Mooie zuivere heerlijke wijnen

Heerlijke wijnen, snel geleverd. Ik merk ook de volgende ochtend dat het biodynamische wijnen zijn. Voel me helder en fris.

Alles naar wens en uitstekende wijnen

2 soorten Sancerre geproefd beide heerlijk.

perfect

Netjes bezorgd,gebracht door de vriendelijke eigenares van biowijnclub.En de wijn is heerlijk.

Comfort

Veel keuze, eerlijke prijzen, de zekerheid dat de wijnen biologisch zijn en - belangrijk - je krijgt een persoonlijke reactie op je bestelling.

Betrouwbaar en snel

Lekkere wijnen

Ruime keuze uit natuurwijnen en geweldige service

Een aantal mooie natuurwijnen besteld via de webshop. Daarna nog telefonisch contact gehad om de bestelling uit te breiden. Heel fijn en snel geholpen door Eveline en de wijnen werden de dag erna al bezorgd. Absoluut een aanrader!

Hele goede wijnen voor een goede prijs en als er iets aan de hand is; een fantastische service!

We hebben nu al een aantal keer besteld. Heel fijn dat we doosjes kunnen kopen met verschillende wijnen, zodat we van alles kunnen uitproberen. De wijnen zijn heel goed, ook voor ons; wij houden niet van zuur of wrang. Prima betaalbaar bovendien. En als er iets mis gaat met een bestelling, lost Eveline dat op. Super service!

prima wijn, goed voor milieu en gezondheid

Snelle afhandeling van mijn bestelling. De kwaliteit van de bestelde wijn komt overeen met de beschrijving

Gewoon goede wijn

Altijd vlot geleverd en veel keus, voor ieder wat wils

Uitstekend maar stop met die identificatie

Heerlijke wijn en prima levering. Jammer alleen dat ik me als 70 jarige steeds moet identificeren als 18+. Dit is toch totaal iverbodig?

Top aanbod en service

Al jaren voortreffelijk aanbod van wijn, van service, van betrokkenheid en van communicatie.

Eerste kennismaking goed bevallen

Kende de biowijnclub niet. Kende alleen Neleman biologische wijn. Op internet gezocht en kwam bij biowijnclub terecht

Goede service gecombineerd met een prima prijs-kwaliteitverhouding.

Altijd prettig contact. Flexibel qua bezorging. Je krijgt waar voor je geld.

Vlotte afhandeling bestelling

Goede ervaringen telkens met bestellen van wijnen via de Bio Wijnclub. Snelle service! En heerlijke wijnen.

Een duurzame en lekkere wijn.

De natuurwijn uit Oostenrijk is een aanrader. Het Is verbazend hoe goed de biologische wijnen uit pulgia Italië zijn. De wijnclub staat voor garantie.en stelt niet teleur.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Uitstekende kwaliteit en snelle levering. Ruim assortiment

Heerlijke en bijzondere wijnen

Herfstwijnen besteld via kortingsactie VVAA Heerlijke wijnen

Geweldige service

Al jaren koop ik bij Biowijnclub mijn biologische wijnen. Altijd een mooi assortiment waar ik met plezier een keuze uit maak. Laatste levering liep door de bezorgdienst wat vreemd, maar is perfect opgepakt door Eveline. Door de open communicatie wist ik precies hoe de levering ervoor stond. Met nog een nette verificatie van Eveline achteraf om te zien of nu alles goed was gegaan. Helemaal tevreden zo.

Wijnen nog niet geproefd Service OK

Probleem met 1 ontbrekende fles correct opgelost

Fantastische wijnen!l

Ook fijn dat ik kon laten bezorgen. Ik heb nog lang niet alle wijnen geproefd, maar totnutoe smaken ze allemaal heel goed!

Heerlijke wijn en snelle levering

zorgvuldige selectie biowijnen, snelle levering

zorgvuldige selectie biowijnen, snelle levering

snel ontvangen 2 flessen uitgeprobeerd heerlijk

snel ontvangen 2 flessen uitgeprobeerd heerlijk

kwaliteit, service en prijs in goede balans

Ruim aanbod in diverse prijsklasses. Smaak is natuurlijk iets persoonlijks. Tot nu toe geen tegenvallende wijn gehad. De afgenomen wijnen waren bizonder lekker. Prijzen natuurlijk hoger dan in supermarkt. Maar voor een kwaliteit biowijn betaal ik graag wat meer. Ik gun de wijnboer een eerlijke vergoeding voor zijn produkt.

48 Henriette Roland Holststraat

Utrecht 3511MV