Mooie wijnen

Lekker

top service

Goede assortiment en erg makkelijk om te bestellen. Altijd leuke aanbiedingen waardoor je wat sneller een wijn probeert die je nog niet kent

Goede wijn, goede service!

Zeer positief

Goede Rose's

Heb net mijn tweede ronde besteld :-)

terzake kundig

leu assortiment, terzake kundige advisereing en correcte leverering

Kwaliteit en klantvriendelijk

Lekkere wijnen met veel (vegan) keuze

Goed aanbod lekkere wijnen met veel (vegan) keuze. Levering snel en goed verpakt. Tip: filtermodus inbouwen zodat vegan wijnen sneller kunnen worden gevonden.

keurig

Alles vlot gegaan

Correcte en snelle afhandeling en levering

Heel tevreden

Heerlijke wijnen, vlotte levering, goede service!

Als je een lekkere biologische wijn tipt is de kans groot dat ze het opneemt in haar assortiment.

Een smaak beleving.....

Goede service, en heerlijke pure wijnen, wij zijn erg tevreden. Ook de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Vriendelijk en snel

Vriendelijk, snelle, goede wijnadviezen.

Uitstekende wijnen, nog betere setvice

Wijn bijna op? Er is vast al een leuke aanbieding van Biowijnclub. Bestellinkje doen, paar doosjes, en een paar dagen later komt Eveline voorrijden. Heerlijk!

super klantvriendelijk!

heel flexibel in regelen bezorgen bestelling. Goede wijnen

heerlijke wijnen, leuke informatie

Fijn dat er zo'n mooie biowijnclub is...

Goeie wijn, fijne service

zie boven

Good selection of Bio wine

Nice service. Good selection.

Interessant aanbod

Vlotte afhandeling, zowel bestelling als betaling; levering was binnen de week in orde, ondanks de drukte in deze corona- tijden. De wijn zelf: goede prijs/kwaliteit verhouding en je leert nieuwe smaken kennen en waarderen.

Snelle levering van goede kwaliteit wijnen.

Snelle levering van lekkere wijnen. Ik had gebruik gemaakt van een aanbieding , nl. 6 verschillende witte wijnen én zonder verzendkosten. In de regel, vind ik, de prijzen iets te hoog.

Heerlijke wijnen, fantastische service!

Heerlijke biologische wijnen, snelle levering en goede service! Aanrader!

Goede wijn en vlotte levering

Goede wijn en vlotte levering

Heerlijke wijnen en super service

Afgelopen weekend een proefpakket rosé en een doos witte wijn Pilastri Falerio ontvangen. Van beide dat weekend gelijk een fles open gemaakt; nou, dat smaakt naar meer! Weer een geweldige keuze van Biowijnclub. En de doos - inmiddels voor mij vertrouwde - Aranleón Blés Roble heb ik even opgeborgen voor koelere dagen, die daarmee ook een toch aantrekkelijk vooruitzicht worden.

Geweldige service, kwaliteitswijnen en snelle levering!

Biowijnen is een erg prettige, sympathieke webwinkel van zeer goede wijnen.

Bijzonder lekkere wijnen, zeer snelle levering!

Bijzonder lekkere wijnen, zeer snelle levering!

Snelle en adequate reactie Heel plezierig afgehandeld

Na een wat teleurstellende ervaring met een aankoop waarover ik een mailtje stuurde , een heel snelle,persoonlijke en plezierige reactie.Ik ben zeer te spreken over de manier waarop met mijn ervaring werd omgegaan en de zaak wed afgehandlpeld.Chapeau,ging het maar altijd zo.