook stonk!
Beveelt aan
24 March 2021
Annelies
Wijchen
Stroopwafel vlaai besteld. Super lekker.
Beveelt aan
24 March 2021
Jasmyn
Putten
Bestelling netjes op tijd bezorgd. Was zelf op vakantie dus goede optie.
Beveelt aan
24 March 2021
Rob
Voorhout
Vlaaien stonden op tijd klaar en waren heerlijk! Goede service
Beveelt aan
24 March 2021
Jasmijn
Vlaardingen
Gezellig en vriendelijk personeel
Beveelt aan
24 March 2021
Dean
Beuningen
Ik ga vaker bestellen!
Beveelt aan
24 March 2021
Gonca
Deventer
Goede keus, goede kwaliteit. Alleen jammer dat de vulling vaak omvalt of van de taart afzakt als je een puntje pakt
Beveelt niet aan
24 March 2021
Suzanne
dordrecht
Gezellige zaak met vriendelijk personeel
Beveelt aan
23 March 2021
Arjan
Borne
Ik had een taart besteld en wou dit tegen vijf uur ophalen. Gecontroleerd tot Hoelaat de winkel op was. Op de website en Facebookpagina stond 18uur. Ik kwam tegen vijf uur bij de winkel maar helaas was deze al gesloten. Stond ook geen openingstijden op de deur. Ik heb de winkel nog geprobeerd te bellen maar werd natuurlijk niet opgenomen. Ik had het gebak al wel betaald. Ik vond het erg spijtig dat ik niet gebeld was omdat ze konden zien dat er nog besteld gebak klaar lag. De volgende dag opgehaald en aangegeven dat de nieuwe openingstijden nergens aangegeven stonden ... helaas een verjaardag zonder gebak die avond...
Beveelt niet aan
23 March 2021
Sanne
Stadskanaal
Online slagroomtaart besteld. Reuze handig. Ik kon aangeven of het in stukjes gesneden kon worden. Heerlijke taart. Voor herhaling vastbaar
Beveelt aan
23 March 2021
A.A.
Krimpen aan den IJssel
Mijn jarige puber, zo blij gemaakt met een high tea picknick. Met een heerlijke stroopwafeldripcake die we meegenomen hadden. Mooi klein ideaal voor een picknick. Én de dag erop een heerlijke rozekoekendripcake. Ondanks de tweede verjaardag in lockdown voelde ze zich echt jarig. Taartjes zijn ook nog eens fotogeniek.... Limburgia bedankt.
Beveelt aan
23 March 2021
Marie-jose
Breda
heel erg lekker
Beveelt aan
23 March 2021
Dede
assen
Limburgia, de lekkerste taarten, gebak en vlaaien in heel Nederland!
Onze winkels verkopen vlaaien, gebak, taarten, chocolade en ambachtelijk schepijs. Na een periode van meer dan dertig jaar hebben we momenteel ruim dertig winkels verspreid over Nederland. Vol passie en overgave maken onze bakkers heerlijke banketproducten waarbij de eeuwenoude familie recepturen worden gevolgd.
"Dat zie je, maar bovenal, je proeft het! "
Kalkhofseweg 41
5443 NB Haps
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops