super

Ik vind deze evaluatie totaal overbodig. Al jaren ben ik een zeer tevreden klant.

Prima wijntjes, goed geregeld.

Attentiepunt: De 12 bestelde flessen werden bijna teruggestuurd door het Post.nl-punt omdat alle flessen in één doos zaten: te zwaar! Gelukkig kwamen we net binnen toen ze de weigering wilden doorgeven en knepen ze deze keer voor ons een oogje dicht. Gelukkig maar! De wijn is heel goed!

Prima wijnen

Nog niet alles geproefd, maar totnu toe goede prijs/kwaliteitsverhouding

Uitstekend assortiment van biologische wijnen en prima service

Uitstekend assortiment van biologische wijnen en prima service

Riesling en asperges

Wat wil je nog meer. Heerlijk van de bio wijnclub.

Fijne wijnen, snelle levering

Uit een mooi assortiment valt goed te kiezen. De wijn wordt vervolgens snel en netjes geleverd. Ook een persoonlijk advies wordt snel en goed gegeven. Kortom, een goed adres om wijn te bestellen.

Kan er niet veel van zeggen, moet de wijnen nog drinken

Een heel mooi en breed assortiment wijnen

Een snelle levering van heerlijke biologische wijnen met een juiste prijs/kwaliteit verhouding.

Heerlijke wijn, goede service

Levering ging snel, prettig contact met back office en natuurlijk zijn de wijnen heerlijk! Echt een aanrader.

Super snelle levering!

Is altijd op tijd qua levering en de wijnen bijna altijd uitstekend!

Lekkere wijn voor een goede prijs

Heerlijke biologische wijn voor een goede prijs. Eveline is een echte kenner en liefhebber. Soms bel ik haar voor een goed advies.

Tot nu toe alleen de rode wijn gedronken. Was heerlijk. De witte wijn was reeds bij ons bekend. Ook heerlijk

Na een duidelijk advies over witte wijnen ontving ik een hele doos!

Het is prettig dat er snel gereageerd wordt als je een vraag stelt. De bezorging is perfect en snel.

Lekere wijn, snel geleverd en klopt altijd

Goede biologische en natuurwijnen, en ze staan open voor suggesties

Mooi bedrijf met uitstekende wijnen

Al geruime tijd bestel ik mijn wijn bij Biowijnclub. Vertrouwde wijnen maar ook regelmatig iets nieuws. Leuk om aanbevelingen te proberen. Snelle service na het bestellen. Ik ben zeer tevreden over de Biowijnclub.

Lekkere wijnen voor een goede prijs

Ik heb al vaker bij Biowijnclub besteld. Iedere keer worden de wijnen snel en goed verpakt geleverd. De kwaliteit van de wijnen is prima.

Lekkere wijnen, goede beschrijvingen, snelle levering

Er is voldoende keuze in de verschillende prijsklasses. De wijn wordt goed verpakt aangeleverd en de levering is redelijk snel. Website is toegankelijk….

Verrassend!

Snelle levering en een verrassende wijn. Tot op dit moment nog niet verder gekomen dan de rode, maar fijne smaak met een goede afdronk.

De Vieilles Vignes geopend, prima wijn.

Zo vlug na de levering nog slechts een snelle indruk.

Just great!

Good price, good quality of the product. The delivery service is super fast

port prima

superwijnen en superservice

Prima in alle opzichten

Altijd fijne wijnen :-)

Altijd fijne wijnen :-)

Prima wijnen, goede service

Mooie en betaalbare biologische wijnen. Uitgebreide keuze.

als vanouds; goed dus

mijn ervaring is niet essentieel, wel het idee als mens behandeld te worden.