Fijn in de omgang en goed advies

Ik doe enkel mijn eigen nagels en heb daarom niet heel vaak spullen nodig, maar ik ben al 6 jaar klant en altijd word ik vriendelijk en goed geadviseerd. Goede kwaliteit materialen tegen prima prijzen.

Top service!

Een product was niet op voorraad, netjes mn geld terug gekregen en een ander (beter) product gekregen. Perfecte en persoonlijke service!

Alles prima in orde

Mooi verpakt en op tijd geleverd. Alles prima in orde

Super klantvriendelijk!

Ik heb zowel in de webshop als de winkel ervaring. Ik ben super tevreden over de service. Had niet beter gekund!

Ben zeer tevreden, snelle levering.

Netjes verpakt en geheel aan mijn wensen voldaan,

Betaalbaar en snelle levering

Voor het eerst besteld bij 10 for nails. Goede service l, ruime keus aan gellac en andere artikelen. Levering gaat super snel!

Al jaren topkwaliteit

Heel erg tevreden

Ik ben echt tevreden over de bestelling, verzending en de service! Een aanwinst in de nagelwereld.

Snelle levering, Prima service!

ben gewoon altijd blij met 10forNails­čśŹ normaal ga ik altijd naar de winkel maar nu geen tijd gehad dus snel besteld en twee dagen later lag pakketje met prachtig cadeautje bij in de salon, super!

alles in goede orde ontvangen !!perfect

alles in goede orde mogen ontvangen . keurig verpakt !!

Eenmaal besteld, goede reactie, snelle levering en een mooi cadeautje erbij gekregen,

Top service!

Een erg prettige service! De gel was wat verlaat, maar zodra je een berichtje stuurt krijgt je vrijwel direct antwoord! Prachtige producten en altijd gezellig in de winkel! Ik beveel 10fornails zeker aan!

Snel en kundig

De snelheid van bestellen en leveren is zeer snel. Alle administratieve handelingen zijn voor de levering afgehandeld.

Tip top

Stipt , correct , goed advies

De Bestelling heb zeer vlot ontvangen. Netjes verpakt met een leuke attentie. Ik ben zeer tevreden.

Snel geleverd en goed verpakt.

Super service!

Super service.. snel geholpen en altijd leuke kleinigheid erbij.

Uitstekende service met persoonlijk contact indien nodig

Er waren enkele vragen en toen belde Heleen persoonlijk om ze te beantwoorden en van advies te geven. Grote klasse

Een snelle levering en ik kreeg een doosje pigment bij mijn bestelling als dank. Zo attent! Ik zal zeker weer een volgende bestelling doen. Ook omdat zij exclusief een hologram topcoat Northern Lights verkopen!

Hele goede service

Doordat de kleurenkaart andere kleuren weergeeft dan ze in werkelijkheid zijn , heb ik kleuren moeten retouneren. De service aan de tel was geweldig! Er werd met mij meegedacht en en werd alles aan gedaan om tot een oplossing te komen. Echt top!

Pluspunten

Snelle levering. Tot nu toe tevreden over de producten!

Nee

Pluspunten

Hele goede service. Bestelling was niet goed geleverd maar 1 telefoontje en het was binnen 1 dag keurig opgelost!

Geen!!!

Pluspunten

Snelle levering en top service