positief

De Biowijnclub heeft meerdere wijnen van Fuchs-Jacobus aan het assortiment toegevoegd. Waarvoor hulde.

Biowijnclub is een (bio)logische keuze als je op zoek bent naar goede biologische/natuurwijnen

Levering was vliegensvlug en de wijnen zijn van goede en sommige van uitstekende kwaliteit. Ik vergelijk de biologische wijnen altijd met de betere of zeer goede “normale” wijnen en er is vaak een maar waarbij de smaak van de biologische/natuurwijn net niet is. Assortiment van de biowijnclub bevat witte, rose en enkele rode wijnen die niet van de betere gevestigde niet biologische chateaus zijn te onderscheiden. Proef het zelf.

The proof of the pudding is the eating, en het begin was goed,

mooie wijnen, goede service

fijne biologische wijnen. sommige niet echt mijn smaak, maar veel vind ik lekker

De wijnen hebben een perfecte kwaliteit.

Uitstekende wijn en snel geleverd

Uitstekende ervaring met Biowijnclub. Mooie aanbieding en snelle levering. Uitgebreid assortiment biologische wijn en goede website.

altijd een lekker wijntje van Biowijnclub

Ik heb zelden een wijn gekocht die ik niet lekker vond, snelle service en vriendelijke bejegening, prima dus!

Klantdienstbaar

Naast een prima, informatieve website is het contact over de bestellingen prima. Een dikke tien dus!

Compleet goed!

Uitgebreid aanbod mooie wijnen, overzichtelijke site, goed advies en goede service!

Goede service, snel met terugkoppelen van vragen

Duidelijke website, snelle reactie op bestelling en eventuele vragen over levering.

Mooie wijnen, prettige website en goede afhandeling

Zie boven

Mooie wijnen Goed verpakt

Goed om te bestellen nette bezorging en kwalitatief goede wijn

Top wijnen

Veel keus, leuke aanbiedingen en snelle bezorging

Mooi assortiment

Veel keuze, mooi assortiment. De bestelde wijnen zijn van prima kwaliteit.

Nee, al dit soort dingen invullen geen zin meer in

Ook dit een verplicht veld? Stop daarmee!

top! erg klantvriendelijk en goede bio wijnen

Ben al langer klant en zeer tevreden. Ook telefonisch goed bereikbaar en zeer klantvriendelijk.

altijd fijn, deze wijn!

heerlijk

Verde- go..go

Heerlijk sappig en smaakvol..een dorstlessertje

Mooi pakket aspergewijnen voor aantrekkelijke prijs

Mooi pakket aspergewijnen voor aantrekkelijke prijs en vlotte bezorging

Heerlijke wijn voor een goede prijs

Heerlijke wijn, goede prijs, goede communicatie en indien gewenst persoonlijk advies. Echt een aanrader.

altijd verrassende wijnen

Leuke club met goede informatie, efficiente afwikkeling en leuke nieuwe wijnen

Ik ben tevreden.

Ik wilde graag wijn bestellen en dat is gelukt, naar alle tevredenheid.

Henriette Roland Holststraat 48 3511MV Utrecht