Wederom een prettige ervaring

Fijne wijnen. Sommige gebombardeerd tot onze thuis wijn. En af en toe iets nieuws uitproberen.

Ok

Ok

goed en duidelijk aanbod, prima wijn en snelle bezorging

Ik was op zoek naar bepaalde wijnen, die ik snel vond op de overzichtelijke website van Biowijnclub. De wijn is lekker, en de smaak komt overeen met de beschrijving. Ook is de prijs/kwaliteit verhouding prima! Ik ga zeker nog meer bestellen!

Snelle reactie op de bestelling en goede afstemming over de levering.

Correct geleverd

Goed product en correct geleverd

Snelle levering. Lekkere rosewijn.

Snelle levering en goede aanbiedingen in biowijn

Ik ben al een aantal jaar abonnee naar volle tevredenheid. En zo'n extra bestelling wordt snel geleverd en de aanbiedingen zijn goed.

voortreffelijke wijnen voor een reële prijs

persoonlijke aandacht, snelle levering

Goede service & altijd heerlijke wijn!

Hele lekkere wijn, goed bezorgd!

12 flessen Rosé besteld en netjes bezorgd!

Goede communicatie en heerlijke wijn!

Wijn heerlijk, minpunt: communicatie over de bezorging

Na de bestelbevestiging een week niks gehoord, totdat er een bezorgdag bekend werd. Toevallig de enige dag dat we allebei niet thuis zijn, een andere datum kiezen was niet mogelijk. Dus uiteindelijk met 12 flessen kwartier gezeuld vanaf het afhaalpunt. (Terwijl er een afhaalpunt 2 straten verder zit, konden we ook niet kiezen - maar dat is iets tussen PostNL en ons). Maar: de wijn is heerlijk!

Beste Servaas, Fijn dat de wijn goed bevalt. Wat betreft de vertraging: ik was een weekje op vakantie. Als gevolg daarvan lag het verzenden stil. Het stond aangegeven op de website, maar blijkbaar niet goed genoeg, want je hebt het niet gezien. Excuses daarvoor. Hartelijke groet, Eveline Scheren

Snelle levering van heerlijke biologische wijnen

Mijn eerste bestelling verliep voorspoedig. De wijnen waren goed verpakt in een stevige doos. De wijnen, die wij tot nu toe geprobeerd hebben,waren stuk voor stuk heerlijk ! Kortom : wij gaan in het vervolg alleen via deze webshop onze wijnen inkopen.

Het abonnement is een aanrader

Iedere drie maanden een verrassings pakket van drie wijnen met een leuke beschrijving van de wijn en een lekker recept

Prima prijs kwaliteit wijnen

Heerlijke bio wijnen . Veel keuze zowel aanbod als prijs.

Top service, snel geleverd, goede wijn

Hele goeie biologische wijnen snel geleverd

Prima wijn tegen schappelijke prijs

Het leven is te kort om slechte wijn te drinken daarom wijn van de Biowijnclub,prima service ook als het net even niet is wat je verwachtte

Zeer verzorgd, prachtige 'wijnkelder', goed gedocumenteerd. Vertrouwd adres voor de bio wijnen. Doet wat men uitdraagt. Betrouwbaar in afwikkeling. Prima!

Heerlijke wijn. Correct geprijsd

Goede wijn; snel geleverd. Correcte prijs-kwaliteit

Lekkere bio wijnen

Heel fijn dat je niet 6 flessen van 1 soort moet bestellen, gewoon van elke wijn 1 fles. De levering is snel en de wijn is (h)eerlijk. Ik ben heel blij dat ik jullie gevonden heb!

Fijne wijnen!

Heerlijk dat alle wijnen biologisch zijn, er wordt nagedacht over de wijze van verzending en er een keur aan smaken is❣️

Heerlijke wijnen van een betrouwbare Eveline met een fijne website.

persoonlijk-zakelijke bejegening met kennis van wijn en enthousiasme

Een 10 is voor J.K. Rowling, Bonnie Raitt en Johan Cruyff Graag een 9 voor Eveline en haar onderneming. De kennis en de praktisch-persoonlijke manier van het verkopen van deze categorie wijnen geeft een dubbel gevoel. Ik gun haar een heel grote onderneming en weet dat het dan bijna onmogelijk is, zo door te gaan. Een gulden middenweg s.v.p. Cheers.