Uitstekkend

Uitstekende service, kennis van zaken, korte levertijden, komt afspraken altijd na, goede bereikbaarheid, en de kwaliteit van de wijn is uitsteken.

Mooie wijn prijs assortiment.

Deze wijnen zijn zeer goed te combineren bij diner.

Prettig leesbare en overzichtelijke site met mooie wijnen!

Een divers aanbod van mooie biologische wijn. De omschrijvingen van de wijnen zijn accuraat en duidelijk en je navigeert eenvoudig door de website. Je komt daardoor gemakkelijk uit bij de juiste keuze, of het nu gaat om een gewoon lekker flesje of je nieuwe favoriete wijn!

Snelle en correcte service

Ik had een ingewikkelde order geplaatst, vele varianten in relatief kleine hoeveelheden. Alles is keurig verwerkt en op tijd geleverd. Prima en mooie wijnen voor iedere gelegenheid.

Heerlijke wijn die de prijs waard is!

100% betrouwbaar.

Goede wijnen voor een eerlijke prijs, persoonlijke service

Ik heb hier een aantal keer wijnen besteld, die steeds goed bevielen. De prijs is eerlijk en het contact met de mensen achter de website persoonlijk en goed. Toen er bij de verzending/levering via het postbedrijf wat mis ging (kapotte fles), werd mijn bestelling hoogstpersoonlijk thuisbezorgd.

Heerlijke zuivere wijnen!

Snelle levering en direct genieten.

Lekkere wijn, prima service en snelle levering.

Heerlijke biologische wijn, een aantal geproefd tijdens de wijnproeverij. Bestelproces prima, snel en probleemloos geleverd.

Grote kwaliteit en prima service bij de Biowijnclub

een heel scala aan lekkere en gezonde wijn

Alles verliep soepel

Bestelling en bezorging verliepen zonder problemen en ook het proeven en drinken gaat voorspoedig.

Al jaren hoge kwaliteit en prima service!

Ik koop al jaren bij Biowijnclub: altijd goede wijn en uitstekende service. Warm aanbevolen!

Snel en zorgvuldig

Besteld en al binnen heel goed

Prima wijnen en goed geleverd.

Wordt goed geïnformeerd over de levering en heeft goede wijnen

Goede wijnen, snelle service

Er is een ruime keuze, in alle prijs categorieën en de wijnen worden goed beschreven.

Goede wijnkeuze, goede service

Biowijnclub levert goede biologische wijnen. De keus is gevarieerd, goed geprijsd. Vooral de proefdozen met verschillende wijnen met een thema of van een enkele producent zijn bij ons favoriet.

heerlijke wijn, goed assortiment en vlotte levering.

De website is overzichtelijk, een interessant assortiment. Misschien nog wat leuke dingen toevoegen. Biologische sherry, goede lambrusco. Bestelling werd vlot en keurig afgeleverd.

Fijne winkel, goede wijnen met een nette prijs.

Goede ervaring, snelle service en vriendelijk contact.

positief

De Biowijnclub heeft meerdere wijnen van Fuchs-Jacobus aan het assortiment toegevoegd. Waarvoor hulde.

Biowijnclub is een (bio)logische keuze als je op zoek bent naar goede biologische/natuurwijnen

Levering was vliegensvlug en de wijnen zijn van goede en sommige van uitstekende kwaliteit. Ik vergelijk de biologische wijnen altijd met de betere of zeer goede “normale” wijnen en er is vaak een maar waarbij de smaak van de biologische/natuurwijn net niet is. Assortiment van de biowijnclub bevat witte, rose en enkele rode wijnen die niet van de betere gevestigde niet biologische chateaus zijn te onderscheiden. Proef het zelf.

The proof of the pudding is the eating, en het begin was goed,

mooie wijnen, goede service

fijne biologische wijnen. sommige niet echt mijn smaak, maar veel vind ik lekker

De wijnen hebben een perfecte kwaliteit.

Uitstekende wijn en snel geleverd

Uitstekende ervaring met Biowijnclub. Mooie aanbieding en snelle levering. Uitgebreid assortiment biologische wijn en goede website.