Heerlijke wijn voor een goede prijs

Heerlijke wijn, goede prijs, goede communicatie en indien gewenst persoonlijk advies. Echt een aanrader.

altijd verrassende wijnen

Leuke club met goede informatie, efficiente afwikkeling en leuke nieuwe wijnen

Ik ben tevreden.

Ik wilde graag wijn bestellen en dat is gelukt, naar alle tevredenheid.

Heerlijke wijn, snel geleverd

We zagen de leuke aanbieding van een doosje verschillende wijnen passend bij asperges. Nog niet alles gedronken maar de eerste flessen zijn veelbelovend en waren inderdaad heerlijk bij onze asperges!

Kwaliteit

Goeie wijnen, snelle levering, plezierig contact

altijd smakelijke en fijne wijntjes bij biowijnclub

als ik bestel zijn dat zomers zachte witte wijnen, droog en ook wel fruitig. in de winter wat meer rood, maar altijd zacht en goed op smaak. ik heb er niet veel verstand van, ga op eigen voorkeur af, maar nooit een gehad die echt niet smaakte. gr. Ella

Heerlijke wijn en goede service

Heerlijke wijnen, goede service en snelle levering.

Snelle levering. Tot nu toe twee flessen rood geprobeerd. Allebei heerlijk!

Goed assortiment, prima prijzen

Veel keuze en de geleverde wijnen zijn heerlijk. Fijn dat er een site is die uitsluitend biologische wijnen aanbied.

Biowijnclub heeft kwalitatief goede biologische wijnen.

Biowijnclub heeft fijne biologische wijnen in hun assortiment en belangrijk voor ons is dat de wijndruiven gifvrij en op een gezonde wijze geteeld worden.

Het was prima

Redelijk tevreden

Ik mis de beschrijving van de wijn bij mijn laatste aankoop. Weliswaar een actiepakket maar was toch beter geweest met toelichting van de wijnen

Leuk actie, snelle service

Het aanbod van 12 klein geprijsde flessen wijn was een leuke actie. De doos werd snel geleverd. Ik vindt het leuk eens iets anders te proberen!

Snelle en goede service

Al enkele jaren bestel ik wijn bij Biowijnclub vanwege de biologische wijnen. Die smaken mij over het algemeen goed tot prima. Het aanbod is ruim, keuze genoeg dus. De prijzen zijn door de bank genomen gemiddeld.

Leuke ervaringen worden gedeeld, de wijnen zijn goed. Ook de proefpakketten bevatten leuke wijnen om eens te proberen

Super lekker

Goede wijn met alle geuren en kruiden en bessen uit de natuur. Voor een juiste prijs kwaliteitsverhouding.

aangenaam verrassende wijnen gegarandeerd biologisch

aangenaam verrassende wijnen gegarandeerd biologisch

Lekker en altijd goed

Leuke aanbiedingen en goede kwaliteit

volledig naar verwachting

Biowijnclub is voor mij nieuw. De site is informatief en werkt prima. De keuze voor bio-wijnen is ruim. En na een eerste bestelling die perfect op tijd en stevig verpakt was aangekomen, heb ik direct een account aangemaakt en meteen dan ook maar een volgende bestelling geplaatst. Zelfde ervaring al mij eerste bestelling. Daarom heb ik nu al meerdere mensen doorverwezen. En zal ik mijn wijnen voortaan bij de Biowijnclub bestellen.

Mooie bio-wijnen conform afspraak geleverd.

Ik ben erg te spreken over de wijnen. De webshop werkt prima en de levering verloopt probleemloos volgens afspraak.

Lekkere wijnen.

Diverse witte en rode wijnen besteld. Zeer vlotte levering. De wijnen waren zeer smakelijk.

ik ben erg goed geholpen door Eveline

de wijnen die ik heb besteld kwamen op tijd en ze zijn veel lekkerder van de gewone wijnen.

Voortreffelijk

De wijnen zijn uitzonderlijk lekker. De communicatie en de service was heel goed. Absolute aanrader.

Uitstekende wijnen en prma service

Reeds een aantal bestellingen gedaan en altijd goed bevallen

Permanente top service en "wijnkeuze"

Al jaren een heerlijke en eerlijke service

Henriette Roland Holststraat 48

3511MV Utrecht