Precies wat we altijd al zochten.

Heerlijke wijnen in overvloed en altijd perfect bezorgd!

goede snele levering

mooie verschillende smaken

Verrassende wijnen

Iedere keer komen er nieuwe wijnen langs die ik nog niet ken en via de samengestelde paketten kan ik daarmee kennismaken

Altijd uitstekende wijn en excellente service

Ik ken Biowijnclub al een tijdje en ben altijd weer onder de indruk van de hoge kwaliteit van het wijnaanbod, de ruime keuze, en de meer dan klantvriendelijke aanpak. Knap als je zo'n hoge standaard zo lang kunt volhouden.

Leuke site, goede informatievoorziening

En mooie wijnen :)

Mooie wijnen en snelle levering

Mooie wijnen en snelle levering

Lekkere wijnen, goede levering

De beschrijving van de wijnen hielpen me in mijn keuze en wat ik tot nog toe heb uitgeprobeerd beviel goed. Levering was vlot, dus ga zeker vaker bestellen

Voor de wijnliefhebber

De club om goede wijn als cadeau te laten verzenden.

Prachtige bijzonder goed smakende biologische wijnen

De wijnen smaken bijzonder goed en de levering verloopt ook erg soepel

Mooie biologische wijnen.

Biologische wijn is net zo lekker als wijn van bespoten druiven. Waarom zou je dan gangbare wijn kopen? Deze is slecht voor de biodiversiteit.

altijd snelle levering van de heerlijke biowijn

al jaren alleen maar goede nee de allerbeste ervaringen met biowijnclub van Eveline!

Prima biologisch assortiment en snelle levering .

Ik kreeg mijn wijn sneller dan verwacht en werd goed op de hoogte gehouden .

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Het bestellen ging makkelijk, levertijd was kort en de prijs kwaliteit van de wijnen was goed!

Goede service en heerlijke, biologische wijn

Ik wilde de samenstelling van een aanbiedingspakket aanpassen en dat was geen probleem. De wijn werd persoonlijk langsgebracht en voldeed aan alle verwachtingen.

Mooie wijn, snel geleverd

Ik vind tot nu toe de wijnen die ik hier koop uitstekend. Fijn, zoveel biologische keus. En de levering is heel snel, het is prettig dat het tijdstip even telefonisch wordt afgestemd.

Snelle levering Goede prijs-kwaliteit verhouding

niets op aan te merken.

Aangezien ik alleenstaande en een "kleine" drinker ben, ben ik blij dat er ook kleine flesjes aangeboden worden, doch zou ik graag een ruimer assortiment kleintjes zien. De kleine rode bird of paradise vind ik heel lekker. Als je deze proeft, ervaar je dat het niet klopt dat bio-wijn minder lekker zou zijn dan gewone wijn. Geen glyfosaat in mijn glas, noch in de natuur. Goed verpakt, niks op aan te merken.

Ruim assortiment, redelijke prijzen en goede service!

Ruim assortiment, redelijke prijzen en goede service!

Snelle levering, goede service en geweldige prijskwaliteit verhouding.

Ik koop al jaren mijn wijn bij de biowijnclub met volle tevredenheid. Er is een breed pallet aan wijnen in een prettige prijscategorie.

klasse club

De smaakervaring van één van de biologische wijnen was van een zeldzame klasse. De verpakking van de wijn was klasse. De snelheid van bezorging was klasse.

lekkere wijn, goede service, snel persoonlijk contact

Lekkere biologische wijn Goede snelle service, persoonlijk contact

Goede service en heerlijke wijn

De wijnen die wij hebben geprobeerd van de ze biowijnclub waren allemaal goed, er was er zelfs één bij die we blijvend zijn gaan drinken .De prijzen zijn ook vriendelijk en als dan de kwaliteit ook nog goed is sis het een blijvertje. Daarbij wil ik opmerken dat het fijn en enorm belangrijk is dat er meer aandacht komt voor biologische teelt...voor onze prachtige aarde en daarbij ook voor onze kinderen, kleinkinderen en alles wat leeft. Proost!!

Uitstekend assortiment en service!

Ontzettend fijn dat er een wijnshop bestaat die zich inzet voor producten met een biologisch keurmerk. Het was op korte termijn bovendien mogelijk om een bestelling te plaatsen voor een borrel waarvoor we op het werk nog wijn nodig hadden. Dank voor de klantvriendelijkheid en het meedenken!

Helemaal prima

Ruim assortiment en de prijzen zijn scherp. Snelle levering

kwalitatief hoogwaardige wijnen

Kwalitatief hoogwaardige wijnen die Eveline uitzoekt en in haar assortiment opneemt. Bovendien is Eveline altijd vriendelijk, hulpvaardig en consequent in haar antwoorden en het beantwoorden bij vragen over andere biologische wijnen. Topvrouw in de wijnen!!!

Henriette Roland Holststraat 48

3511MV Utrecht