Prima sortering in mijn prijsklasse, tot 25 euro

Prima sortering in mijn prijsklasse, tot 25 euro

Prima kwaleit wijn

Negatief: ze bezorgen niet bij een afhaalpunt. Ik wil niet aan huis bezorgd.

Beste Kris, Goed dat je dit noemt, want normaliter is deze keuze er wel. Bij een recente site update moet de mogelijkheid om bij een pakketpunt te laten afleveren weggevallen zijn. We gaan dit zo snel mogelijk weer herstellen! Hartelijke groet, Eveline Scheren

Goede wijnen, snel geleverd

Gewoon goed!

Bijzondere fijne en eerlijke wijn voor een fijne prijs

Erg aantebevelen

Goede wijn behoeft geen medailles!

Veel keus, uitstekende wijnen en prompte levering.

De biologische wijnen doen qua smaak absoluut niet onder voor de reguliere wijnen. Integendeel. Bovendien zijn wijnen zonder pesticiden beter voor je gezondheid. Zo zijn er sterke aanwijzingen dat de ziekte van Parkinson - mede - veroorzaakt wordt door pesticiden. Hoe meer biologische wijn er gekocht wordt, hoe meer stimulans voor wijnboeren om over te schakelen naar biologisch.

Tot op je vakantieadres Natuurwijn

Binnen twee dagen was onze wijn voorraad in onze datsja weer op peil. Verbazing bij onze randstad-vrienden dat, in het land van de rode zakdoeken, gewoon de mogelijkheid hebt om een fantastische bio wijn te drinken.

Snel en accuraat geleverd.

Excellente wijn

In een woord “uitstekend”

Een snelle levering door een klantvriendelijk bedrijf van bijzonder lekkere biologische rode wijn: wat wil je nog meer.

De Purato Catarratto / Pinot Grigio is een mooie aanvulling in het assortiment

De Purato Catarratto Nero D'Avola kende ik al. Mooie aanvulling in het assortiment is de Purato Catarratto / Pinot Grigio en ( verrassend ) de Purato Siccari Appassimento. De zon van Sicilie in het glas !

Goede wijn en snel geleverd

Conform verwachting als ik een product bestel Vragen worden ook snel beantwoord

mooie bio wijnen

snelle levering van mooie bio wijnen

Uitstekende wijn en prima service

Ben al jaren klant van Biowijnclub en de wijn, meestal biologisch, is heel goed.

Bestelling vlot gekregen, mooie en lekkere wijnen. Aanbevolen

Zalig geselecteerde wijnen…

Iedere keer weer een meer dan aangename ervaring!

Het hele proces van bestellen tot en met levering gaat prima.

Daar zijn geen woorden voor …

Vriendelijk en snel!

Altijd supersnelle reaktie en levering. En mooie wijnen natuurlijk

De Biowijnclub heeft een klantvriendelijke website en bestellingen worden zonder enig probleem geleverd.

Heerlijke wijnen, goed advies !

De bestelling wordt altijd op tijd geleverd in overleg, zodat er iemand thuis is. Perfect!

Helemaal prima, zorgeloos

Prima digitale communicatie, correcte aflevering. En voor zover nu te beoordelen goede wijnen.

Snelle levering.

Een goede wijn. En snelle levering.

Snelle en persoonlijke service

Leuke wijnen voor een prima prijs, maar de overtreffende trap qas de snelle en persoonlijke service. Dit wordt een nieuw vast adresje voor onze wijnkast!

Vlotte service

Vlotte afhandeling van bestelling, ruime keuze in goede wijnen

Biologisch heeft de toekomst, daar werkt Biowijnclub aan mee. De smaakvolle wijnen in een ruim aanbod zijn meestal qua prijs aan de lage kant. Wat je extra betaalt komt de biologische wijnbouw ten goede. Ander voordeel: je kunt bij de meeste wijnen per fles bestellen.