Goede wijnen snel bezorgd

Goede wijnen, op de gewenste dag bezorgd

heerlijke wijn en goede service

heerlijke wijn, eentje had er kurk (dat kan gebeuren bij biowijn) en zonder problemen is deze fles gerestitueerd, top service

Heerlijke wijn en top service!

De doos wijn is thuis gebracht na een foutje van post NL

overleg, dienstbaarheid, voorlichting, levering uiterst tevreden

zie zin hierboven.

Prima wijn

Villa Convversino 2020 Rosso Umbrië Prijs/kwaliteit is goed. Smaak is goed

Goede wijnen met deskundig advies, makkelijk bestellen en een prima service

Hoewel een online webwinkel voelt het door het prettige, persoonlijke contact alsof je koopt bij je favouriete wijnwinkel om de hoek.

Goede service. Had om doosjes van 6 gevraagd. want een doos van 12 is veel te lastig voor mij.

een goede wijnclub behoeft geen krans.

Nav een artikel van Onno Kleyn hier besteld goede service makkelijke site prima wijnen.

Perfecte service

Makkelijk bestellen, veel keuze en snelle levering

Snelle levering ,wijn is uitstekend alleen jammer dat je wijn niet kan ophalen terwijl je in Utrecht woont

Goed geregeld

Snel, vriendelijk en betrouwbaar.

Attent, snel en lekker

‘s Avonds besteld, direct een reactie terug en 2dagen later lekkere organische wijn thuis.

Mooie assortiment en een goede service

Een fijne winkel voor biologische wijnen.

Overzichtelijke website , leuke acties , gemakkelijk bestelproces maar het belangrijkste is : heerlijke wijnen !

Hopelijk staat de eerste fles symbool voor de rest: lekker!

Snelle levering, makkelijk overleg over het tijdstip van de levering en tot nu toe (1 fles leeg) heerlijke wijn. En niet te vergeten: gemaakt van biologisch geteelde druiven. Allemaal.

Kwaliteit hoeft niet duur te zijn

Wanneer je dan toch wijn drinkt: waarom dan geen goede, biologische?

Extreem snel geleverd en een grote sortiment!

Extreem snel geleverd en een grote sortiment!

Punctueel

Snel en altijd correct bezorgd; heerlijke wijnen dus goede selectie

Snelle bezorging van prima wijn, Eveline runt een mooi bedrijf

Goede wijn en goede service

Wij hebben al jaren een abonnement. Altijd netjes afgeleverd keurig op tijd. Ook losse bestellingen worden altijd vlot behandeld en bezorgd. En de wijn is heerlijk! Niet onbelangrijk.

Wederom een prettige ervaring

Fijne wijnen. Sommige gebombardeerd tot onze thuis wijn. En af en toe iets nieuws uitproberen.

Ok

Ok

goed en duidelijk aanbod, prima wijn en snelle bezorging

Ik was op zoek naar bepaalde wijnen, die ik snel vond op de overzichtelijke website van Biowijnclub. De wijn is lekker, en de smaak komt overeen met de beschrijving. Ook is de prijs/kwaliteit verhouding prima! Ik ga zeker nog meer bestellen!

Snelle reactie op de bestelling en goede afstemming over de levering.