Heerlijke wijnen en super service

Afgelopen weekend een proefpakket rosé en een doos witte wijn Pilastri Falerio ontvangen. Van beide dat weekend gelijk een fles open gemaakt; nou, dat smaakt naar meer! Weer een geweldige keuze van Biowijnclub. En de doos - inmiddels voor mij vertrouwde - Aranleón Blés Roble heb ik even opgeborgen voor koelere dagen, die daarmee ook een toch aantrekkelijk vooruitzicht worden.

Geweldige service, kwaliteitswijnen en snelle levering!

Biowijnen is een erg prettige, sympathieke webwinkel van zeer goede wijnen.

Bijzonder lekkere wijnen, zeer snelle levering!

Bijzonder lekkere wijnen, zeer snelle levering!

Snelle en adequate reactie Heel plezierig afgehandeld

Na een wat teleurstellende ervaring met een aankoop waarover ik een mailtje stuurde , een heel snelle,persoonlijke en plezierige reactie.Ik ben zeer te spreken over de manier waarop met mijn ervaring werd omgegaan en de zaak wed afgehandlpeld.Chapeau,ging het maar altijd zo.

Waarom zou je nog ergens anders kopen?

Vaste selectie van biologische topwijnen en daarnaast steeds nieuwe ontdekkingen. Flexibele en snelle levering. Dit keer hebben we een proefpakket rosé gekozen, om de zomer mee te starten. Heerlijk!

Hartelijk professioneel

Prima prijssetting, uiterst professionele afhandeling en tegelijkertijd heel hartelijk contact

Sinds ik Biowijnclub heb ontdekt drinken we alleen maar biologische wijnen!

De biologische wijnen zijn heerlijk en voor betaalbare prijzen. Als je biologische wijnen heb geproefd wil je alle anderen niet meer. Bij Biowijnclub hoef je geen dozen van 10 flessen van dezelfde wijn te kopen zoals vaak het geval is. Daardoor kun je veel gevarieerde wijnen proeven. Bovendien zijn de mensen bij Biowijnclub heel klantenvriendelijke.

Snelle levering, prima prijs

Snelle levering, prima prijs kwaliteit

overheerlijke chardonnay

Had enkele flessen overheerlijke chardonnay besteld ! De bestelling kwam vrij snel en ze waren heel stevig ingepakt. Ik ga er nu van genieten !! Proost !!

simpel rechtoe rechtaan

ik zou aan de hand van wat iemand koopt af en toe een persoonlijke aanbeveling doen

Zoals altijd topservice

Heerlijke wijnen, en dan biologisch voor een prettige prijs met aandacht voor zowel milieu als de wijnboer en zijn omgeving. Dat is genieten op meerdere fronten!

super

de wijnen liggen grotendeels nog in het "wijnrek", maar die ik heb geproefd, waren heerlijk!! OOk erg leuk dat ik in de prijzen viel, met een te bezorgen fles wijn!! hartelijk dank, groet Ella

Divers, verrassend en sprankelend!

Enorm divers aanbod, verassend en altijd een feest!

snelle levering, lekkere wijn

tot nu toe heel tevreden

Lekkere wijnen voor een schappelijke prijs

Het liefst breng ik zelf geproefde wijnen uit zuidoost Frankrijk mee. Maar als je daar - zoals ik nu - al een paar jaar niet geweest bent, ga je ook daarvoor weer terug naar Biowijnclub. Daarnaast zijn er heerlijke wijnen uit Spanje, Zuid Amerika en Italië bij Biowijnclub te vinden. Die kan ik niet zelf meebrengen ook niet voor het kopen proeven, maar de beschrijving van Eveline is altijd passend en helder, het helpt mij goed met het maken van de juiste keuze.

Uitstekende wijn, uitstekende service

De wijn wordt bij mij altijd op tijd afgeleverd, en qua smaak voldoet het ook altijd. Fijne winkel, prima informatie.

Persoonlijke touch achter de wijnen

Leuke vind ik de passie die schuil gaat achter het zoeken van mooie wijnen. En dat het kleinschalig is met een persoonlijke touch.

Fijne overzichtelijke webwinkel

Goede ervaringen met deze webwinkel, mooi assortiment van (zoals de naam al zegt) biologische wijnen. Aanrader is het “wijnabonnement” waarbij men regelmatig 3 wijnen met een mooie begeleidende flyer waarop leuke wetenswaardigheden en informatie over de geleverde wijnen vermeld staat ook staat er altijd een mooi recept op waarbij 1 van de geleverde wijnen perfect bij past. Op deze manier al vele verassende smaken mogen beleven.

***

Snelle en correcte levering!

Eenvoud.

Goed, niet opdringerig en kwaliteit.

Heel erg tevreden

Biologische wijnen die op een zeer enthousiaste manier worden beschreven. Persoonlijke benadering. Betrouwbare en snelle levering. Mooie wijnen, uitgebalanceerd aanbod met steeds nieuwe wijnen naast 'gouwe ouwe'. Leuke acties.

fijne wijnen, fantastische service!

bijzondere en lekkere biowijnen en fijne persoonlijke service

Vlotte afhandeling

Goede prijs-kwaliteit en heldere communicatie.

geweldig

Zeer vriendelijk en klantgericht (dus goede service). Wijnen telkens weer verassend-elke keer een kadootje :)